Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON
+9
Dark Tiger
jochemver
Nick
David
HawkEye
Gunter
olivier
boyke
Wimpie
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON
Masters Series Monte Carlo
Punten sturen tot MAANDAG 22 oktober 2007 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
22 - 28 okt//Monte Carlo (MON)//Masters Series//Gravel
*8* Nikolay Davydenko & Lukasz Kubot/Mario Ancic
*7* Niels Desein & Leander Paes/Andy Roddick
*6* André Agassi & Wayne Arthurs/Steve Darcis
*5* Juan-Ignacio Chela & Roger Federer/Lleyton Hewitt
*4* Max Mirnyi & Alex Corretja/Tommy Haas
*3* Max Mirnyi & Gaston Gaudio/Gustavo Kuerten
*2* James Blake & James Blake/Rafael Nadal
Te verdedigen punten: Rotterdam & Monte Carlo *8*
John Isner - Ivan Ljubicic
Novak Djokovic [WC] - Niels Desein [6]
André Agassi [7] - Tommy Haas
Mario Ancic - Andy Roddick
Stanislas Wawrinka - Lukasz Kubot
BYE - Lleyton Hewitt [3]
Joachim Johansson [4] - BYE
Tommy Robredo - James Blake
Gael Monfils - Leander Paes
Marcos Baghdatis - Nikolay Davydenko [5]
Xavier Malisse [8] - Cosmin Cotet
Jarkko Nieminen - Roger Federer
Olivier Rochus - Andy Murray
BYE - Tim Henman [2]
Doubles Main Draw
Leander Paes/Andy Roddick [1] - BYE
Marcos Baghdatis/Tommy Robredo - John Isner/Nikolay Davydenko
Lleyton Hewitt/Gael Monfils - Olivier Rochus/Tim Henman
André Agassi/Carlos Moya - Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka [4]
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] - Ivan Ljubicic/James Blake
Cosmin Cotet/Joachim Johansson - Novak Djokovic/Roger Federer [WC]
Tommy Haas/Andy Murray - Jarkko Nieminen/Niels Desein
BYE - Lukasz Kubot/Mario Ancic [2]
Punten sturen tot MAANDAG 22 oktober 2007 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
22 - 28 okt//Monte Carlo (MON)//Masters Series//Gravel
*8* Nikolay Davydenko & Lukasz Kubot/Mario Ancic
*7* Niels Desein & Leander Paes/Andy Roddick
*6* André Agassi & Wayne Arthurs/Steve Darcis
*5* Juan-Ignacio Chela & Roger Federer/Lleyton Hewitt
*4* Max Mirnyi & Alex Corretja/Tommy Haas
*3* Max Mirnyi & Gaston Gaudio/Gustavo Kuerten
*2* James Blake & James Blake/Rafael Nadal
Te verdedigen punten: Rotterdam & Monte Carlo *8*
John Isner - Ivan Ljubicic
Novak Djokovic [WC] - Niels Desein [6]
André Agassi [7] - Tommy Haas
Mario Ancic - Andy Roddick
Stanislas Wawrinka - Lukasz Kubot
BYE - Lleyton Hewitt [3]
Joachim Johansson [4] - BYE
Tommy Robredo - James Blake
Gael Monfils - Leander Paes
Marcos Baghdatis - Nikolay Davydenko [5]
Xavier Malisse [8] - Cosmin Cotet
Jarkko Nieminen - Roger Federer
Olivier Rochus - Andy Murray
BYE - Tim Henman [2]
Doubles Main Draw
Leander Paes/Andy Roddick [1] - BYE
Marcos Baghdatis/Tommy Robredo - John Isner/Nikolay Davydenko
Lleyton Hewitt/Gael Monfils - Olivier Rochus/Tim Henman
André Agassi/Carlos Moya - Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka [4]
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] - Ivan Ljubicic/James Blake
Cosmin Cotet/Joachim Johansson - Novak Djokovic/Roger Federer [WC]
Tommy Haas/Andy Murray - Jarkko Nieminen/Niels Desein
BYE - Lukasz Kubot/Mario Ancic [2]
Laatst aangepast door op 29.10.07 20:10; in totaal 2 keer bewerkt
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Re: Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON
Entry List Singles
1. Tim Henman
2. Hicham Arazi
3. Nikolay Davydenko
4. Ivan Ljubicic
5. Niels Desein
6. Lleyton Hewitt
7. Joachim Johansson
8. Olivier Rochus
9. Lukasz Kubot
10. Novak Djokovic [WC]
11. James Blake
12. André Agassi
13. Gael Monfils
14. Cosmin Cotet
15. Xavier Malisse
16. John Isner
17. Stanislas Wawrinka
18. Leander Paes
19. Andy Roddick
20. Tommy Haas
21. Andy Murray
22. Rafael Nadal
23. Tommy Robredo
24. Roger Federer
25. Mario Ancic
26. Marcos Baghdatis
27. Jarkko Nieminen
28. Carlos Moya
29. BYE
30. BYE
31. BYE
32. BYE
Entry List Doubles
1. Leander Paes/Andy Roddick
2. Lukasz Kubot/Mario Ancic
3. Novak Djokovic/Roger Federer [WC]
4. Cosmin Cotet/Joachim Johansson
5. Jarkko Nieminen/Niels Desein
6. John Isner/Nikolay Davydenko
7. Tommy Haas/Andy Murray
8. André Agassi/Carlos Moya
9. Xavier Malisse/Rafael Nadal
10. Olivier Rochus/Tim Henman
11. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka
12. Ivan Ljubicic/James Blake
13. Lleyton Hewitt/Gael Monfils
14. Marcos Baghdatis/Tommy Robredo
15. BYE
16. BYE
1. Tim Henman
2. Hicham Arazi
3. Nikolay Davydenko
4. Ivan Ljubicic
5. Niels Desein
6. Lleyton Hewitt
7. Joachim Johansson
8. Olivier Rochus
9. Lukasz Kubot
10. Novak Djokovic [WC]
11. James Blake
12. André Agassi
13. Gael Monfils
14. Cosmin Cotet
15. Xavier Malisse
16. John Isner
17. Stanislas Wawrinka
18. Leander Paes
19. Andy Roddick
20. Tommy Haas
21. Andy Murray
22. Rafael Nadal
23. Tommy Robredo
24. Roger Federer
25. Mario Ancic
26. Marcos Baghdatis
27. Jarkko Nieminen
28. Carlos Moya
29. BYE
30. BYE
31. BYE
32. BYE
Entry List Doubles
1. Leander Paes/Andy Roddick
2. Lukasz Kubot/Mario Ancic
3. Novak Djokovic/Roger Federer [WC]
4. Cosmin Cotet/Joachim Johansson
5. Jarkko Nieminen/Niels Desein
6. John Isner/Nikolay Davydenko
7. Tommy Haas/Andy Murray
8. André Agassi/Carlos Moya
9. Xavier Malisse/Rafael Nadal
10. Olivier Rochus/Tim Henman
11. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka
12. Ivan Ljubicic/James Blake
13. Lleyton Hewitt/Gael Monfils
14. Marcos Baghdatis/Tommy Robredo
15. BYE
16. BYE
Wel stom dat door het minder aantal toernooien dit seizoen ik deze week mijn titel van Rotterdam en een halve finale op Indian Wells heb te verdedigen.
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
boyke schreef:Wel stom dat door het minder aantal toernooien dit seizoen ik deze week mijn titel van Rotterdam en een halve finale op Indian Wells heb te verdedigen.
Er zijn niet minder tornooien, ze zijn alleen anders verdeeld. Deze week verdedig je de punten van 2 Rotterdam en Monte Carlo (!). Tijdens het tornooi van Barcelona moet je niets verdedigen. Hetzelfde gebeurt wat later op het seizoen nog eens: tijdens Indian Wells verdedig je Indian Wells + Indianapolis en het tornooi van Basel is 'gratis'. Als ik het gewoon liet doorlopen zouden de Slams niet meer uitkomen en dan loopt het helemaal mis.
Rochus zeer tevreden over eerste Grand Slam
Ollie, je ziet er een gelukkig man uit ... !
Jaja, dat klopt! Ik heb een schitterend toernooi achter de rug! Het dubbelspel was wat teleurstellend, zeker na de winst in Sydney. Maar het enkelspel was beter dan verwacht. Ik weet eigenlijk niet of ik al zover geraakt ben in een Grand Slam, mijn geheugen is wat dat betreft niet zo geweldig. In ieder geval, wees maar zeker dat ik het goed gevierd heb!
Vertel, spannende verhalen??
Haha, nee hoor! Ik ben een brave jongen en zal niet snel iets mispeuteren of zo. Ik ben met enkele vrienden (Xavier, Tim, ...) op kroegentocht gegaan, heb mijn vriendin een verwenweekend kdo gedaan, mijn ouders op reis gestuurd, ... dat soort dingen.
Ze zullen blij geweest zijn met de geschenken! Wat verwacht je nu van Monte Carlo?
Ik hoop even goed te kunnen doen in het enkelspel als op de Australian Open, en in het dubbelspel toch 2 rondes te overleven. Wat het enkel betreft, dat zal niet makkelijk worden ... als ik de eerste ronde overleef moet ik tegen mijn dubbelpartner spelen, en dat blijft toch altijd moeilijker dan tegen iemand anders. Als ik dan nog verder geraak, kom ik uit tegen Xavier denk ik. Dat is ook nooit tof, tegen een vriend.
Beschouw je dat dan niet als een kans om revanche te nemen, gezien je verloren halve finale tegen hem?
Ergens wel natuurlijk, maar toch ... Het blijft een speciale situatie. Een clash tussen Belgen. We zullen zien. Wedstrijd per wedstrijd ...
Bedankt, en succes Ollie!
Merci!
Ollie, je ziet er een gelukkig man uit ... !
Jaja, dat klopt! Ik heb een schitterend toernooi achter de rug! Het dubbelspel was wat teleurstellend, zeker na de winst in Sydney. Maar het enkelspel was beter dan verwacht. Ik weet eigenlijk niet of ik al zover geraakt ben in een Grand Slam, mijn geheugen is wat dat betreft niet zo geweldig. In ieder geval, wees maar zeker dat ik het goed gevierd heb!
Vertel, spannende verhalen??
Haha, nee hoor! Ik ben een brave jongen en zal niet snel iets mispeuteren of zo. Ik ben met enkele vrienden (Xavier, Tim, ...) op kroegentocht gegaan, heb mijn vriendin een verwenweekend kdo gedaan, mijn ouders op reis gestuurd, ... dat soort dingen.
Ze zullen blij geweest zijn met de geschenken! Wat verwacht je nu van Monte Carlo?
Ik hoop even goed te kunnen doen in het enkelspel als op de Australian Open, en in het dubbelspel toch 2 rondes te overleven. Wat het enkel betreft, dat zal niet makkelijk worden ... als ik de eerste ronde overleef moet ik tegen mijn dubbelpartner spelen, en dat blijft toch altijd moeilijker dan tegen iemand anders. Als ik dan nog verder geraak, kom ik uit tegen Xavier denk ik. Dat is ook nooit tof, tegen een vriend.
Beschouw je dat dan niet als een kans om revanche te nemen, gezien je verloren halve finale tegen hem?
Ergens wel natuurlijk, maar toch ... Het blijft een speciale situatie. Een clash tussen Belgen. We zullen zien. Wedstrijd per wedstrijd ...
Bedankt, en succes Ollie!
Merci!
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06
Djokovic maakt FATP-debuut
Wie dacht dat coach Gunter na het afscheid van Rainer Schuettler bij de pakken zou blijven zitten heeft het mis. Hij heeft namelijk al een nieuwe pupil onder zijn hoede genomen: Novak Djokovic.
De Serviër maakte al heel wat furore op het Challenger-circuit en besloot nu, mede dankzij Gunter, een stap te wagen op het FATP-circuit.
Djokovic heeft het wel niet getroffen met zijn loting in Monte Carlo. Hij moet het in de eerste ronde opnemen tegen 6e reekshoofd Niels Desein.
Djokovic: "Ik weet niet wat te verwachten, maar ik ben niet van plan een bijrolletje te spelen op de FATP-tour..."
Wie dacht dat coach Gunter na het afscheid van Rainer Schuettler bij de pakken zou blijven zitten heeft het mis. Hij heeft namelijk al een nieuwe pupil onder zijn hoede genomen: Novak Djokovic.
De Serviër maakte al heel wat furore op het Challenger-circuit en besloot nu, mede dankzij Gunter, een stap te wagen op het FATP-circuit.
Djokovic heeft het wel niet getroffen met zijn loting in Monte Carlo. Hij moet het in de eerste ronde opnemen tegen 6e reekshoofd Niels Desein.
Djokovic: "Ik weet niet wat te verwachten, maar ik ben niet van plan een bijrolletje te spelen op de FATP-tour..."
Gunter- Senior Member
- Aantal berichten : 85
Leeftijd : 35
Nikolay Davydenko, de titelverdediger, komt thuis
Davydenko vorig jaar
Vorig jaar won Nikolay Davydenko verrassend de titel in Monte Carlo. Hij was er ongeplaatst en had een heel erg moeilijke loting. In de eerste ronde zette hij Joachim Johansson aan de kant. In de halve finales klopte hij nummer 1 Marat Safin en in de finale moest Tim Henman, het nummer 2, eraan geloven. Davydenko is een jaar later vijfde reekshoofd en kijkt met trots terug op vorig jaar.
Nikolay, hoe was het om hier in Monte Carlo aan te komen?
ND: "Wel, het verliep allemaal zeer gemoedelijk. Het is altijd vreemd om terug te keren naar een plaats waar je het jaar ervoor zo'n groot succes boekte. Toch is dit anders, want ik verblijf doorheen het jaar - als ik eens thuis ben - in Monte Carlo. Ik train vaak op deze baan, misschien deed ik het daarom zo goed vorig jaar."
In ronde 1 ontmoet je Marcos Baghdatis. Hoe benader je die partij?
ND: "Een eerste partij is altijd lastig, ook voor een reekshoofd. Marcos is een zalige speler. Hij wil meer dan gewoon een potje tennis spelen. Hij is een competitiebeest en een entertainer. Ik ga af en toe zelfs naar partijen van hem kijken. Jammer genoeg is hij niet echt op dreef en verliest hij vaak partijen omdat hij misschien net wat te veel wil entertainen. Maar hij blijft een zeer 'tricky' opponent."
Als je wint wacht mogelijk Gaël Monfils. Die maakte van jouw Australische seizoen een nachtmerrie.
ND: "Een nachtmerrie is veel gezegd, maar ik heb hem inderdaad al twee opeenvolgende weken ontmoet, telkens in ronde 2. Als ik nu win, moet ik misschien weer tegen hem. Tja, dat is de loting. Ik ben zeker gemotiveerd en uit op revanche, maar hij is een moeilijke speler. Hij is heel lenig en haalt vele ballen terug. Ik denk dat het op gravel nog moeilijker wordt."
Hoe verloopt het dubbelspel met je nieuwe partner John Isner?
ND: "In Sydney liep het nog wat stroef, de loting zat ook niet mee. We konden slechts vier games winnen in ronde 1 tegen Malisse en Nadal [3]. Ook in Melbourne was de loting ons niet goed gezind, maar we verrasten Rochus en Henman [4]. We haalden knap de halve finales en misten op een haar na de finale. Voor een tweede tornooi samen kan dat al tellen. John is wel een gedroomde dubbelpartner. Hij is groot en kan loeihard serveren. Geef ons wat tijd en we staan aan de top.
Davydenko vorig jaar
Vorig jaar won Nikolay Davydenko verrassend de titel in Monte Carlo. Hij was er ongeplaatst en had een heel erg moeilijke loting. In de eerste ronde zette hij Joachim Johansson aan de kant. In de halve finales klopte hij nummer 1 Marat Safin en in de finale moest Tim Henman, het nummer 2, eraan geloven. Davydenko is een jaar later vijfde reekshoofd en kijkt met trots terug op vorig jaar.
Nikolay, hoe was het om hier in Monte Carlo aan te komen?
ND: "Wel, het verliep allemaal zeer gemoedelijk. Het is altijd vreemd om terug te keren naar een plaats waar je het jaar ervoor zo'n groot succes boekte. Toch is dit anders, want ik verblijf doorheen het jaar - als ik eens thuis ben - in Monte Carlo. Ik train vaak op deze baan, misschien deed ik het daarom zo goed vorig jaar."
In ronde 1 ontmoet je Marcos Baghdatis. Hoe benader je die partij?
ND: "Een eerste partij is altijd lastig, ook voor een reekshoofd. Marcos is een zalige speler. Hij wil meer dan gewoon een potje tennis spelen. Hij is een competitiebeest en een entertainer. Ik ga af en toe zelfs naar partijen van hem kijken. Jammer genoeg is hij niet echt op dreef en verliest hij vaak partijen omdat hij misschien net wat te veel wil entertainen. Maar hij blijft een zeer 'tricky' opponent."
Als je wint wacht mogelijk Gaël Monfils. Die maakte van jouw Australische seizoen een nachtmerrie.
ND: "Een nachtmerrie is veel gezegd, maar ik heb hem inderdaad al twee opeenvolgende weken ontmoet, telkens in ronde 2. Als ik nu win, moet ik misschien weer tegen hem. Tja, dat is de loting. Ik ben zeker gemotiveerd en uit op revanche, maar hij is een moeilijke speler. Hij is heel lenig en haalt vele ballen terug. Ik denk dat het op gravel nog moeilijker wordt."
Hoe verloopt het dubbelspel met je nieuwe partner John Isner?
ND: "In Sydney liep het nog wat stroef, de loting zat ook niet mee. We konden slechts vier games winnen in ronde 1 tegen Malisse en Nadal [3]. Ook in Melbourne was de loting ons niet goed gezind, maar we verrasten Rochus en Henman [4]. We haalden knap de halve finales en misten op een haar na de finale. Voor een tweede tornooi samen kan dat al tellen. John is wel een gedroomde dubbelpartner. Hij is groot en kan loeihard serveren. Geef ons wat tijd en we staan aan de top.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Komaan hé Djokovic, we gaan er in het dubbel eens invliegen hé
David- Prince Member
- Aantal berichten : 130
Leeftijd : 47
Niels spreekt
Q: Niels, we hebben jou al lang niet meer gehoord. Hoe zit dat nu allemaal met je?
Niels: Wel inderdaad ik sta de pers niet veel te woord maar hiervoor zijn een paar redenen. Ik ben de pers beginnen te mijden na mij halve finale plaat op de US Open van editie *6. Ik had dan veel kans op de nummer 1 plaats en wou mij absoluut hierop voorbereiden. Geen afleidingen enzo. Jammer genoeg heb ik verloren van superieure Agassi. Mijn moeder is het jaar erop dood gegaan en dan heb ik even een dipje gehad. Vorig seizoen was ik slecht begonnen in het enkel maar op dubbel gebied heb ik wel de nummer 1 plaats gehaald. Dan had ik wat problemen met men partner, daardoor heb ik hem ook verlaten. Roland Garros winnen was wel een hoogtepunt maar sindsdien is het weer wat minder.
Q: Amai dat is inderdaad allemaal niet niks.
Niels: Ja ik heb me sinds dan wat op de achtergrond gelaten. Ik heb wel 1 iets om fier op te zijn. Ik ben al bijna 4 seizoenen niet uit de top 10 te slaan. Persoonlijk vind ik dit wel een prestatie.
Q: Op de Australian Open lag je er al slecht uit en ook in het dubbel kon je ook maar 1 wedstrijd winnen.
Niels: Ja, op de Australian Open heb ik nog nooit hoge toppen gescheerd en dat verlies in het dubbel samen met Jarrko is makkelijk uit te leggen. Wij zijn nieuw! Vorige week hebben we bij ons debuut al halve finale gehaald en nu toch kwartfinale op een Grand Slam.
Aan de andere kant heb ik wel het mixed dubbel gewonnen met Kim (nvdr. Clijsters). Samen spelen we altijd mixed dubbel en we zijn uitgegroeid tot een superteam. We doen het voor het plezier en we lachen ons keer op keer kapot.
Q: Ja inderdaad, alle begin is moeilijk. Hoe zit het met je in de liefde eigenlijk? We horen nooit buitensporige relaties van jou.
Niels: Geen commentaar, dan geef je eens een interview en ze vragen al alles over je privé-leven. Je geeft ze een vinger en ze nemen een arm. (wandelt kwaad weg)
Q: Ja beste lezer u hebt het gehoord. Niels Desein zit in liefdesproblemen. Wie is ze? Wat doet ze? Volgende keer meer
Q: Niels, we hebben jou al lang niet meer gehoord. Hoe zit dat nu allemaal met je?
Niels: Wel inderdaad ik sta de pers niet veel te woord maar hiervoor zijn een paar redenen. Ik ben de pers beginnen te mijden na mij halve finale plaat op de US Open van editie *6. Ik had dan veel kans op de nummer 1 plaats en wou mij absoluut hierop voorbereiden. Geen afleidingen enzo. Jammer genoeg heb ik verloren van superieure Agassi. Mijn moeder is het jaar erop dood gegaan en dan heb ik even een dipje gehad. Vorig seizoen was ik slecht begonnen in het enkel maar op dubbel gebied heb ik wel de nummer 1 plaats gehaald. Dan had ik wat problemen met men partner, daardoor heb ik hem ook verlaten. Roland Garros winnen was wel een hoogtepunt maar sindsdien is het weer wat minder.
Q: Amai dat is inderdaad allemaal niet niks.
Niels: Ja ik heb me sinds dan wat op de achtergrond gelaten. Ik heb wel 1 iets om fier op te zijn. Ik ben al bijna 4 seizoenen niet uit de top 10 te slaan. Persoonlijk vind ik dit wel een prestatie.
Q: Op de Australian Open lag je er al slecht uit en ook in het dubbel kon je ook maar 1 wedstrijd winnen.
Niels: Ja, op de Australian Open heb ik nog nooit hoge toppen gescheerd en dat verlies in het dubbel samen met Jarrko is makkelijk uit te leggen. Wij zijn nieuw! Vorige week hebben we bij ons debuut al halve finale gehaald en nu toch kwartfinale op een Grand Slam.
Aan de andere kant heb ik wel het mixed dubbel gewonnen met Kim (nvdr. Clijsters). Samen spelen we altijd mixed dubbel en we zijn uitgegroeid tot een superteam. We doen het voor het plezier en we lachen ons keer op keer kapot.
Q: Ja inderdaad, alle begin is moeilijk. Hoe zit het met je in de liefde eigenlijk? We horen nooit buitensporige relaties van jou.
Niels: Geen commentaar, dan geef je eens een interview en ze vragen al alles over je privé-leven. Je geeft ze een vinger en ze nemen een arm. (wandelt kwaad weg)
Q: Ja beste lezer u hebt het gehoord. Niels Desein zit in liefdesproblemen. Wie is ze? Wat doet ze? Volgende keer meer
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Titelverdediger verliest eerste set
Nikolay Davydenko heeft zijn eerste wedstrijd op gravel gewonnen van Marcos Baghdatis. De Rus hoopt hier zijn succes van vorig jaar te herhalen, Monte Carlo was de laatste titel voor de nummer 6 van de wereld. Tegen Baghdatis verloor hij de eerste set, maar Davydenko zette dat recht in de tie-break van de tweede set. Daarna liet hij maar 1 game meer aan zijn tegenstander. Ook kersvers Australian Openkampioen won zijn wedstrijd. Xavier Malisse had wel wat geluk nodig tegen Cosmin Cotet om de eerste set te winnen.
De site van de Monte Carlo Masters
Eerste Ronde Singles
James Blake def. Tommy Robredo 0/6 7/6(2) 7/5 4/6 6/0
Gael Monfils def. Leander Paes 1/6 4/6 6/3 6/2 6/4
Nikolay Davydenko [5] def. Marcos Baghdatis 3/6 7/6(0) 6/1 6/0
Xavier Malisse [8] def. Cosmin Cotet 6/2 7/6(8) 0/6 6/3
Jarkko Nieminen def. Roger Federer 7/6(10) 5/7 7/6(3) 7/5
Olivier Rochus def. Andy Murray 2/6 6/3 6/2 7/6(1)
Nikolay Davydenko heeft zijn eerste wedstrijd op gravel gewonnen van Marcos Baghdatis. De Rus hoopt hier zijn succes van vorig jaar te herhalen, Monte Carlo was de laatste titel voor de nummer 6 van de wereld. Tegen Baghdatis verloor hij de eerste set, maar Davydenko zette dat recht in de tie-break van de tweede set. Daarna liet hij maar 1 game meer aan zijn tegenstander. Ook kersvers Australian Openkampioen won zijn wedstrijd. Xavier Malisse had wel wat geluk nodig tegen Cosmin Cotet om de eerste set te winnen.
De site van de Monte Carlo Masters
Eerste Ronde Singles
James Blake def. Tommy Robredo 0/6 7/6(2) 7/5 4/6 6/0
Gael Monfils def. Leander Paes 1/6 4/6 6/3 6/2 6/4
Nikolay Davydenko [5] def. Marcos Baghdatis 3/6 7/6(0) 6/1 6/0
Xavier Malisse [8] def. Cosmin Cotet 6/2 7/6(8) 0/6 6/3
Jarkko Nieminen def. Roger Federer 7/6(10) 5/7 7/6(3) 7/5
Olivier Rochus def. Andy Murray 2/6 6/3 6/2 7/6(1)
Lleyton Hewitt mag nog even wachten zie ik met zijn BYE
Nadal klopt Spaanse vriend
Het duel tussen twee Spanjaarden werd beslecht in het voordeel van de jongste. Rafael Nadal haalde het in vier sets van veteraan Carlos Moya. Nieuwkomer Novak Djokovic verraste het zesde reekshoofd in vijf sets. Niels Desein, die vorig seizoen nog Roland Garros won, kwam tweemaal een set achter, maar kon telkens terugkomen. In de vijfde set ging de Belg helemaal onderuit.
Moya feliciteert zijn jongere landgenoot
Eerste Ronde Singles
Rafael Nadal def. Carlos Moya 6/0 7/6(0) 0/6 7/6(5)
John Isner def. Ivan Ljubicic 2/6 2/6 6/2 6/2 7/6(5)
Novak Djokovic [WC] def. Niels Desein [6] 6/4 1/6 7/6(1) 3/6 6/1
André Agassi [7] def. Tommy Haas 6/2 6/2 6/2
Andy Roddick def. Mario Ancic 7/6(2) 6/2 7/6(2)
Stanislas Wawrinka def. Lukasz Kubot 3/6 6/4 1/6 6/3 6/1
Eerste Ronde Doubles
John Isner/Nikolay Davydenko def. Marcos Baghdatis/Tommy Robredo 0/6 1/6 6/0 6/0 6/1
Olivier Rochus/Tim Henman def. Lleyton Hewitt/Gael Monfils 2/6 1/6 6/1 7/6(3) 6/3
André Agassi/Carlos Moya def. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka [4] 7/6(0) 6/1 6/1
Het duel tussen twee Spanjaarden werd beslecht in het voordeel van de jongste. Rafael Nadal haalde het in vier sets van veteraan Carlos Moya. Nieuwkomer Novak Djokovic verraste het zesde reekshoofd in vijf sets. Niels Desein, die vorig seizoen nog Roland Garros won, kwam tweemaal een set achter, maar kon telkens terugkomen. In de vijfde set ging de Belg helemaal onderuit.
Moya feliciteert zijn jongere landgenoot
Eerste Ronde Singles
Rafael Nadal def. Carlos Moya 6/0 7/6(0) 0/6 7/6(5)
John Isner def. Ivan Ljubicic 2/6 2/6 6/2 6/2 7/6(5)
Novak Djokovic [WC] def. Niels Desein [6] 6/4 1/6 7/6(1) 3/6 6/1
André Agassi [7] def. Tommy Haas 6/2 6/2 6/2
Andy Roddick def. Mario Ancic 7/6(2) 6/2 7/6(2)
Stanislas Wawrinka def. Lukasz Kubot 3/6 6/4 1/6 6/3 6/1
Eerste Ronde Doubles
John Isner/Nikolay Davydenko def. Marcos Baghdatis/Tommy Robredo 0/6 1/6 6/0 6/0 6/1
Olivier Rochus/Tim Henman def. Lleyton Hewitt/Gael Monfils 2/6 1/6 6/1 7/6(3) 6/3
André Agassi/Carlos Moya def. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka [4] 7/6(0) 6/1 6/1
John & Nikolay
HawkEye- HawkEye
Ronde 2 in enkel en dubbel!
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Bart schreef:John & Nikolay
Inderdaad
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Olivier & TimBart schreef:John & Nikolay
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
Lleyton Hewitt vertoont weer een smile.
Vandaag mochten we weer eens spreken met Lleyton Hewitt, die vorige week veel in de publiciteit trad door te beweren dat Nikolay Davydenko iemand zou zijn die je van achteren van je fiets af zou kunnen schieten. Ook beweerde hij dat Jarkko Nieminen homo is en dat Joachim Johansson zijn zus, Jaslyn Hewitt, verkracht heeft. Dat laatste was overigens geen bewering.
Q.: Is de teleurstelling van je vroege verliezen vorige week al weg?
Lleyton Hewitt: Daar heb ik me eigenlijk niet zo mee bezig gehouden door die verkrachting van mijn zus. Daar had ik het erg druk en zwaar mee en dat is ook de reden van mijn verlies op 3 vlakken vorige week.
Q.: Vordert de rechtszaak aangespannen tegen Joachim Johansson al een beetje of komt er nog geen schot in de zaak?
Lleyton Hewitt: Dat is al opgelost. Joachim Johansson heeft mijn zus een flink pak geld betaald en zijn "oprechte excuses" aangeboden. Hij beweerde dat hij niet in de gaten had dat mijn zus het niet wilde, onzin natuurlijk maar toch hebben we het geld aangenomen. Ik wil verder met mijn leven en met het tennis en mijn zus wilde ook verder gaan natuurlijk.
Q.: Deze week heb je ook alweer verloren in het dubbel, het gaat niet zo goed in het dubbel geloof ik.
Lleyton Hewitt: Het gaat inderdaad niet zo goed als eerst de voorbije weken. Zo'n verlies in de 1ste ronde is natuurlijk helemaal niet leuk, maar ja. Ik hoop dat we snel uit dit kleine dipje komen en dit ik in de tussentijd goed zal presteren in het enkel.
Q.: Je hebt je nu zelfs zover omhoog gewerkt dat je al een BYE krijg in de 1ste ronde. Vind je dit fijner of juist minder fijn?
Lleyton Hewitt: Het is fijner maar ook weer niet. Zo'n eerste ronde-partij kom je meestal tegen wat "slechtere" uit en dat is toch handig om er in te komen zodat je dan al aan het veld gewend bent. In de 2de ronde kom je dan meteen tegen iemand uit die in ieder geval al op het veld een wedstrijd heeft mogen spelen en die ook al een wedstrijd heeft gewonnen en dus al in zijn ritme zit. Aan de andere kant is het natuurlijk fijn dat je minder wedstrijden in 1 week moet spelen. Ik blijf dus neutraal wat dit betreft.
Q.: Hopelijk spreken we elkaar snel weer en veel succes dit toernooi.
Lleyton Hewitt: Bedankt.
Vandaag mochten we weer eens spreken met Lleyton Hewitt, die vorige week veel in de publiciteit trad door te beweren dat Nikolay Davydenko iemand zou zijn die je van achteren van je fiets af zou kunnen schieten. Ook beweerde hij dat Jarkko Nieminen homo is en dat Joachim Johansson zijn zus, Jaslyn Hewitt, verkracht heeft. Dat laatste was overigens geen bewering.
Q.: Is de teleurstelling van je vroege verliezen vorige week al weg?
Lleyton Hewitt: Daar heb ik me eigenlijk niet zo mee bezig gehouden door die verkrachting van mijn zus. Daar had ik het erg druk en zwaar mee en dat is ook de reden van mijn verlies op 3 vlakken vorige week.
Q.: Vordert de rechtszaak aangespannen tegen Joachim Johansson al een beetje of komt er nog geen schot in de zaak?
Lleyton Hewitt: Dat is al opgelost. Joachim Johansson heeft mijn zus een flink pak geld betaald en zijn "oprechte excuses" aangeboden. Hij beweerde dat hij niet in de gaten had dat mijn zus het niet wilde, onzin natuurlijk maar toch hebben we het geld aangenomen. Ik wil verder met mijn leven en met het tennis en mijn zus wilde ook verder gaan natuurlijk.
Q.: Deze week heb je ook alweer verloren in het dubbel, het gaat niet zo goed in het dubbel geloof ik.
Lleyton Hewitt: Het gaat inderdaad niet zo goed als eerst de voorbije weken. Zo'n verlies in de 1ste ronde is natuurlijk helemaal niet leuk, maar ja. Ik hoop dat we snel uit dit kleine dipje komen en dit ik in de tussentijd goed zal presteren in het enkel.
Q.: Je hebt je nu zelfs zover omhoog gewerkt dat je al een BYE krijg in de 1ste ronde. Vind je dit fijner of juist minder fijn?
Lleyton Hewitt: Het is fijner maar ook weer niet. Zo'n eerste ronde-partij kom je meestal tegen wat "slechtere" uit en dat is toch handig om er in te komen zodat je dan al aan het veld gewend bent. In de 2de ronde kom je dan meteen tegen iemand uit die in ieder geval al op het veld een wedstrijd heeft mogen spelen en die ook al een wedstrijd heeft gewonnen en dus al in zijn ritme zit. Aan de andere kant is het natuurlijk fijn dat je minder wedstrijden in 1 week moet spelen. Ik blijf dus neutraal wat dit betreft.
Q.: Hopelijk spreken we elkaar snel weer en veel succes dit toernooi.
Lleyton Hewitt: Bedankt.
INTERVIEW EEN COLLEGA
........................
John Isner neemt een interview af van Nikolay Davydenko
John Isner neemt een interview af van Nikolay Davydenko
JOHN ISNER: Momenteel staat Marat Safin ondanks zijn tennispensioen nog steeds aan de kop van de wereldranglijst en sta jij op een 6de plaats. Vanaf volgende week zal er dus een nieuwe nummer 1 komen. Wie denk je dat de nummer 1 zal worden en ga je zelf de eerste plaats kunnen bemachtigen?
Nikolay Davydenko: Ik ben eerlijk gezegd weinig bezig met wie er op 1 staat. Ik weet op welke plaats ik sta en daarop focus ik me om beter te worden. Maar als ik de rankings zo bekijk, denk ik dat Lleyton Hewitt een goede kans maakt. Hij zit in de vorm van zijn leven en speelt het spelletje slim. Hij speelt ook een heel ander type spel dan de meesten hier. Hij is een echte counterpuncher en gaat nauwelijks in de aanval. Hij is geen goede vriend van me, hoegenaamd niet! Maar he's got attitude, I like it!
JOHN ISNER: In het dubbelspel heb je door onze halve finale op de Australian Open een sprong gemaakt van 20 naar 13. Zal dit je hoogste klassering van het seizoen zijn of zal je nog stijgen op de wereldranglijst?
Nikolay Davydenko: Ik heb geen glazen bol, maar ik voel me wel goed met u (John Isner, nvdr) op de baan. Je serveert sterk, slaat loeihard op de bal en je bent goed aan het net. Ik was ooit nummer 1 in het dubbelspel. Ik heb het gevoel dat de top 5 haalbaar is.
JOHN ISNER: Ondertussen dubbelen wij al enkele tornooien samen door het op pensioen gaan van Marat Safin, en hebben we al een mooie halve finale op de Australian Open behaald. Wat zijn onze sterktes en op welke tornooien zouden we hiermee toch het meeste voordeel kunnen halen?
Nikolay Davydenko: Ik denk dat we hetzelfde type spel hebben. Allebei spelen we erg aanvallend en met lef. Dat is een troef. We komen de baan op zonder schrik. We zijn onvermoeibaar en ik denk dan ook dat we op elke ondergrond uit de voeten kunnen, zeker op gras. Misschien dat het moeilijker wordt op gravel, omdat het zo traag is.
JOHN ISNER: En om af te sluiten zou ik wel graag weten wat je doelstelling voor het clay court circuit zal zijn. Wat zou je graag willen verwezenlijken om van een geslaagde gravel-tournee te spreken?
Nikolay Davydenko: Ik zou graag eens Monfils kloppen! Die jongen heeft me twee keer geklopt Down Under en hij blijft me maar achtervolgen. Verder zou ik opnieuw een Masters Series-tornooi winnen. Vorig jaar won ik in Monte Carlo. Het zou leuk zijn om een nieuw tornooi bij te schrijven op mijn palmares. In het dubbelspel zou ik graag opnieuw minstens de halve finales op Roland Garros halen.
JOHN ISNER: Merci, voor het interview en straks gaan we een lap geven op ons enkel en dubbelspel...
kwartel83- God
Monfils klopt titelverdediger in spannende vijfsetter
Op het Masters Series tornooi van Monte Carlo is titelverdediger Nikolay Davydenko uitgeschakeld in de tweede ronde. Beul van dienst was Gael Monfils die het in de beslissende tie-break haalde van de Rus. Ook Lleyton Hewitt en André Agassi hebben ondanks hun beschermd statuut de kwartfinale niet bereikt. Hewitt verloor van Stanislas Wawrinka, terwijl Agassi het moest afleggen van landgenoot Andy Roddick.
Acrobaat Monfils wint van Davydenko
Tweede Ronde Singles
Hicham Arazi [1] def. Rafael Nadal 1/6 2/6 6/3 7/6(3) 6/0
Novak Djokovic [WC] def. John Isner 6/4 6/3 5/7 1/6 6/3
Andy Roddick def. André Agassi [7] 6/3 6/3 6/3
Stanislas Wawrinka def. Lleyton Hewitt [3] 1/6 1/6 7/5 6/1 6/3
Joachim Johansson [4] def. James Blake 7/6(0) 0/6 6/1 6/1
Gael Monfils def. Nikolay Davydenko [5] 6/7(1) 6/2 7/6(0) 2/6 7/6(5)
Xavier Malisse [8] def. Jarkko Nieminen 6/1 6/4 1/6 7/6(3)
Tim Henman [2] def. Olivier Rochus 6/2 1/6 7/6(3) 1/6 6/0
Eerste Ronde Doubles
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/0 7/6(0) 1/6 6/1
Cosmin Cotet/Joachim Johansson def. Novak Djokovic/Roger Federer [WC] 7/6(0) 6/7(1) 6/3 6/2
Jarkko Nieminen/Niels Desein def. Tommy Haas/Andy Murray 3/6 6/0 6/0 6/0
Op het Masters Series tornooi van Monte Carlo is titelverdediger Nikolay Davydenko uitgeschakeld in de tweede ronde. Beul van dienst was Gael Monfils die het in de beslissende tie-break haalde van de Rus. Ook Lleyton Hewitt en André Agassi hebben ondanks hun beschermd statuut de kwartfinale niet bereikt. Hewitt verloor van Stanislas Wawrinka, terwijl Agassi het moest afleggen van landgenoot Andy Roddick.
Acrobaat Monfils wint van Davydenko
Tweede Ronde Singles
Hicham Arazi [1] def. Rafael Nadal 1/6 2/6 6/3 7/6(3) 6/0
Novak Djokovic [WC] def. John Isner 6/4 6/3 5/7 1/6 6/3
Andy Roddick def. André Agassi [7] 6/3 6/3 6/3
Stanislas Wawrinka def. Lleyton Hewitt [3] 1/6 1/6 7/5 6/1 6/3
Joachim Johansson [4] def. James Blake 7/6(0) 0/6 6/1 6/1
Gael Monfils def. Nikolay Davydenko [5] 6/7(1) 6/2 7/6(0) 2/6 7/6(5)
Xavier Malisse [8] def. Jarkko Nieminen 6/1 6/4 1/6 7/6(3)
Tim Henman [2] def. Olivier Rochus 6/2 1/6 7/6(3) 1/6 6/0
Eerste Ronde Doubles
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/0 7/6(0) 1/6 6/1
Cosmin Cotet/Joachim Johansson def. Novak Djokovic/Roger Federer [WC] 7/6(0) 6/7(1) 6/3 6/2
Jarkko Nieminen/Niels Desein def. Tommy Haas/Andy Murray 3/6 6/0 6/0 6/0
Wedstrijd der stilte
MONTE CARLO - In de Tweede ronde van het gravel-tornooi van Monte Carlo stonden Lleyton Hewitt en Stanislas Wawrinka tegenover elkaar op het veld. Na enkele minuten kwam pas de scheidsrechter op het veld en riep de twee spelers bij elkaar:
Ik wil tijdens deze match geen geroep of commentaar van één van de twee spelers. Ik heb zonet mijn hoofd gestoot aan de bar en heb een lichte hersenschudding. Als jullie je hier niet aan kunnen houden verliezen jullie de huidige game die bezig is op het moment van jullie geroep
Beide spelers gingen hiermee akkoord en het spel kon starten in alle stilte, zelfs het publiek was medelevend met de scheidsrechter het hield het applaus op een laag dipje.
Deze manier van spelen leek precies wel te werken voor Lleyton Hewitt want in de eerste sets vloog hij vooruit en won hij vlot met 6-1 en opnieuw 6-1, maar in de derde set bij 5-1 voor Hewitt geschiede het kwaad: Toen hij zelf wilde opslaan en een ace sloeg kwam de gevreesde :C'mon. De scheidsrechter beboete Hewitt met een game verlies, toen stond het 5-2 voor Wawrinka en Wawrinka kreeg vleugels...
Toen de scheidsrechter terecht dat spelletje aan mij gaf, wist ik dat alles nog mogelijk was want Lleyton was compleet van zijn melk en bij mij leek alles te lukken. Ik heb me wel enkele keren moeten inhouden om niet zelf te juichen maar het is me gelukt
Na die 10 opeenvolgende games voor Wawrinka kwam Hewitt ook nog eens aan zet
Hewitt won terug een opslagspel en toen vreesde ik even dat hij erover heen was maar weer kwam daar de opluchting van Hewitt met zijn C'mon en was het spel gespeeld
In de volgende ronde wacht Andy Roddick op Wawrinka. De Amerikaan heeft hier nog geen setverlies geleden terwijl Wawrinka al 2 5-setters in de benen heeft
Ik vrees dat de match ook snel zal zijn afgelopen. Ik ben zeer moe van mijn twee wedstrijden en Roddick zit nog zeer fris, dus het spel zal snel gespeeld zijn, maar we doen ons best en hopen op een lichte verrassing
Deze taferelen kregen we deze namiddag niet te zien...
MONTE CARLO - In de Tweede ronde van het gravel-tornooi van Monte Carlo stonden Lleyton Hewitt en Stanislas Wawrinka tegenover elkaar op het veld. Na enkele minuten kwam pas de scheidsrechter op het veld en riep de twee spelers bij elkaar:
Ik wil tijdens deze match geen geroep of commentaar van één van de twee spelers. Ik heb zonet mijn hoofd gestoot aan de bar en heb een lichte hersenschudding. Als jullie je hier niet aan kunnen houden verliezen jullie de huidige game die bezig is op het moment van jullie geroep
Beide spelers gingen hiermee akkoord en het spel kon starten in alle stilte, zelfs het publiek was medelevend met de scheidsrechter het hield het applaus op een laag dipje.
Deze manier van spelen leek precies wel te werken voor Lleyton Hewitt want in de eerste sets vloog hij vooruit en won hij vlot met 6-1 en opnieuw 6-1, maar in de derde set bij 5-1 voor Hewitt geschiede het kwaad: Toen hij zelf wilde opslaan en een ace sloeg kwam de gevreesde :C'mon. De scheidsrechter beboete Hewitt met een game verlies, toen stond het 5-2 voor Wawrinka en Wawrinka kreeg vleugels...
Toen de scheidsrechter terecht dat spelletje aan mij gaf, wist ik dat alles nog mogelijk was want Lleyton was compleet van zijn melk en bij mij leek alles te lukken. Ik heb me wel enkele keren moeten inhouden om niet zelf te juichen maar het is me gelukt
Na die 10 opeenvolgende games voor Wawrinka kwam Hewitt ook nog eens aan zet
Hewitt won terug een opslagspel en toen vreesde ik even dat hij erover heen was maar weer kwam daar de opluchting van Hewitt met zijn C'mon en was het spel gespeeld
In de volgende ronde wacht Andy Roddick op Wawrinka. De Amerikaan heeft hier nog geen setverlies geleden terwijl Wawrinka al 2 5-setters in de benen heeft
Ik vrees dat de match ook snel zal zijn afgelopen. Ik ben zeer moe van mijn twee wedstrijden en Roddick zit nog zeer fris, dus het spel zal snel gespeeld zijn, maar we doen ons best en hopen op een lichte verrassing
Deze taferelen kregen we deze namiddag niet te zien...
Koalaflesje- King Member
- Aantal berichten : 215
Registration date : 12-12-06
Nieuwe nummer 1 wint nipt van Djokovic
Deze week maakte Novak Djokovic zijn opwachting op de tour. De Serviër is de nieuwe beschermeling van Gunter, die jarenlang succes boekte met Rainer Schuettler. In zijn eerste tornooi bereikte hij de kwartfinale van het enkelspel, die hij zelfs bijna won van Hicham Arazi, die hier eerste reekshoofd was. Djokovic won de eerste set en had verschillende setpunten in de tweede. De derde ging ook naar hem, maar Arazi haalde zijn ervaring boven in de eindfase. Volgende week staat Arazi na meer dan drie seizoenen en een loopbaanonderbreking opnieuw aan de top. Zijn rechtstreekse concurrent Joachim Johansson werd immers uitgeschakeld door Gael Monfils. Ook Tim Henman ligt uit het tornooi. Hij moest zijn meerdere erkennen in Australian Openkampioen Xavier Malisse. Andy Roddick staat ook in de halve finale dankzij een makkelijke zege op Stanislas Wawrinka.
Wild Card Novak Djokovic maakte een opmerkelijk debuut in Monte Carlo
Kwartfinale Singles
Hicham Arazi [1] def. Novak Djokovic [WC] 6/7(0) 7/6(8) 2/6 6/2 7/6(2)
Andy Roddick def. Stanislas Wawrinka 6/2 6/2 6/2
Gael Monfils def. Joachim Johansson [4] 6/7(0) 6/2 7/6(0) 2/6 7/6(3)
Xavier Malisse [8] def. Tim Henman [2] 6/4 6/1 0/6 6/0
Kwartfinale Doubles
John Isner/Nikolay Davydenko def. Leander Paes/Andy Roddick [1] 0/6 0/6 6/3 6/0 6/1
Olivier Rochus/Tim Henman def. André Agassi/Carlos Moya 7/6(4) 2/6 6/2 2/6 6/2
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] def. Cosmin Cotet/Joachim Johansson 6/0 6/1 0/6 7/6(1)
Lukasz Kubot/Mario Ancic [2] def. Jarkko Nieminen/Niels Desein 6/0 0/6 6/3 2/6 7/6(1)
Deze week maakte Novak Djokovic zijn opwachting op de tour. De Serviër is de nieuwe beschermeling van Gunter, die jarenlang succes boekte met Rainer Schuettler. In zijn eerste tornooi bereikte hij de kwartfinale van het enkelspel, die hij zelfs bijna won van Hicham Arazi, die hier eerste reekshoofd was. Djokovic won de eerste set en had verschillende setpunten in de tweede. De derde ging ook naar hem, maar Arazi haalde zijn ervaring boven in de eindfase. Volgende week staat Arazi na meer dan drie seizoenen en een loopbaanonderbreking opnieuw aan de top. Zijn rechtstreekse concurrent Joachim Johansson werd immers uitgeschakeld door Gael Monfils. Ook Tim Henman ligt uit het tornooi. Hij moest zijn meerdere erkennen in Australian Openkampioen Xavier Malisse. Andy Roddick staat ook in de halve finale dankzij een makkelijke zege op Stanislas Wawrinka.
Wild Card Novak Djokovic maakte een opmerkelijk debuut in Monte Carlo
Kwartfinale Singles
Hicham Arazi [1] def. Novak Djokovic [WC] 6/7(0) 7/6(8) 2/6 6/2 7/6(2)
Andy Roddick def. Stanislas Wawrinka 6/2 6/2 6/2
Xavier Malisse [8] def. Tim Henman [2] 6/4 6/1 0/6 6/0
Kwartfinale Doubles
John Isner/Nikolay Davydenko def. Leander Paes/Andy Roddick [1] 0/6 0/6 6/3 6/0 6/1
Olivier Rochus/Tim Henman def. André Agassi/Carlos Moya 7/6(4) 2/6 6/2 2/6 6/2
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] def. Cosmin Cotet/Joachim Johansson 6/0 6/1 0/6 7/6(1)
Lukasz Kubot/Mario Ancic [2] def. Jarkko Nieminen/Niels Desein 6/0 0/6 6/3 2/6 7/6(1)
Isner/Davydenko
kwartel83- God
kwartel83 schreef:Isner/Davydenko
HawkEye- HawkEye
Monfils stoot door
Na zijn gewonnen kwartfinale kwamen we een glimlachende monfils tegen in de persconferentie
knappe zegen monfils? maar alweer in een tiebreak?
heb wel iets met tiebreaks hé. Maar het belanrijkste is dat ik de tiebreak in de vijfde set altijd win. Dan win ik de partij .
Waarom lagen jullie er zo snel uit in het dubbelspel?
Weet het niet. Misschien heeft Hewitt wat tijd nodig om zich aan te passen aan het gravel. Maar laat het duidelijk zijn we blijven samen verder spelen.
En monfils ga je het tornooi winnen?
Ik ga er alles aan doen om het te winnen. Dan zou het mijn eerste master serie tornooi winst dan zijn. Vind het nog altijd jammer dat geen titel op de AO heb gewonnen. Dan had ik ze alle vier gehad. Maar heb volgend jaar weer drie kansen ( enkel,dubbel,mix). Maar ik richt mijn pijlen op Roland garros en wimbledon natuurlijk. wil mijn titel behouden en voor eigen publiek winnen natuurlijk
Na zijn gewonnen kwartfinale kwamen we een glimlachende monfils tegen in de persconferentie
knappe zegen monfils? maar alweer in een tiebreak?
heb wel iets met tiebreaks hé. Maar het belanrijkste is dat ik de tiebreak in de vijfde set altijd win. Dan win ik de partij .
Waarom lagen jullie er zo snel uit in het dubbelspel?
Weet het niet. Misschien heeft Hewitt wat tijd nodig om zich aan te passen aan het gravel. Maar laat het duidelijk zijn we blijven samen verder spelen.
En monfils ga je het tornooi winnen?
Ik ga er alles aan doen om het te winnen. Dan zou het mijn eerste master serie tornooi winst dan zijn. Vind het nog altijd jammer dat geen titel op de AO heb gewonnen. Dan had ik ze alle vier gehad. Maar heb volgend jaar weer drie kansen ( enkel,dubbel,mix). Maar ik richt mijn pijlen op Roland garros en wimbledon natuurlijk. wil mijn titel behouden en voor eigen publiek winnen natuurlijk
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo-MON
» Masters Series Monte Carlo, Monte Carlo - MON
» Monte Carlo Masters 1000
» Monte Carlo Rolex Masters & US Men's Claycourt Champ's