FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FWTA US Open

+16
krullie
David
Koalaflesje
boyke
kken
Nick
raf
lordfrans
snowball3
jochemver
mehor
dieterk
kimmie
Grandslamer
Dark Tiger
HawkEye
20 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

FWTA US Open - Pagina 3 Empty Re: FWTA US Open

Bericht  raf 05.09.07 23:55

"Deze crisis overleven we samen wel"

Maria Sharapova had vandaag geen geluk. In de eerste ronde van de US Open verloor het tiende reekshoofd met 6/7 6/7 van Venus Williams. Op de persconferentie na de match kreeg ze daarenboven veel vragen met betrekking tot de huidige crisis in de FWTA.

Wat gaf de doorslag in deze wedstrijd?

Goh, moeilijk om te zeggen. Venus Williams en ik waren erg aan elkaar gewaagd. Ik heb een aantal breakkansen gehad maar heb ze niet kunnen omzetten. Dan weet je dat het moeilijk wordt in een tiebreak. Venus had een aantal geweldige opslagen in beide tiebreaks en die hebben me de das omgedaan.

Denk je dat Venus Williams ver kan komen in dit tornooi?

Waarom niet? Ze speelt momenteel met veel vertrouwen. Ze gaat zeker stijgen in de ranking in de komende periode. Bovendien is ze een fijne collega. Ik wens haar alle succes toe en hoop dat ze ook volgend seizoen van de partij is.

In de tweede ronde speelt Venus tegen Jennifer Capriati. Deze laatste ligt momenteel erg onder vuur. Wordt er in de kleedkamers over haar gesproken?

Ja, trouwens over elke nieuwe speelster wordt veel geroddeld. In een eerder interview vertelde ik reeds dat ik Jennifer Capriati toch wat te oud vond om nog te spelen op het circuit. Er circuleren twee theoriën rond haar verschijning.

Ten eerste zegt Tatiana Golovin dat Jennifer met extra krachten speelt.
Onmiddellijk denken alle speelsters dan aan 1 ding: doping! Ik weet niet of er ooit al iemand op doping is betrapt in de FWTA. Haar plotse doorbraak op haar leeftijd en het soort tennis dat ze heeft getoond, lijken alvast de dopingtheorie te ondersteunen. Het is toch niet echt normaal dat je de nummer 5 van de wereld in je eerste wedstrijd op de hooftabel van een tornooi met zulke zware cijfers naar huis mept?

Een tweede theorie - ook geinsinueerd door Tati - laat ons geloven dat de FWTA-directie corrupt is. Sommige speelsters denken dat ,aangezien het Amerikaanse tennis het niet meer zo goed doet, de Amerikaanse tennisbond de FWTA-directie onder druk zet. In deze tweede theorie geloof ik veel minder.

Verkeert de FWTA in een crisis?

Je zou inderdaad kunnen zeggen dat de FWTA momenteel in een crisis zit. Een aantal populaire speelsters zijn afgehaakt (zoals Martina Hingis) en de corruptiebeschuldingen schaden de hele werking. Toch is er ook een positieve beweging gaande. Venus Williams wil constructief een betere FWTA opbouwen. Ik zou haar hierbij wel willen helpen hoor. Misschien zou het geen slecht idee zijn mochten Venus en ik als player's representative bij de FWTA-regelgeving betrokken worden. Deze crisis overleven we samen wel

Wat zou jij dan voorstellen?

Ik zou meteen pleiten voor meer dopingcontroles. Hopelijk vallen de valsspelers dan door de mand en krijgen we weer een eerlijke sport. We spelen allemaal immers graag tennis en willen ook onze financiële verdiensten op peil houden.

Maria, bedankt voor dit interview en veel succes in het dubbelspel.

Graag gedaan!

FWTA US Open - Pagina 3 29582_1188723175
(Maria Sharapova had geen gelukt tegen Venus Williams)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  dieterk 06.09.07 11:20

Crisis? welke crisis?

Kim Clijsters reageerde deze morgen snel over de zogenaamde crisis die bij FWTA heerst.

"Crisis welke crisis? Ik heb FWTA in maanden zo druk niet meer geweten, alle speelsters doen hun zegje over de nieuwe situatie. Nee nee FWTA leeft terug voor het moment! Wat ik er persoonlijk van denk? Ik ga er niet te fel over uitwijken, maar ik ben zeer blij een FWTA speelster te kunnen zijn en heb geen klagen. Onruststooksters die vind je overal geloof me! Toch zijn er gelukkig ook speelsters zoals Sharapova,V. Williams,... die ook nog in FWTA geloven.Maar ik ga nu nog wat trainen, in al die heisa zou je vergeten dat er vandaag nog getennist wordt."

FWTA US Open - Pagina 3 Tennis-33-2
Kim Clijsters met Roger Federer aan haar zijde tijdens de kids day. Crisis? Welke crisis?
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  lordfrans 06.09.07 11:58

De organisatie maakte wel een fout in zijn artikel dat bij de uitslagen van gisteren hoorden. Jenny is belange niet aan haar eerste tornooi bezig, ze is al aanwezig vanaf Miami!

lordfrans
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 34
Registration date : 28-04-07

Bericht  HawkEye 06.09.07 12:00

lordfrans schreef:De organisatie maakte wel een fout in zijn artikel dat bij de uitslagen van gisteren hoorden. Jenny is belange niet aan haar eerste tornooi bezig, ze is al aanwezig vanaf Miami!

Oei, ja, 'k had het nog speciaal geteld Exclamation

Is intussen gecorrigeerd Wink
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  Koalaflesje 06.09.07 13:14

Pierce twijfelt over haar verdere carrière in het enkel na de dubieuze tie-break tegen Stevenson... Ze wou zich er niet over uitspreken maar liet de woorden 'de top 8 zijn de lievelingeskes' per ongeluk vallen...

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Registration date : 12-12-06

Bericht  HawkEye 06.09.07 13:26

Als jullie er toch allemaal van overtuigd zijn dat ik vals speel, waarom doen jullie dan nog mee? Niemand verplicht je Smile
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  kimmie 06.09.07 13:36

mensen, mensen, mensen...als er iemand te vertrouwen is, is het Bart toch wel zeker Very Happy na zoveel FWTA seizoenen zou dat hier toch moeten geweten zijn jocolor af en toe een foutje moet kunnen; vergissen is menselijk Wink

als nummer 1 was het bijna mijn plicht om hierop in te gaan.

chapeau Bart hoedje af

voor reacties gelieve zich te wenden tot mijn PM tongue
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06

Bericht  Dark Tiger 06.09.07 15:08

kimmie schreef:mensen, mensen, mensen...als er iemand te vertrouwen is, is het Bart toch wel zeker Very Happy na zoveel FWTA seizoenen zou dat hier toch moeten geweten zijn jocolor af en toe een foutje moet kunnen; vergissen is menselijk Wink

als nummer 1 was het bijna mijn plicht om hierop in te gaan.

chapeau Bart hoedje af

voor reacties gelieve zich te wenden tot mijn PM tongue
Aha, is het toevallig dat uw speelster eerste staat? tongue

We gaan de uitslagen de komende tornooien in ieder geval goed in de gaten houden want na onze kritiek vrezen we er steeds vroeg uit te liggen. bounce
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 46
Registration date : 10-12-06

http://www.liverpool-fc.be/

Bericht  Grandslamer 06.09.07 15:35

boyke schreef:Als ex-organisator weet ik maar al te goed dat je als organisator er geen baat bij hebt dat die speler wint. En aangezien de loting meestal gebeurt voor je van iedereen punten krijgt, kan je niet foefelen met de draw. En aangezien je zoiezo al veel tijd in dit spel steekt, zou het zot zijn om na te gaan wie van wie kan winnen enzo.
Dit is nog altijd maar een spel é mensen. Wink
natuurlijk heb je er geen baat bij, maar wanneer Golovin wint heb ik er ook geen baat bij.. ik word er geen beter mensen voor, het is allemaal maar een spel...

Maar je kan een spel wel interresanter maken doordat bijvoorbeeld de organisator van zo'n spel zegt: Nummer 1 wint dan en dan.. of wanneer je iemand persoonlijk niet aardig vind die snel te laten verliezen en dan wanneer je iemand wel mag.. degene wel laat winnen. Je hebt er iid geen baat bij, maar je ziet toch liever iemand 'winnen' die je aardiger vind
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32

Bericht  HawkEye 06.09.07 15:37

Grandslamer schreef:
boyke schreef:Als ex-organisator weet ik maar al te goed dat je als organisator er geen baat bij hebt dat die speler wint. En aangezien de loting meestal gebeurt voor je van iedereen punten krijgt, kan je niet foefelen met de draw. En aangezien je zoiezo al veel tijd in dit spel steekt, zou het zot zijn om na te gaan wie van wie kan winnen enzo.
natuurlijk heb je er geen baat bij, maar wanneer Golovin wint heb ik er ook geen baat bij.. ik word er geen beter mensen voor, het is allemaal maar een spel...

Maar je kan een spel wel interresanter maken doordat bijvoorbeeld de organisator van zo'n spel zegt: Nummer 1 wint dan en dan.. of wanneer je iemand persoonlijk niet aardig vind die snel te laten verliezen en dan wanneer je iemand wel mag.. degene wel laat winnen. Je hebt er iid geen baat bij, maar je ziet toch liever iemand 'winnen' die je aardiger vind

Misschien deed jij dat in jouw tijd, maar daar heb ik hoegenaamd geen tijd voor, hoor Laughing

Wel fijn dit alles te moeten horen, 'k steek er nog zoveel tijd in.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Grandslamer 06.09.07 15:38

Bart schreef:
Grandslamer schreef:

Misschien deed jij dat in jouw tijd, maar daar heb ik hoegenaamd geen tijd voor, hoor Laughing

Veel tijd kost dat niet he, als je ziet dat iemand de 50 bonuspunten instuurt.. dan weet je dat die wint, dus snel tegen iemand laten spelen die je niet mag om een of andere reden..
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Bericht  Koalaflesje 06.09.07 15:52

de woordvoerder van Mary Pierce komt even op de proppen met het nieuws dat de uitspattingen van Mary als een 6-september grap waren voorzien. In haar district in Frankrijk is 6 september wat voor andere 1 april is. Hij excuseert zich in naam van zijn poulain voor haar 'ongepaste' grap...

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Registration date : 12-12-06

Bericht  HawkEye 06.09.07 15:56

Grandslamer schreef:
Bart schreef:
Grandslamer schreef:

Veel tijd kost dat niet he, als je ziet dat iemand de 50 bonuspunten instuurt.. dan weet je dat die wint, dus snel tegen iemand laten spelen die je niet mag om een of andere reden..

Jij mag dat denken, maar ik doe dat echt niet. Nog nooit gedaan Smile
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  David 06.09.07 16:33

In dubbel loopt het prima (Hantuchova)
David
David
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 130
Registration date : 07-12-06

Bericht  boyke 06.09.07 16:51

Grandslamer schreef:
Bart schreef:
Grandslamer schreef:

Ach man, als ge alleen maar kunt zagen enzo, stopt er dan mee é!! En start daar in Holland een fwta-topic op waarbij ge dan kunt bedriegen zoveel als ge zelf wilt!!
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334

Bericht  HawkEye 06.09.07 18:45

Titelverdedigster Stevenson verlaat New York

FWTA US Open - Pagina 3 1astepic14
Een aangeslagen Stevenson na haar verloren partij tegen Kirilenko

Tweede ronde
Zvonareva [1] d. Harkleroad 7/6(0) 1/6 6/4
Myskina d. Shaughnessy [WC] 6/0 0/6 7/5
Kirilenko [9] d. Stevenson [4] 6/2 3/6 7/6(2)
K Clijsters [6] d. Petrova 6/4 5/7 6/2

Radwanska [15] d. Davenport [8] 6/4 2/6 7/6(6)
Capriati d. V Williams 7/5 6/0
Zakopalova [7] d. Henin [16] 6/4 1/6 7/6(0)
Pennetta [2] d. Maes [WC] 2/6 6/4 7/6(6)

Alexandra Stevenson zal haar knappe prestatie van vorig jaar niet herhalen dit jaar. Vorig seizoen won ze na Wimbledon ook de US Open. Dit jaar blijft het bij de titel op het Heilige Gras. Maria Kirilenko zette immers haar opmars kracht bij met een zege op het vierde reekshoofd. De Russin haalde het nipt in drie sets en ontmoet nu Kim Clijsters. Zij was ook al in drie sets sterker dan Nadia Petrova. Clijsters zit nu in een kwart met allemaal Russinnen. Want in de halve finales wacht Kirilenko of Clijsters de Russin Vera Zvonareva of Anastasia Myskina. Zvonareva won knap van US Open Series-kampioene Ashley Harkleroad terwijl Meghann Shaughnessy verloor van Myskina.

In de onderste tabelheflt won Jennifer Capriati het Amerikaanse duel van Venus Williams. Capriati moet nu de Amerikaanse eer hooghouden, want naast Stevenson ging ook Davenport [8] eruit. Zij verloor eervol van Agnieszka Radwanska [15]. Er komt in de onderste tabelhelft ook een erg boeiende kwartfinale, nl. die tussen Klara Zakopalova, één van dé rijzende sterren, en gevestigde waarde Flavia Pennetta. Beide dames ontdeden zich van de Belgische meisjes Henin en Maes. Pennetta blijft op koers om Zvonareva op te volgen aan de top van de wereldranglijst.

Eerste ronde
Pennetta/Sharapova [1] d. Davenport/Zvonareva 7/5 0/6 6/1
K Clijsters/Krajicek d. Kirilenko/Paszek [6] 6/3 2/6 6/0
Capriati/Radwanska d. Rubin/Safina [7] 6/7(0) 6/0 6/4
Harkleroad/Mirza [3] d. Myskina/Shaughnessy 6/3 6/2

In het dubbelspel gingen de toppers vandaag wel door. Pennetta en Sharapova klopten Davenport en Zvonareva in drie sets terwijl Harkleroad en Mirza geen enkel probleem hadden met Myskina en Shaughnessy. Ook Clijsters/Krajicek en Capriati/Radwanska gingen een ronde verder.

Quarterfinals Preview

::. SINGLES .::

FWTA US Open - Pagina 3 260142FWTA US Open - Pagina 3 130533
Vera Zvonareva [RUS-1] vs Anastasia Myskina [RUS-17]
Vera Zvonareva staat al zes weken op de eerste positie op de wereldranglijst. Toch won ze dit jaar nog geen enkele titel. Ze stond dit jaar wel in de finale van Wimbledon. Die verloor ze van Stevenson, net zoals ze vorig jaar de finale van de US Open verloor. Myskina stond dit jaar al in de halve finales van Roland Garros en Miami. Zvonareva kan hier haar eerste plaats op de wereldranglijst verliezen aan Pennetta en dus zal ze gebrand zijn op de zege.

Onze voorspelling: Zvonareva in 2 sets

FWTA US Open - Pagina 3 310577FWTA US Open - Pagina 3 30458
Maria Kirilenko [RUS-9] vs Kim Clijsters [BEL-6]

Maria Kirilenko stond dit jaar al in zes halve finales: Australian Open, Tokyo, Indian Wells, Amelia Island, Istanboel Pre-Masters en Firenze. Clijsters haalde vier halve finales: Sydney, Antwerpen, Firenze en Los Angeles. Beide speelsters wonnen elk al twee enkeltitels. Zo was Kirilenko in seizoen 3 de beste in Stanford en vorig seizoen in Tokyo. Clijsters schitterde vorig jaar in Roland Garros en in Brussel tijdens de Pre-Masters. Kirilenko toonde haar vorm door de knappe zege op titelverdedigster Stevenson, wordt Clijsters haar volgende slachtoffer?

Onze voorspelling: Clijsters in 3 sets

FWTA US Open - Pagina 3 312251FWTA US Open - Pagina 3 30200
Agnieszka Radwanska [POL-15] vs Jennifer Capriati [VS-30]

Agnieszka Radwanska is bezig aan een trage opmars op de FWTA Tour. Dit jaar won ze haar eerste en voorlopig enige tornooi in Rome. Daarnaast haalde ze nog de semi's van Indian Wells en San Diego. Jennifer Capriati draait daarentegen nog maar tien tornooien mee op de tour maar stond al eens in de halve finale van Berlijn. Normaal mag dit geen probleem zijn voor Radwanska die vijftien plaatsen hoger gerangschikt staat, maar met Capriati weet je nooit. Zij klopte hier al immers Venus en Golovin.

Onze voorspelling: Capriati in 3 sets

FWTA US Open - Pagina 3 110492FWTA US Open - Pagina 3 160391
Klara Zakopalova [TSJ-7] vs Flavia Pennetta [ITA-2]

De meest interessante kwartfinale is die toch wel tussen Zakopalova en Pennetta. Zakopalova is dé revelatie van het seizoen. Ze begon haar profcarrière op het tornooi van Miami en twee weken later schitterde ze al in Charleston. Nadien volgde nog twee titels op de Istanboel Pre-Masters en vorige week in San Diego. Bovendien speelde ze ook nog twee finales in Rome en Berlijn. Op de Pre-Masters was ze in de finale zelfs nog te sterk voor haar tegenstandster in de kwartfinales, Flavia Pennetta. De Italiaanse won dit jaar enkel het tornooi van Tokyo, maar haalde ook nog drie finaleplaatsen, o.a. op de Australian Open. Het duel zal alleszins een driesetter worden, en we gokken op Zakopalova want Pennetta heeft dit seizoen al meermaals blijk gegeven van een bibberende arm als de nummer 1-positie er aan komt.

Onze voorspelling: Zakopalova in 3 sets

::. DOUBLES.::

FWTA US Open - Pagina 3 160391FWTA US Open - Pagina 3 310137 FWTA US Open - Pagina 3 30458FWTA US Open - Pagina 3 311578
Flavia Pennetta/Maria Sharapova [ITA/RUS-1] vs Kim Clijsters/Michaella Krajicek [BEL/NED-10]
Pennetta en Sharapova kunnen volgende week het record gaan delen qua aantal weken op 1. Ze wonnen dit jaar al de tornooien van Miami, Amelia Island, Wimbledon en San Diego. Clijsters en Krajicek wonnen enkele weken geleden in New Haven hun eerste titel samen. Clijsters won vorig jaar ook nog de tornooien van Antwerpen en Wimbledon. Krajicek was dit jaar met Mandula nog de beste op de Australian Open. Normaal gezien mag dit geen probleem opleveren voor Pennetta en Sharapova, maar het duo uit de lage landen is zeker niet kansloos.

Onze voorspelling: Pennetta/Sharapova in 3 sets

FWTA US Open - Pagina 3 30200FWTA US Open - Pagina 3 312251 FWTA US Open - Pagina 3 80418FWTA US Open - Pagina 3 310112
Jennifer Capriati/Agnieszka Radwanska [VS/POL-14] vs Ashley Harkleroad/Sania Mirza [VS/IND-3]

Capriati en Radwanska zijn eigenlijk nog complete nobody's in het dubbelspel. Enkele weken geleden haalde ze hun eerste finale in New Haven die ze verloren van Clijsters/Krajicek. Dan hebben Harkleroad en Mirza al een pak meer bij elkaar getennist. Ze wonnen al zes titels samen, waaronder de Istanboel Pre-Masters en Toronto dit jaar. Een grandslamtornooi ontbreekt nog op het palmares van deze ex-nummers 1. Zij winnen uiteraard deze kwartfinale!

Onze voorspelling: Harkleroad/Mirza in 2 sets

FWTA US Open - Pagina 3 310623FWTA US Open - Pagina 3 311911 FWTA US Open - Pagina 3 FC_3167_playerprofileFWTA US Open - Pagina 3 230220
Anna Chakvetadze/Nicole Vaidisova [RUS/TSJ-15] vs Caroline Maes/Venus Williams [BEL/VS-16]

Chakvetadze en Vaidisova zijn nog groentjes op de tour maar zijn te vrezen! De voorbije twee weken stonden ze keer op keer in de finale. Het duo klopte vorige week zelfs nog Maes en Williams. Die haalden vorige week met een halve finale in San Diego hun beste prestatie van het jaar. Chakvetadze en Vaidisova klopten hier al Golovin/Stevenson [4]. Het Russisch-Tsjechische duo kan volgens outsiders de titel winnen, dus dan winnen ze toch ook deze partij?

Onze voorspelling: Chakvetadze/Vaidisova in 2 sets

FWTA US Open - Pagina 3 130611FWTA US Open - Pagina 3 190519 FWTA US Open - Pagina 3 80394FWTA US Open - Pagina 3 160142
Anabel Medina-Garrigues/Patty Schnyder [SPA/ZWI-5] vs Daniela Hantuchova/Mary Pierce [SVK/FRA-2]

Medina-Garrigues en Schnyder zijn ervaren rotten in het vak. Schnyder bezit het record van aantal dubbeltitels, nl. 12. Vier van die titels gebeuren samen met haar Spaans dubbelmaatje. Dit jaar mochten de twee al zegevieren in Antwerpen en Basel. Vorig jaar verloren ze twee grandslamfinales, waaronder die van de Australian Open. Daar waren Hantuchova en Pierce de beste. Zij wonnen dit jaar al de tornooien van Indian Wells, Berlijn en Rome. Hantuchova won in totaal al elf dubbeltitels, Pierce won er zes. Dit gaat de meest spannende partij worden, met de zege voor Anabel en Patty!

Onze voorspelling: Medina-Garrigues/Schnyder in 3 sets

HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  HawkEye 06.09.07 18:53

Order of Play

Arthur Ashe Stadium
{Day Session}
Zvonareva [1] vs Myskina
Pennetta/Sharapova [1] vs K Clijsters/Krajicek

{Night Session}
Zakopalova [7] vs Pennetta [2]
Capriati/Radwanska vs Harkleroad/Mirza [3]

Louis Armstrong Stadium
{Day Session}
Radwanska [15] vs Capriati
Medina-Garrigues/Schnyder [5] vs Hantuchova/Pierce [2]

{Night Session}
Kirilenko [9] vs K Clijsters [6]
Maes/V Williams vs Chakvetadze/Vaidisova
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  kimmie 06.09.07 22:31

Dark Tiger schreef:Aha, is het toevallig dat uw speelster eerste staat? tongue

We gaan de uitslagen de komende tornooien in ieder geval goed in de gaten houden want na onze kritiek vrezen we er steeds vroeg uit te liggen. bounce
Rolling Eyes ja, het zal dat zijn

hebben jullie soms iets verkeerds gegeten of zo want jullie zijn allemaal zo negatief pale Sad

plezant is het in ieder geval niet meer...
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640

Bericht  mehor 06.09.07 22:52

kimmie schreef:
Dark Tiger schreef:Aha, is het toevallig dat uw speelster eerste staat? tongue

Rolling Eyes ja, het zal dat zijn

hebben jullie soms iets verkeerds gegeten of zo want jullie zijn allemaal zo negatief pale Sad

plezant is het in ieder geval niet meer...

Er dreigt inderdaad een negatieve sfeer te ontstaan die volgens mij niet nodig is. Mocht ik er per ongeluk aan bij gedragen hebben dan verontschuldig ik mij daarvoor. Ik dacht alleen dat het wel geloofwaardig en goed zou zijn om op de kritiek van Golovin te reageren. Ik verwachtte op die manier een interactie die geen schade zou berokkenen, maar wellicht zat ik daar mis mee.

Zoals Grandslamer al aangaf het is een spel, maar ik vind dat spelers en speelsters daarin niet alleen maar positief hoeven te zijn en hosanna roepen. In de werkelijke tenniswereld is er ook wel een een stuk kritiek. De kritiek die nu komt lijkt echt, maar ik hoop dat ie net zo gespeeld is dan de kritiek die Anna Chakvetadze uitte.

Laten we gewoon weer met zijn allen de neus dezelfde richting in steken en dit spel tot een leuk spel maken. Ik zou het mooi vinden als we allemaal weer positief zijn over dit spel.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07

Bericht  Dark Tiger 06.09.07 23:05

Natuurlijk is dat voor de gein, straf hoe sommigen zo kunnen opgaan in zo'n spel. Ik zalt maar rap toegeven dat het niet serieus is voor iemand slecht slaapt vannacht. :p
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 46

http://www.liverpool-fc.be/

Bericht  Grandslamer 06.09.07 23:07

Dark Tiger schreef:Natuurlijk is dat voor de gein, straf hoe sommigen zo kunnen opgaan in zo'n spel. Ik zalt maar rap toegeven dat het niet serieus is voor iemand slecht slaapt vannacht. :p
Laughing Bedankt dat je me mijn nachtrust gunt Laughing
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Bericht  krullie 07.09.07 0:17

Patty twijfelt over haar toekomst

FWTA US Open - Pagina 3 Normal_usopen0720

Patty Schnyder haalde de kwartfinale in het dubbel, tijd voor een babbel met deze (afscheidnemende ?) Zwitserse

Q : Patty, lang geleden dat we je nog interviewden. Wat vind je van je tornooi tot dusver ?

'Het enkelspel trok weer op niks, zoals meestal Wink Maar ik ben blij dat ik in het dubbel nog eens een mooie prestatie kan neerzetten. We begonnen zeer goed aan het seizoen met zeges in Antwerpen en Basel, maar nadien ging het wat minder. De Masters halen zal lastig worden, tenzij we hier goed presteren.'

Q : Wat vind je van al die commotie op de tour de laatste weken ?
'Het is jammer, normaal kwamen we allemaal goed overeen, maar dat geruzie is echt niet fijn. Ik probeer er me zoveel mogelijk buiten te houden, ik ben dan ook een "neutrale Zwitserse". Maar toch wil ik organisator Bart nog eens bedanken voor de 6 schitterende jaren die ik tot dusver op de tour mocht beleven.' Wink

Q: Je landgenote "Swiss Miss" Martina Hingis nam onverwacht afscheid. Hoe voel je je daarbij ?
'Goh, het was echt een verrassing voor mij. We hebben hele leuke Zwitserse duels uitgevochten, en konden ook prima met elkaar opschieten. Zij was echt dé ster van Zwitserland, met al haar overwinningen in enkel en dubbel. Ik voelde me "maar" een dubbelspeelstertje naast haar. Embarassed

Q: Het seizoen loopt ten einde. Je zou in Zürich afscheid nemen ?
'Ik keek daarnet op de kalender en ik zag hierna nog Stuttgart of Beijing, dan Moskou en dan al Zürich. Nog 3 luttele weekjes ! Het leek me ineens allemaal zo dichtbij en concreet te worden, brrr Shocked

Q: Dus er bestaat nog een kans dat je blijft ?
'Ik weet het niet. Als ik de Masters haal, dan ga ik zeker nog een weekje verder. Het hangt ook wat af van Anabel. Ook zij dacht aan stoppen na dit seizoen. Misschien wil zij eerder in Barcelona afscheid nemen? Ik denk dat we echt nog eens moeten praten over onze toekomst. Ik ben echt nog geschokt door het afscheid van Hingis, ineens zou er dan geen Zwitserse meer op de tour zijn ? En ik sta nu ex-aequo met Martina & Anna qua dubbeltitels, ik word wel een dagje ouder, maar misschien lukt het me wel nog om een 13e titel te winnen ? Als Anabel nog een jaartje wil verdergaan natuurlijk.' Cool

Q : Tijd brengt raad Patty! We wensen je alvast veel succes voor de kwartfinale.. wave
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44
Registration date : 07-12-06

http://www.xaviermalissesite.be

Bericht  HawkEye 07.09.07 11:02

Belachelijk om nu ineens te zeggen dat het maar om te lachen was, vooral dit getuigt van het feit dat je het echt wel meende, hoor Grandslamer.

Grandslamer schreef:capriati heeft dus kennelijk haar 100 of 50 bonuspunten gebruikt.. weet ik vele hoeveel dat er zijn, ze wint dus het toernooi mensen Wink

Grandslamer schreef:Trouwens wat Golovin al gezegt heeft, ik heb hier voor de grap kritiek en opeens wint Golovin geen wedstrijd meer.. beetje triest om dat zo te gaan doen. Bart je kan niet tegen kritiek, kritiek bij een blij spel als dit.. ik ben niet de enige wie dat hier denkt, maar wel een van de eerste die dat durft te zeggen...

Je kon gewoon niet tegen je verlies en daarom meld je ook meteen dat Capriati 50 punten inzette. Tijdens Roland Garros (waar jij 50 punten inzette) werd dat ook niet rondgebazuind. Ook tijdens Wimbledon (waar Stevenson 50 punten inzette) werd dat ook niet gedaan. Best grappig dat net twee GS-kampioenes mij komen verdenken.

----

En da's meteen het laatste dat hierover gezegd wordt. Vanaf nu is het terug ON TOPIC en gaat het terug over het tennis en niet over onwaarheden zoals door Grandslamer worden geïnsinueerd. Posts over zulke onwaarheden worden in de toekomst simpelweg verwijderd.

Veel succes en plezier!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  olivier 07.09.07 11:52

Goed gezegd Bart! Wink

Ondanks de zwakkere prestaties van mijn speelster de laatste tijd ( Crying or Very sad ) heb ik nog steeds veel plezier aan dit spel. Yihaaaaa banaan
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42

Bericht  dieterk 07.09.07 13:02

How good it can be

Kim Clijsters heeft zich gisteren geplaatst voor de laatste 8 op de Us Open. Tegen Nadia Petrova kreeg Kim het net zoals tegen Chakvedatze enkel moeilijk in de tweede set. Samen met haar dubbelpartner Krajieck plaatste de Limburgse zich ook voor de kwartfinale in het dubbel. How good it can be...

Dag Kim, weer een ronde verder. Nog 3 overwinningen ben je verwijdert van je tweede grandslam titel.

"Ow, niet te fel van stapel lopen. Ik voel me inderdaad goed en ik zie een stijgende lijn in mijn spel, maar 3 overwinningen zijn nog veel. Morgen mag ik het opnemen tegen Maria Kirilenko en eerlijk gezegd zie ik dat niet zitten! Maria heeft het me altijd al moeilijk weten maken in het verleden, ze is gewoon een type speelster die me niet ligt! Het zal zwoegen en zweten worden."

Ook in het dubbel loopt alles goed. Daarin was je vandaag zelfs de betere van Kirilenko!

"Enkel en dubbel is een wereld van verschil geloof me. Morgen wordt het een heel andere partij en Maria zal uit zijn op revanche. Toch ben ik blij samen met Michaella ook in kwartfinale dubbel te staan. We voelen elkaar goed aan, ik weet wanneer zij van mij verwacht dat ik de aanval inzet en omgekeerd. Nu wacht echter het eerste reekshoofd Sharapova/Pennetta, zeker geen makelijke opgave!"

Ondertussen heb je waarschijnlijk ook andere dingen gedaan dan enkel tennis gespeeld.

"Ik ben met mijn zus Elke wat gaan rondhangen in New York. Eens naar de cinéma, wat gaan shoppen, maar altijd probeerde ik op tijd op de hotelkamer te zijn! Ik ben hier tenslotte om te tennissen, wanneer mijn carrière op zijn einde loopt heb ik nog tijd genoeg om mij te amuzeren."

Wij hopen dat die fin de carrière nog lang op zich laat wachten. Bedankt voor dit interview Kim.

"Graag gedaan"

FWTA US Open - Pagina 3 US-Open-finden-ohne-Clijsters-statt_a3a16d70aa
Killing Kim
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Registration date : 08-12-06