FWTA San Diego
+6
kimmie
Grandslamer
mehor
jochemver
Dark Tiger
HawkEye
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
FWTA San Diego
Acura Classic
27 augustus tot 2 september 2007 // San Diego (VS) // Tier I
Krajicek - Rubin
Maes - Mauresmo
Mandula - K Clijsters [6]
Stevenson [3] - Sharapova
Harkleroad - Kuznetsova
Wickmayer - Dechy
Vaidisova - Mirza [5]
Davenport [7] - Schnyder
V Williams - Radwanska
Capriati - Safina
Chakvetadze - Golovin [4]
Kirilenko [8] - Zakopalova
Pierce - Paszek
Hantuchova - Petrova
Myskina - Pennetta [2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Pennetta/Sharapova [1] - Rubin/Safina
Davenport/Zvonareva - K Clijsters/Krajicek
Mauresmo/Myskina - Medina-Garrigues/Schnyder
Petrova/Zakopalova - Golovin/Stevenson [4]
Harkleroad/Mirza [3] - Dechy/Kuznetsova
Capriati/Radwanska - Chakvetadze/Vaidisova
Maes/V Williams - Kirilenko/Paszek
Mandula/Wickmayer - Hantuchova/Pierce [2]
Krajicek - Rubin
Maes - Mauresmo
Harkleroad - Kuznetsova
Wickmayer - Dechy
Vaidisova - Mirza [5]
Davenport [7] - Schnyder
V Williams - Radwanska
Capriati - Safina
Pierce - Paszek
Hantuchova - Petrova
Myskina - Pennetta [2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Laatst aangepast door op 02.09.07 12:38; in totaal 3 keer bewerkt
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Re: FWTA San Diego
Te verdedigen punten
Enkelspel
HINGIS Martina 300
MAURESMO Amélie 210
HANTUCHOVA Daniela 135
STEVENSON Alexandra 135
KOURNIKOVA Anna 75
PENNETTA Flavia 75
ZVONAREVA Vera 75
GOLOVIN Tatiana 42
HARKLEROAD Ashley 42
HENIN Justine 42
KRAJICEK Michaella 42
PETROVA Nadia 42
RADWANSKA Agnieszka 42
SAFINA Dinara 42
CLIJSTERS Kim 25
DAVENPORT Lindsay 25
DECHY Nathalie 25
KIRILENKO Maria 25
MANDULA Petra 25
MEDINA-GARRIGUES Anabel 25
MIRZA Sania 25
PIERCE Mary 25
RUBIN Chanda 25
SCHNYDER Patty 25
SHARAPOVA Maria 25
MYSKINA Anastasia 11
WICKMAYER Yanina 11
KUZNETSOVA Svetlana 6
CAPRIATI Jennifer 0
CHAKVETADZE Anna 0
FEYS Debbrich 0
KANEPI Kaia 0
MAES Caroline 0
PASZEK Tamira 0
VAIDISOVA Nicole 0
WILLIAMS Venus 0
ZAKOPALOVA Klara 0
Dubbelspel
WICKMAYER Yanina 210
DAVENPORT Lindsay 135
HINGIS Martina 135
KOURNIKOVA Anna 135
ZVONAREVA Vera 135
HANTUCHOVA Daniela 75
KRAJICEK Michaella 75
MANDULA Petra 75
MEDINA-GARRIGUES Anabel 75
PIERCE Mary 75
RADWANSKA Agnieszka 75
SCHNYDER Patty 75
MAURESMO Amélie 44
MYSKINA Anastasia 44
CLIJSTERS Kim 25
DECHY Nathalie 25
GOLOVIN Tatiana 25
HARKLEROAD Ashley 25
HENIN Justine 25
KIRILENKO Maria 25
MIRZA Sania 25
PENNETTA Flavia 25
RUBIN Chanda 25
SAFINA Dinara 25
SHARAPOVA Maria 25
STEVENSON Alexandra 25
PETROVA Nadia 11
KUZNETSOVA Svetlana 6
CAPRIATI Jennifer 0
CHAKVETADZE Anna 0
FEYS Debbrich 0
KANEPI Kaia 0
MAES Caroline 0
PASZEK Tamira 0
VAIDISOVA Nicole 0
WILLIAMS Venus 0
ZAKOPALOVA Klara 0
Enkelspel
HINGIS Martina 300
MAURESMO Amélie 210
HANTUCHOVA Daniela 135
STEVENSON Alexandra 135
KOURNIKOVA Anna 75
PENNETTA Flavia 75
ZVONAREVA Vera 75
GOLOVIN Tatiana 42
HARKLEROAD Ashley 42
HENIN Justine 42
KRAJICEK Michaella 42
PETROVA Nadia 42
RADWANSKA Agnieszka 42
SAFINA Dinara 42
CLIJSTERS Kim 25
DAVENPORT Lindsay 25
DECHY Nathalie 25
KIRILENKO Maria 25
MANDULA Petra 25
MEDINA-GARRIGUES Anabel 25
MIRZA Sania 25
PIERCE Mary 25
RUBIN Chanda 25
SCHNYDER Patty 25
SHARAPOVA Maria 25
MYSKINA Anastasia 11
WICKMAYER Yanina 11
KUZNETSOVA Svetlana 6
CAPRIATI Jennifer 0
CHAKVETADZE Anna 0
FEYS Debbrich 0
KANEPI Kaia 0
MAES Caroline 0
PASZEK Tamira 0
VAIDISOVA Nicole 0
WILLIAMS Venus 0
ZAKOPALOVA Klara 0
Dubbelspel
WICKMAYER Yanina 210
DAVENPORT Lindsay 135
HINGIS Martina 135
KOURNIKOVA Anna 135
ZVONAREVA Vera 135
HANTUCHOVA Daniela 75
KRAJICEK Michaella 75
MANDULA Petra 75
MEDINA-GARRIGUES Anabel 75
PIERCE Mary 75
RADWANSKA Agnieszka 75
SCHNYDER Patty 75
MAURESMO Amélie 44
MYSKINA Anastasia 44
CLIJSTERS Kim 25
DECHY Nathalie 25
GOLOVIN Tatiana 25
HARKLEROAD Ashley 25
HENIN Justine 25
KIRILENKO Maria 25
MIRZA Sania 25
PENNETTA Flavia 25
RUBIN Chanda 25
SAFINA Dinara 25
SHARAPOVA Maria 25
STEVENSON Alexandra 25
PETROVA Nadia 11
KUZNETSOVA Svetlana 6
CAPRIATI Jennifer 0
CHAKVETADZE Anna 0
FEYS Debbrich 0
KANEPI Kaia 0
MAES Caroline 0
PASZEK Tamira 0
VAIDISOVA Nicole 0
WILLIAMS Venus 0
ZAKOPALOVA Klara 0
HawkEye- HawkEye
Stevenson heeft een halve finale te verdedigen in haar San Diego. De druk is dan ook groot, net als de honger om dit tornooi te winnen. Voor het eerst sinds Wimbledon wil Alexandra er nog eens voluit voor gaan, maar verder primeert het dubbelspel. De Amerikaanse blijft een dame van hoogtes en vooral veel laagtes. Hopelijk kunnen we hier nog eens stunten.
Bart schreef:Acura Classic
Krajicek - Rubin
Maes - Mauresmo
Harkleroad - Kuznetsova
Wickmayer - Dechy
Vaidisova - Mirza [5]
Davenport [7] - Schnyder
V Williams - Radwanska
Capriati - Safina
Pierce - Paszek
Hantuchova - Petrova
Myskina - Pennetta [2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
HawkEye- HawkEye
Bovenste tabelhelft volledig onthoofd
Eerste ronde
Medina-Garrigues d. Zvonareva [1] 6/2 0/6 6/2
Krajicek d. Rubin 7/6(2) 7/6(6)
Mauresmo d. Maes 2/6 7/5 6/4
Mandula d. K Clijsters [6] 6/4 7/5
Sharapova d. Stevenson [3] 7/6(4) 5/7 7/6(0)
Kuznetsova d. Harkleroad 3/6 7/6(6) 6/3
Dechy d. Wickmayer 6/1 7/6(0)
Vaidisova d. Mirza [5] 2/6 6/3 7/5
Vera Zvonareva, Alexandra Stevenson, Sania Mirza en Kim Clijsters mogen al uitkijken naar de US Open. Het tornooi van San Diego zit er voor de vier reekshoofden al op. Zvonareva verloor verrassend van Anabel Medina-Garrigues. Stevenson speelde een hoogstaande partij tegen Sharapova, maar kon uiteindelijk niet meer op tegen de mokerslagen van MaSha. Vaidisova was in drie sets te sterk voor Mirza terwijl Clijsters weinig kon doen tegen Mandula. Ook outsiders Harkleroad en Wickmayer mogen al inpakken.
Eerste ronde
Medina-Garrigues d. Zvonareva [1] 6/2 0/6 6/2
Krajicek d. Rubin 7/6(2) 7/6(6)
Mauresmo d. Maes 2/6 7/5 6/4
Mandula d. K Clijsters [6] 6/4 7/5
Sharapova d. Stevenson [3] 7/6(4) 5/7 7/6(0)
Kuznetsova d. Harkleroad 3/6 7/6(6) 6/3
Dechy d. Wickmayer 6/1 7/6(0)
Vaidisova d. Mirza [5] 2/6 6/3 7/5
Vera Zvonareva, Alexandra Stevenson, Sania Mirza en Kim Clijsters mogen al uitkijken naar de US Open. Het tornooi van San Diego zit er voor de vier reekshoofden al op. Zvonareva verloor verrassend van Anabel Medina-Garrigues. Stevenson speelde een hoogstaande partij tegen Sharapova, maar kon uiteindelijk niet meer op tegen de mokerslagen van MaSha. Vaidisova was in drie sets te sterk voor Mirza terwijl Clijsters weinig kon doen tegen Mandula. Ook outsiders Harkleroad en Wickmayer mogen al inpakken.
HawkEye- HawkEye
jochemver schreef:Go Vaidisova, nu nog in het dubbel en chakvetadze in het enkel.
Wij gaan in het dubbel en in het enkel zeker onze uiterste best doen om de goede prestatie die Vaidisova in het enkel heeft laten zien te evenaren. Misschien tot in de finale in het enkel als we tegen elkaar mogen en natuurlijk in de dubbelfinale.
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Finale, winst zul je bedoelenmehor schreef:jochemver schreef:Go Vaidisova, nu nog in het dubbel en chakvetadze in het enkel.
Wij gaan in het dubbel en in het enkel zeker onze uiterste best doen om de goede prestatie die Vaidisova in het enkel heeft laten zien te evenaren. Misschien tot in de finale in het enkel als we tegen elkaar mogen en natuurlijk in de dubbelfinale.
jochemver schreef:Finale, winst zul je bedoelenmehor schreef:jochemver schreef:Go Vaidisova, nu nog in het dubbel en chakvetadze in het enkel.
Neen, Finale....
Vaidisova speelt in de bovenste helft en Chakvetadze in de onderste helft. We kunnen elkaar dus pas ontmoeten in de finale. En daar wil ik best voor gaan!!
mehor- God
Ook onderste tabelhelft verliest toppers
Eerste ronde
Schnyder d. Davenport [7] 7/6(6) 6/7(5) 7/6(6)
Radwanska d. V Williams 6/4 2/6 6/4
Safina d. Capriati 6/0 0/6 7/6(0)
Chakvetadze d. Golovin [4] 6/4 6/4
Zakopalova d. Kirilenko [8] 2/6 7/5 6/3
Paszek d. Pierce 7/6(6) 0/6 6/4
Hantuchova d. Petrova 0/6 6/3 6/1
Myskina d. Pennetta [2] 6/4 7/6(0)
Na de bijltjesdag in de bovenste tabelhelft gisteren, volgt vandaag ook de onderste tabelhelft. Alle reekshoofden verloren in eonde 1, inclusief Flavia Pennetta en Tatiana Golovin. Beiden gingen er in twee sets uit, tegen respectievelijk de Russinnen Myskina en Chakvetadze. Zakopalova won van Kirilenko terwijl Schnyder na Golovin vorige week opnieuw een top 10-speelster klopte, dit keer Davenport.
Eerste ronde
Schnyder d. Davenport [7] 7/6(6) 6/7(5) 7/6(6)
Radwanska d. V Williams 6/4 2/6 6/4
Safina d. Capriati 6/0 0/6 7/6(0)
Chakvetadze d. Golovin [4] 6/4 6/4
Zakopalova d. Kirilenko [8] 2/6 7/5 6/3
Paszek d. Pierce 7/6(6) 0/6 6/4
Hantuchova d. Petrova 0/6 6/3 6/1
Myskina d. Pennetta [2] 6/4 7/6(0)
Na de bijltjesdag in de bovenste tabelhelft gisteren, volgt vandaag ook de onderste tabelhelft. Alle reekshoofden verloren in eonde 1, inclusief Flavia Pennetta en Tatiana Golovin. Beiden gingen er in twee sets uit, tegen respectievelijk de Russinnen Myskina en Chakvetadze. Zakopalova won van Kirilenko terwijl Schnyder na Golovin vorige week opnieuw een top 10-speelster klopte, dit keer Davenport.
HawkEye- HawkEye
Golovin haalt fel uit naar de tour!
Golovin: "Wat een ballentoernooi! Ach wie deze titel wint, is het niet waard. Alle toppers zijn uitgeschakeld en ik weet zeker dat dit komt omdat de US open eraan komt. Ik heb Chakvetadze laten winnen! De hele top 8 eruit, wat een lachertje voor het toernooi. Wie gaat er winnen? de nummer 1000 van de wereld? *lacht* Echt heel triest!"
"Word hier met de dag slechter geregeld. Ik ga misschien niet eens de moeite nemen om naar de US Open af te reizen! Ik heb er genoeg van. Ben het hele jaar een super lief meisje maar ik ben het nu spuugzat. Ik eis dat er voor mij beter word gezorgt, anders ga ik terug naar de franse alpen om van mijn zakcentje te genieten van de zon! Trouwens, Anna maak je maar geen ilusies.. de volgende keer dat ik je tegen kom maak ik je zo af dat je huilend naar je mammie loopt!"
Golovin: "Wat een ballentoernooi! Ach wie deze titel wint, is het niet waard. Alle toppers zijn uitgeschakeld en ik weet zeker dat dit komt omdat de US open eraan komt. Ik heb Chakvetadze laten winnen! De hele top 8 eruit, wat een lachertje voor het toernooi. Wie gaat er winnen? de nummer 1000 van de wereld? *lacht* Echt heel triest!"
"Word hier met de dag slechter geregeld. Ik ga misschien niet eens de moeite nemen om naar de US Open af te reizen! Ik heb er genoeg van. Ben het hele jaar een super lief meisje maar ik ben het nu spuugzat. Ik eis dat er voor mij beter word gezorgt, anders ga ik terug naar de franse alpen om van mijn zakcentje te genieten van de zon! Trouwens, Anna maak je maar geen ilusies.. de volgende keer dat ik je tegen kom maak ik je zo af dat je huilend naar je mammie loopt!"
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
'Golovin kan niet tegen haar verlies'
Anna Chakvetadze heeft in de eerste ronde gewonnen van de als vierde geplaatste Tatiana Golovin. De Russische won in twee sets op de tennisbaan, maar wist ook in de persruimte van de Francaise te winnen.
"Ik kan begrijpen dat ze niet zo blij is dat ze verliest van iemand die nog niet zo lang meedoet op deze tour, maar ze was eenvoudig de mindere op alle vlakken."
Chakvetadze bedankt publiek.
Chakvetadze moest dan ook lachen toen ze hoorde dat Golovin had aangegeven dat de winnares de titel niet waard zou zijn. "Waarschijnlijk zou ze de winnares alleen de titel waard vinden als ze dat zelf is. Ook als Zvonareva of Pennetta de titel hadden gewonnen waren ze die titel niet waard. Misschien moet ze zich eens meer op tennissen focussen en minder op de dingen buiten het tennis." Dat Chakvetadze wat feller uit de hoek kwam dat ze voorheen had gedaan had ook te maken met het feit dat Golovin haar eigenlijk niet wilde feliciteren met de winst. "Ze gaf een snel en slap handje en zei alleen maar: 'Je mag blij zijn dat ik niet wilde winnen' en keek me niet eens aan."
Chakvetadze liet zich er niet door raken. "Waarom zou ik? Ik denk dat ze ook niet blij was met mijn antwoord en daarom nu tegen me uithaalt." Op de vraag wat ze dan heeft geantwoord op Golovin's reactie na de wedstrijd zegt ze droog: "Ik zei alleen maar: 'Daarom speelde ik ook maar op halve kracht'. Dat raakte haar wel, want ze keek me kort met ogen vol vuur aan. En nu door deze uitspraken geeft ze ook aan dat ze daar niet zo blij mee is geweest."
Dat alle geplaatste speelsters nu uitgeschakeld zijn vond Chakvetadze wel verrassend. "De meeste van hen spelen toch al een tijd zeer sterk. Misschien was hun focus teveel op de US Open gericht. In ieder geval geeft het wel aan dat de verschillen tussen de speelsters niet zo groot zijn. Maar degene die dit toernooi wint zal de terechte winnares zijn."
Ook werd haar gevraagd of dit toernooi slechter georganiseerd is dan andere. "Hawaii was een verhaal apart. Dat was enorm luxueus en daar werden we enorm in de watten gelegd. Vergeleken bij dat toernooi is elk toernooi slecht geregeld, maar eerlijk gezegd mag je die vergelijking niet trekken. Ik heb tot nu toe geen klagen. Er zijn voldoende banen om te trainen en de andere faciliteiten zijn ook in orde. Het schema is goed ingedeeld zodat je niet te kort op elkaar je wedstrijden speelt, dus dat zit ook goed. Ik kan niet zo snel iets bedenken dat slecht te noemen is." Chakvetadze denkt dat Golovin zo reageert omdat ze teleurgesteld is. "Iedereen wil winnen en als dat niet lukt dan is dat een teleurstelling. Golovin kan daar niet zo goed mee overweg en haalt nu naar ons uit. Dat is jammer, maar ook begrijpelijk."
Als laatste wilde ze nog wel kwijt dat ze hoopt Golovin nog eens tegen te komen. "Ik zie er naar uit om nog eens van haar te winnen, want vandaag bleek wel dat ik haar spel doorhad en daardoor zonder teveel moeite kon winnen. Ik zie niet zo snel hoe ze een volgende keer wel van mij zou kunnen winnen. Dus ik wil best tegen Tatiana spelen, want een makkelijke partij in een toernooi wil natuurlijk iedereen wel."
Anna Chakvetadze heeft in de eerste ronde gewonnen van de als vierde geplaatste Tatiana Golovin. De Russische won in twee sets op de tennisbaan, maar wist ook in de persruimte van de Francaise te winnen.
"Ik kan begrijpen dat ze niet zo blij is dat ze verliest van iemand die nog niet zo lang meedoet op deze tour, maar ze was eenvoudig de mindere op alle vlakken."
Chakvetadze bedankt publiek.
Chakvetadze moest dan ook lachen toen ze hoorde dat Golovin had aangegeven dat de winnares de titel niet waard zou zijn. "Waarschijnlijk zou ze de winnares alleen de titel waard vinden als ze dat zelf is. Ook als Zvonareva of Pennetta de titel hadden gewonnen waren ze die titel niet waard. Misschien moet ze zich eens meer op tennissen focussen en minder op de dingen buiten het tennis." Dat Chakvetadze wat feller uit de hoek kwam dat ze voorheen had gedaan had ook te maken met het feit dat Golovin haar eigenlijk niet wilde feliciteren met de winst. "Ze gaf een snel en slap handje en zei alleen maar: 'Je mag blij zijn dat ik niet wilde winnen' en keek me niet eens aan."
Chakvetadze liet zich er niet door raken. "Waarom zou ik? Ik denk dat ze ook niet blij was met mijn antwoord en daarom nu tegen me uithaalt." Op de vraag wat ze dan heeft geantwoord op Golovin's reactie na de wedstrijd zegt ze droog: "Ik zei alleen maar: 'Daarom speelde ik ook maar op halve kracht'. Dat raakte haar wel, want ze keek me kort met ogen vol vuur aan. En nu door deze uitspraken geeft ze ook aan dat ze daar niet zo blij mee is geweest."
Dat alle geplaatste speelsters nu uitgeschakeld zijn vond Chakvetadze wel verrassend. "De meeste van hen spelen toch al een tijd zeer sterk. Misschien was hun focus teveel op de US Open gericht. In ieder geval geeft het wel aan dat de verschillen tussen de speelsters niet zo groot zijn. Maar degene die dit toernooi wint zal de terechte winnares zijn."
Ook werd haar gevraagd of dit toernooi slechter georganiseerd is dan andere. "Hawaii was een verhaal apart. Dat was enorm luxueus en daar werden we enorm in de watten gelegd. Vergeleken bij dat toernooi is elk toernooi slecht geregeld, maar eerlijk gezegd mag je die vergelijking niet trekken. Ik heb tot nu toe geen klagen. Er zijn voldoende banen om te trainen en de andere faciliteiten zijn ook in orde. Het schema is goed ingedeeld zodat je niet te kort op elkaar je wedstrijden speelt, dus dat zit ook goed. Ik kan niet zo snel iets bedenken dat slecht te noemen is." Chakvetadze denkt dat Golovin zo reageert omdat ze teleurgesteld is. "Iedereen wil winnen en als dat niet lukt dan is dat een teleurstelling. Golovin kan daar niet zo goed mee overweg en haalt nu naar ons uit. Dat is jammer, maar ook begrijpelijk."
Als laatste wilde ze nog wel kwijt dat ze hoopt Golovin nog eens tegen te komen. "Ik zie er naar uit om nog eens van haar te winnen, want vandaag bleek wel dat ik haar spel doorhad en daardoor zonder teveel moeite kon winnen. Ik zie niet zo snel hoe ze een volgende keer wel van mij zou kunnen winnen. Dus ik wil best tegen Tatiana spelen, want een makkelijke partij in een toernooi wil natuurlijk iedereen wel."
mehor- God
mijn nieuwe tactiek werkt niet optimaal dusBart schreef:Medina-Garrigues d. Zvonareva [1] 6/2 0/6 6/2
never change a winning team (player)
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
[quote="mehor"]'Golovin kan niet tegen haar verlies'
Chakvetadze bedankt publiek.[quote]
Volgens mij is dit wel degelijk Maria Sharapova die het publiek bedankt!
Want tot zover ik weet speelt Chakvetadze niet met Prince maar met Yonex!!
checken!!amp;amp;quot;mehor"]'Golovin kan niet tegen haar verlies'
checken!!
checken!!amp;amp;quot;mehor"]'Golovin kan niet tegen haar verlies'
checken!!
snowball3- Prince Member
- Aantal berichten : 111
Leeftijd : 39
ok gek bericht en ik krijg het niet fatsoenlijk, sorry daarvoor
snowball3- Prince Member
Had het ook al gezien, die journalisten van tegenwoordigsnowball3 schreef:ok gek bericht en ik krijg het niet fatsoenlijk, sorry daarvoor
HawkEye- HawkEye
Mandula als enige in straight sets
Tweede ronde
Medina-Garrigues d. Krajicek 6/1 0/6 6/1
Mandula d. Mauresmo 6/3 7/5
Sharapova d. Kuznetsova 6/3 1/6 6/3
Vaidisova d. Dechy 1/6 6/3 7/5
Radwanska d. Schnyder 6/3 2/6 7/5
Safina d. Chakvetadze 7/6(4) 3/6 6/3
Zakopalova d. Paszek 5/7 6/4 6/3
Hantuchova d. Myskina 2/6 6/3 6/1
Eerste ronde
Pennetta/Sharapova [1] d. Rubin/Safina 7/5 1/6 6/4
K Clijsters/Krajicek d. Davenport/Zvonareva 7/5 0/6 7/5
Medina-Garrigues/Schnyder d. Mauresmo/Myskina 6/7(4) 7/5 6/3
Petrova/Zakopalova d. Golovin/Stevenson [4] 6/3 7/5
Harkleroad/Mirza [3] d. Dechy/Kuznetsova 6/3 7/6(0)
Chakvetadze/Vaidisova d. Capriati/Radwanska 6/1 6/4
Maes/V Williams d. Kirilenko/Paszek 0/6 6/0 6/3
Hantuchova/Pierce [2] d. Mandula/Wickmayer 5/7 6/1 6/2
Tweede ronde
Medina-Garrigues d. Krajicek 6/1 0/6 6/1
Mandula d. Mauresmo 6/3 7/5
Sharapova d. Kuznetsova 6/3 1/6 6/3
Vaidisova d. Dechy 1/6 6/3 7/5
Radwanska d. Schnyder 6/3 2/6 7/5
Safina d. Chakvetadze 7/6(4) 3/6 6/3
Zakopalova d. Paszek 5/7 6/4 6/3
Hantuchova d. Myskina 2/6 6/3 6/1
Eerste ronde
Pennetta/Sharapova [1] d. Rubin/Safina 7/5 1/6 6/4
K Clijsters/Krajicek d. Davenport/Zvonareva 7/5 0/6 7/5
Medina-Garrigues/Schnyder d. Mauresmo/Myskina 6/7(4) 7/5 6/3
Petrova/Zakopalova d. Golovin/Stevenson [4] 6/3 7/5
Harkleroad/Mirza [3] d. Dechy/Kuznetsova 6/3 7/6(0)
Chakvetadze/Vaidisova d. Capriati/Radwanska 6/1 6/4
Maes/V Williams d. Kirilenko/Paszek 0/6 6/0 6/3
Hantuchova/Pierce [2] d. Mandula/Wickmayer 5/7 6/1 6/2
HawkEye- HawkEye
Lindsay en VeraBart schreef:K Clijsters/Krajicek d. Davenport/Zvonareva 7/5 0/6 7/5
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
"De enige die schittert, ben ik!"
Het is al een tijdje geleden dat we nog iets gehoord hebben van Maria Sharapova. Op het tornooi van San Diego kwam ze nog eens scherp uit de hoek.
"Ik begrijp die vete tussen Tatiana Golovin en Anna Chakvetadze echt niet. Ze benijden elkaar en hun afgunst werken ze uit in een publieke scheldpartij. Ik zal hen geruststellen: er is helemaal niets om jullie te benijden. Het klinkt misschien cru maar ze stellen allebei niets voor op het huidige circuit. Het circuit is erg stil geworden en het verlies van Martina Hingis doet ook geen goed."
"De enige die momenteel schittert, ben ik. Wie kan immers zeggen dat ze in de kwartfinale staat van dit tornooi en tegelijk de nummer 1 is in het dubbelspel. Wie is de knapste onder de speelsters? Over wie wordt het meest geschreven in het Russische societyblad "Wodka"? Ik dus!"
"Ik hoop dat er snel wat meer leven in de FWTA-brouwerij komt want anders zou het einde weleens dichtbij zijn. Ik blijf allezins doorgaan maar hoop toch op meer inbreng van mijn tenniscollega's. Ik moedig ze aan: komaan seutjes, laat jullie eens volledig gaan op de FWTA".
(Maria Sharapova is op de USTour de enigste speelster die schittert.)
Het is al een tijdje geleden dat we nog iets gehoord hebben van Maria Sharapova. Op het tornooi van San Diego kwam ze nog eens scherp uit de hoek.
"Ik begrijp die vete tussen Tatiana Golovin en Anna Chakvetadze echt niet. Ze benijden elkaar en hun afgunst werken ze uit in een publieke scheldpartij. Ik zal hen geruststellen: er is helemaal niets om jullie te benijden. Het klinkt misschien cru maar ze stellen allebei niets voor op het huidige circuit. Het circuit is erg stil geworden en het verlies van Martina Hingis doet ook geen goed."
"De enige die momenteel schittert, ben ik. Wie kan immers zeggen dat ze in de kwartfinale staat van dit tornooi en tegelijk de nummer 1 is in het dubbelspel. Wie is de knapste onder de speelsters? Over wie wordt het meest geschreven in het Russische societyblad "Wodka"? Ik dus!"
"Ik hoop dat er snel wat meer leven in de FWTA-brouwerij komt want anders zou het einde weleens dichtbij zijn. Ik blijf allezins doorgaan maar hoop toch op meer inbreng van mijn tenniscollega's. Ik moedig ze aan: komaan seutjes, laat jullie eens volledig gaan op de FWTA".
(Maria Sharapova is op de USTour de enigste speelster die schittert.)
raf- Senior Member
- Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Registration date : 09-12-06
Omdat dat andere bericht zo gek was, quote ik deze ffsnowball3 schreef:ok gek bericht en ik krijg het niet fatsoenlijk, sorry daarvoor
Chakvetadze speelt nl niet met Yonex maar met Fischer
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Grandslamer schreef:Omdat dat andere bericht zo gek was, quote ik deze ffsnowball3 schreef:ok gek bericht en ik krijg het niet fatsoenlijk, sorry daarvoor
Damn, ok dat kan wel, maar is dat logo niet ongeveer hetzelfde maar dan driehoeken in plaats van bollen?
snowball3- Prince Member
Grandslamer schreef:Omdat dat andere bericht zo gek was, quote ik deze ffsnowball3 schreef:ok gek bericht en ik krijg het niet fatsoenlijk, sorry daarvoor
Klopt inderdaad. Kreeg een verkeerde foto opgestuurd van mijn fotograaf..... Hmmm, maar eens uitzien naar een andere fotograaf dus.
mehor- God
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: