Open Seat, Barcelona - ESP
+9
dieterk
jochemver
Dark Tiger
Nick
David
olivier
HawkEye
kwartel83
Wimpie
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Open Seat, Barcelona - ESP
open Seat
Punten sturen tot MAANDAG 29 oktober 2007 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
29 okt - 4 nov//Barcelona (ESP)//international Gold Series//Gravel
*6* David Nalbandian & Radek Stepanek/Davide Sanguinetti
*5* Mark Philippoussis & Hicham Arazi/Juan-Ignacio Chela
*4* Gilles Elseneer & Nikolay Davydenko/Rafael Nadal
*3* Jan-Michael Gambill & Hicham Arazi/Juan-Ignacio Chela
Te verdedigen punten: ---
Andy Murray - Ivan Ljubicic
Carlos Moya - Tim Henman [7]
Nikolay Davydenko [8] - James Blake
Roger Federer - Gael Monfils
Tommy Robredo - Leander Paes
BYE - Joachim Johansson [3]
Xavier Malisse [4] - BYE
Lukasz Kubot - Marcos Baghdatis
Stanislas Wawrinka - Novak Djokovic
Andy Roddick - André Agassi [6]
Niels Desein [5] - BYE
Jarkko Nieminen - Cosmin Cotet
Rafael Nadal - John Isner
BYE - Lleyton Hewitt [2]
Doubles Main Draw
Leander Paes/Andy Roddick [1] - BYE
Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka - André Agassi/Carlos Moya
Cosmin Cotet/Joachim Johansson - Jarkko Nieminen/Niels Desein
BYE - Lukasz Kubot/Mario Ancic [3]
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] - Ivan Ljubicic/James Blake
Tommy Robredo/Andy Murray - Olivier Rochus/Tim Henman
Novak Djokovic/Roger Federer - John Isner/Nikolay Davydenko
BYE - Xavier Malisse/Rafael Nadal [2]
Punten sturen tot MAANDAG 29 oktober 2007 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
29 okt - 4 nov//Barcelona (ESP)//international Gold Series//Gravel
*6* David Nalbandian & Radek Stepanek/Davide Sanguinetti
*5* Mark Philippoussis & Hicham Arazi/Juan-Ignacio Chela
*4* Gilles Elseneer & Nikolay Davydenko/Rafael Nadal
*3* Jan-Michael Gambill & Hicham Arazi/Juan-Ignacio Chela
Te verdedigen punten: ---
Andy Murray - Ivan Ljubicic
Carlos Moya - Tim Henman [7]
Nikolay Davydenko [8] - James Blake
Roger Federer - Gael Monfils
Tommy Robredo - Leander Paes
BYE - Joachim Johansson [3]
Xavier Malisse [4] - BYE
Lukasz Kubot - Marcos Baghdatis
Stanislas Wawrinka - Novak Djokovic
Andy Roddick - André Agassi [6]
Niels Desein [5] - BYE
Jarkko Nieminen - Cosmin Cotet
Rafael Nadal - John Isner
BYE - Lleyton Hewitt [2]
Doubles Main Draw
Leander Paes/Andy Roddick [1] - BYE
Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka - André Agassi/Carlos Moya
Cosmin Cotet/Joachim Johansson - Jarkko Nieminen/Niels Desein
BYE - Lukasz Kubot/Mario Ancic [3]
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] - Ivan Ljubicic/James Blake
Tommy Robredo/Andy Murray - Olivier Rochus/Tim Henman
Novak Djokovic/Roger Federer - John Isner/Nikolay Davydenko
BYE - Xavier Malisse/Rafael Nadal [2]
Laatst aangepast door op 08.11.07 17:55; in totaal 2 keer bewerkt
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Re: Open Seat, Barcelona - ESP
Entry List Singles
1. Hicham Arazi
2. Tim Henman
3. Lleyton Hewitt
4. Joachim Johansson
5. Nikolay Davydenko
6. André Agassi
7. Xavier Malisse
8. Olivier Rochus
9. James Blake
10. Gael Monfils
11. Stanislas Wawrinka
12. Andy Roddick
13. Rafael Nadal
14. Jarkko Nieminen
15. John Isner
16. Novak Djokovic
17. Niels Desein
18. Lukasz Kubot
19. Ivan Ljubicic
20. Cosmin Cotet
21. Leander Paes
22. Carlos Moya
23. Andy Murray
24. Tommy Robredo
25. Roger Federer
26. Mario Ancic
27. Marcos Baghdatis
28. BYE
29. BYE
30. BYE
31. BYE
32. BYE
Entry List Doubles
1. Leander Paes/Andy Roddick
2. Lukasz Kubot/Mario Ancic
3. Xavier Malisse/Rafael Nadal
4. Olivier Rochus/Tim Henman
5. Cosmin Cotet/Joachim Johansson
6. Jarkko Nieminen/Niels Desein
7. John Isner/Nikolay Davydenko
8. André Agassi/Carlos Moya
9. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka
10. Lleyton Hewitt/Gael Monfils
11. Ivan Ljubicic/James Blake
12. Novak Djokovic/Roger Federer
13. Tommy Robredo/Andy Murray
14. BYE
15. BYE
16. BYE
1. Hicham Arazi
2. Tim Henman
3. Lleyton Hewitt
4. Joachim Johansson
5. Nikolay Davydenko
6. André Agassi
7. Xavier Malisse
8. Olivier Rochus
9. James Blake
10. Gael Monfils
11. Stanislas Wawrinka
12. Andy Roddick
13. Rafael Nadal
14. Jarkko Nieminen
15. John Isner
16. Novak Djokovic
17. Niels Desein
18. Lukasz Kubot
19. Ivan Ljubicic
20. Cosmin Cotet
21. Leander Paes
22. Carlos Moya
23. Andy Murray
24. Tommy Robredo
25. Roger Federer
26. Mario Ancic
27. Marcos Baghdatis
28. BYE
29. BYE
30. BYE
31. BYE
32. BYE
Entry List Doubles
1. Leander Paes/Andy Roddick
2. Lukasz Kubot/Mario Ancic
3. Xavier Malisse/Rafael Nadal
4. Olivier Rochus/Tim Henman
5. Cosmin Cotet/Joachim Johansson
6. Jarkko Nieminen/Niels Desein
7. John Isner/Nikolay Davydenko
8. André Agassi/Carlos Moya
9. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka
10. Lleyton Hewitt/Gael Monfils
11. Ivan Ljubicic/James Blake
12. Novak Djokovic/Roger Federer
13. Tommy Robredo/Andy Murray
14. BYE
15. BYE
16. BYE
Moya en Nadal verliezen voor thuispubliek
De Spanjaarden hebben al afscheid moeten nemen van hun landgenoten in het FATP-tornooi van Barcelona. Zowel Carlos Moya als Rafael Nadal verloren in de eerste ronde. Moya verloor in vijf sets van ex-nummer 1 Tim Henman. De Brit die vorige week terugzakte naar de achtste plaats op de ranking, had het even moeilijk met het enthousiaste publiek, maar kon in een beslissende tie-break toch de bovenhand nemen. Nadal startte als een wervelwind tegen John Isner. 'Rafa' won maar liefst 12 spelletjes op rij, maar dan was zijn kaars uit. Isner nam zijn tegenstander bij zijn keel en liet hem niet meer los.
Rafael Nadal zal zijn thuistornooi niet winnen
Eerste Ronde Singles
Olivier Rochus def. Mario Ancic 1/6 6/2 7/5 6/3
Ivan Ljubicic def. Andy Murray 7/5 6/3 6/7(4) 2/6 7/5
Tim Henman [7] def. Carlos Moya 6/0 2/6 3/6 6/3 7/6(5)
Nikolay Davydenko [8] def. James Blake 7/6(1) 0/6 6/1 6/1
Roger Federer def. Gael Monfils 6/7(4) 7/6(0) 3/6 7/5 7/6(1)
Tommy Robredo def. Leander Paes 7/6(2) 7/6(3) 0/6 6/3
Lukasz Kubot def. Marcos Baghdatis 7/6(2) 6/1 7/6(3)
Novak Djokovic def. Stanislas Wawrinka 6/7(2) 1/6 6/2 7/6(5) 7/6(0)
Andy Roddick def. André Agassi [6] 6/1 6/1 6/1
Cosmin Cotet def. Jarkko Nieminen 6/4 6/7(2) 7/6(3) 3/6 7/6(1)
John Isner def. Rafael Nadal 0/6 0/6 6/0 6/3 6/1
De Spanjaarden hebben al afscheid moeten nemen van hun landgenoten in het FATP-tornooi van Barcelona. Zowel Carlos Moya als Rafael Nadal verloren in de eerste ronde. Moya verloor in vijf sets van ex-nummer 1 Tim Henman. De Brit die vorige week terugzakte naar de achtste plaats op de ranking, had het even moeilijk met het enthousiaste publiek, maar kon in een beslissende tie-break toch de bovenhand nemen. Nadal startte als een wervelwind tegen John Isner. 'Rafa' won maar liefst 12 spelletjes op rij, maar dan was zijn kaars uit. Isner nam zijn tegenstander bij zijn keel en liet hem niet meer los.
Rafael Nadal zal zijn thuistornooi niet winnen
Eerste Ronde Singles
Olivier Rochus def. Mario Ancic 1/6 6/2 7/5 6/3
Ivan Ljubicic def. Andy Murray 7/5 6/3 6/7(4) 2/6 7/5
Tim Henman [7] def. Carlos Moya 6/0 2/6 3/6 6/3 7/6(5)
Nikolay Davydenko [8] def. James Blake 7/6(1) 0/6 6/1 6/1
Roger Federer def. Gael Monfils 6/7(4) 7/6(0) 3/6 7/5 7/6(1)
Tommy Robredo def. Leander Paes 7/6(2) 7/6(3) 0/6 6/3
Lukasz Kubot def. Marcos Baghdatis 7/6(2) 6/1 7/6(3)
Novak Djokovic def. Stanislas Wawrinka 6/7(2) 1/6 6/2 7/6(5) 7/6(0)
Andy Roddick def. André Agassi [6] 6/1 6/1 6/1
Cosmin Cotet def. Jarkko Nieminen 6/4 6/7(2) 7/6(3) 3/6 7/6(1)
John Isner def. Rafael Nadal 0/6 0/6 6/0 6/3 6/1
Eens op gang...
John Isner (FATP 34) heeft zich vandaag voor een 3de opeenvolgende keer geplaatst voor de tweede ronde op een FATP-Tornooi. Eerder haalde hij ook in Monte Carlo de tweede ronde, en ging op de Australian open zelfs verder tot in de kwartfinale. Door deze resultaten kwam hij in de Champions Race al tot de 12de plaats, wat toch blijk geeft dat John Isner goed aan zijn carrière gestart is.
In de match tegen Rafaël Nadal daarentegen begon hij dan weer niet zo goed. Nadal ging als een wervelwind naar 0-2 setwinst, maar tegen het begin van de 3de set kwam Isner dan volledig op dreef. HIj won de 3de set overtuigd met 6-0.
In de 4de set ging hij op zijn elan door maar bij *5-0 kende hij een dipje waardoor Nadal 2x door de opslag van Isner kon gaan en tot 5-3* kon terugkomen, vooraleer Isner met een nieuwe break de 6-3 setstand kon noteren en de bordjes terug in evenwicht bracht.
In de 5de set ging Isner op zijn elan van de voorbije sets verder en liep via een break in het 2de en het 4de game uit tot *2-0 en *4-0. De set en de match werd uiteindelijk uitgeserveerd met een snoeiharde ace op de lijn.
John Isner plaatst zich daardoor in 5 sets voor de volgende ronde waar hij het 2de reekshoofd Hewitt zal treffen.
,, Het was vandaag een leuke match op de baan. Ondanks het zware verlies in de eerste 2 sets heb ik wel genoten van deze partij. Eens ik op volle toeren kwam, kon ik alles doen wat ik wilde (op de kleine dip in de 4de set na)"
,,Ik ben eveneens blij dat ik de tweede rond egehaald heb, en me nog eens mag meten met één van de beste spelers op het circuit. Ik kijk er echt naar uit om tegen Hewitt op het veld te slaan en ben klaar om hem van de nodige weerstand te voorzien. "
,, Hij begon goed aan het seizoen met de overwinning in Sydney, maar sinds die overwinning, heeft hij niet veel laten zien. Hij haalde nog wel de twee de ronde op de Australian Open, maar wverllor onmiddellijk in Monte Carlo. Misschien zit hij wel in een dipje. Indien dit zo zou zijn, heb ik wel een kans om mijn tweede kwartfinale te bereiken."
"Ik hoop zo ver mogelijk te geraken in dit tornooi zowel in het enkel als het dubbelspel want voel me goed in mijn vel, en mijn niveau is voldoende hoog om het iedereen moeilijk te maken"
John Isner (FATP 34) heeft zich vandaag voor een 3de opeenvolgende keer geplaatst voor de tweede ronde op een FATP-Tornooi. Eerder haalde hij ook in Monte Carlo de tweede ronde, en ging op de Australian open zelfs verder tot in de kwartfinale. Door deze resultaten kwam hij in de Champions Race al tot de 12de plaats, wat toch blijk geeft dat John Isner goed aan zijn carrière gestart is.
In de match tegen Rafaël Nadal daarentegen begon hij dan weer niet zo goed. Nadal ging als een wervelwind naar 0-2 setwinst, maar tegen het begin van de 3de set kwam Isner dan volledig op dreef. HIj won de 3de set overtuigd met 6-0.
In de 4de set ging hij op zijn elan door maar bij *5-0 kende hij een dipje waardoor Nadal 2x door de opslag van Isner kon gaan en tot 5-3* kon terugkomen, vooraleer Isner met een nieuwe break de 6-3 setstand kon noteren en de bordjes terug in evenwicht bracht.
In de 5de set ging Isner op zijn elan van de voorbije sets verder en liep via een break in het 2de en het 4de game uit tot *2-0 en *4-0. De set en de match werd uiteindelijk uitgeserveerd met een snoeiharde ace op de lijn.
John Isner plaatst zich daardoor in 5 sets voor de volgende ronde waar hij het 2de reekshoofd Hewitt zal treffen.
,, Het was vandaag een leuke match op de baan. Ondanks het zware verlies in de eerste 2 sets heb ik wel genoten van deze partij. Eens ik op volle toeren kwam, kon ik alles doen wat ik wilde (op de kleine dip in de 4de set na)"
,,Ik ben eveneens blij dat ik de tweede rond egehaald heb, en me nog eens mag meten met één van de beste spelers op het circuit. Ik kijk er echt naar uit om tegen Hewitt op het veld te slaan en ben klaar om hem van de nodige weerstand te voorzien. "
,, Hij begon goed aan het seizoen met de overwinning in Sydney, maar sinds die overwinning, heeft hij niet veel laten zien. Hij haalde nog wel de twee de ronde op de Australian Open, maar wverllor onmiddellijk in Monte Carlo. Misschien zit hij wel in een dipje. Indien dit zo zou zijn, heb ik wel een kans om mijn tweede kwartfinale te bereiken."
"Ik hoop zo ver mogelijk te geraken in dit tornooi zowel in het enkel als het dubbelspel want voel me goed in mijn vel, en mijn niveau is voldoende hoog om het iedereen moeilijk te maken"
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06
Davydenko voor het eerst niet tegen Monfils
Velen vinden dat hij overdrijft, maar Nikolay Davydenko was op de persconferentie erg blij met het feit dat Roger Federer de Fransman Gaël Monfils uitschakelde. Monfils klopte hem de voorbije drie weken en verhinderde Davydenko om mooie resultaten neer te zetten. In ronde 1 was hij alvast te sterk voor James Blake en dat na vier sets: 7/6(1) 0/6 6/1 6/1.
Nikolay, hoe ging die eerste partij?
ND: "Ik speelde op een goed niveau, zonder echte hoogtes of laagtes. Het was een vrij constant spel van mezelf. James bood nog even weerwerk in set 2, maar dat maakte me opnieuw wakker om er in sets 3 en 4 voor te gaan, en kijk..."
Nu wacht Roger Federer en niet Monfils. Wat verwacht je van die partij?
ND: (grote glimlach) "Ik ben ontzettend blij dat ik Gaël niet ontmoet, dat zou te gek voor woorden geweest zijn. Federer is een talentvolle speler, hij speelt het spelletje mooi zoals men het hem op de tennisschool geleerd heeft. Hij heeft talent, maar het komt er nog niet echt uit. Laat ons dat vooral zo houden."
Nog iets dat je kwijt wil over Barcelona?
ND: "Wel, ik hou van Spanje. Ik ben jaloers op de vrouwen dat zij hun Masters hier hadden vorig seizoen. Nu gaan ze naar het kille België, vreemde keuze. Nuja, Barcelona is een wereldstad en er valt hier zo veel te beleven. Tijd voor uitstapjes heb ik niet, op de players party na natuurlijk. Dan kom ik pas echt tot leven en kan ik serieus het beest uithangen."
Velen vinden dat hij overdrijft, maar Nikolay Davydenko was op de persconferentie erg blij met het feit dat Roger Federer de Fransman Gaël Monfils uitschakelde. Monfils klopte hem de voorbije drie weken en verhinderde Davydenko om mooie resultaten neer te zetten. In ronde 1 was hij alvast te sterk voor James Blake en dat na vier sets: 7/6(1) 0/6 6/1 6/1.
ND: "Ik speelde op een goed niveau, zonder echte hoogtes of laagtes. Het was een vrij constant spel van mezelf. James bood nog even weerwerk in set 2, maar dat maakte me opnieuw wakker om er in sets 3 en 4 voor te gaan, en kijk..."
ND: (grote glimlach) "Ik ben ontzettend blij dat ik Gaël niet ontmoet, dat zou te gek voor woorden geweest zijn. Federer is een talentvolle speler, hij speelt het spelletje mooi zoals men het hem op de tennisschool geleerd heeft. Hij heeft talent, maar het komt er nog niet echt uit. Laat ons dat vooral zo houden."
ND: "Wel, ik hou van Spanje. Ik ben jaloers op de vrouwen dat zij hun Masters hier hadden vorig seizoen. Nu gaan ze naar het kille België, vreemde keuze. Nuja, Barcelona is een wereldstad en er valt hier zo veel te beleven. Tijd voor uitstapjes heb ik niet, op de players party na natuurlijk. Dan kom ik pas echt tot leven en kan ik serieus het beest uithangen."
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Aiai, nu tegen de nr1
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
succesBart schreef:Davydenko voor het eerst niet tegen Monfils
David- Prince Member
- Aantal berichten : 130
Leeftijd : 47
Isner verslaat tweede reekshoofd
De Amerikaan John Isner heeft zich vanmiddag geplaatst voor de kwartfinale van de Open Seat te Barcelona. In zijn tweede wedstrijd in de Olympische stad versloeg hij niemand minder dan Lleyton Hewitt, de nummer 3 van de wereld. De Australische held van vorig seizoen blijft zo zonder zege op gravel. Ook de andere titelwinnaars van dit seizoen, Xavier Malisse en Andy Roddick, verloren in de tweede ronde. In de bovenste tabelhelft overleefden de vier reekshoofden wel, waardoor de kwartfinales topaffiche oplevert tussen Hicham Arazi & Tim Henman en tussen Nikolay Davydenko en Joachim Johansson.
Lleyton Hewitt vindt zijn draai niet op de Europese klei
Tweede Ronde Singles
Hicham Arazi [1] def. Olivier Rochus 7/6(1) 2/6 2/6 7/6(0) 6/0
Tim Henman [7] def. Ivan Ljubicic 6/3 1/6 7/6(4) 6/0
Nikolay Davydenko [8] def. Roger Federer 7/6(0) 2/6 6/4 6/3
Joachim Johansson [3] def. Tommy Robredo 0/6 1/6 6/0 6/2 7/5
Lukasz Kubot def. Xavier Malisse [4] 1/6 6/7(1) 7/6(5) 7/5 6/1
Novak Djokovic def. Andy Roddick 2/6 2/6 7/6(5) 6/3 6/0
Niels Desein [5] def. Cosmin Cotet 6/7(5) 7/6(1) 2/6 6/3 7/6(0)
John Isner def. Lleyton Hewitt [2] 0/6 0/6 6/0 6/0 6/2
Eerste Ronde Doubles
Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka def. André Agassi/Carlos Moya 6/3 6/3 3/6 1/6 6/1
Jarkko Nieminen/Niels Desein def. Cosmin Cotet/Joachim Johansson 6/7(2) 6/0 1/6 6/3 7/6(5)
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/3 4/6 6/2 6/3
Tommy Robredo/Andy Murray def. Olivier Rochus/Tim Henman 6/2 6/2 0/6 1/6 6/2
Novak Djokovic/Roger Federer def. John Isner/Nikolay Davydenko 7/5 6/0 3/6 0/6 7/5
De Amerikaan John Isner heeft zich vanmiddag geplaatst voor de kwartfinale van de Open Seat te Barcelona. In zijn tweede wedstrijd in de Olympische stad versloeg hij niemand minder dan Lleyton Hewitt, de nummer 3 van de wereld. De Australische held van vorig seizoen blijft zo zonder zege op gravel. Ook de andere titelwinnaars van dit seizoen, Xavier Malisse en Andy Roddick, verloren in de tweede ronde. In de bovenste tabelhelft overleefden de vier reekshoofden wel, waardoor de kwartfinales topaffiche oplevert tussen Hicham Arazi & Tim Henman en tussen Nikolay Davydenko en Joachim Johansson.
Lleyton Hewitt vindt zijn draai niet op de Europese klei
Tweede Ronde Singles
Hicham Arazi [1] def. Olivier Rochus 7/6(1) 2/6 2/6 7/6(0) 6/0
Tim Henman [7] def. Ivan Ljubicic 6/3 1/6 7/6(4) 6/0
Nikolay Davydenko [8] def. Roger Federer 7/6(0) 2/6 6/4 6/3
Joachim Johansson [3] def. Tommy Robredo 0/6 1/6 6/0 6/2 7/5
Lukasz Kubot def. Xavier Malisse [4] 1/6 6/7(1) 7/6(5) 7/5 6/1
Novak Djokovic def. Andy Roddick 2/6 2/6 7/6(5) 6/3 6/0
Niels Desein [5] def. Cosmin Cotet 6/7(5) 7/6(1) 2/6 6/3 7/6(0)
John Isner def. Lleyton Hewitt [2] 0/6 0/6 6/0 6/0 6/2
Eerste Ronde Doubles
Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka def. André Agassi/Carlos Moya 6/3 6/3 3/6 1/6 6/1
Jarkko Nieminen/Niels Desein def. Cosmin Cotet/Joachim Johansson 6/7(2) 6/0 1/6 6/3 7/6(5)
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/3 4/6 6/2 6/3
Tommy Robredo/Andy Murray def. Olivier Rochus/Tim Henman 6/2 6/2 0/6 1/6 6/2
Novak Djokovic/Roger Federer def. John Isner/Nikolay Davydenko 7/5 6/0 3/6 0/6 7/5
Nikolay
John
John/Nikolay
John
John/Nikolay
HawkEye- HawkEye
Go Niels
Go Jarrko en Niels
2 maal kwartfinale
Go Jarrko en Niels
2 maal kwartfinale
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
James toch
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Djokovic en Isner spelen halve finale
Twee bekende coachen kozen dit seizoen om een nieuwe speler aan te trekken. Daarmee proberen ze een opnieuw het succes van hun vorige pupils, Marat Safin en Rainer Schuettler, te evenaren of misschien zelfs beter te doen. Vandaag zetten ze in ieder geval een nieuwe stap naar de top van de FATP. In Barcelona spelen Novak Djokovic en John Isner de halve finale tegen elkaar. Eén van hen zal dus zijn eerste finale bereiken. Daar krijgen ze ofwel Tim Henman ofwel Nikolay Dayvdenko voorgeschoteld. Zij spelen immers de andere halve finale na zeges op Hicham Arazi en Joachim Johansson.
Djokovic balt de vuist
Kwartfinale Singles
Tim Henman [7] def. Hicham Arazi [1] 6/1 4/6 7/5 6/4
Nikolay Davydenko [8] def. Joachim Johansson [3] 7/6(3) 7/6(3) 7/6(2)
Novak Djokovic def. Lukasz Kubot 6/4 3/6 6/1 1/6 7/6(0)
John Isner def. Niels Desein [5] 4/6 0/6 6/1 7/6(0) 6/2
Kwartfinale Doubles
Leander Paes/Andy Roddick [1] def. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka 6/0 6/2 6/0
Jarkko Nieminen/Niels Desein def. Lukasz Kubot/Mario Ancic [3] 1/6 6/1 6/4 6/3
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Tommy Robredo/Andy Murray 3/6 6/4 6/1 3/6 7/6(4)
Xavier Malisse/Rafael Nadal [2] def. Novak Djokovic/Roger Federer 6/0 6/1 0/6 6/1
Twee bekende coachen kozen dit seizoen om een nieuwe speler aan te trekken. Daarmee proberen ze een opnieuw het succes van hun vorige pupils, Marat Safin en Rainer Schuettler, te evenaren of misschien zelfs beter te doen. Vandaag zetten ze in ieder geval een nieuwe stap naar de top van de FATP. In Barcelona spelen Novak Djokovic en John Isner de halve finale tegen elkaar. Eén van hen zal dus zijn eerste finale bereiken. Daar krijgen ze ofwel Tim Henman ofwel Nikolay Dayvdenko voorgeschoteld. Zij spelen immers de andere halve finale na zeges op Hicham Arazi en Joachim Johansson.
Djokovic balt de vuist
Kwartfinale Singles
Tim Henman [7] def. Hicham Arazi [1] 6/1 4/6 7/5 6/4
Nikolay Davydenko [8] def. Joachim Johansson [3] 7/6(3) 7/6(3) 7/6(2)
Novak Djokovic def. Lukasz Kubot 6/4 3/6 6/1 1/6 7/6(0)
Kwartfinale Doubles
Leander Paes/Andy Roddick [1] def. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka 6/0 6/2 6/0
Jarkko Nieminen/Niels Desein def. Lukasz Kubot/Mario Ancic [3] 1/6 6/1 6/4 6/3
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Tommy Robredo/Andy Murray 3/6 6/4 6/1 3/6 7/6(4)
Xavier Malisse/Rafael Nadal [2] def. Novak Djokovic/Roger Federer 6/0 6/1 0/6 6/1
Wimpie schreef:Nikolay Davydenko [8] def. Joachim Johansson [3] 7/6(3) 7/6(3) 7/6(2)
Sterke prestaties
HawkEye- HawkEye
Henman lijkt een heropleving te kennen. Mooie zege op de nummer 1!!!
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
Enkel jammer van Niels maar in dubbel derde reekshoofd verslaan!!
Nick- God
Wawrinka vlucht weg uit Polen
TUSSEN WARSCHAU en BERN - Weer een pijnlijk kort tornooi voor Stanislas Wawrinka. Vorige week kon hij Lleyton Hewitt nog het zwijgen opleggen, maar deze week moest hij al direct in de eerste ronde de bijl leggen voor wildcard Djokovic. De nieuwe poulain van Gunter wist perfect de zwakke plekken van Wawrinka en in 5 sets maakte hij er ook filet americain van.
"Ik ben zwaar vegetariër en dan van mij filet américain maken vind ik een schande, Djokovic is een fijne kerel maar respect voor zijn collega's heeft hij niet. Jammer maar helaas"
In het dubbel speelt Wawrinka samen met nummer 1 van de wereld Hicham Arazi, dit duo had eind vorig seizoen veel bekijks met enkele titels, maar nu is het weer op een laag dipje. In de kwartfinale verloren ze in 6-0 6-2 6-0 van het eerste reekshoofd Roddick/Paes
"Wij zijn diesels en komen mss wat traag op gang en tegen kanonnen als Roddick en Paes hebben we dan niets tegen in te brengen. Ik zit gewoon even in een dipje maar wil Hicham daar niet in mee trekken, dus ga ik wel mijn best doen om er met hem terug te staan en voluit te gaan voor enkele overwinningen, ook tornooizeges ingerekend"
Wawrinka gaat nu even een weekendje terug de bergen in om zich op te laden voor het volgend tornooi en daar weer 100% te staan. We shall see next week...
TUSSEN WARSCHAU en BERN - Weer een pijnlijk kort tornooi voor Stanislas Wawrinka. Vorige week kon hij Lleyton Hewitt nog het zwijgen opleggen, maar deze week moest hij al direct in de eerste ronde de bijl leggen voor wildcard Djokovic. De nieuwe poulain van Gunter wist perfect de zwakke plekken van Wawrinka en in 5 sets maakte hij er ook filet americain van.
"Ik ben zwaar vegetariër en dan van mij filet américain maken vind ik een schande, Djokovic is een fijne kerel maar respect voor zijn collega's heeft hij niet. Jammer maar helaas"
In het dubbel speelt Wawrinka samen met nummer 1 van de wereld Hicham Arazi, dit duo had eind vorig seizoen veel bekijks met enkele titels, maar nu is het weer op een laag dipje. In de kwartfinale verloren ze in 6-0 6-2 6-0 van het eerste reekshoofd Roddick/Paes
"Wij zijn diesels en komen mss wat traag op gang en tegen kanonnen als Roddick en Paes hebben we dan niets tegen in te brengen. Ik zit gewoon even in een dipje maar wil Hicham daar niet in mee trekken, dus ga ik wel mijn best doen om er met hem terug te staan en voluit te gaan voor enkele overwinningen, ook tornooizeges ingerekend"
Wawrinka gaat nu even een weekendje terug de bergen in om zich op te laden voor het volgend tornooi en daar weer 100% te staan. We shall see next week...
Koalaflesje- King Member
- Aantal berichten : 215
Registration date : 12-12-06
Koalaflesje schreef:Wawrinka vlucht weg uit Polen
Madrid
HawkEye- HawkEye
Bart schreef:Koalaflesje schreef:Wawrinka vlucht weg uit Polen
Madrid
Barcelona eigenlijk
dixit Stanislas: "Ok, Bart, de FWTA-organisator heeft me gesnapt, ik heb al enkele weken een relatie met een FWTA-speelster, maar mag hierover nog niet publiek naar buiten komen"
mss later meer...
Koalaflesje- King Member
- Aantal berichten : 215
Registration date : 12-12-06
Koalaflesje schreef:Bart schreef:Koalaflesje schreef:Wawrinka vlucht weg uit Polen
Madrid
Barcelona eigenlijk
dixit Stanislas: "Ok, Bart, de FWTA-organisator heeft me gesnapt, ik heb al enkele weken een relatie met een FWTA-speelster, maar mag hierover nog niet publiek naar buiten komen"
mss later meer...
spanneuhnd
HawkEye- HawkEye
Een ramptornooi voor Agassi ...
Q: Dit tornooi was slecht.
A: Inderdaad, in enkel en dubbel er meteen uit. In het enkel zelfs maar 3 games gewonnen. Dat was gewoon een schande. ik kreeg de bal amper over het net. Ik had ook totaal geen kracht in mijn armen. De laatste dagen heb ik vooral heel veel geslapen. Ik was doodmoe en slaap nu veertien tot zestien uur per nacht. Ongelooflijk gewoon.
Q: Ziekte, virus, oververmoeidheid?
A: Het is wachten op de resultaten van het bloedonderzoek. Ik weet nog niet of ik aan het volgende tornooi zal kunnen deelnemen. Misschien alleen in het dubbelspel omdat ik Moya niet in de steek kan laten. Misschien heb ik gewoon wat rust nodig en moet ik het enkel forfait geven. Hopelijk vinden de dokters snel de oorzaak.
Q: Weegt de leeftijd niet zwaar?
A: Uiteraard wordt het steeds zwaarder om fit te blijven, maar ik probeer voldoende rustmomenten in te lassen. Ik ben zeker nog niet versleten. Agassi zal dit jaar nog wel iets laten zien.
Q: Dit tornooi was slecht.
A: Inderdaad, in enkel en dubbel er meteen uit. In het enkel zelfs maar 3 games gewonnen. Dat was gewoon een schande. ik kreeg de bal amper over het net. Ik had ook totaal geen kracht in mijn armen. De laatste dagen heb ik vooral heel veel geslapen. Ik was doodmoe en slaap nu veertien tot zestien uur per nacht. Ongelooflijk gewoon.
Q: Ziekte, virus, oververmoeidheid?
A: Het is wachten op de resultaten van het bloedonderzoek. Ik weet nog niet of ik aan het volgende tornooi zal kunnen deelnemen. Misschien alleen in het dubbelspel omdat ik Moya niet in de steek kan laten. Misschien heb ik gewoon wat rust nodig en moet ik het enkel forfait geven. Hopelijk vinden de dokters snel de oorzaak.
Q: Weegt de leeftijd niet zwaar?
A: Uiteraard wordt het steeds zwaarder om fit te blijven, maar ik probeer voldoende rustmomenten in te lassen. Ik ben zeker nog niet versleten. Agassi zal dit jaar nog wel iets laten zien.
Monfils is wisselvallig deze week
Monfils je lag er al uit in de eerste ronde deze week. Hoe kwam het?
Ben een klein beetje vermoeid aan het worden. De afgelopen weken zijn zeer zwaar geweest. Als je in het enkel en dubbelspel telkens ver komt krijg dit voor. Ik hoop dat ik volgende week de situatie kan rechtzetten.
In het dubbelspel gaat het weer goed. een halve finale alweer.
het klikt gewoon goed tussen mij en hewitt. En dat kun je zien op het terrein. We zijn echte vrienden en vechten voor elke bal.
En rollandgarros komt steeds dichterbij. Je wilt toch dit jaar beter doen dan vorig jaar de tweede ronde te bereiken?
Natuurlijk wil ik beter doen dan de tweede ronde. Het zou een droom zijn om rg te winnen. Maar ik ga vanaf volgende week echt keihard werken. Ik zal schitteren op RG. Onthoud dat maar. Kijk alvast maar uit naar volgende week
Monfils je lag er al uit in de eerste ronde deze week. Hoe kwam het?
Ben een klein beetje vermoeid aan het worden. De afgelopen weken zijn zeer zwaar geweest. Als je in het enkel en dubbelspel telkens ver komt krijg dit voor. Ik hoop dat ik volgende week de situatie kan rechtzetten.
In het dubbelspel gaat het weer goed. een halve finale alweer.
het klikt gewoon goed tussen mij en hewitt. En dat kun je zien op het terrein. We zijn echte vrienden en vechten voor elke bal.
En rollandgarros komt steeds dichterbij. Je wilt toch dit jaar beter doen dan vorig jaar de tweede ronde te bereiken?
Natuurlijk wil ik beter doen dan de tweede ronde. Het zou een droom zijn om rg te winnen. Maar ik ga vanaf volgende week echt keihard werken. Ik zal schitteren op RG. Onthoud dat maar. Kijk alvast maar uit naar volgende week
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
L’amour!
Na zijn interview van vorige week zijn er heel wat speculaties de ronde gegaan. Heeft Niels Desein eindelijk een lief? We moeten toegeven dat hij niet moeders schoonste is maar een charmeur is hij wel (hebben we van horen zeggen).
Q: Je prestaties deze week zijn wel degelijk maar een echte uitschieter hebben we nog niet gezien. Je bent titelverdediger op Roland Garros maar verder dan een kwartfinale ben je nog niet geraakt.
Niels: Ja inderdaad. Vorig jaar heb ik ook geen hoge toppen gescheerd voor Roland Garros maar dan gaf ik het beste van mezelf en won ik tegen iedereen zijn verbazing. Deze week heb ik toch kwartfinale gehaald. Een ronde beter dan vorige week. In het dubbel heb ik samen met Jarrko zelf de halve finale gehaald die we later op de dag moeten spelen. We hebben het 3de reekshoofd verslaan dus dat zegt toch al wat. Hopelijk kunnen we nu de onbetwiste nummers 1 verslaan.
Q: Vorige week was je nogal bruut en kortaf bij je laatste antwoord. Verklaar nader.
Niels: Welja ik wou het niet meteen officieel maken maar ik heb wel een oogje op iemand. De roddelpers mag nu ook tevreden zijn. Ze is alles wat ik verlang: mooi, intelligent en ze speelt ook tennis. Maar een naam geef ik nog niet vrij.
Q: Hoe heb je deze meid ontmoet? Je bent elke dag aan het trainen en ik heb vernomen dat je bijna niet uitgaat. Wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe? Vertel ons alles.
Niels: Ik laat jullie nog in spanning maar één van dezer dagen zal ik het wel bekend maken. Be there!
Ja beste lezers, jullie hebben het gelezen. Tot ieders verbazing heeft Niels Desein een lief. Is het de ware of gewoon een one-night-stand? Wie weet, maar we houden jullie op de hoogte
Na zijn interview van vorige week zijn er heel wat speculaties de ronde gegaan. Heeft Niels Desein eindelijk een lief? We moeten toegeven dat hij niet moeders schoonste is maar een charmeur is hij wel (hebben we van horen zeggen).
Q: Je prestaties deze week zijn wel degelijk maar een echte uitschieter hebben we nog niet gezien. Je bent titelverdediger op Roland Garros maar verder dan een kwartfinale ben je nog niet geraakt.
Niels: Ja inderdaad. Vorig jaar heb ik ook geen hoge toppen gescheerd voor Roland Garros maar dan gaf ik het beste van mezelf en won ik tegen iedereen zijn verbazing. Deze week heb ik toch kwartfinale gehaald. Een ronde beter dan vorige week. In het dubbel heb ik samen met Jarrko zelf de halve finale gehaald die we later op de dag moeten spelen. We hebben het 3de reekshoofd verslaan dus dat zegt toch al wat. Hopelijk kunnen we nu de onbetwiste nummers 1 verslaan.
Q: Vorige week was je nogal bruut en kortaf bij je laatste antwoord. Verklaar nader.
Niels: Welja ik wou het niet meteen officieel maken maar ik heb wel een oogje op iemand. De roddelpers mag nu ook tevreden zijn. Ze is alles wat ik verlang: mooi, intelligent en ze speelt ook tennis. Maar een naam geef ik nog niet vrij.
Q: Hoe heb je deze meid ontmoet? Je bent elke dag aan het trainen en ik heb vernomen dat je bijna niet uitgaat. Wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe? Vertel ons alles.
Niels: Ik laat jullie nog in spanning maar één van dezer dagen zal ik het wel bekend maken. Be there!
Ja beste lezers, jullie hebben het gelezen. Tot ieders verbazing heeft Niels Desein een lief. Is het de ware of gewoon een one-night-stand? Wie weet, maar we houden jullie op de hoogte
Nick- God
Ollie blijft gesloten boek
Olivier, het liep niet zo goed hier in Barcelona he? Heb je daar een verklaring voor?
Nee, dat klopt. Ik was zeer tevreden over mijn wedstrijd tegen de nr1. Ok, ik heb wel verloren, maar ik heb toch een vijfsetter kunnen spelen tegen de beste speler van het circuit (op dit moment).
Dat was inderdaad een zeer mooie wedstrijd. Het dubbel daarentegen ...
Jaja, ik weet het. Het dubbel was dit keer een ramp ... Zelfs niet naar de 2de ronde, terwijl we vorige week nog in de finale stonden. Ik ben daar enkele dagen echt ziek van geweest, maar het leven gaat verder he.
Denk je dat de wedstrijd in de 2de ronde van het enkel daar iets mee te maken heeft?
Tja, wie zal het zeggen. Het zou wel kunnen dat ik niet voldoende hersteld was van die wedstrijd, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd achteraf. Volgende week moet het weer beter.
Was je ooit al in Barcelona geweest?
Ja hoor. Ik vind het hier prachtig! Mooi weer, vriendelijke mensen, knappe koppen op het strand, rrrrr.
Hoor ik daar een spannend verhaal?
Ik weet niet wat jij allemaal hoort, het zal alleszins niet van mij komen. Mijn privéleven hang ik voorlopig nog niet aan de grote klok. Ik wil me concentreren op mijn carrière.
Begrepen. Bedankt voor het interview!
Graag gedaan
Olivier, het liep niet zo goed hier in Barcelona he? Heb je daar een verklaring voor?
Nee, dat klopt. Ik was zeer tevreden over mijn wedstrijd tegen de nr1. Ok, ik heb wel verloren, maar ik heb toch een vijfsetter kunnen spelen tegen de beste speler van het circuit (op dit moment).
Dat was inderdaad een zeer mooie wedstrijd. Het dubbel daarentegen ...
Jaja, ik weet het. Het dubbel was dit keer een ramp ... Zelfs niet naar de 2de ronde, terwijl we vorige week nog in de finale stonden. Ik ben daar enkele dagen echt ziek van geweest, maar het leven gaat verder he.
Denk je dat de wedstrijd in de 2de ronde van het enkel daar iets mee te maken heeft?
Tja, wie zal het zeggen. Het zou wel kunnen dat ik niet voldoende hersteld was van die wedstrijd, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd achteraf. Volgende week moet het weer beter.
Was je ooit al in Barcelona geweest?
Ja hoor. Ik vind het hier prachtig! Mooi weer, vriendelijke mensen, knappe koppen op het strand, rrrrr.
Hoor ik daar een spannend verhaal?
Ik weet niet wat jij allemaal hoort, het zal alleszins niet van mij komen. Mijn privéleven hang ik voorlopig nog niet aan de grote klok. Ik wil me concentreren op mijn carrière.
Begrepen. Bedankt voor het interview!
Graag gedaan
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Open Seat, Barcelona-ESP
» Pacific Life Open & Chennai Open
» Barcelona World Tour 500
» BNP Paribas Open & Chennai Open