FWTA Warschau
+12
fluvia
boyke
Koalaflesje
lordfrans
dieterk
Gunter
olivier
jochemver
kimmie
Grandslamer
kwartel83
HawkEye
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
FWTA Warschau
J&S Cup
29 oktober tot 4 november 2007 // Warschau (POL) // Tier II
Petrova - Myskina
Schnyder - Henin
Medina-Garrigues - Jankovic [5]
K Clijsters [3] - Kuznetsova
Mandula - V Williams
Krajicek - Mirza
Vaidisova - Rubin [6]
Zakopalova [7] - Kirilenko
Pierce - Mauresmo
Safina - Harkleroad
Chakvetadze - Stevenson [4]
Radwanska [8] - Maes
Shaughnessy - Hantuchova
Laine - Capriati
Sharapova - Zvonareva [2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Medina-Garrigues/Schnyder [1] - Henin/Kuznetsova
Capriati/Radwanska - Chakvetadze/Vaidisova
Laine/Mandula - K Clijsters/Krajicek
Jankovic/Kirilenko - Hantuchova/Pierce [4]
Pennetta/Sharapova [3] - Petrova/Zakopalova
Shaughnessy/Stevenson - Rubin/Safina
Mauresmo/Myskina - Davenport/Zvonareva
Maes/V Williams - Harkleroad/Mirza [2]
Petrova - Myskina
Schnyder - Henin
Mandula - V Williams
Krajicek - Mirza
Vaidisova - Rubin [6]
Pierce - Mauresmo
Safina - Harkleroad
Radwanska [8] - Maes
Shaughnessy - Hantuchova
Laine - Capriati
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Laatst aangepast door op 04.11.07 12:24; in totaal 2 keer bewerkt
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Re: FWTA Warschau
Emma Laine is er klaar voor
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06
Loting met vertraging omdat ik een sportkamp moet leiden...
Bart schreef:J&S Cup
Petrova - Myskina
Schnyder - Henin
Mandula - V Williams
Krajicek - Mirza
Vaidisova - Rubin [6]
Pierce - Mauresmo
Safina - Harkleroad
Radwanska [8] - Maes
Shaughnessy - Hantuchova
Laine - Capriati
Doubles Main Draw
Eerste ronde
HawkEye- HawkEye
Jankovic en Kirilenko halen uit
Eerste ronde
Medina-Garrigues/Schnyder [1] d. Henin/Kuznetsova 6/0 0/6 6/2
Chakvetadze/Vaidisova d. Capriati/Radwanska 6/0 7/6(0)
K Clijsters/Krajicek d. Laine/Mandula 6/3 0/6 6/0
Jankovic/Kirilenko d. Hantuchova/Pierce [4] 6/0 0/6 7/6(0)
Pennetta/Sharapova [3] d. Petrova/Zakopalova 7/6(0) 3/6 7/5
Shaughnessy/Stevenson d. Rubin/Safina 1/6 7/5 6/2
Davenport/Zvonareva d. Mauresmo/Myskina 6/0 0/6 7/6(4)
Harkleroad/Mirza [2] d. Maes/V Williams 6/0 7/6(5)
Eerste ronde
Medina-Garrigues/Schnyder [1] d. Henin/Kuznetsova 6/0 0/6 6/2
Chakvetadze/Vaidisova d. Capriati/Radwanska 6/0 7/6(0)
Jankovic/Kirilenko d. Hantuchova/Pierce [4] 6/0 0/6 7/6(0)
Pennetta/Sharapova [3] d. Petrova/Zakopalova 7/6(0) 3/6 7/5
Shaughnessy/Stevenson d. Rubin/Safina 1/6 7/5 6/2
Davenport/Zvonareva d. Mauresmo/Myskina 6/0 0/6 7/6(4)
Harkleroad/Mirza [2] d. Maes/V Williams 6/0 7/6(5)
HawkEye- HawkEye
Jankovic zo ken ik je
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
woohoo, eindelijk nog es gewonnen in dubbelBart schreef:Davenport/Zvonareva d. Mauresmo/Myskina 6/0 0/6 7/6(4)
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
kimmie schreef:woohoo, eindelijk nog es gewonnen in dubbelBart schreef:Davenport/Zvonareva d. Mauresmo/Myskina 6/0 0/6 7/6(4)
Super!!
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Grandslamer schreef:Jankovic zo ken ik je
Gunter- Senior Member
- Aantal berichten : 85
Leeftijd : 35
Registration date : 07-12-06
Clijsters neemt revanche op Australian Open-winnares
Eerste ronde
Pennetta [1] d. Davenport 1/6 6/4 6/3
Myskina d. Petrova 1/6 6/1 7/6(2)
Schnyder d. Henin 6/2 0/6 6/3
Jankovic [5] d. Medina-Garrigues 3/6 6/3 7/6(4)
K Clijsters [3] d. Kuznetsova 6/4 2/6 6/3
V Williams d. Mandula 2/6 7/6(3) 6/3
Mirza d. Krajicek 7/5 6/1
Vaidisova d. Rubin [6] 7/5 7/5
Zakopalova [7] d. Kirilenko 1/6 7/5 6/2
Pierce d. Mauresmo 0/6 6/1 7/6(0)
Safina d. Harkleroad 7/6(4) 1/6 6/1
Chakvetadze d. Stevenson [4] 6/1 7/6(3)
Maes d. Radwanska [8] 6/3 7/6(2)
Hantuchova d. Shaughnessy 3/6 6/1 6/4
Capriati d. Laine 6/4 7/6(4)
Zvonareva [2] d. Sharapova 6/4 7/5
Eerste ronde
Pennetta [1] d. Davenport 1/6 6/4 6/3
Myskina d. Petrova 1/6 6/1 7/6(2)
Schnyder d. Henin 6/2 0/6 6/3
Jankovic [5] d. Medina-Garrigues 3/6 6/3 7/6(4)
K Clijsters [3] d. Kuznetsova 6/4 2/6 6/3
V Williams d. Mandula 2/6 7/6(3) 6/3
Mirza d. Krajicek 7/5 6/1
Vaidisova d. Rubin [6] 7/5 7/5
Zakopalova [7] d. Kirilenko 1/6 7/5 6/2
Pierce d. Mauresmo 0/6 6/1 7/6(0)
Safina d. Harkleroad 7/6(4) 1/6 6/1
Chakvetadze d. Stevenson [4] 6/1 7/6(3)
Maes d. Radwanska [8] 6/3 7/6(2)
Hantuchova d. Shaughnessy 3/6 6/1 6/4
Capriati d. Laine 6/4 7/6(4)
Zvonareva [2] d. Sharapova 6/4 7/5
HawkEye- HawkEye
enorm blij is Vera met deze schitterende zege op MariaBart schreef:Zvonareva [2] d. Sharapova 6/4 7/5
kimmie- God
Go Kim!!! Zowel in enkel als dubbel naar volgende ronde
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Capriati en Pierce verrassen
Tweede ronde
Pennetta [1] d. Myskina 6/3 2/6 6/4
Jankovic [5] d. Schnyder 2/6 6/3 7/5
K Clijsters [3] d. V Williams 6/2 0/6 6/3
Vaidisova d. Mirza 7/5 5/7 7/6(6)
Pierce d. Zakopalova [7] 7/5 6/3
Chakvetadze d. Safina 7/5 6/3
Hantuchova d. Maes 2/6 6/4 6/1
Capriati d. Zvonareva [2] 2/6 6/4 6/4
Tweede ronde
K Clijsters [3] d. V Williams 6/2 0/6 6/3
Vaidisova d. Mirza 7/5 5/7 7/6(6)
Pierce d. Zakopalova [7] 7/5 6/3
Chakvetadze d. Safina 7/5 6/3
Hantuchova d. Maes 2/6 6/4 6/1
Capriati d. Zvonareva [2] 2/6 6/4 6/4
HawkEye- HawkEye
Proficiat JennyBart schreef:Capriati d. Zvonareva [2] 2/6 6/4 6/4
kimmie- God
GO Jenny!!! You can do it girl!
lordfrans- Prince Member
- Aantal berichten : 117
Leeftijd : 34
Registration date : 28-04-07
Denk aan je artikel voor Warschau (player excellence bonus )
HawkEye- HawkEye
Pierce wint in korte wedstrijd van zevende reekshoofd
WARSCHAU - Mary Pierce won gisteren de tweede match te Polen door zevende reekshoofd Zakapolova uit te schakelen. Pierce lijkt in het enkel terug haar draai gevonden te hebben met een achtste plaats in de Race to the Championship en wederom een kwartfinale te halen dit jaar. Enkel de Australian Open was een compleet fiasco wat ze zelf durft te wijten aan faalangst op de grote tornooien. ZElfs Roland Garros, wat voor haar zelf een thuismatch is, is voor haar zeer moeilijk in te schatten omdat ze nooit zeker genoeg is dat ze de tegenstand kan inschatten. Haar trainer Koalaflesje is ook geen krak enerzijds in het vrouwentennis en anderzijds zeker niet in het enkelspel. Hij laat zijn poulains vooral focussen op het dubbelspel maar tegenwoordig vergaat het Pierce hier ook niet zo goed met Hantuchova
"We focussen ons beide nu weer meer op het enkelspel, net als vorig jaar waar we in het begin van het jaar daar ook meer mee bezig waren, zoals vorig jaar komt daar wel een verandering na enkele mislukte tornooien in het enkel"
Nu wacht voor Pierce een kwartfinale, voor haar maakt het niet veel uit tegen wie het is, het is gewoon een kwartfinale en als ze die wint volgt de halve finale, tegen weeral een vrouwelijke opponent, behalve als het tegen Mauresmo is, maar ja, die vent heeft ze al verslaan in de eerste ronde dus die komt ze (hopelijk) niet opnieuw tegen.
"Mauresmo kwam na de match naar het net en ipv de gewone 2 kussen op de wang probeerde ze me gewoon binnen te draaien, de lesbische trut. Sorry, Frankrijk boven, maar Mauresmo is voor mij geen Francaise..."
WARSCHAU - Mary Pierce won gisteren de tweede match te Polen door zevende reekshoofd Zakapolova uit te schakelen. Pierce lijkt in het enkel terug haar draai gevonden te hebben met een achtste plaats in de Race to the Championship en wederom een kwartfinale te halen dit jaar. Enkel de Australian Open was een compleet fiasco wat ze zelf durft te wijten aan faalangst op de grote tornooien. ZElfs Roland Garros, wat voor haar zelf een thuismatch is, is voor haar zeer moeilijk in te schatten omdat ze nooit zeker genoeg is dat ze de tegenstand kan inschatten. Haar trainer Koalaflesje is ook geen krak enerzijds in het vrouwentennis en anderzijds zeker niet in het enkelspel. Hij laat zijn poulains vooral focussen op het dubbelspel maar tegenwoordig vergaat het Pierce hier ook niet zo goed met Hantuchova
"We focussen ons beide nu weer meer op het enkelspel, net als vorig jaar waar we in het begin van het jaar daar ook meer mee bezig waren, zoals vorig jaar komt daar wel een verandering na enkele mislukte tornooien in het enkel"
Nu wacht voor Pierce een kwartfinale, voor haar maakt het niet veel uit tegen wie het is, het is gewoon een kwartfinale en als ze die wint volgt de halve finale, tegen weeral een vrouwelijke opponent, behalve als het tegen Mauresmo is, maar ja, die vent heeft ze al verslaan in de eerste ronde dus die komt ze (hopelijk) niet opnieuw tegen.
"Mauresmo kwam na de match naar het net en ipv de gewone 2 kussen op de wang probeerde ze me gewoon binnen te draaien, de lesbische trut. Sorry, Frankrijk boven, maar Mauresmo is voor mij geen Francaise..."
Koalaflesje- King Member
- Aantal berichten : 215
Registration date : 12-12-06
Bart schreef:Capriati en Pierce verrassen
Tweede ronde
Jankovic bij laatste 8!
Jelena Jankovic is er voor het eerst dit seizoen erin geslaagd de laatste 8 te halen. De Servische begon dit seizoen laat en zag dat eindigen in een eerste ronde verlies in Melbourne. Toch kon ze dit toernooi laten zien dat ze wel zeker bij de top hoorde. In de tweede ronde ging Schnyder voor de bijl. De bejaarde Patty knokte tot het eind maar Jelena sloeg de laatste bal IN en kon naar bed met de winst
Hoe ging het?
"Het ging wel lekker, maar Patty dwong me wel tot mijn beste tennis. Ik had dat van te voren wel gedacht wat tot nu toe heeft ze een beter seizoen achter de rug. Mijn eerste kwartfinale is een goede boost om verder te bouwen. Nu tegen de nummer 1 geplaatst, ooit was ik dat dus winnen kan zeker."
In het dubbel ook in de kwartfinale, hoe gaat het met het samenspel met Kirilenko?
"Het gaat gewoon goed. Ik dubbel niet serieus, het is eens iets anders. Kirilenko weet dit ook en we maken plezier en daar gaat het om. Al het geld wat ik win in het dubbelspel gebruik ik om te shoppen. Door deze kwartfinale kan ik zeker wat kopen daar ben ik heel blij mee. Maar een titel is natuurlijk nooit mis"
Wat zal je wedstrijdplan zijn tegen Pennetta?
"Ik ga uit van mijn eigen kracht. Je moet als speelster altijd geloven in jezelf wanneer jij je spel gaat baseren op het spel van de tegenstandster, loop je vast. Misschien lukt het om eens te winnen maar je moet toch echt zelf je wedstrijden spelen en winnen. Ik weet hoe Flavia speelt en weet dat ik mijn eigen spel kan spelen, dat ga ik dan zeker doen. Neemt natuurlijk niet weg dat ik niet naar haar zwakke punten moet spelen, maar mijn spel moet gebaseerd zijn op mijn goede punten en niet haar zwakke punten"
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Vaidisova hakt toppers in mootjes
Harkleroad en Mirza opnieuw op 1
Kwartfinales
Pennetta [1] d. Jankovic [5] 7/6(12) 7/6(9)
Vaidisova d. K Clijsters [3] 6/3 6/2
Pierce d. Chakvetadze 1/6 6/3 6/4
Hantuchova d. Capriati 2/6 6/4 7/5
Chakvetadze/Vaidisova d. Medina-Garrigues/Schnyder [1] 6/3 6/0
Jankovic/Kirilenko d. K Clijsters/Krajicek 7/6(0) 6/2
Pennetta/Sharapova [3] d. Shaughnessy/Stevenson 7/5 5/7 6/3
Davenport/Zvonareva d. Harkleroad/Mirza [2] 6/3 0/6 6/0
Nicole Vaidisova beleefde een topdag in Warschau. In het enkelspel was ze nog maar eens te sterk voor Kim Clijsters. De Belgische nummer 3 kon maar vijf spelletjes winnen tegen het Tsjechische talent. Vaidisova ontmoet nu Flavia Pennetta. Het nummer 1 ter wereld klopte Jelena Jankovic, nummer 5, in twee spannende tiebreaks. In de finale wacht Daniela Hantuchova of Mary Pierce. De twee dubbelpartners begonnen zwak aan hun kwartfinales, maar zetten daarna de scheve situatie alsnog recht.
Ook in het dubbelspel was Vaidisova vandaag niet te kloppen. Samen met Anna Chakvetadze gunde ze de nummers 1 Medina-Garrigues en Schnyder amper drie games. Nu wachten Jelena Jankovic en Maria Kirilenko. Die hadden enkel in set 1 wat problemen met Clijsters en Krajicek. Ook Flavia Pennetta en Maria Sharapova gaan verder na een driesetter tegen Shaughnessy en Stevenson. Zij ontmoeten nu verrassend Lindsay Davenport en Vera Zvonareva. Die klopten knap Ashley Harkleroad en Sania Mirza die voor het eerst dit seizoen geen finale spelen. Harkleroad en Mirza worden maandag wel opnieuw nummers 1.
Harkleroad en Mirza opnieuw op 1
Kwartfinales
Pennetta [1] d. Jankovic [5] 7/6(12) 7/6(9)
Vaidisova d. K Clijsters [3] 6/3 6/2
Pierce d. Chakvetadze 1/6 6/3 6/4
Hantuchova d. Capriati 2/6 6/4 7/5
Chakvetadze/Vaidisova d. Medina-Garrigues/Schnyder [1] 6/3 6/0
Jankovic/Kirilenko d. K Clijsters/Krajicek 7/6(0) 6/2
Pennetta/Sharapova [3] d. Shaughnessy/Stevenson 7/5 5/7 6/3
Davenport/Zvonareva d. Harkleroad/Mirza [2] 6/3 0/6 6/0
Nicole Vaidisova beleefde een topdag in Warschau. In het enkelspel was ze nog maar eens te sterk voor Kim Clijsters. De Belgische nummer 3 kon maar vijf spelletjes winnen tegen het Tsjechische talent. Vaidisova ontmoet nu Flavia Pennetta. Het nummer 1 ter wereld klopte Jelena Jankovic, nummer 5, in twee spannende tiebreaks. In de finale wacht Daniela Hantuchova of Mary Pierce. De twee dubbelpartners begonnen zwak aan hun kwartfinales, maar zetten daarna de scheve situatie alsnog recht.
Ook in het dubbelspel was Vaidisova vandaag niet te kloppen. Samen met Anna Chakvetadze gunde ze de nummers 1 Medina-Garrigues en Schnyder amper drie games. Nu wachten Jelena Jankovic en Maria Kirilenko. Die hadden enkel in set 1 wat problemen met Clijsters en Krajicek. Ook Flavia Pennetta en Maria Sharapova gaan verder na een driesetter tegen Shaughnessy en Stevenson. Zij ontmoeten nu verrassend Lindsay Davenport en Vera Zvonareva. Die klopten knap Ashley Harkleroad en Sania Mirza die voor het eerst dit seizoen geen finale spelen. Harkleroad en Mirza worden maandag wel opnieuw nummers 1.
HawkEye- HawkEye
Laine teleurstellend
Emma Laine heeft weer een teleurstellend tornooi achter de rug. Zowel in het enkelspel als in het dubbelspel verloor ze haar eerste wedstrijd.
Aan de zijde van Petra Mandula wonnen ze de tweede set overtuigend met 6-0 maar moesten ze zowel in de eerste en de 3de set hun meerdere erkennen in het duo Kim Clijsters en Michaëlla Krajicek
In het enkelspel speelde Emma tegen de hogergeplaatste Jennifer Capriati een goede wedstrijd maar moest in 2 spannende sets haar meerdere erkennen. In de 2de set had ze haar kansen maar zoals gewoonlijk kon ze deze niet benutten.
Capriati - Laine 6-4 7-6(4)
Door de 2 verliespartijen zal Emma Laine niet veel vordering maken op de FWTA-wereldranglijst. De doelstellingen die ze aan het begin van haar carrière blijken voorlopig nog wel te hoog te zijn, maar natuurlijk zal ze haar best doen om de komende tornooien wel te overtuigen.
Emma Laine heeft weer een teleurstellend tornooi achter de rug. Zowel in het enkelspel als in het dubbelspel verloor ze haar eerste wedstrijd.
Aan de zijde van Petra Mandula wonnen ze de tweede set overtuigend met 6-0 maar moesten ze zowel in de eerste en de 3de set hun meerdere erkennen in het duo Kim Clijsters en Michaëlla Krajicek
In het enkelspel speelde Emma tegen de hogergeplaatste Jennifer Capriati een goede wedstrijd maar moest in 2 spannende sets haar meerdere erkennen. In de 2de set had ze haar kansen maar zoals gewoonlijk kon ze deze niet benutten.
Capriati - Laine 6-4 7-6(4)
Door de 2 verliespartijen zal Emma Laine niet veel vordering maken op de FWTA-wereldranglijst. De doelstellingen die ze aan het begin van haar carrière blijken voorlopig nog wel te hoog te zijn, maar natuurlijk zal ze haar best doen om de komende tornooien wel te overtuigen.
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Bart schreef:Davenport/Zvonareva d. Harkleroad/Mirza [2] 6/3 0/6 6/0
Halve finale dubbel! Das lang geleden!!
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Mauresmo geschrapt wegens seksuele intimidatie bij mede-speelsters.
In een perscommuniqué vanmorgen werd er een verrassende beslissing medegedeeld. Amelie had achter de schermen al een paar waarschuwingen gekregen van toernooi-organisator Bart nadat er bepaalde speelsters hadden geklaagd over de avances van Miss Mauresmo. Zo was er deze week nog de lesbische kus met Pierce. Dit was de symbolische druppel. Toernooi-organisator Bart nam dan ook vanmorgen de beslissing om Mauresmo van de rankings te schrappen en haar een schorsing op te leggen van minstens 1 seizoen.
Reacties bleven niet uit:
Mauresmo: "Ik vind het een heel jammerlijke beslissing. Zeker omdat ik nu allemaal die lekkere meiden moet missen op de fwta-tour. Want er liepen er hier wat rond: Sharapova, Jankovic, Pennetta, Vaidisova, ... Tja Pierce dat was maar een avontuurtje. Ze hapte anders wel nogal vlug toe, de slet!!! Over mijn carrière: tja, ik heb 3 enkeltitels en 1 dubbeltitel gewonnen. Niet echt slecht, maar ook niet om naar huis over te schrijven. De weinige ups compenseerden niet de vele downs. Zo kon ik dit seizoen nog niet veel potten (sorry voor de uitdrukking ) breken. Misschien maak ik wel nog eens een comeback."
Boyke (Mauresmo's coach): "Tja van de seksuele intimidatie van Mauresmo heb ik geen last gehad. Maar ja, dat zal vooral met mijn geslacht te maken hebben. Het was natuurlijk leuk samenwerken met Mauresmo. Want haar geaardheid kon mij geen shit interesseren. En daar zouden beter wat speelsters een voorbeeld aan nemen!! Zeker die conservatieve Pierce, de seut!! Natuurlijk zou ik graag in het fwta-wereldje blijven. Ik ga even rondkijken of er een bepaalde speelster vrij is. Dus ik zal terug zijn, beter dan ooit!! Want ik moet toegeven dat de samenwerking met Mauresmo de laatste tijd heel wat minder verliep. Misschien heb ik wat te veel aandacht gegeven aan mijn andere pupil, namelijk Tim (Henman, nvdr). We zien wel wie het wordt."
Bart (toernooi-organisator): "Ik wens op dit moment geen reactie af te leggen."
Myskina (dubbelpartner van Mauresmo): "Tja, jammer zeker."
In een perscommuniqué vanmorgen werd er een verrassende beslissing medegedeeld. Amelie had achter de schermen al een paar waarschuwingen gekregen van toernooi-organisator Bart nadat er bepaalde speelsters hadden geklaagd over de avances van Miss Mauresmo. Zo was er deze week nog de lesbische kus met Pierce. Dit was de symbolische druppel. Toernooi-organisator Bart nam dan ook vanmorgen de beslissing om Mauresmo van de rankings te schrappen en haar een schorsing op te leggen van minstens 1 seizoen.
Reacties bleven niet uit:
Mauresmo: "Ik vind het een heel jammerlijke beslissing. Zeker omdat ik nu allemaal die lekkere meiden moet missen op de fwta-tour. Want er liepen er hier wat rond: Sharapova, Jankovic, Pennetta, Vaidisova, ... Tja Pierce dat was maar een avontuurtje. Ze hapte anders wel nogal vlug toe, de slet!!! Over mijn carrière: tja, ik heb 3 enkeltitels en 1 dubbeltitel gewonnen. Niet echt slecht, maar ook niet om naar huis over te schrijven. De weinige ups compenseerden niet de vele downs. Zo kon ik dit seizoen nog niet veel potten (sorry voor de uitdrukking ) breken. Misschien maak ik wel nog eens een comeback."
Boyke (Mauresmo's coach): "Tja van de seksuele intimidatie van Mauresmo heb ik geen last gehad. Maar ja, dat zal vooral met mijn geslacht te maken hebben. Het was natuurlijk leuk samenwerken met Mauresmo. Want haar geaardheid kon mij geen shit interesseren. En daar zouden beter wat speelsters een voorbeeld aan nemen!! Zeker die conservatieve Pierce, de seut!! Natuurlijk zou ik graag in het fwta-wereldje blijven. Ik ga even rondkijken of er een bepaalde speelster vrij is. Dus ik zal terug zijn, beter dan ooit!! Want ik moet toegeven dat de samenwerking met Mauresmo de laatste tijd heel wat minder verliep. Misschien heb ik wat te veel aandacht gegeven aan mijn andere pupil, namelijk Tim (Henman, nvdr). We zien wel wie het wordt."
Bart (toernooi-organisator): "Ik wens op dit moment geen reactie af te leggen."
Myskina (dubbelpartner van Mauresmo): "Tja, jammer zeker."
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: