FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FWTA Berlijn

+9
olivier
kwartel83
Grandslamer
dieterk
kimmie
jochemver
Dark Tiger
Nick
HawkEye
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

FWTA Berlijn - Pagina 2 Empty Re: FWTA Berlijn

Bericht  Koalaflesje 10.11.07 23:19

Tweede finale in 2 weken

BERLIJN - Na Warschau vorige week staat Mary Pierce deze week nu weer in de finale van het FWTA tornooi. Vorige week won ze de enkelfinale, deze week hoopt ze de dubbelfinale te winnen. Ze heeft op tijd terug met haar dubbelpartner Hantuchova de complementariteit terug gevonden waardoor ze verdient in de finale staan.

In het enkelspel lag Pierce er al snel uit na een wervelende thriller van formaat tegen Kim Clijsters in de eerste ronde. Het was voor haar zeer teleurstellend en heeft zich daarmee vastgebeten in het dubbelspel.

Voor haar was het dan ook eerder een geluk dat haar dubbelparter Daniela er ook snel uitlag zodat ze in Berlijn veel hebben kunnen samen dubbelen op de trainingsvelden en samen enkele porto's kunnen drinken op de gezellige terrasjes aan de resten van de Berlijnse Muur.

Symbolisch, die Berlijnse Muur, vooral voor ons, aangezien ik van de westflank kom en Daniela van de oostflank maar hier waar de muur staat, staan we samen in de finale

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Registration date : 12-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  HawkEye 11.11.07 12:30

Ex-nummers 1 aan de macht in Berlijn

FWTA Berlijn - Pagina 2 21238354452mandula

Finales
Mandula d. Laine 7/5 6/2
Hantuchova/Pierce [4] d. Harkleroad/Mirza [1] 0/6 7/6(0) 6/0

bravo

Petra Mandula heeft haar vierde FWTA-titel gewonnen. In de finale klopte ze haar dubbelpartner en goede vriendin Emma Laine uit Finland. Enkel in set 1 kon de Finse mee met haar Hongaars dubbelmaatje. Daarna was de veer gebroken en bleef Mandula op een hoog niveau verderspelen. Mandula won in seizoen 4 drie titels (Parijs indoors, Eastbourne en Toronto). Ze werd nummer 1 in de wereld en stond er twee weken, maar intussen is ze teruggevallen naar de 26ste plaats op de ranking. Met deze knappe overwinning springt ze naar de 20ste positie. Emma Laine blijft op de laatste plaats staan, maar speelde uiteraard nog maar vijf tornooien op de tour.

Ook in het dubbelspel waren de ex-nummers 1 baas. Daniela Hantuchova en Mary Pierce wonnen vorig jaar ook al in Berlijn. Toen gingen Krajicek en Mandula eraan in de finale, nu moesten de huidige nummers Ashley Harkleroad en Sania Mirza eraan geloven. Voor Harkleroad en Mirza is dit al de derde verloren finale van het seizoen. Ze wonnen enkel in Sydney de titel. Voor Hantuchova is dit haar dertiende titel, een evenaring van Schnyders record. Pierce boekt haar achtste FWTA-kroon.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  kken 11.11.07 13:56

Venus williams ziet het niet mee zitten

Hallo venus, en hoe is het?

Slecht, ik heb alweer verloren in de tweede ronde. Het wil maar nooit lukken om twee matchen op rij te winnen Crying or Very sad Ik kan daar zo kwaad van worden.

Enig idee hoe je dit probleem gaat aanpakken?

JA, ben er al vollop meebezig met mijn trainer. Maar ik ga er niks van vertellen omdat de concurrentie dit kan meelezen. Dat blijft nog een goed bewaard geheim voor eventjes

En wat is het hoofdoel van het jaar?

Schitteren op wimbledon en op de us open series. Ik wil me echt eens bewijzen voor eigen volk. En mijn status als grasspeler bevestigen
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07

Bericht  kwartel83 11.11.07 14:35

Laine Very Happy

Proficiat aan Petra yes

(@Chris: dat is revanche voor het tennis van gisteren)

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06

Bericht  Chris 12.11.07 1:44

kwartel83 schreef:Laine Very Happy

Proficiat aan Petra yes

(@Chris: dat is revanche voor het tennis van gisteren)
Very Happy sweet revenge!! Very Happy

Proficiat aan Emma om de finale te halen, Petra is door het dolle heen op dit moment, ze is zelfs aan de alcohol begonnen rendeer
Chris
Chris
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 222
Leeftijd : 41
Registration date : 10-12-06

Bericht  David 12.11.07 10:10

Yes, dubbel finale gewonnen banaan
David