Tennis Masters Cup, Shanghai - CHI
+8
Nick
kwartel83
jochemver
Dark Tiger
David
HawkEye
olivier
Wimpie
12 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Tennis Masters Cup, Shanghai - CHI
Bart schreef:Bedankt Wimpie voor de fantastische organisatie!
Inderdaad
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06
SAFIN zegt vaarwel
Marat Safin heeft vandaag het tennismilieu definitief vaarwel gezegd met de overwinning op de Masters. Hierdoor neemt de Officieuze wereldkampioen afscheid op één van de hoogtepunten van zijn carrière, en als regerend nummer 1.
Marat sluit hierdoor voor het eerst het seizoen af op nummer 1 :
seizoen 1: 7. 1748 punten
seizoen 2: 3. 3238 punten
seizoen 3: 7. 2577 punten
seizoen 4: retired
seizoen 5: 11. 2218 punten
seizoen 6: 7. 3286 punten
seizoen 7: 2. 3556 punten
seizoen 8: 1. 3800 punten
Marat Safin heeft vandaag het tennismilieu definitief vaarwel gezegd met de overwinning op de Masters. Hierdoor neemt de Officieuze wereldkampioen afscheid op één van de hoogtepunten van zijn carrière, en als regerend nummer 1.
Marat sluit hierdoor voor het eerst het seizoen af op nummer 1 :
seizoen 1: 7. 1748 punten
seizoen 2: 3. 3238 punten
seizoen 3: 7. 2577 punten
seizoen 4: retired
seizoen 5: 11. 2218 punten
seizoen 6: 7. 3286 punten
seizoen 7: 2. 3556 punten
seizoen 8: 1. 3800 punten
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06
Monfils speelt verder!
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [9] def. Jarkko Nieminen/Olivier Rochus [12] 6/4 7/5 0/6 7/6(2)
Wat een zege. Ik en Hewitt winnen de masters cup in het dubbel. En we werken nog maar enkele tornooien samen . Dit is weer een zege om te koesteren. Wij willen tevens nog een de tornooiderectie feliciteren voor het afgelopen seizoen .
Monfils ga je nu nog verder met tennissen?
Ik heb besloten om toch nog verder te spelen. In het enkelspel wilt het nog steeds niet lukken, maar in het dubbelspel ben ik top met Hewitt. Ik hoop dat we volgend seizoen kunnen bevestigen.
En wat zijn de doelen voor het nieuwe seizoen?
Een titel pakken op de AO. Ik heb al titels op RG, Wimbledon en de USopen. Nog een ding ontbreekt op mijn palmares. Ik speel precies alleen maar voor de grote titels.(grapje) Ik zou natuurlijk graag elk tornooi willen winnen. Maar mijn doel is vooral om het goed te gaan doen zowel in het enkel als in het dubbel. Ik zou graag mijn wimbeldon titel willen verlengen.
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [9] def. Jarkko Nieminen/Olivier Rochus [12] 6/4 7/5 0/6 7/6(2)
Wat een zege. Ik en Hewitt winnen de masters cup in het dubbel. En we werken nog maar enkele tornooien samen . Dit is weer een zege om te koesteren. Wij willen tevens nog een de tornooiderectie feliciteren voor het afgelopen seizoen .
Monfils ga je nu nog verder met tennissen?
Ik heb besloten om toch nog verder te spelen. In het enkelspel wilt het nog steeds niet lukken, maar in het dubbelspel ben ik top met Hewitt. Ik hoop dat we volgend seizoen kunnen bevestigen.
En wat zijn de doelen voor het nieuwe seizoen?
Een titel pakken op de AO. Ik heb al titels op RG, Wimbledon en de USopen. Nog een ding ontbreekt op mijn palmares. Ik speel precies alleen maar voor de grote titels.(grapje) Ik zou natuurlijk graag elk tornooi willen winnen. Maar mijn doel is vooral om het goed te gaan doen zowel in het enkel als in het dubbel. Ik zou graag mijn wimbeldon titel willen verlengen.
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
Proficiat Safin en Wimpie bedankt voor goede organisatie
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen