FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA

+5
Nick
kwartel83
olivier
HawkEye
Wimpie
9 plaatsers

Ga naar beneden

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA Empty W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA

Bericht  Wimpie 28.12.07 18:04

Western & Southern Financial Group Masters
Punten sturen tot MAANDAG 31 december 2007 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA Topbanner_07

31 dec - 6 jan//Cincinnati (USA)//Masters Series//Hardcourt Outdoors

*8* Joachim Johansson & Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka
*7* Tim Henman & Xavier Malisse/Rafael Nadal
*6* Rainer Schuettler & Ivan Ljubicic/James Blake
*5* Lleyton Hewitt & Lleyton Hewitt/Roger Federer
*4* Dominik Hrbaty & Mario Ancic/Christophe Rochus
*3* Sebastien Grosjean & Wayner Ferreira/Jiri Novak
*2* Hicham Arazi & Hicham Arazi/Juan-Ignacio Chela

Te verdedigen punten: Cincinnati *8*

Singles Main Draw

Hicham Arazi [1] - BYE
Andy Murray - Leander Paes
Olivier Rochus - Tommy Robredo
BYE - James Blake [6]

Xavier Malisse [5] - BYE
Carlos Moya - John Isner
Cosmin Cotet - Rafael Nadal
BYE - Nikolay Davydenko [4]

André Agassi [3] - BYE
Jarkko Nieminen - Ivan Ljubicic
Stanislas Wawrinka - Lukasz Kubot
BYE - Tommy Haas [8]

Tim Henman [7] - BYE
Novak Djokovic - Roger Federer
Gael Monfils - Andy Roddick
BYE - Lleyton Hewitt [2]

Doubles Main Draw

Leander Paes/Andy Roddick [1] - BYE
Ivan Ljubicic/James Blake - Tommy Robredo/Carlos Moya
Lukasz Kubot/Andy Murray - Olivier Rochus/Tim Henman
BYE - John Isner/Nikolay Davydenko [4]

Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] - BYE
Novak Djokovic/Roger Federer - Jarkko Nieminen/Tommy Haas
Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka - André Agassi/Cosmin Cotet
BYE - Lleyton Hewitt/Gael Monfils [2]

Laatst aangepast door op 06.01.08 16:44; in totaal 2 keer bewerkt
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA Empty Re: W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA

Bericht  Wimpie 28.12.07 18:05

Entry List Singles

1. Hicham Arazi
2. Lleyton Hewitt
3. André Agassi
4. Nikolay Davydenko
5. Xavier Malisse
6. James Blake
7. Tim Henman
8. Tommy Haas
9. Ivan Ljubicic
10. Andy Roddick
11. Olivier Rochus
12. John Isner
13. Stanislas Wawrinka
14. Gael Monfils
15. Rafael Nadal
16. Leander Paes
17. Lukasz Kubot
18. Andy Murray
19. Cosmin Cotet
20. Jarkko Nieminen
21. Tommy Robredo
22. Roger Federer
23. Novak Djokovic
24. Carlos Moya

Entry List Doubles

1. Leander Paes/Andy Roddick
2. Lleyton Hewitt/Gael Monfils
3. Xavier Malisse/Rafael Nadal
4. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka
5. John Isner/Nikolay Davydenko
6. Lukasz Kubot/Andy Murray
7. Olivier Rochus/Tim Henman
8. André Agassi/Cosmin Cotet
9. Jarkko Nieminen/Tommy Haas
10. Ivan Ljubicic/James Blake
11. Novak Djokovic/Roger Federer
12. Tommy Robredo/Carlos Moya
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA Empty Re: W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA

Bericht  HawkEye 30.12.07 14:10

Nikolay Davydenko interviewt Andy Murray

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA Murray_andy7bW&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA 1183299786_0

Andy, je won heel recent nog een nieuwe enkel-en dubbeltitel. Je klopte heel wat toppers. Van waar die plotse uitschieter?
Om eerlijk te zijn, ik kan het nog steeds niet geloven! Aan de zijde van Lukasz lukt het precies wel heel goed en hij kan echt een mens motiveren en dat siert hem zo. Het plezier is er dus de partijen winnen in het enkel loopt nu ook zo goed. Nog niet zo lang ben ik professioneel bezig en het werpt nu al zijn vruchten af. Fantastisch gevoel is het, onbeschrijfelijk...maar ik ga natuurlijk tot het uiterste en tot het bittere eind voort.

Wat is eigenlijk jouw favo tornooi? Waarom?
Miami, daar is het altijd fantastisch weer en dat land is zo uniek en prachtig - de tennisterreinen zijn daar ook altijd picobello in orde - dat ik er elk jaar kippenvel van krijg als ik van het vliegtuig stap. En het is raar maar de coach van Vera (Zvonareva) heeft ook aan dit land haar hart gestolen en ook daar heeft haar pupil al een overwinning binnen, hoe gewéldig is dat.

Hoe bevalt je het je eigenlijk op de tour? Wat vind je van de sfeer?
De tour is voor mij onmisbaar geworden, de organisatie doet zo zijn best om het keer op keer gezellig te maken dat je dat zo merkt aan de spelers en dat er gelachen wordt naast de baan en in de loges spreekt vanzelf.

Voor welke speler heb je bewondering? Waarom?
Olivier Rochus, hoe dat manneke hem steeds weer oppept op elk tornooi en ook bij nederlagen steeds zo stralend voor de dag komt. Je houdt het niet voor mogelijk. Ja, het mag gezegd; wij komen héél goed overeen !

Volg je ook de FWTA? Wat vind je van het vrouwentennis? Zijn er speelsters die je leuk vindt? Welke en waarom?
Die vraag is gedurfd, jawel. Ik kom goed overeen met Vera (Zvonareva) omdat we de coach moeten delen is één zaak (we zijn wel fier op haar) en omdat we zoveel mogelijk tijd samen doorbrengen en elkaar zo goed mogelijk helpen naar de top te komen. Het vrouwentennis is werkelijk boeiend om naar te kijken en niet alleen door de schoonheid...

Wat zijn je doelen voor dit seizoen?
Eens een grandslam winnen, maar dat is nog heel ver van mijn bed en daarom denk ik er nog niet aan, ik moet gewoon wachten tot het mijn beurt is, als mijn tijd gekomen is...alhoewel ik er al volledig klaar voor ben.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  Wimpie 02.01.08 18:47

Nadal verliest in drie sets

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA 070815_nadal_hmed_12p.widec
[size=9]Nadal kon geen vuist maken[size]

Eerste Ronde Singles

Leander Paes def. Andy Murray 6/3 6/3 6/3
Olivier Rochus def. Tommy Robredo 7/5 7/6(3) 7/6(2)

John Isner def. Carlos Moya 6/3 6/0 7/6(3)
Cosmin Cotet def. Rafael Nadal 7/6(0) 7/6(5) 6/3

Jarkko Nieminen def. Ivan Ljubicic 7/5 6/2 3/6 6/3
Lukasz Kubot def. Stanislas Wawrinka 6/4 0/6 6/7(1) 6/4 6/3

Novak Djokovic def. Roger Federer 7/6(3) 1/6 6/1 6/4
Gael Monfils def. Andy Roddick 1/6 4/6 6/3 6/2 6/2
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  olivier 02.01.08 21:09

Ollie naar 2de ronde, yihaa Very Happy
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06

Bericht  kwartel83 03.01.08 2:39

Go Isner Very Happy

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40

Bericht  Wimpie 03.01.08 16:10

Top 5 verliest in Cincy

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA Monfils
Monfils verslaat zijn dubbelpartner in 5 sets

Tweede Ronde Singles

Leander Paes def. Hicham Arazi [1] 6/1 6/1 6/3
James Blake [6] def. Olivier Rochus 0/6 0/6 6/0 6/3 6/3
John Isner def. Xavier Malisse [5] 7/6(3) 6/7(4) 7/6(0) 7/6(4)
Cosmin Cotet def. Nikolay Davydenko [4] 6/1 6/2 1/6 0/6 7/6(5)

Jarkko Nieminen def. André Agassi [3] 6/3 6/3 2/6 6/3
Tommy Haas [8] def. Lukasz Kubot 6/3 6/0 7/6(4)
Tim Henman [7] def. Novak Djokovic 6/3 6/0 2/6 7/5
Gael Monfils def. Lleyton Hewitt [2] 2/6 6/7(3) 6/0 6/1 6/3

Eerste Ronde Doubles

Ivan Ljubicic/James Blake def. Tommy Robredo/Carlos Moya 7/5 3/6 6/0 6/0
Olivier Rochus/Tim Henman def. Lukasz Kubot/Andy Murray 7/5 6/0 3/6 7/6(3)

Jarkko Nieminen/Tommy Haas def. Novak Djokovic/Roger Federer 6/0 6/0 0/6 7/6(2)
André Agassi/Cosmin Cotet def. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka 6/1 7/6(1) 6/2
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Nick 03.01.08 19:53

Tommy 2 maal door Wink
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34

Bericht  olivier 03.01.08 23:26

Ollie vs Vera

Op welke leeftijd ben jij aan deze sport begonnen? Hoe heb je deze sport ontdekt?

Heel vroeg, precies of ik ben met een tennisbal geboren. Toen ik kon stappen moest ik naar een tennisbal proberen grijpen en nadien toen ik 3 jaar was mocht ik voor het eerst een racket beethouden en beginnen oefenen. Ik was dol op het net en de witte lijnen.

Heb je spijt van je beslissing om een tenniscarrière uit te bouwen? Wat zou je anders gedaan hebben?

Geen enkel moment spijt, nee, ik vind het zelfs super om te spelen op het allerhoogste niveau. Anders was ik misschien model of iets met mode want dat interesseert mij ook wel.

Hoe zou je de sfeer op het circuit beschrijven?

De sfeer is gewoon niet te doen, echt graaf. Ik zou die echt niet meer kunnen missen. Van het ene tornooi naar het andere gaan, op zich natuurlijk heel vermoeiend, maar hoe de andere meisjes daar mee omgaan, berekoddig.

Komen jullie veel in contact met de mannelijke collega's? Zou je het een tof idee vinden om af en toe een gemengde competitie te spelen, mannen tegen vrouwen?

Wij hebben geen tijd om in contact te komen met de mannen, wij amuseren ons zodanig goed naast de baan. We grappen en grollen er wel over dus we zien het wel zitten om met de mannen een balletje én een babbeltje te slaan, jawel.

Wat is je beste herinnering aan je carrière totnogtoe?

Heb je een dag tijd Wink Elke herinnering is er één om te blijven koesteren en sinds mijn hele loopbaan zijn dat er geweldig veel.
Daarvoor alleen zou ik het nooit of te nimmer willen opgeven !!!
olivier
olivier
King Member
King Member

Bericht  Wimpie 04.01.08 13:39

3 reekshoofden en Cotet

De verrassing van Indian Wells, gaat het nu ook voor de wind in Cincinnati. Cosmin Cotet plaatste zich zowel in het enkel- als het dubbelspel voor de halve finale. Daarvoor versloeg hij John Isner in een leuke vijfsetter en de laatste US Openkampioenen Lleyton Hewitt/Gael Monfils in straight sets. Samen met André Agassi speelt Cotet als enige niet-reekshoofd de halve finale.

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA 28open.1.600
Isner strandde in een beslissende tie-break

Kwartfinale Singles

James Blake [6] def. Leander Paes 1/6 0/6 7/6(3) 6/0 6/3
Cosmin Cotet def. John Isner 6/1 4/6 6/3 0/6 7/6(2)
Tommy Haas [8] def. Jarkko Nieminen 7/6(3) 7/6(5) 7/6(2)
Tim Henman [7] def. Gael Monfils 6/4 6/3 0/6 6/2

Kwartfinale Doubles

Leander Paes/Andy Roddick [1] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/1 6/0 6/3
John Isner/Nikolay Davydenko [4] def. Olivier Rochus/Tim Henman 0/6 1/6 6/0 6/2 6/4
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] def. Jarkko Nieminen/Tommy Haas 0/6 6/7(0) 7/6(0) 7/6(3) 6/3
André Agassi/Cosmin Cotet def. Lleyton Hewitt/Gael Monfils [2] 6/1 7/6(4) 7/6(5)
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  HawkEye 04.01.08 13:47

Wimpie schreef:[John Isner/Nikolay Davydenko [4] def. Olivier Rochus/Tim Henman 0/6 1/6 6/0 6/2 6/4

schol
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  olivier 04.01.08 13:52

Al gedaan voor Ollie Rolling Eyes
olivier
olivier
King Member
King Member

Bericht  boyke 04.01.08 13:54

3e deelname hier, 3e keer halve finale. Dit is echt wel mijn toernooi!!!
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06

Bericht  Nick 05.01.08 1:28

Dubbel vlot niet zo goed, maar enkel wel eerste halve finale voor Tommy Wink
Nick
Nick
God
God

Bericht  kwartel83 05.01.08 13:08

US OPEN SERIES PUNTEN ZIJN BINNEN!!!
John Isner heeft zich dankzij een kwartfinale plaats op het tornooi van Cincinnati kunnen behoeden van een top 3 plaats in de US OPEN SERIES, een regematigheidscriterium op weg naar de US OPEN.

Voor het tornooi stond hij op een gedeelde eerste plaats met Andy Murray, maar door zijn vroegtijdige uitschakeling, kwam Isner dankzij zijn kwartfinaleplaats alleen aan de leiding.

Maar tot grote spijt heeft hij deze leiding nog moeten afstaan in een onderling duel met Cotet. Hij verloor in 5 spannende sets. Maar de doelstelling van Isner om top 3 te halen is hiermee wel gelukt en is positief met het uitzicht op de US OPEN.

R1: John Isner def. Carlos Moya 6/3 6/0 7/6(3)
R2: John Isner def. Xavier Malisse [5] 7/6(3) 6/7(4) 7/6(0) 7/6(4)
1/4: Cosmin Cotet def. John Isner 6/1 4/6 6/3 0/6 7/6(2)

In het dubbelspel is Isner nog steeds actief en plaatste zich samen met davydenko voor de halve finales. Door deze halve finaleplaats zijn zij ook al zeker van een top 3 plaats en de daarbij-aan verbonden bonus. Momenteel bekleden ze nog een 2de plaats, maar indien ze het tornooi op hun naam zouden kunnen schrijven, zullen ze als eerste prijken. In het slechtste geval kunnen ze ook nog naar plaats 3 verwezen worden, maar dan moeten ze verliezen van Paes/Roddick en moet het duo Agassi/Cotet het tornooi winnen.

1/4: John Isner/Nikolay Davydenko [4] def. Olivier Rochus/Tim Henman 0/6 1/6 6/0 6/2 6/4

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40

Bericht  boyke 05.01.08 22:07

Home sweet home

Het is nog even wachten vooraleer de halve finales van start gaan. Maar we mogen nu al stellen dat je bezig bent aan een prachtweek. Is het niet Tim?

Henman: "Inderdaad. Het is raar maar hier zet ik altijd mijn beste prestaties neer. Twee seizoenen geleden won ik hier mijn eerste titel waarbij ik toenmalig nummer 2 Rainer Schuettler en nummer 3 Marat Safin uitschakelde. Vorig seizoen verloor ik hier in de halve finale van Agassi, toch 1 van de grootste spelers van de fatp-tour. En dit jaar sta ik hier opnieuw in de halve finale na toch wel vrij simpele zeges over Djokovic en Monfils. In de halve finale verwacht ik meer tegenstand van Tommy (Haas)."

Wat doet jou hier zo goed spelen?

Henman: "Wel eerlijk gezegd ik weet het niet zo goed. In Queens en Wimbledon heb ik bijvoorbeeld de steun, maar ook de immense druk om voor eigen publiek te spelen. Hier zit ik ver van huis, dus misschien maakt het mij wel wat rustiger. En tja, dit seizoen denk ik gewoon met plezier terug aan de goede prestaties van de vorige 2 seizoenen. En ik denk ook wel dat ik hier elke keer met vertrouwen sta te spelen. Bovendien begint het publiek me ook te waarderen. In het 1e jaar was mijn coach veel bekender dan ikzelf, maar dit is nu duidelijk omgekeerd aan het worden."

Volgende week alweer het laatste grandslam van het jaar. Wat zijn de verwachtingen?

Henman: "Tja stiekem hopen we gewoon eens op die 1e grandslamtitel. Al twee maal stond ik er heel dicht bij. Twee seizoenen geleden verloor ik de finale van de US Open van one-slam-wonder Del Potro. Dit seizoen verloor ik in mijn thuisland de Wimbledonfinale van Davydenko. Dit seizoen is vooral een overgangsseizoen waarin we proberen om terug de top te bereiken richting volgend seizoen."
boyke
boyke
King Member
King Member

Bericht  boyke 06.01.08 11:22

Diepte-interview met Olivier Rochus

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA ID917082_29_rochus_afp_00DJGG_0.JPG
Ollie na een overwinning

Vorige week vierde je samen met Tim Henman jullie 3e dubbeltitel. Wat is je reactie hierop? En vooral hoe heb je die gevierd?

Ollie: "Idd, dat was al de derde dubbeltitel dit jaar, fenomenaal gewoon! Je weet nooit hoe ver je zal geraken in zo'n toernooi he, je doet gewoon je best en neemt het wedstrijd per wedstrijd.
Maar deze overwinning was geweldig. Ik voelde in de finale dat het goed zat, dat we een goede kans hadden op die titel. En voila, het is ervan gekomen. Achteraf zijn Tim en ik, en onze coaches, goed op stap geweest. We hebben ons een beetje laten gaan met de alcohol, maar we hadden een goede reden he! Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen!"

Wat verwacht je nog dit seizoen? Heb je nog bepaalde doelstellingen dit jaar?

Ollie: "Dit seizoen ... ik ga het gewoon op me laten afkomen. Ik wil nog alles geven tijdens de US Open, en dan zien we wel. Dat is nu mijn focus. Ik zou heel graag de halve finale daar halen in zowel enkel als dubbel, dat zou het toernooi zeer geslaagd maken voor mij."

Wat is tot nu toe je hoogtepunt uit je carrière?

Ollie: "Wel, dat was eigenlijk vorig jaar tijdens de Australian Open, mijn eerste overwinning op een Grand Slam, zij het wel in het dubbel. De Aussie Open is 1 van mijn favoriete toernooien, en de omstandigheden waren gewoon prachtig ... ja, dat is echt het hoogtepunt totnogtoe!"

Heb jij een favoriet toernooi op de fatp-tour of zou je misschien graag hebben dat er in een bepaalde stad/land een toernooi wordt georganiseerd?

Ollie: "Goh, de Grand Slams behoren natuurlijk tot mijn favoriete toernooien, samen met de Daviscup. Als ik er eentje moet uitkiezen ... dan denk ik dat ik voor de US Open zou gaan, maar een nek-aan-nek race met de Australian Open.
Ik zou graag eens een gemengde competitie zien, vrouwen en mannen verspreid over de tabel. Ik denk dat dat wel een interessant gegeven zou kunnen zijn ... Waar dat precies moet plaatsvinden is minder belangrijk, hoewel Leuven wel tof zou zijn!"

Wanneer je een one-night-stand zou mogen hebben met 1 iemand van de fwta-speelsters, wie zou je dan uitkiezen?

Ollie: "Oei, dat is een moeilijke vraag ... Ik ben geen voorstander van one-night-stands met fwta-speelsters, maar als ik iemand zou moeten kiezen ... dan zou het Billie Jean King zijn. Je weet wat ze zeggen over een 'oude kastrol' he ... "

Bedankt voor je openhartige antwoorden!!
boyke
boyke
King Member
King Member

Bericht  olivier 06.01.08 13:26

Ollie: focussen op het tennis

Olivier, de US Open komen er dadelijk aan. Voel je jezelf klaar om hieraan te beginnen?

Idd, ik kijk er echt naar uit! Zoals ik al in het vorige interview zei, de US Open staat bovenaan mijn lijstje van toernooien. Die sfeer is gewoon zo apart, en ik me amuseer me daar enorm. Of ik er klaar voor ben, dat zal blijken tijdens het toernooi zelf. Je weet dat nooit he, alles kan in het tennis.

Wat doe je daar meestal in je vrije tijd?

Dat hangt er vanaf eigenlijk ... ik ga vaak met andere spelers en speelsters shoppen, op restaurant, wat drinken, ... van die dingen. Ik heb al met Lindsay afgesproken dat ze mijn gids zal zijn ginder, want zij kent het daar veel beter. Ale, als ze volledig genezen is tenminste ...

Denk je al vooruit aan de periode na dit seizoen? Heb je al specifieke plannen?

Goh, nee dat is nog wat veraf he ...Er zal sowieso wel een reis gemaakt worden, waar naartoe weet ik nog niet. Maar ik ga me nu focussen op het tennis en we zien later wel. Ik hou je wel op de hoogte!

Ok Ollie. Merci!

Graag gedaan.
olivier
olivier
King Member
King Member

Bericht  Wimpie 06.01.08 16:20

Tweede titel voor Cotet

Op de Western & Southern Financial Group Masters behaalde Cosmin Cotet zijn tweede titel. Een fenomenale prestatie voor de Roemeen, die pas enkele weken in Indian Wells voor het eerst zegevierde na meer dan 5 seizoenen op de FATP-tour. In de halve finale schakelde hij met een spannende vijfsetter zesde reekshoofd James Blake uit, in de finale deede Cotet hetzelfde met de Tim Henman. Dankzij zijn tweede zege in de US Open Series wint hij ook het regelmatigheidscriterium, wat zijn kansen op de US Open sterk verhoogt.

In het dubbelspel verloor Cotet met André Agassi de finale van het meest succesvolle dubbelteam ooit. Leander Paes en Andy Roddick wonnen hun twaalfde tornooi samen en verloren op weg naar de titel weeral geen enkele set. De drievoudige Grand Slamwinnaars zijn -opnieuw- topfavoriet voor de US Open, wat hun enige ontbrekende major is.

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA _44056923_tennis_416
Henman verliest de finale in 5 sets

Halve Finale Singles

Cosmin Cotet def. James Blake [6] 6/1 6/1 3/6 0/6 7/6(5)
Tim Henman [7] def. Tommy Haas [8] 1/6 7/6(1) 6/4 6/3

Finale Singles

Cosmin Cotet def. Tim Henman [7] 6/2 3/6 6/4 0/6 7/6(3)

Halve Finale Doubles

Leander Paes/Andy Roddick [1] def. John Isner/Nikolay Davydenko [4] 6/0 6/2 6/3
André Agassi/Cosmin Cotet def. Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] 6/2 2/6 6/1 0/6 6/3

Finale Doubles

Leander Paes/Andy Roddick [1] def. André Agassi/Cosmin Cotet 6/3 6/3 6/1
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  kimmie 06.01.08 17:42

Andy Murray door het dolle heen

Na de zege in Miami ging het uitstekend met Andy, ofwel ligt een tornooi mij ofwel niet en daar hangt het vanaf als ik nu win of verlies, wat hier in Cincinnati dus niet lukte. Het nieuwe jaar zit er ook voor iets tussen Laughing het is precies of er niets mis kan gaan en jawel, er is iets misgegaan afgelopen nacht. Het alarm van mijn garage ging zomaar af door een veel te snelle auto die voorbij vlamde en toen - zo kalm als iets - ging ik proberen de code te breken om het alarm af te zetten wat niet gelukt was. Crying or Very sad
maar we blijven lachen. Ik voel mij duidelijk goed in mijn vel en uiteindelijk is het goed gekomen.

De interviewers deze week hadden het precies ook op mij gemunt maar met een big smile wil ik altijd de vragen beantwoorden Very Happy

Tijdens de US Open kan ik voor de volle 100% gaan en dat dankzij 20 bonuspunten wegens de US Open Series waar ik - onverwacht eigenlijk - nog 3de mocht worden. Heet mag het daar in ieder geval zijn want Andy houdt van de warmte en de ondergrond...nu enkel nog uitkijken naar de tegenstander geek
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47

Bericht  Dark Tiger 06.01.08 19:26

Weer een verloren finale voor Agassi. Wat een seizoen, wanneer mogen we eens winnen? Maar we scoren toch punten voor het dubbel.
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 46

http://www.liverpool-fc.be/

Bericht  Chris 06.01.08 20:28

Amai Cosmin Shocked
Chris
Chris
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 222
Leeftijd : 41

Bericht  Nick 06.01.08 21:42

Wo Haas ist, gibt es eine Party

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA 333291-1707699-458-238

Na wat regelmaat in de eerste paar weken van zijn komst heeft Haas eindelijk een (kleine) prestatie neer gezet. Hij heeft de halve finale bereikt van het tornooi van Cincinnati maar verloor daar van Henman.

Q: Proficiat met je halve finale Tommy

Tommy: Ja er zat meer in. De eerste set won ik heel makkelijk enja dan kwam dat draai moment in de 2de set. Een betwisting enja ik verloor mijn concentratie. Dat verlies kwam ik niet meer te boven alhoewel ik bleef proberen. Tim (nvdr. Henman) is 1 van de weinig toffe gasten op de tour dus ik gun het hem wel.

Q: En hoe zit het met je liefde?

Tommy: Dankzij haar heb ik het zo ver geschopt deze week. Ze bleef aan men zijde staan en supporterde (incognito uiteraard want wij vonden haar niet) zoals een echte fan. Volgende week is de Davis Cup en ik hoop dat het wat goed zal gaan. Ik open al tegen Hicham (nvdr. Arazi) en dan nog niet in eigen land dus hierbij doe ik een oproep om te supporteren voor België.

Q: De liefde Tommy…

Tommy: Jaaa (lichtelijk geïrriteerd) … Wat moet ik er nog over zeggen. Ze is een goede vrouw voor mij en we zien elkaar graag. Meer moet je toch niet hebben. 1 van dezer dagen zal je het wel te weten komen maar push me niet ok?!

En zo gaat onze Tommy, van wie we uiteraard nog steeds houden, weg. We blijven u natuurlijk op de hoogte houden.
Nick
Nick
God
God

Bericht  HawkEye 16.01.08 13:32

Spijt

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA Davydenko-wimbledon

Nikolay Davydenko heeft er een matige week opzitten in Cincinnati. In het dubbelspel haalde hij wel de halve finales, maar had de Rus geweten dat ze van de nummers 1 met zware cijfers zouden verliezen, had hij liever niet gespeeld.

Nikolay, vreemde kijk op je tornooi?!
ND: "Ja, 't is gewoon zo jammer dat we tegen Paes en Roddick uitkwamen. Die twee tennissen momenteel op een wolk en ik had ze liever niet willen tegenkomen net voor de US Open. We verliezen nu ook zo zwaar, dus dat geeft hen vertrouwen voor de volgende slam."

Hoe bekijk je de US Open?
ND: "Ik heb vertrouwen in een goede afloop. Ik speelde sterk op Wimbledon en was erna een beetje uitgeblust. Het is moeilijk om de overgang te maken van het grootste en belangrijkste tornooi ter wereld naar peulschillen als Indian Wells of Cincinnati. Natuurlijk zijn dat ook knappe, goed georganiseerde tornooien, maar je kan het toch niet vergelijken met Wimbledon".

Wat zijn je doelen nog voor de laatste tornooien van het seizoen?
ND: "Goh, mijn doel is bereikt. Ik wou opnieuw Wimbledon winnen. Nu wil ik erop verderbouwen en constant blijven spelen. De nummer 1 blijft een droom en behoort nog tot de mogelijkheden. In het dubbelspel zijn we ook zalig bezig... ik hoop op een volgende slam!"
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Nick 16.01.08 20:46

Flying James

W&S Financial Group Masters, Cincinnati-USA BLAKE_clw_us_05_jump_400

Q:James, de Davis Cup, heeft dat enige belang voor je of is dit een verplicht tornooi?

James: "De Davis Cup is zeker en vast geen verplicht tornooi. Ik kijk er elke keer enorm naar uit. Zo met al je landgenoten in teamverband spelen, het is eens iets anders in de "eenzame" wereld van het tennis! De Davis Cup overwinning vorig seizoen is één van de hoogtepunten uit mijn carrière en wees er maar zeker van dat we in de finale alles gaan doen om die titel te verdedigen!"

Q: Heb je al eens eraan gedacht om je Amerikaans nationaliteit op te geven en voor een ander land te gaan spelen?

James: "Wat een vraag! Ik ben een Amerikaan in hart en nieren!! Ik zou niet weten waarom ik van nationaliteit zou moeten veranderen. Ik geef toe mijn land komt niet altijd positief in het nieuws, maar who is perfect?"

Q: Als je gestopt bent met tennis, ambiëer je dan een baan als coach of heb je dan zo iets van, tennis is een afgesloten hoofdstuk?

James: "Dan is dat een afgesloten hoofdstuk! Tennis heeft al altijd mijn leven bepaald, dus als ik stop wil ik graag iets anders doen. Nu je het over stoppen hebt, ik denk er eerlijk gezegd aan om volgend seizoen de racket aan de haak te hangen. Maar alles zal van mijn prestaties afhangen! Ik zou graag eens op een grandslam schitteren! Met een grandslam finale ben ik al meer dan content(lacht).
Nick
Nick
God
God

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: