FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Internazionali BNL d'Italia

+6
Nick
kwartel83
dieterk
Dark Tiger
HawkEye
Wimpie
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Internazionali BNL d'Italia - Pagina 2 Empty Re: Internazionali BNL d'Italia

Bericht  kwartel83 11.11.07 19:53

ISNER VERBAAST VRIEND EN VIJAND

John Isner heeft de tenniswereld vandaag op zijn kop gezet. Hij won vandaag redelijk verrassend het tornooi van Rome. In de finale was hij in 5 sets te sterk van zijn landgenoot Andy Roddick.

Isner (FATP 33) begon slecht aan de finale en moest al snel 2 breaks toestaan, vooraleer hij zijn eerste game op het bord kon zetten. Uiteindelijk kon Roddick de set uitserveren.

1-6

De tweede set verliep gelijkopgaand met de eerste set, want Isner verloop redelijk snel tweemaal zijn opslag en kwam in de tweede set dan ook in een slechte situatie terecht. Toch gaf hij niet op en begon hij beter in zijn ritme te komen. Uiteindelijk kon hij de 2 breaks alsnog ongedaan maken en een tiebreak uit de brand slepen. In de tiebreak haalde hij het laken naar zich toe door eenmalig door de opslag te gaan en zijn eigen opslag steeds te behouden.

1-6 7-6(4)

De derde set begon wederom gelijk met de vorige twee sets. Isner kwam 2 breaks achter vooraleer hij weer zijn eerste game kon laten noteren. Net zoals in de eerste set eindigde de set op 1-6.

1-6 7-6(4) 1-6

De vierde set was weer een helemaal ander scenario. Roddick verloor zijn concentratie en Isner kreeg alles wat hij kon slagen mooi terug binnen in het veld. Hierdoor won Isner dan ook redelijk makkelijk de 4de set en kon hij zich opmaken voor de 5de set in zijn eerste FATP-finale.

1-6 7-6(4) 1-6 6-0

De 5de en beslissende set begon niet zoals de vorige sets, maar ging redelijk gelijkopgaand op. Beide spelers wonnen al bij al redelijk makkelijk hun opslag. Bij *4-5 kreeg Isner een matchbal tegen, maar kon deze via een prachtige rally wegwerken. Bij 5-5* ging Isner op zijn beurt dan wel door de opslag van Roddick waardoor hij de kans kreeg om zijn eerste tornooizege binnen te halen. Isner greep zijn kans en serveerde het game uit...

GAME SET MATCH
1-6 7-6(4) 1-6 6-0 7-5

Internazionali BNL d'Italia - Pagina 2 94738-article-mh6y4

,,Deze overwinning doet mij enorm veel deugd. Ik voelde dat ik echt goed aan het spelen was de laatste weken en deze overwinning is daar dan ook het bewijs van. Ik ben echt blij."

"In het begin van het seizoen had ik een enkeltornooi winnen als één van mijn doelen vooropgesteld. Dat ik nu al een tornooi kan winnen is dan ook een enorm opluchting"

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: