FWTA Miami
+9
Dark Tiger
kimmie
Nick
Grandslamer
snowball3
raf
fluvia
olivier
HawkEye
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: FWTA Miami
Kim verliefd!
Deze week heeft Kim niet haar gewoonlijke niveau gehaald. Ze was er met haar gedachten niet echt bij, dat konden we met zekerheid vaststellen.
Q: Kim, deze week lijk je nogal afgeleid, is er iets?
Kim: Welja ik kom er beter meteen vooruit vooraleer er roddels verschijnen. Ik ben verliefd! Ik ben in de zevenste hemel en ik ben er zeker van dat deze persoon in kwestie ook hetzelfde voelt. Ik kan niet wachten om hem terug te zien.
Q: Maar Kim, wie is het?
Kim: Ja dat houd ik nog even voor mezelf, bepaalde regelingen moeten nog getroffen worden enja ik wil niet onvoorbereid zijn op bepaalde dingen.
Q: Is hij bekend, een oud lief, een acteur of een voetballer?
Kim: Haha, welke insinuaties allemaal. Ja hij is bekend, neen het is geen oude liefde, neen het is geen acteur en zeker geen voetballer. Ik wil wel een tipje van de sluier oplichten: het is een tennisser. Dit is alles wat ik zeg, meer krijg je niet over mijn lippen.
Q: Bedankt Kim voor ons dit allemaal duidelijk te maken.
Kim: Geen probleem
Deze week heeft Kim niet haar gewoonlijke niveau gehaald. Ze was er met haar gedachten niet echt bij, dat konden we met zekerheid vaststellen.
Q: Kim, deze week lijk je nogal afgeleid, is er iets?
Kim: Welja ik kom er beter meteen vooruit vooraleer er roddels verschijnen. Ik ben verliefd! Ik ben in de zevenste hemel en ik ben er zeker van dat deze persoon in kwestie ook hetzelfde voelt. Ik kan niet wachten om hem terug te zien.
Q: Maar Kim, wie is het?
Kim: Ja dat houd ik nog even voor mezelf, bepaalde regelingen moeten nog getroffen worden enja ik wil niet onvoorbereid zijn op bepaalde dingen.
Q: Is hij bekend, een oud lief, een acteur of een voetballer?
Kim: Haha, welke insinuaties allemaal. Ja hij is bekend, neen het is geen oude liefde, neen het is geen acteur en zeker geen voetballer. Ik wil wel een tipje van de sluier oplichten: het is een tennisser. Dit is alles wat ik zeg, meer krijg je niet over mijn lippen.
Q: Bedankt Kim voor ons dit allemaal duidelijk te maken.
Kim: Geen probleem
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Re: FWTA Miami
Anna's eerste jaar met pieken en dalen
Het eerste jaar voor Anna Chakvetadze is er een geweest met pieken en dalen. Het begon goed met toernooi winst in New Haven, maar daarna zakte haar enkelspel naar een lager niveau. Haar dubbelspel daarentegen werd juist beter met als hoogtepunt de winst in het mixed double in Wimbledon.
Chakvetadze kan het wel eens zijn met die conclusie. Ïk begon inderdad sterk in het enkel en heb de laatste tijd daar iets meer moeite, maar ik haal toch regelmatig de kwartfinale en dat is al zwaar genoeg. Vaak moet ik daarvoor een geplaatste speler verslaan en dat lukt me best regelmatig, dus ik zou niet willen zeggen dat ik een laag niveau heb in het enkelspel."
Ze beaamt wel dat het in het dubbel veel beter gaat. "Drie titels winnen in vier finales is inderdaad goed te noemen. Daarnaast hebben we ook nog twee halve finales gehaald, dus je mag wel zeggen dat het dubbelen prima verloopt." Ze denkt dat haar samenwerking met Nicole Vaidisova daar zeker bij helpt. "Nicole en ik zijn vrij kort na elkaar in dit circuit gekomen en trokken daardoor al snel naar elkaar toe. Omdat we veel met elkaar optrekken begrijpen we elkaar ook goed en dat is weer goed voor ons dubbelspel." Toch kan ze ook zonder Vaidisova goed tennissen. "Je doelt op mijn titel met Andy (Roddick red.) in het mixed double in Wimbledon. Tja, een van de beste dubbelspelers bij de mannen samen met een topspeelster in het dubbel bij de vrouwen moest toch iets opleveren. Het moet natuurlijk wel klikken, maar we deden het goed samen en dat leidde gelukkig tot de titel. Ik ben er in elk geval dolblij mee."
Wat betreft dit seizoen is ze duidelijk. "Ik wil een grandslam titel! En of ik die met Nicole, het mixed dubbel of single win is me om het even. Ik wil gewoon een nieuwe grandslam titel, want die eerste smaakt naar meer."
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: