FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON

+9
Dark Tiger
jochemver
Nick
David
HawkEye
Gunter
olivier
boyke
Wimpie
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON - Pagina 2 Empty Re: Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON

Bericht  krullie 26.10.07 22:05

Xavier is goed op dreef dit jaar banaan
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44
Registration date : 07-12-06

http://www.xaviermalissesite.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON - Pagina 2 Empty Re: Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON

Bericht  Dark Tiger 27.10.07 12:40

Agassi blijft wisselvallig, nadat zijn tornooi was afgelopen mochten we een kort gesprek hebben.

Wil je nog even terugblikken op de Australian Open?

Liever niet eigenlijk, maar ik zal het toch kort doen. Ik speelde een schitterend tornooi in enkel en dubbel. Maar om dan telkens nipt naast de prijzen te grijpen doet erg pijn. Ik ben daar toch een paar dagen niet goed van geweest. Hoeveel keer sta je in de finale van een Grand Slam? Als je zo ver geraakt wil je winnen. Daardoor liep het deze week ook wat minder. De eerste match kon ik me opladen en zat ik vol grinta, maar daarna was de tank een beetje leeg.

In het dubbel toch weer kwartfinale.

De samenwerking met Moya verloopt dan ook super goed. Als ik even een minder moment heb sleurt hij me erdoor. Ik hoop dat we snel ons eerste tornooi samen winnen. Als we op deze manier blijven vechten en nog beter op elkaar ingespeeld raken dan moet dat snel lukken. We komen toch ver telkens. Toch ook spijtig dat het ook daar net niet lukte op de Australian Open.

En nu op naar het volgende tornooi.

Tja, het circus staat nooit stil, maar daar kies je voor. Op mijn leeftijd begint het wel te wegen en moet je soms al eens een tornooi "overslaan" door er snel uit te liggen. Maar in principe start ik daar met het doel het tornooi te winnen.
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 46
Registration date : 10-12-06

http://www.liverpool-fc.be/

Bericht  Wimpie 28.10.07 11:34

Roddick wint tweede enkeltitel
Malisse wint met Nadal het dubbel

Kersvers Australian Openkampioen stond een week na zijn eerste titel al opnieuw in de finale, ditmaal in Monte Carlo. In zijn halve finale won hij in vier sets van Gael Monfils. Zijn tegenstander in de eindstrijd had ook nog maar recent zijn eerste titel gewonnen. Op de Ethias Trophy in Bergen won Andy Roddick, zij het dan met een afwezige top 8. Op de eerste Masters Series van seizoen *9* waren die er wel, maar Roddick maakte brandhout van de nieuwe nummer 1. Hicham Arazi kon maar 5 spelletjes winnen in de halve finale, waarna Roddick gewoon doorging en ook de finale won.
In het dubbelspel had Malisse meer geluk. Met Rafael Nadal slaagde hij er in om het succesvolste nieuwe duo Olivier Rochus/Tim Henman te verslaan in de finale.

Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON - Pagina 2 Rome1
Roddick viert zijn eerste grote titel

Halve Finale Singles

Andy Roddick def. Hicham Arazi [1] 6/1 6/2 6/2
Xavier Malisse [8] def. Gael Monfils 6/1 7/5 0/6 6/3

Finale Singles

Andy Roddick def. Xavier Malisse [8] 7/6(2) 7/6(2) 6/1

Halve Finale Doubles

Olivier Rochus/Tim Henman def. John Isner/Nikolay Davydenko 6/2 6/1 6/7(10) 0/6 7/5
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] def. Lukasz Kubot/Mario Ancic [2] 6/4 6/0 0/6 6/1

Finale Doubles

Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] def. Olivier Rochus/Tim Henman 6/0 6/1 0/6 6/0
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06

Bericht  kwartel83 28.10.07 11:49

Het tornooi van Monte Carlo is zojuist geeïndigd en John Isner is zeer tevreden over zijn spelniveau.
JI: Ik heb een goede week achter de rug. Ik versloeg Ljubicic voor een tweede opeenvolgende keer en dat heeft me wel deugd gedaan. In de tweede ronde verloor ik dan wel nipt van de Serviër Djokovic, maar ik was duidelijk de mindere op het einde van de match. Dit is wel jammer want ik had anders graag mijn eerste kwartfinale in het enkelspel gehaald.

In het dubbelspel haalde je een tweede opeenvolgende halve finale na de halve finale op de Australian Open.
JI: Inderdaad dat klopt. Samen met Nikolay (Davydenko, nvdr) speelde we enkele goeie wedstrijden en versloegen we Baghdatis/Robredo en de eerste reekshoofden Paes/Roddick.

Dat we Paes/Roddick hier op deze ondergrond konden kloppen is voor ons een hele eer geweest en heeft ons veel vertrouwen gegeven voor de halve finale.

Toch verloren jullie de halve finale.
JI: We verloren snel de eerste 2 sets, maar in de 3de set hadden we dan wel het voordeel dat we heel veel vertrouwen hadden en konden dankzij een superspannende tie-break de 3de set binnenhalen. De 4de set gingen we gewoon door op ons elan waardoor we in de 5 set de match moesten trachten binnen te halen. Dit lukte helaas niet, door toch enige hapering om de match af te maken. Dit afmaken van wedstrijden is iets wat met de jaren zal komen, maar waar ik nu dus nog wel last van heb.

Maar in het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn niveau en ik ben ook zeer blij dat ik samen met Davydenko tot nu toe toch moie resultaten heb laten zien, en we hopen zo verder te doen en mee te dingen voor een plaats op de Masters op het einde van het jaar Smile

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06

Bericht  boyke 28.10.07 13:09

Hey Tim, mogen we jou een paar vraagjes stellen?

Henman: "Tuurlijk, aan uw lieve snoetje te zien, zou dat hier wel eens leuk kunnen worden."

Naar mijn mening heb je er opnieuw een prachtige week opzitten. Is het niet, Tim?

Henman: "Wel ja, natuurlijk ben ik wel blij met mijn prestaties van deze week, maar natuurlijk wordt er veel meer van me verwacht. Maar vooral in het enkelspel wordt veel meer van me verwacht. Na een heel seizoen binnen de top 2 van de wereld gestaan te hebben, sta ik nu ineens op 3. En na deze week zou ik misschien nog wat plaatsen kunnen dalen door een ongelukkige herschikking van de kalender."

Hoe evalueer je je prestaties tot nu toe in het enkel?

Henman: "Wel ik begon het seizoen heel goed met een halve finale in Sydney waar ik heel nipt verloor van Kubot met 7/5 7/6(5) 6/7(4) 7/6(4). Die match zit nog steeds beetje in mijn hoofd. Zekers omdat ik set 2 en 4 telkens 2 setpunten had bij 5-4. Maar elke keer was er daar die dekselse harde service van Kubot. Chapeau voor die jongen. Vorige week kwam ik al meteen in de 2e ronde tegenover Malisse te staan. Hij klopte me overduidelijk in 4 sets en werd nadien oververdiend Australian Open kampioen. Ook deze week was hij te sterk voor me. Malisse mag dus wel als zwarte beest omschreven worden. Natuurlijk zijn mijn prestaties heel wat minder ten opzichte van vorig seizoen. Toen haalde ik halve finales op de Australian Open en won ik mijn 2e titel in Rotterdam."

In het dubbel gaat het duidelijk veel beter dit seizoen?

Henman: "Wel dat zien we wel na dit seizoen. Want ja, de laatste 2 seizoenen won ik telkens 2 titels. Ik wil Fabrice trouwens bij deze nog eens bedanken voor de leuke tijd die we samen hadden. We hebben nooit grote potten gebroken, maar hebben toch maar mooi 4 titels gewonnen. Dit seizoen zit ik samen met Ollie Bollie al aan 1 titel. Vanmorgen verloren we toch wel van een topduo, namelijk Malisse en Nadal. We zullen dus nog wat moeten trainen om ook met de absolute FATP-dubbeltop mee te kunnen."

Ok, bedankt voor je openhartige antwoorden.

Henman: "Graag gedaan!!"
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06

Bericht  olivier 29.10.07 13:55

Opniew finale dubbel gehaald! Twisted Evil
Proficiat aan de winnaars! Wink
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: