FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

US Open, New York (USA)

+10
Nick
kken
dieterk
kaaswafel
HawkEye
mehor
Dark Tiger
Grandslamer
jochemver
Wimpie
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

US Open, New York (USA) - Pagina 3 Empty Re: US Open, New York (USA)

Bericht  Wimpie 08.09.07 17:19

Agassi naar finale
Hewitt naar 2 finales

Lleyton Hewitt is nu al de revelatie van het tornooi. Hij behaalt in New York de finale van het enkel- en het dubbelspel. Zijn halve finale tegen Lukasz Kubot werkte hij af in vier sets. In het dubbelspel had hij mij Gael Monfils vijf sets nodig, maar dat was wel tegen de kampioenen van Roland Garros en de nieuwe nummers 1 van de wereld, Xavier Malisse en Rafael Nadal.
In de finales krijgt de Australiër tweemaal ervaren toppers tegenover zich. André Agassi bereikt voor de tweede keer de finale op de US Open. In seizoen *6* won hij van Marat Safin en bereikte toen eindelijk de nummer 1 positie. Dat laatste zit er morgen niet in, maar winst zou voor de Amerikaan wel een terugkeer naar de top 10 betekenen. De buit is echter nog niet binnen, Hewitt is nog een groentje, maar verbaast in New York de ganse tenniswereld.

US Open, New York (USA) - Pagina 3 _38241715_agassi_hewitt_split
Nieuw talent vs. ervaren veteraan

Ivan Ljubicic en James Blake spelen ook al hun tweede US Openfinale. In seizoen *5* versloegen ze Hicham Arazi en Juan-Ignacio Chela voor hun tweede Grand Slamtitel. Het Amerikaans-Kroatische duo speelt al zijn vierde finale op 5 tornooien, maar konden nog nergens winnen sinds Ljubicic' come-back. Hewitt en Monfils lijken een haalbare kaart, maar de Australiër verkeert in bloedvorm.

US Open, New York (USA) - Pagina 3 _42318282_blake203US Open, New York (USA) - Pagina 3 Ljubicic
Blake en Ljubicic naar een tweede US Open titel?

Halve Finale Singles

Lleyton Hewitt def. Lukasz Kubot 6/3 6/0 0/6 7/6(2)
André Agassi def. Jarkko Nieminen [WC] 6/2 4/6 7/5 1/6 7/6(4)

Halve Finale Doubles

Ivan Ljubicic/James Blake def. Lukasz Kubot/Mario Ancic [4] 7/5 6/1 0/6 7/5
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [Q] def. Xavier Malisse/Rafael Nadal [2] 7/5 1/6 6/2 0/6 6/0
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  jochemver 08.09.07 17:47

Hewitt, misschien straks artikeltje als ik op tijd klaar ben met leren.
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 496
Leeftijd : 31
Registration date : 26-06-07

http://www.anaivanovic.com

Bericht  kken 08.09.07 18:16

Monfils staat samen met Hewitt in de finale doubles

Vlak nadat de dubbelwedstrijd tussen Hewitt/Monfils vs Malisse/ Nadal was afgelopen gaf Monfils een interview aan de pers.

Wat heb je op deze prestatie te zeggen?

Toen Hewitt aangaf dat hij een dubbelpartner zocht wist ik ommiddelijk dat het tussen ons ging lukken. Maar ik had nooit verwacht dat we zo snel een finale zouden gaan spelen op een grand slam.

Wat denk je dat er in de finale gaat gebeuren?

Dat we gaan winnen. Dit is mijn derde grand slam finale van het jaar. De vorige twee heb ik gewonnen.( enkelspel wimbledon en mixed dubel roland garros). Ik wel trouwens Hewitt nog feliciteren met z'n grand slam finale zowel in het enkel als in het dubbel. Ik vrees erwel voor dat Hewitt misschien uitgeput zal zijn na de enkelfinale.

Wil je commentaar geven dat je volgende week eventueel Kwalificaties moet spelen?

Ik heb al een WC aangevraagd. Ik hoop dat ik die zal krijgen. Want ik wil mij namelijk plaatsen voor de master cup op het einde van het jaar. Ik zou van de organisatie eens duidelijkheid willen weten over dit onderwerp. In de regels staat dat de 7 beste spelers + een grand slam winnaar zullen deelnemen. Stel dat er nu twee grand slam winnaars buiten de top 7 staan. Welke speler mag dan deelnemen? Die het hoogste dan in de race staat?

team

duimen Hewitt

Laatst aangepast door op 08.09.07 20:26; in totaal 1 keer bewerkt
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07

Bericht  HawkEye 08.09.07 18:21

Order of Play

Arthur Ashe Stadium
{11:00}
MIXED DOUBLES FINAL
James Blake/Ashley Harkleroad vs Lukasz Kubot/Alexandra Stevenson [3]

WOMEN'S SINGLES FINAL
Kim Clijsters [6] vs Jennifer Capriati

MEN'S SINGLES FINAL
Lleyton Hewitt vs André Agassi

WOMEN'S DOUBLES FINAL
Kim Clijsters/Michaella Krajicek vs Caroline Maes/Venus Williams

MEN'S DOUBLES FINAL
Ivan Ljubicic/James Blake vs Lleyton Hewitt/Gael Monfils [Q]

Volg de finales morgen live vanaf 11u!

HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  jochemver 08.09.07 19:15

kken schreef: Monfils staat samen met Hewitt in de finale doubles

Ik heb al een WC aangevraagd. Ik hoop dat ik die zal krijgen. Want ik wil mij namelijk plaatsen voor de master cup op het einde van het jaar. Ik zou van de organisatie eens duidelijkheid willen weten over dit onderwerp. In de regels staat dat de 7 beste spelers + een grand slam winnaar zullen deelnemen. Stel dat er nu twee grand slam winnaars buiten de top 7 staan. Welke speler mag dan deelnemen.
Goede vraag want Hewitt gaat denk ik niet meer in de top 7 komen maar gaat wel een grand slam winnen.
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Bericht  Dark Tiger 08.09.07 19:33

Tegen Hewit vrees ik er toch voor, het zal in ieder geval een 5-setter worden.
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 46
Registration date : 10-12-06

http://www.liverpool-fc.be/

Bericht  mehor 08.09.07 21:16

Dark Tiger schreef:Tegen Hewit vrees ik er toch voor, het zal in ieder geval een 5-setter worden.

Waar heb ik dat eerder gehoord Question

O ja, Hij zou verliezen van Nieminen Exclamation

Ik gok dat Agassi gewoon de grandslam wint, maar gun het Hewitt ook.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07

Bericht  jochemver 08.09.07 22:46

mehor schreef:
Dark Tiger schreef:Tegen Hewit vrees ik er toch voor, het zal in ieder geval een 5-setter worden.

Waar heb ik dat eerder gehoord Question

O ja, Hij zou verliezen van Nieminen Exclamation

Ik gok dat Agassi gewoon de grandslam wint, maar gun het Hewitt ook.
Het is je geraden, anders stopt Vaidisova de samenwerking met Chakvetadze. Razz
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Bericht  HawkEye 09.09.07 11:31

Het zullen enkel de vrouwenfinales worden die live gevolgd worden... Heb nog geen resultaten van Wimpie ontvangen...
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Wimpie 09.09.07 16:31

Underdogs pakken dubbeltitel

In uitgesteld relais kwamen de resultaten uit New York dan toch binnen. Bij de vrouwen had Kim Clijsters al beide titels gepakt deels geholpen door Michaella Kraijcek. Het gemengd dubbel ging dan weer naar Ashley Harkleroad en James Blake, deze laatste mocht na een douche onmiddellijk weer op de baan en kon net als Clijsters een tweede titel pakken op de US Open. In het mannendubbel stond hij samen met Ivan Ljubicic tegenover de verrassing van het tornooi, Lleyton Hewitt en Gaël Monfils. De twee spelen nog maar enkele weken samen, maar er op de baan is daar niets van te merken. Vanuit de kwalificaties bereikten ze de finale waarin ze de pannen van het dak spelen. Vermoeidheid van Blake misschien? Nee hoor, James en Ivan deden wat ze konden, maar het spel van Hewitt en Monfils was gewoon te goed. In straight sets pakten ze de titel, voor Hewitt is het de allereerste, Monfils daarentegen had er al twee op zijn palmares: het enkelspel op Wimbledon en het gemengd dubbel met Venus Williams op Roland Garros. Drie titels op drie Grand Slams, doet iemand beter?

US Open, New York (USA) - Pagina 3 CI2005-5US Open, New York (USA) - Pagina 3 S11
Monfils en Hewitt zijn de verrassende winnaars op de US Open

Finale Doubles

Lleyton Hewitt/Gael Monfils [Q] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/4 7/5 6/4

Laatst aangepast door op 09.09.07 18:22; in totaal 1 keer bewerkt
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Wimpie 09.09.07 16:45

Hewitt gaat ex-liefje achterna

Lleyton Hewitt kreeg niet veel tijd om zijn allereerste titel te vieren. Nadat hij met Gael Monfils het dubbelspel won, mocht hij opnieuw aan de bak voor zijn allereerste enkelfinale. Tegenover zich kreeg hij niemand minder dan André Agassi, ex-nummer 1 en winnaar in seizoen *6*. De Australiër begon zeer sterk aan de wedstrijd en won de eerste twee sets vrij eenvoudig, Dan sloegen de zenuwen echter toe en Agassi rook bloed, hij pakte de derde set met 6/0 en kwam ook in de vierde een break voor. Hewitt geeft echter niet zomaar op, tegen Nikolay Davydenko in de kwartfinale had hij zich ook al uit een soortgelijke situatie gered. Tegen Agassi deed hij het opnieuw, hij kwam al terug in de vierde set, maar verloor die uiteindelijk nog in de tie-break. Agassi had de hint wel begrepen en wist dat de vijfde set nog niet binnen was. De Amerikaan en de Australiër maakten er een spektakel van en trakteerden het publiek op een fenomenale finale. In de tie-break van de beslissende set bracht Hewitt het al verschroeiende tempo nog verder omhoog. De benen van Agassi konden de ballen van de Australiër niet meer belopen. Een tweede titel zat er voor de thuisfavoriet niet meer in, Lleyton Hewitt daarentegen pakt al zijn tweede titel in zijn allereerste Grand Slam. Hij evenaart hiermee de prestatie van zijn ex-liefje Kim Clijsters die eerder op de dag al het vrouwenenkel- en dubbelspel won.

US Open, New York (USA) - Pagina 3 F20US Open, New York (USA) - Pagina 3 Fwin7
Lleyton Hewitt is de king of New York

Finale Singles

Lleyton Hewitt def. André Agassi 6/2 6/3 0/6 6/7(5) 7/6(0)
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  HawkEye 09.09.07 16:49

Proficiat Lleyton hoedje af

Ook knap van Gaël! yes

Nikolay toch nipt verloren van de latere winnaar!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  jochemver 09.09.07 16:50

Hewitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Eerste grand slam eerste 2 grandslam-titels. En dat nog wel zonder bonuspunten, want ik was vergeten dat je die ook nog hebt, kan ik de volgende 3 weken dus nog wat verder omhoog klimmen.
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Bericht  dieterk 09.09.07 17:19

Proficiat Hewitt en Hewitt/Monfils!!! Jammer voor Ivan en James, 4de finale in 5 tornooien en geen enkele gewonnen. Dit is ook tweede grandslamfinale dat ze verliezen na de finale in Wimbledon dit jaar. Maar ze zijn er toch als team in geslaagd om zowel in Wimbledon als in New York de finale te halen. Smile
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  kken 09.09.07 18:17

Wimpie schreef:Underdogs pakken dubbeltitel

In uitgesteld relais kwamen de resultaten uit New York dan toch binnen. Bij de vrouwen had Kim Clijsters al beide titels gepakt deels geholpen door Michaella Kraijcek. Het gemengd dubbel ging dan weer naar Ashley Harkleroad en James Blake, deze laatste mocht na een douche onmiddellijk weer op de baan en kon net als Clijsters een tweede titel pakken op de US Open. In het mannendubbel stond hij samen met Ivan Ljubicic tegenover de verrassing van het tornooi, Lleyton Hewitt en Gaël Monfils. De twee spelen nog maar enkele weken samen, maar er op de baan is daar niets van te merken. Vanuit de kwalificaties bereikten ze de finale waarin ze de pannen van het dak spelen. Vermoeidheid van Blake misschien? Nee hoor, James en Ivan deden wat ze konden, maar het spel van Hewitt en Monfils was gewoon te goed. In straight sets pakten ze de titel, voor Hewitt is het de allereerste, Monfils daarentegen had er al twee op zijn palmares: het enkelspel op Roland Garros en het gemengd dubbel met Venus Williams in Wimbledon. Drie titels op drie Grand Slams, doet iemand beter?

US Open, New York (USA) - Pagina 3 CI2005-5US Open, New York (USA) - Pagina 3 S11
Monfils en Hewitt zijn de verrassende winnaars op de US Open

Finale Doubles

Lleyton Hewitt/Gael Monfils [Q] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/4 7/5 6/4

partytime

Ik heb wel het volgende gewonnen:Roland Garros² Mixed Doubles
Winnaar : Wimbledon *8*Singles
In het artikel staat het andersom.
Straks volgt er nog een verslagje
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  Wimpie 09.09.07 18:21

Oeps
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  kken 09.09.07 19:03

Wimpie schreef:Oeps

Het is je vergeven, omdat we gewonnen hebben. kerstdans
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  HawkEye 09.09.07 19:11

kken schreef:
Wimpie schreef:Oeps

Het is je vergeven, omdat we gewonnen hebben. kerstdans

De nieuwe smileys gevonden? weejv
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  kken 09.09.07 20:08

Lleyton Hewitt/Gael Monfils nemen de titel

Monfils wat gaat er nu door je heen ?

Natuurlijk super blij. Na enkele weken met Hewitt getraind te hebben winnen we al een Grand Slam. Al mijn derde GS zege dit jaar. En ik ben nog maar pas bezig. Ik vond het wel jammer dat Venus Williams (mixdubbelpartner) de finale van het dubbelspel bij de vrouwen heeft verloren.

De kans dat je naar de masters gaat is redelijk groot. Wat vind jij daarvan?

We zijn er nog niet hoor Very Happy . In het enkelspel moet ik nog voor Hewitt en Desein vrezen. Op Hewitt heb ik wel een voorsprong van 83 punten. Desein staat momenteel op zes. Maar stel dat hij buiten de top zeven zou vallen. Dan ben ik mijn ticket ook terug kwijt. Desein staat wel 86 punten voor op de nummer 8.Er zijn nog namelijk 200 punten te verdienen. Ik ga niet kijken hoe zij de komende twee weken gaan spelen. Ik ga ervoor om in de top zeven te komen. Als Desein dan op nummer zes zou uitkomen kan mijn dubbelmaatje Hewitt ook nog meedoen. Dan is iedereen tevreden. beer
In het dubbelspel sta ik er beter voor. Er zijn al twee teams zeker die naar de masters mogen. Beide teams hebben tevens een grand slam gewonnen. Het derde team dat een slam won bestaat niet meer. Dus zijn wij het enige team met een GS dat buiten de top 7 staat.

Wat een mooi praajte Gaël, je wilt natuurlijk voor iedereen het beste. Maar stel dat het allemaal niet zo perfect loopt. Denk je dat Hewitt nog met jouw wilt samen dubbelen.

Ik hoop het van wel. Het zou niet slim zijn van Hewitt als hij niet meer met mij zou willen dubbelen. We kunnen samen nog een boel titels pakken. Als Hewitt nog een titel pakt kan hij nog over mee heen gaan. Als dat zou gebeuren blijf ik evengoed zijn dubbelpartner. Laat dat duidelijk zijn.

Wil je nog iets zeggen over het tornooi van volgende week?

Ik wil voor de titel gaan. Zowel in het enkelspel als in het dubbelspel. Maar we gaan eerst nog even feestje met Hewitt schol
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  Dark Tiger 09.09.07 23:45

Spijtig, als je zo ver komt moet je winnen. Die kans krijgen we misschien nooit meer.
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 46
Registration date : 10-12-06

http://www.liverpool-fc.be/

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: