FWTA Istanboel & 's-Hertogenbosch
+11
kken
krullie
boyke
Pieter
Nick
Geoffry
dieterk
Grandslamer
Dark Tiger
kimmie
HawkEye
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: FWTA Istanboel & 's-Hertogenbosch
Volgende ronde zal het wel gedaan zijn voor Stevenson in het enkelspel, maar dan kan ze zich volledig op het dubbel concentreren.
Bericht van mehor
Anna Chakvetadze en Jarkko Nieminen zijn op zoek naar een dubbelpartner. Beide spelers van trainer/manager Mehor zijn net in het circuit opgenomen maar willen naast het enkelspel ook graag deelnemen aan het dubbelspel. Voor het komende toernooi (summergames) zullen ze waarschijnlijk samen spelen, maar in de toekomst lijkt het hen leuk om met anderen te spelen.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Serena en Dechy naar halve finales
Dechy een maatje te groot voor Rubin
Istanboel Pre-Masters // Round Robin
Red :: Mirza [4] d. Pennetta [1] 6/3 6/3
Red :: S Williams [5] d. Radwanska [7] 7/6(5) 6/7(0) 7/6(1)
White :: Dechy [2] d. Rubin [3] 6/4 7/6(3)
White :: Medina-Garrigues [6] d. Zakopalova [8] 6/3 6/3
Red
1. S Williams [5] 2-1 5-4
2. Pennetta [1] 2-1 4-4
3. Mirza [4] 1-2 4-4
4. Radwanska [7] 1-2 4-5
White
1. Dechy [2] 2-1 5-3
2. Zakopalova [8] 2-1 4-4
3. Medina-Garrigues [6] 1-2 4-4
4. Rubin [3] 1-2 3-5
ZATERDAG
S Williams [5] - Zakopalova [8]
Pennetta [1] - Dechy [2]
Red :: Harkleroad/Mirza [3] d. Hantuchova/Pierce [1] 6/0 7/6(4)
Red :: Davenport/Zvonareva [7] d. Hingis/Kournikova [6] 7/6(3) 7/5
White :: Golovin/Stevenson [4] d. Pennetta/Sharapova [2] 6/4 6/3
White :: Paszek/S Williams [8] d. Medina-Garrigues/Schnyder [5] 6/1 0/6 7/5
Red
1. Harkleroad/Mirza [3] 2-1 5-2
2. Hantuchova/Pierce [1] 2-1 4-4
3. Davenport/Zvonareva [7] 1-2 3-4
4. Hingis/Kournikova [6] 1-2 3-5
White
1. Golovin/Stevenson [4] 3-0 6-2
2. Pennetta/Sharapova [2] 2-1 4-4
3. Paszek/S Williams [8] 1-2 4-5
4. Medina-Garrigues/Schnyder [5] 0-3 3-6
ZATERDAG
Harkleroad/Mirza [3] - Pennetta/Sharapova [2]
Hantuchova/Pierce [1] - Golovin/Stevenson [4]
Drie reekshoofden in halve finales
Venus Williams als enige ongeplaatste speelster bij de laatste vier
's-Hertogenbosch // Kwartfinales
Davenport [6] d. Stevenson [1] 0/6 6/3 6/2
Golovin [3] d. Capriati [WC] 2/6 6/4 6/4
Safina [8] d. Mandula 6/2 0/6 6/4
V Williams [WC] d. Maes [WC] 2/6 7/6(0) 6/3
Rubin/Safina [1] d. Ivanovic/Jankovic 7/6(1) 6/3
Capriati/Radwanska d. Dechy/Kuznetsova 6/0 0/6 6/4
Petrova/Zakopalova d. Garbin/Mandula 6/4 0/6 6/2
Kanepi/Molik d. K Clijsters/Krajicek [2] 6/4 7/6(6)
Wie wordt nummer 1?
Voor de zoveelste keer dit seizoen staat de nummer 1-positie in het enkel weer op het spel.
Virtueel
1 STEVENSON Alexandra 2395
2 PENNETTA Flavia 2298
3 GOLOVIN Tatiana 2280
Golovin of Pennetta moeten resp. Rosmalen en Istanboel winnen om Stevenson voorbij te steken. Winnen ze allebei de titel, wordt Pennetta nummer 1.
Dechy een maatje te groot voor Rubin
Red :: Mirza [4] d. Pennetta [1] 6/3 6/3
Red :: S Williams [5] d. Radwanska [7] 7/6(5) 6/7(0) 7/6(1)
White :: Dechy [2] d. Rubin [3] 6/4 7/6(3)
White :: Medina-Garrigues [6] d. Zakopalova [8] 6/3 6/3
Red
1. S Williams [5] 2-1 5-4
2. Pennetta [1] 2-1 4-4
4. Radwanska [7] 1-2 4-5
White
1. Dechy [2] 2-1 5-3
2. Zakopalova [8] 2-1 4-4
4. Rubin [3] 1-2 3-5
ZATERDAG
S Williams [5] - Zakopalova [8]
Pennetta [1] - Dechy [2]
Red :: Harkleroad/Mirza [3] d. Hantuchova/Pierce [1] 6/0 7/6(4)
Red :: Davenport/Zvonareva [7] d. Hingis/Kournikova [6] 7/6(3) 7/5
White :: Golovin/Stevenson [4] d. Pennetta/Sharapova [2] 6/4 6/3
White :: Paszek/S Williams [8] d. Medina-Garrigues/Schnyder [5] 6/1 0/6 7/5
Red
1. Harkleroad/Mirza [3] 2-1 5-2
2. Hantuchova/Pierce [1] 2-1 4-4
4. Hingis/Kournikova [6] 1-2 3-5
White
1. Golovin/Stevenson [4] 3-0 6-2
2. Pennetta/Sharapova [2] 2-1 4-4
4. Medina-Garrigues/Schnyder [5] 0-3 3-6
ZATERDAG
Harkleroad/Mirza [3] - Pennetta/Sharapova [2]
Hantuchova/Pierce [1] - Golovin/Stevenson [4]
Drie reekshoofden in halve finales
Venus Williams als enige ongeplaatste speelster bij de laatste vier
's-Hertogenbosch // Kwartfinales
Golovin [3] d. Capriati [WC] 2/6 6/4 6/4
Safina [8] d. Mandula 6/2 0/6 6/4
V Williams [WC] d. Maes [WC] 2/6 7/6(0) 6/3
Rubin/Safina [1] d. Ivanovic/Jankovic 7/6(1) 6/3
Capriati/Radwanska d. Dechy/Kuznetsova 6/0 0/6 6/4
Petrova/Zakopalova d. Garbin/Mandula 6/4 0/6 6/2
Kanepi/Molik d. K Clijsters/Krajicek [2] 6/4 7/6(6)
Wie wordt nummer 1?
Voor de zoveelste keer dit seizoen staat de nummer 1-positie in het enkel weer op het spel.
Virtueel
1 STEVENSON Alexandra 2395
2 PENNETTA Flavia 2298
3 GOLOVIN Tatiana 2280
Golovin of Pennetta moeten resp. Rosmalen en Istanboel winnen om Stevenson voorbij te steken. Winnen ze allebei de titel, wordt Pennetta nummer 1.
HawkEye- HawkEye
Go Venus
Dit tornooi dient voor wedstrijdritme op te doen. Op wimbledon wilt Venus Williams schitteren. Net zoals haar dubbelpartner in de mixeddubbel Geal Monfils deed.
Hopelijk winnen de Williams zusjes morgen ook allebei. Go serena
Dit tornooi dient voor wedstrijdritme op te doen. Op wimbledon wilt Venus Williams schitteren. Net zoals haar dubbelpartner in de mixeddubbel Geal Monfils deed.
Hopelijk winnen de Williams zusjes morgen ook allebei. Go serena
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
Verloren, zoals verwacht ... hopelijk kunnen we in het dubbelspel wel zegevieren.
Naar laatste 4!
De francaise Tatiana Golovin is erin geslaagd de laatste 4 te bereiken op het grastoernooi in Rosmalen. Golovin, nummer 3 geplaatst, had veel moeite met de wildcard Capriati. Door deze overwinning is ze nog maar 2 overwinningen verwijdert van de nummer 1 positie op de ranglijst, behalve als Pennetta hetzelfde voor elkaar krijgt. Ook in het dubbelspel gaat het goed, ze won namelijk met haar partner Stevenson de 3 poule wedstrijd en staan ze in de halve finale. Dan moeten ze het opnemen tegen Pierce en Hantuchova.
"Het is wel moeilijk hoor, in 2 steden spelen. Maar na heen en weer gevlieg lukt het allemaal nog. Ik heb het naar mijn zin in Instanbul, begrijp me niet verkeerd, maar ik voel me toch beter in Nederland. Daarom doe ik het elk jaar zo goed hier! Ik denk nog niet aan de koppositie op de ranglijst. Hij komt er nog wel een keertje aan, tenminste dat hoop ik toch. Volgend jaar heb ik bijna niks meer te verdedigen in Australie dus zal hem dan wel pakken. Pak ik alsnog de positie deze week, dan ga ik zeker uit mijn dak. Want dan ben ik nummer 1 in het enkelspel en ex nummer 1 in het dubbelspel!"
De francaise Tatiana Golovin is erin geslaagd de laatste 4 te bereiken op het grastoernooi in Rosmalen. Golovin, nummer 3 geplaatst, had veel moeite met de wildcard Capriati. Door deze overwinning is ze nog maar 2 overwinningen verwijdert van de nummer 1 positie op de ranglijst, behalve als Pennetta hetzelfde voor elkaar krijgt. Ook in het dubbelspel gaat het goed, ze won namelijk met haar partner Stevenson de 3 poule wedstrijd en staan ze in de halve finale. Dan moeten ze het opnemen tegen Pierce en Hantuchova.
"Het is wel moeilijk hoor, in 2 steden spelen. Maar na heen en weer gevlieg lukt het allemaal nog. Ik heb het naar mijn zin in Instanbul, begrijp me niet verkeerd, maar ik voel me toch beter in Nederland. Daarom doe ik het elk jaar zo goed hier! Ik denk nog niet aan de koppositie op de ranglijst. Hij komt er nog wel een keertje aan, tenminste dat hoop ik toch. Volgend jaar heb ik bijna niks meer te verdedigen in Australie dus zal hem dan wel pakken. Pak ik alsnog de positie deze week, dan ga ik zeker uit mijn dak. Want dan ben ik nummer 1 in het enkelspel en ex nummer 1 in het dubbelspel!"
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
Clijsters & Krajicek moeten nog wat op elkaar ingespeeld zijn hé
Tkwam maar op 1 puntje in de 2de set dus er zit verbetering in
Tkwam maar op 1 puntje in de 2de set dus er zit verbetering in
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
LindsayBart schreef:'s-Hertogenbosch // Kwartfinales
Proficiat !!!
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
kimmie schreef:LindsayBart schreef:'s-Hertogenbosch // Kwartfinales
Proficiat !!!
Merci!!
Yippieeeee
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Goh Jenny toch, verliezen van Zero brain Tatiana!! Er is nog werk aan de winkel...
lordfrans- Prince Member
- Aantal berichten : 117
Leeftijd : 34
Registration date : 28-04-07
Safina ijzersterk op het Hollandse gras
's-Hertogenbosch // Halve finales
Golovin [3] d. Davenport [6] 6/3 2/6 7/5
Safina [8] d. V Williams [WC] 6/1 0/6 6/4
Rubin/Safina [1] d. Capriati/Radwanska 0/6 6/1 6/3
Petrova/Zakopalova d. Kanepi/Molik 6/4 7/5
Tatiana Golovin en Dinara Safina spelen zondag de finale in Rosmalen. Golovin, het derde reekshoofd, versloeg de Amerikaanse Lindsay Davenport in drie sets. Davenport, als zesde geplaatst, speelde hier de voorbije twee jaar telkens de finale. Golovin ontmoet nu dus Dinara Safina, als achtste geplaatst. Safina haalde het in drie sets van wild card-speelster Venus Williams.
Golovin kan de nummer 1 worden als ze het tornooi wint, en Pennetta niet zegeviert in Istanboel. Als ze de titel pakt, bezit ze samen met Hingis het record van meest aantal gewonnen enkeltitels. Dat record bestaat uit zeven titels.
Ook in het dubbelspel mag Safina naar de finale. Samen met Rubin was ze te sterk voor Capriati en Radwanska. In de finale wachten Petrova en Zakopalova.
's-Hertogenbosch // Halve finales
Golovin [3] d. Davenport [6] 6/3 2/6 7/5
Safina [8] d. V Williams [WC] 6/1 0/6 6/4
Rubin/Safina [1] d. Capriati/Radwanska 0/6 6/1 6/3
Petrova/Zakopalova d. Kanepi/Molik 6/4 7/5
Tatiana Golovin en Dinara Safina spelen zondag de finale in Rosmalen. Golovin, het derde reekshoofd, versloeg de Amerikaanse Lindsay Davenport in drie sets. Davenport, als zesde geplaatst, speelde hier de voorbije twee jaar telkens de finale. Golovin ontmoet nu dus Dinara Safina, als achtste geplaatst. Safina haalde het in drie sets van wild card-speelster Venus Williams.
Golovin kan de nummer 1 worden als ze het tornooi wint, en Pennetta niet zegeviert in Istanboel. Als ze de titel pakt, bezit ze samen met Hingis het record van meest aantal gewonnen enkeltitels. Dat record bestaat uit zeven titels.
Ook in het dubbelspel mag Safina naar de finale. Samen met Rubin was ze te sterk voor Capriati en Radwanska. In de finale wachten Petrova en Zakopalova.
HawkEye- HawkEye
Pennetta op één partij van de koppositie
Halve finales
Zakopalova [8] d. S Williams [5] 2/6 7/5 6/3
Pennetta [1] d. Dechy [2] 7/6(5) 2/6 6/2
Harkleroad/Mirza [3] d. Pennetta/Sharapova [2] 6/2 6/0
Hantuchova/Pierce [1] d. Golovin/Stevenson [4] 0/6 6/1 7/6(5)
De strijd om de nummer 1 gaat onverbiddelijk verder. Stevenson moet op Safina en Zakopalova rekenen wil ze nummer 1 blijven. Als Pennetta wint, wordt zij de nummer 1. Als Pennetta de finale verliest, maar Golovin wint in Rosmalen, is de Française het nummer 1.
In de halve finales was Zakopalova te sterk voor Serena Williams terwijl Pennetta de Franse Nathalie Dechy de deur wees. Pennetta bleek, samen met Sharapova, even later niet opgewassen in het dubbelspel tegen Harkleroad en Mirza. Die kunnen hun tweede Pre-Masters titel op rij winnen door Hantuchova en Pierce te kloppen.
Halve finales
Zakopalova [8] d. S Williams [5] 2/6 7/5 6/3
Pennetta [1] d. Dechy [2] 7/6(5) 2/6 6/2
Harkleroad/Mirza [3] d. Pennetta/Sharapova [2] 6/2 6/0
Hantuchova/Pierce [1] d. Golovin/Stevenson [4] 0/6 6/1 7/6(5)
De strijd om de nummer 1 gaat onverbiddelijk verder. Stevenson moet op Safina en Zakopalova rekenen wil ze nummer 1 blijven. Als Pennetta wint, wordt zij de nummer 1. Als Pennetta de finale verliest, maar Golovin wint in Rosmalen, is de Française het nummer 1.
In de halve finales was Zakopalova te sterk voor Serena Williams terwijl Pennetta de Franse Nathalie Dechy de deur wees. Pennetta bleek, samen met Sharapova, even later niet opgewassen in het dubbelspel tegen Harkleroad en Mirza. Die kunnen hun tweede Pre-Masters titel op rij winnen door Hantuchova en Pierce te kloppen.
HawkEye- HawkEye
Tati SUPER GOED
Morgen komt verslagje,, ga zo uit dus nu ff geen tijd
Morgen komt verslagje,, ga zo uit dus nu ff geen tijd
Grandslamer- God
Proficiat Penetta
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Tatiana Golovin nieuwe nummer 1
's-Hertogenbosch // Finales
Golovin [3] d. Safina [8] 3/6 6/4 7/6(2)
Rubin/Safina [1] d. Petrova/Zakopalova 2/6 7/6(0) 6/3
Tatiana Golovin staat maandag op de eerste plaats van de wereldranglijst. De mooie Franse won in 's-Hertogenbosch haar tweede titel op rij door in de finale nipt te winnen van Dinara Safina. Golovin doet hiermee haar krachttoer van twee jaar geleden over. Toen won ze ook Roland Garros en Rosmalen achter elkaar. Het is nog maar de vierde keer dat een speelster al zowel in het enkel als in het dubbel een tijdje op nummer 1 stond.
In het dubbelspel ging de zege in Rosmalen naar de topreekshoofden, Rubin en Safina. Zij wonnen in drie sets van Petrova en Zakopalova. Rubin won haar achtste dubbeltitel, Safina zit aan tien. De Russin komt daarmee op gelijke hoogte met Petra Mandula. Het record is in het bezit van Hingis, Kournikova en Schnyder die twaalf dubbeltitels wonnen.
Zakopalova, Harkleroad/Mirza winnen Pre-Masters
Istanboel Pre-Masters // Finales
Zakopalova [8] d. Pennetta [1] 7/6(3) 6/7(1) 7/6(5)
Harkleroad/Mirza [3] d. Hantuchova/Pierce [1] 6/0 7/6(4)
Golovin wordt dus nummer 1, maar daar hebben Flavia Pennetta en Klara Zakopalova ook een belangrijk aandeel in. Als Pennetta de finale van Zakopalova won, werd zij het nummer 1. Het werd een bloedstollende thriller, maar Pennetta verloor en ziet een zoveelste kans op de nummer 1 aan haar neus voorbijgaan. Zakopalova speelde nog maar haar zevende tornooi op de FWTA Tour maar stond in die zeven tornooien al vier keer in de finale. Dit is de tweede tornooizege van het seizoen en ook uit haar carrière.
In het dubbelspel ging de zege net als vorig jaar naar Ashley Harkleroad en Sania Mirza. Zij versloegen voor de tweede keer deze week Daniela Hantuchova en Mary Pierce, de nummers 1. Hiermee krijgen ze bovenop hun 220 gewonnen punten ook nog twee keer de bonus van 50 punten. Harkleroad en Mirza wonnen hun vijfde dubbeltitel.
's-Hertogenbosch // Finales
Golovin [3] d. Safina [8] 3/6 6/4 7/6(2)
Rubin/Safina [1] d. Petrova/Zakopalova 2/6 7/6(0) 6/3
Tatiana Golovin staat maandag op de eerste plaats van de wereldranglijst. De mooie Franse won in 's-Hertogenbosch haar tweede titel op rij door in de finale nipt te winnen van Dinara Safina. Golovin doet hiermee haar krachttoer van twee jaar geleden over. Toen won ze ook Roland Garros en Rosmalen achter elkaar. Het is nog maar de vierde keer dat een speelster al zowel in het enkel als in het dubbel een tijdje op nummer 1 stond.
Dit is Tatiana's palmares:
Singles :: 7 titles
*4* Roland Garros
*4* Rosmalen
*4* Moskou
*5* Berlijn
*5* Los Angeles
*6* Roland Garros
*6* Rosmalen
Weeks on number 1: one week
Doubles :: 5 titles
*2* Hasselt (w/Mandula)
*3* San Diego (w/Mandula)
*4* Australian Open (w/Mandula)
*4* Antwerpen (w/Mandula)
*6* Roland Garros (w/Stevenson)
Weeks on number 1: 9 weeks
In het dubbelspel ging de zege in Rosmalen naar de topreekshoofden, Rubin en Safina. Zij wonnen in drie sets van Petrova en Zakopalova. Rubin won haar achtste dubbeltitel, Safina zit aan tien. De Russin komt daarmee op gelijke hoogte met Petra Mandula. Het record is in het bezit van Hingis, Kournikova en Schnyder die twaalf dubbeltitels wonnen.
Zakopalova, Harkleroad/Mirza winnen Pre-Masters
Istanboel Pre-Masters // Finales
Zakopalova [8] d. Pennetta [1] 7/6(3) 6/7(1) 7/6(5)
Harkleroad/Mirza [3] d. Hantuchova/Pierce [1] 6/0 7/6(4)
Golovin wordt dus nummer 1, maar daar hebben Flavia Pennetta en Klara Zakopalova ook een belangrijk aandeel in. Als Pennetta de finale van Zakopalova won, werd zij het nummer 1. Het werd een bloedstollende thriller, maar Pennetta verloor en ziet een zoveelste kans op de nummer 1 aan haar neus voorbijgaan. Zakopalova speelde nog maar haar zevende tornooi op de FWTA Tour maar stond in die zeven tornooien al vier keer in de finale. Dit is de tweede tornooizege van het seizoen en ook uit haar carrière.
In het dubbelspel ging de zege net als vorig jaar naar Ashley Harkleroad en Sania Mirza. Zij versloegen voor de tweede keer deze week Daniela Hantuchova en Mary Pierce, de nummers 1. Hiermee krijgen ze bovenop hun 220 gewonnen punten ook nog twee keer de bonus van 50 punten. Harkleroad en Mirza wonnen hun vijfde dubbeltitel.
Laatst aangepast door op 24.06.07 17:26; in totaal 1 keer bewerkt
HawkEye- HawkEye
Proficiat aan Zakopalova van haar dubbelpartner Petrova ! Ook aan Tati en de andere winnaars proficiat!
Tatiana officieel de beste!!
2007 begon slecht voor Tatiana Golovin, bijna geen punt kon ze winnen. Heel australie was een domper en ging zonder verwachtingen naar Europa toe, daar deed het dan weer heel goed. Ze begon wedstrijden te winnen en liet aan iedereen ziet dat er nog steeds was. In haar thuisbasis, Parijs, won ze zelfs haar 2e grandslam en in Rosmalen, de thuisbasis van haar trainer, won ze haar 7e enkelspeltitel. Als dat nog niet genoeg was heeft ze nog verschillende andere dingen bereikt. Nummer 1 van de wereld bij het enkelspel, meeste enkeltitels en voor veel mannen & vrouwen mooiste nummer 1 van de wereld ooit..
Golovin: "WOOOOOAAAAH!! Wat geweldig is dit zeg! Nooit verwacht dat ik hier in Nederland opeens nummer 1 van de wereld word. Ik wist zelfs niet dat ik kans had op die plek want na mijn Australie deceptie dacht ik dat ik nog een jaartje moest wachten totdat ik weer een kans maakte. Maar nu ben ik het dan toch, onverwacht. Maar dat maakt het feest er alleen maar mooier op. Ik ga nu eerst met iedereen van de tour vieren dat ik nummer 1 ben van de wereld. Daarna reis ik af naar Londen en hoop ik een paar rondes te overleven!"
2007 begon slecht voor Tatiana Golovin, bijna geen punt kon ze winnen. Heel australie was een domper en ging zonder verwachtingen naar Europa toe, daar deed het dan weer heel goed. Ze begon wedstrijden te winnen en liet aan iedereen ziet dat er nog steeds was. In haar thuisbasis, Parijs, won ze zelfs haar 2e grandslam en in Rosmalen, de thuisbasis van haar trainer, won ze haar 7e enkelspeltitel. Als dat nog niet genoeg was heeft ze nog verschillende andere dingen bereikt. Nummer 1 van de wereld bij het enkelspel, meeste enkeltitels en voor veel mannen & vrouwen mooiste nummer 1 van de wereld ooit..
Golovin: "WOOOOOAAAAH!! Wat geweldig is dit zeg! Nooit verwacht dat ik hier in Nederland opeens nummer 1 van de wereld word. Ik wist zelfs niet dat ik kans had op die plek want na mijn Australie deceptie dacht ik dat ik nog een jaartje moest wachten totdat ik weer een kans maakte. Maar nu ben ik het dan toch, onverwacht. Maar dat maakt het feest er alleen maar mooier op. Ik ga nu eerst met iedereen van de tour vieren dat ik nummer 1 ben van de wereld. Daarna reis ik af naar Londen en hoop ik een paar rondes te overleven!"
Grandslamer- God
Proficiat aan alle winaars! In het bijzonder aan nieuwe nummer 1 Golovin Hopenlijk voor haar houdt ze het iets langer vol dan al de andere speelsters die al nummer 1 stonden dit jaar
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Voor wat het waard is...
Als ik goed geteld heb, heeft Martina nog steeds het meest aantal titels op de Tour (zijnde 8)
~ Martina Hingis //
Montreal *1*,
Australian Open *2*,
Montreal *3*,
Gold Coast, Los Angeles *4*,
Indian Wells, Amelia Island, San Diego *5*
Als ik goed geteld heb, heeft Martina nog steeds het meest aantal titels op de Tour (zijnde 8)
~ Martina Hingis //
Montreal *1*,
Australian Open *2*,
Montreal *3*,
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36
Yep, het zijn er 8Geoffry schreef:Voor wat het waard is...
~ Martina Hingis //
Montreal *1*,
Australian Open *2*,
Montreal *3*,
Grandslamer- God
Mijn excuses aan Martina & coach!Grandslamer schreef:Yep, het zijn er 8Geoffry schreef:Voor wat het waard is...
~ Martina Hingis //
Montreal *1*,
Australian Open *2*,
Montreal *3*,
HawkEye- HawkEye
De coaches van Rubin en Safina reageren vanuit Londen, waar ze de komst van hun pupils voorbereiden. 'We zijn heel tevreden met de overwinning in het dubbelspel. De bedoeling is om het succes door te trekken naar Wimbledon. Zowel Chanda als Dinara hebben het hier al goed gedaan en kunnen dus hun plan trekken op het gras.'
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch
» FWTA Los Angeles
» FWTA Miami
» FWTA US Open
» FWTA Miami
» FWTA Los Angeles