FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi)

+12
David
fluvia
Jan
Grandslamer
dieterk
kimmie
snowball3
boyke
Gunter
Pieter
HawkEye
kken
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi) - Pagina 3 Empty Re: The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi)

Bericht  kken 24.05.07 19:20

Ruben en Hendler naar kwartfinale

RUBIN Chanda d. WICKMAYER Yanina 0-6 6-0 7-5
HENDLER Tamaryn d. SAFINA Dinara 7-6 (1) 4-6 7-5

Eindstand groene groep

1:RUBIN Chanda 3-0 6-3
2:HENDLER Tamaryn 2-1 5-3
3:WICKMAYER Yanina 1-2 3-5
4:SAFINA Dinara 0-3 3-6

Chanda Rubin heeft zich zo als verwacht geplaatst voor de kwartfinale. Het jonge belgische talent Tamaryn Hendler haalde het van Safina. Safina heeft zo te zien nog veel werk met haar grasspel. Het andere jonge belgische talent Wickmayer ging eervol onderuit tegen Ruben, en mag terugkijken op een mooie week.

Rubin en Hendler mogen nieuwe punten sturen als ze dat willen tot vrijdag 20u
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi) - Pagina 3 Empty Re: The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi)

Bericht  kken 24.05.07 19:34

PIERCE Mary/ RADWANSKA Agnieszka en SCHNYDER Patty/ RUBEN Chanda naar halvefinale dubbelspel

ZVONAREVA Vera/ KRAJICEK Michaella d. HENDLER Tamaryn/ MIRZA Sania 0-6 6-2 7-5
PIERCE Mary/ RADWANSKA d. SCHNYDER Patty/ RUBEN 2-6 7-6 (0) 6-3

Eindstand bruine groep

1: PIERCE Mary/ RADWANSKA Agnieszka 3-0 6-3
2: SCHNYDER Patty/ RUBEN Chanda 2-1 5-4
3: ZVONAREVA Vera/ KRAJICEK Michaella 1-2 4-5
4: HENDLER Tamaryn/ MIRZA Sania 0-3 3-6

Pierce/ Radwanska hebben hun derde wedstrijd ook gewonnen. Hiermee komen ze op de eerste plaats van hun poule. Schnyder/ Ruben verloren wel hun laatste wedstrijd maar hun voorsprong was groot genoeg om door te gaan.

PIERCE Mary/ RADWANSKA Agnieszka en SCHNYDER Patty/ RUBEN Chanda mogen nieuwe punten doorsturen tot vrijdag 20u.

kken
kken
King Member
King Member

Bericht  kken 24.05.07 19:46

Paszek en Schnyder naar de kwartfinale

SCHNYDER Patty d. MIRZA Sania 4-6 6-0 6-3
PASZEK Tamira d. KRAJICEK Michaella 7-5 1-6 6-3

Eindstand blauwe groep

1: PASZEK Tamira 3-0 6-3
2: SCHNYDER Patty 2-1 5-4
3: MIRZA Sania 1-2 4-5
4: KRAJICEK Michaella 0-3 3-6

Paszek kon haar eerste plaats in de poule houden. Wie nummer twee zouden worden maakte Schnyder en Mirza onder elkaar uit. Mirza kon de eerste set nog winnen maar daarna liep Schnyder over Mirza heen.

Paszek en Schnyder mogen nieuwe punten sturen als ze dat willen tot vrijdag 20u
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  kken 24.05.07 19:54

Clijster en Pierce naar kwartfinale

PETROVA Nadia d. CLIJSTERS Kim 6-3 0-6 6-2
PIERCE Mary d. RADWANSKA Agnieszka 6-2 0-6 6-2

Eindstand oranje groep

1: CLIJSTERS Kim 2-1 5-2
2: PIERCE Mary 2-1 4-4
3: PETROVA Nadia 1-2 4-5
4: RADWANSKA Agnieszka 1-2 3-5

Kim Clijsters kon haar derde wedstrijd voor eigen publiek niet winnen. Maar Bree hoeft niet te vrezen want ze behoudt haar eerste plaats. Pierce won van Radwanska en plaatste zich zo voor de kwartfinale. Doordat Petrova nog haar laatste partij won, zakte radwanska zelfs naar de laatste plaat in de oranje poule.

Clijsters en Pierce mogen nieuwe punten sturen tot vrijdag 20u

Laatst aangepast door op 24.05.07 20:35; in totaal 1 keer bewerkt
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  kken 24.05.07 20:02

Petrova/ Paszek en Safina/Wickmayer naar halvefinale dubbelspel

SAFINA Dinara/ WICKMAYER Yanina 1-1 3-3 d. HARKLEROAD Ashley/ HANTUCHOVA Daniela 6-0 0-6 7-6 (6)
PETROVA Petrova/ PASZEK Tamira d. CLIJSTERS Kim/ MAURESMO Amélie 6-2 0-6 6-2

Eindstand zwarte groep

1: PETROVA Petrova/ PASZEK Tamira 3-0 6-3
2: SAFINA Dinara/ WICKMAYER Yanina 2-1 5-4
3: HARKLEROAD Ashley/ HANTUCHOVA Daniela 1-2 4-5
4: CLIJSTERS Kim/ MAURESMO Amélie 0-3 3-6

PETROVA Petrova/ PASZEKwonnen ook hun laatste partij tegen CLIJSTERS Kim/ MAURESMO Amélie. Kim en Amélie hadden in het begin van de week beter wat extra getraind dan ruzie te maken. SAFINA Dinara/ WICKMAYER Yanina wonnen de beslissende patij tegen HARKLEROAD Ashley/ HANTUCHOVA Daniela.

Petrova/Paszek en Safina/Wickmayer mogen nieuwe punten sturen tot vrijdag 20u

Laatst aangepast door op 24.05.07 20:11; in totaal 1 keer bewerkt
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  kken 24.05.07 20:10

Speelschema's

Enkelspel

CLIJSTERS Kim vs. HARKLEROAD Ashley
PASZEK Tamira vs. HENDLER Tamaryn
RUBIN Chanda vs. SCHNYDER Patty
MAURESMO Amélie vs. PIERCE Mary

Dubbelspel

PIERCE Mary/RADWANSKA Agnieszka vs. SAFINA Dinara/ WICKMATER Yanina

PETROVA Nadia/ Paszek Tamira vs. SCHNDER Patty/ RUBEN Chanda
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  HawkEye 24.05.07 20:18

kken schreef: Clijster en Pierce naar kwartfinale

Eindstand oranje groep

1: CLIJSTERS Kim 2-2 5-2

Kim Clijsters kon haar derde wedstrijd voor eigen publiek niet winnen. Maar Bree hoeft niet te vrezen want ze behoudt haar eerste plaats. Pierce won van Radwanska en plaatste zich zo voor de kwartfinale. Doordat Petrova nog haar laatste partij won, zakte radwanska zelfs naar de laatste plaat in de oranje poule.

Kims setstanden zijn 2-1 ipv 2-2 denk ik
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  kken 24.05.07 20:35

Bart schreef:
kken schreef: Clijster en Pierce naar kwartfinale

Eindstand oranje groep

1: CLIJSTERS Kim 2-2 5-2

Kims setstanden zijn 2-1 ipv 2-2 denk ik

Klein foutje. Het zijn wel geen setstanden maar gewonnen of verloren partijen. Bedankt om het even te melden
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  krullie 24.05.07 21:56

Eerst tegen Rubin spelen in de kwartfinale, en dan samen dubbelen, dat wordt een bizar dagje Laughing
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44
Registration date : 07-12-06

http://www.xaviermalissesite.be

Bericht  boyke 24.05.07 22:42

Kvind da dit toernooi moet meetellen voor de rankings. Razz
Per gewonnen wedstrijd: + 100 punten banaan
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06

Bericht  dieterk 24.05.07 23:05

Kim Clijsters over haar samenwerking met Mauresmo:

"De eerste en laatste keer. Het liep van geen kanten, dat mens was constant naar mijn achterste aan het gapen. Niet te doen. Wat zei ze dat ik haar wou kussen? Dan was dat wss haar verbeelding, ik ging gewoon naar het gezicht om een tactiek in haar oor te fluisteren. Waarschijnlijk dacht ze dat ik haar elke keer wou kussen. Ik ben blij dat het erop zit!"
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Registration date : 08-12-06

Bericht  HawkEye 25.05.07 0:17

"Jammer dat ik niet met Kim dubbelde"

The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi) - Pagina 3 Tammyf15

Tamaryn Hendler speelt haar eerste 'proftornooi' al is het maar een exhibitie. Ze won zo maar eventjes van Dinara Safina en was in twee sets te sterk voor landgenote Yanina Wickmayer, allebei speelsters die een volledig programma afwerken op het grote FWTA-circuit. Tamaryn speelt momenteel nog bij de junioren. Als veertienjarige vinden zij en haar coach haar nog veel te jong om iets te komen doen op het professionele circuit.

Toch bleek deze bescheiden stap naar de groten de aarde toch niet zo slecht. Ze staat in de kwartfinales op "The Flanders Open" in Bree en is daar dolgelukkig mee: "Dit is fantastisch. Safina en Wickmayer zijn erg goede speelsters. Rubin speelde nog net wat te snel voor me. Toch vond ik dat ik niet werd weggeslagen. Ik vond het een eer om tegenover hen te mogen staan."

In het dubbelspel verliep het minder. Samen met Mirza verloor ze elke partij. "Ik vond het jammer dat ik niet met Kim heb kunnen dubbelen. Zij blijft mijn grote voorbeeld. Vorig jaar zag ik haar voor het eerst op Roland Garros in de finale. De manier waarop zij speelt, vind ik gewoon fantastisch. Ze is ook zo'n lief meisje met een fantastische persoonlijkheid. Maar Sania heeft me goed geholpen. Ze is de beste speelster van het moment, maar ik denk dat deze combinatie niet voldoende was, zeker niet op gras."

Diezelfde Clijsters kan wel haar opponente in de halve finale worden. "Oh, daar denk ik nog lang niet aan! Dan verlies ik zeker morgen tegen Paszek. Vind het wel gek eigenlijk dat ik nu Tamira ontmoet. Ik ken haar nog van bij de juniores. Ze is twee jaar ouder als mij, maar speelt een pak krachtiger. Dat maakt haar tot een degelijke FWTA-speelster. Ik hoop dat ik morgen niet helemaal van de baan wordt geslagen en tegen Kim dan die halve finale mag spelen. Dat zou een droom zijn die werkelijkheid wordt."

The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi) - Pagina 3 Fecup310
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  kken 25.05.07 21:19

Droom van Tamaryn Hendler komt uit!

CLIJSTERS Kim d. HARKLEROAD Ashley 6-4 2-6 6-4
HENDLER Tamaryn d. PASZEK Tamira 6-4 1-6 6-3
SCHNYDER Patty d. RUBIN Chanda 7-6 (0) 7-6 (6)
PIERCE Mary d. MAURESMO Amélie 6-4 1-6 6-3

Er staat al zeker een Belgische speelster in de finale. Kim Clijsters won zoals verwacht haar wedstrijd. Tamaryn Hendler blijft verbazen. Ze staat al onmiddelijk in de halve finale. Het is wel opmerkelijk dat drie van de vier groepswinnaars vandaag hebben verloren. Alleen Clijsters bevestigde. Patty Schnyder kon zelfs winnen in twee sets. Al was het wel heel nipt in de tiebreak van de tweede set. Ze neemt het tevens op tegen Mary Pierce die haar landgenote Amélie Mauresmo versloeg.

Speelschema morgen

CLIJSTERS Kim vs. HENDLER Tamaryn
SCHNYDER Patty vs. PIERCE Mary

PETROVA Nadia/ Paszek Tamira vs. SCHNDER Patty/ RUBEN Chanda
PIERCE Mary/RADWANSKA Agnieszka vs. SAFINA Dinara/ WICKMATER Yanina
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  krullie 25.05.07 21:54

Halve finale enkel en dubbel Very Happy
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44
Registration date : 07-12-06

http://www.xaviermalissesite.be

Bericht  HawkEye 26.05.07 0:30

"Droom wordt werkelijkheid"

The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi) - Pagina 3 Tammy217

Tamaryn Hendler heeft de halve finales bereikt op het exhibitietornooi van Bree. Ze versloeg in de kwartfinales de Oostenrijkse Tamira Paszek. Nu wacht een wel heel bijzondere partij want haar grote idool, Kim Clijsters, geeft haar zaterdag partij.

HENDLER Tamaryn d. PASZEK Tamira 6-4 1-6 6-3

"Dit is ongelofelijk! Tamira klopte me al een aantal keren bij de junioren, en net nu neem ik revanche. Schitterend! Nu tegen mijn grote voorbeeld, ik krijg er kippenvel van! Ik hoop dat het een leuke partij wordt, want gezien het niveauverschil zou het wel eens snel afgelopen kunnen zijn. Dit is hoedanook een droom die werkelijkheid wordt."
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  dieterk 26.05.07 1:31

Hendler is dè Belgische toekomst!!!

Na haar verlies in de eerste ronde van Roland Garros lijkt Kim stilaan terug de oude. Volop opgeladen speelde ze dit week voor eigen volk in haar eigenste Bree al enkele goede wedstrijden. Een goede voorbereiding op Wimbledon, want dat is Kim haar volgend doel...

"Ik ben blij om hier in mijn eigen stad toch in de halve finale te staan. Iedereen verwacht natuurlijk dat ik dat hier win, zeker nu dat bijna het hele tornooi onthoofd is na de uitschakeling van Vera in het begin van de week en Rubin vandaag. Maar onderschat die nieuwkomers maar niet, ik heb deze week het al tegen heel wat van die speelsters mogen opnemen en ze hebben allemaal talent. Morgen speel ik bijvoorbeeld tegen Hendler, zij is de toekomst van het Belgische tennis. Jullie kunnen op jullie beide oren slapen als ik de racket voorgoed weg leg dan zal zij jullie verwennen. Of ik de topfavoriet ben? Ja ik kan dat moeilijk ontkennen ej! (lacht). Maar ik heb Hendler deze week al zien spelen en ik moet toegeven, ik ben er niet helemaal gerust in. Als zij haar emoties onder controle kan houden zou het wel eens spannend kunnen worden. Maar ik ben zeer blij dat ik al in de halve finale sta, dit is een goede voorbereiding op Wimbledon dat binnen een goede maand van start gaat en ja daar richt ik mijn pijlen op! Ook een dikke merci aan de organisatie hier, alles is goed in orde! Proficiat!!!

The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi) - Pagina 3 050226

Kim blij met haar halve finale plaats. Na de teleurstellende resultaten van de voorbije weken terug een halve finale plaats. Gaat ze voor de eerste keer dit seizoen door naar de finale?
dieterk
dieterk
God
God

Bericht  kken 26.05.07 20:16

Clijsters en Pierce naar de finale

enkelspel

CLIJSTERS Kim d. HENDLER Tamaryn 6-2 7-5
PIERCE Mary d. SCHNYDER Patty 7-5 2-6 6-3

dubbelspel

PETROVA Nadia/ Paszek Tamira d. SCHNDER Patty/ RUBEN Chanda 6-0 0-6 7-6 (2)
PIERCE Mary/RADWANSKA Agnieszka vs. SAFINA Dinara/ WICKMAYER Yanina 0-6 6-1 6-1

Kim Clijsters doet wat het publiek van haar verwacht. Ze zit in de finale. In de halve finale kwam ze eenvoudig langs Hendler. Het Belgische talent mag op een uitzonderlijke week terugkijken. Mary Pierce haalde het in drie sets van Patty Schnyder. De finale gaat dus tussen Clijsters en Pierce. Ze namen het eerder deze week al tegen elkaar op in de poules. Toen won clijsters vlot.

CLIJSTERS Kim d. PIERCE Mary 7-5 6-2

De vraag is nu: Heeft Pierce een andere strategie dan in het begin van de week? Kan Kim Clijsters de druk morgen wel aan? We zullen het morgen te weten komen.

Pierce zit ook in de finale van het dubbelspel. Ze heeft een uitzonderlijke week. Morgen weten we of Clijsters het tornooi in bree wint. Of zou Pierce morgen met 0,1 of 2 titels naar huis vertrekken?
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  HawkEye 27.05.07 11:02

Proficiat Kim hoedje af
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  dieterk 27.05.07 11:50

Ik ga dat hier winnen!

Kim Clijsters staat in haar eerste finale van het seizoen. Het mag dan misschien maar in een exhibitietornooi zijn, maar voor Kim is dit tornooi van groot belang. Het wordt namelijk georganiseerd in haar home town Bree.

"Het is echt raar spelen hier. Heel mijn familie en al mijn buren in de tribune. Er wordt dan ook nog eens gespeeld op de velden waar ik als klein meisje trainde, alles hier lijkt zo vertrouwelijk. Vandaar misschien ook mijn goede prestaties, ik heb hier echt niks druk. Het is juist dat ik hier aan het opwarmen ben, terwijl ik een wedstrijd aan het spelen ben. Ook vandaag tegen Tamaryn, in de eerste set zag ik duidelijk dat ze last had van zenuwen. Ze zei voor de match dat het een droom was om tegen mij te spelen, wel ik zag duidelijk dat ze in de eerste set met te veel respect voor mij speelde. In de tweede kwam ze er veel beter in, maar ik wist dat ik haar niet in de wedstrijd mocht laten komen. Als het tot een derde set was gekomen was het waarschijnlijk moeilijk geweest. Ik hoop Hendler snel terug te zien. Nu wacht Mary Pierce, van haar heb ik eerder deze week in de poules gewonnen maar vandaag wordt het een hele andere wedstrijd. Het zal niet makelijk worden, een maand geleden won Mary nog van mij, weliswaar op gravel.Wat mijn kansen zijn? Ik ga dat hier doodleuk winnen! (lacht)"

The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi) - Pagina 3 42366

Kim bedankt haar supporters, hopenlijk neemt ze vandaag de trofee mee naar huis
dieterk
dieterk
God
God

Bericht  kken 27.05.07 21:00

Pierce neemt beide titels mee naar huis!

PIERCE Mary d. CLIJSTERS Kim 1-6 7-6(3) 6-1

PIERCE Mary/RADWANSKA Agnieszka d.PETROVA Nadia/ Paszek 1-6 6-4 6-2

Pierce heeft the flanders open gewonnen. In de finale was ze in drie sets te sterk voor Kim Clijsters. Door het thuispubliek gesteund won Kim Clijsters vlot de eerste set. De tweede set liep gelijk op. Maar Kim Clijsters kon het niet afmaken in de tweede set. In de derde set kon Clijsters geen antwoord meer bieden op het spel van Pierce. Ze had dus duidelijk haar les geleerd van haar verloren partij eerder deze week.
Daarna speelde ze samen met Radwanska de finale van het dubbelspel. Ze verloren geen keer het ganse tornooi. Dus de terechte winnaars van het dubbelspel.

The Flanders Open // Bree (BEL) (exhibitietornooi) - Pagina 3 _41440407_pierce_getty_300

Hier komt een einde aan mijn korte carrière als tornooidirecteur. Hopelijk vonden jullie het een beetje goed Very Happy .
Nu ga ik verder met het trainen van Venus Williams en Gael Monfils. Ze nemen volgende week deel aan het mixed dubbel op wimbledon. Hopelijk geraken ze even ver als op rolland garros.(de finale winnen Very Happy ).

Laatst aangepast door op 28.05.07 9:31; in totaal 1 keer bewerkt
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  HawkEye 27.05.07 21:07

Proficiat Mary & Aga!

Felicitaties ook voor kken, super gedaan yes
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gast 28.05.07 1:25

Dit klopt niet hoor Paszek en Petrova staan in de finale?

En deze wedstrijd is al in de halve finale gespeeld dus dit kan zowiezo niet de finale zijn:

PIERCE Mary/RADWANSKA Agnieszka d. SAFINA Dinara/ WICKMAYER Yanina 1-6 6-4 6-2

Gast
Gast

Bericht  kken 28.05.07 9:32

babyboy schreef:Dit klopt niet hoor Paszek en Petrova staan in de finale?

En deze wedstrijd is al in de halve finale gespeeld dus dit kan zowiezo niet de finale zijn:

PIERCE Mary/RADWANSKA Agnieszka d. SAFINA Dinara/ WICKMAYER Yanina 1-6 6-4 6-2

Heb per ongeluk de verkeerde naam geplakt. Nu klopt het wel
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  dieterk 28.05.07 10:39

Jammer voor Kim Crying or Very sad Proficiat aan de winnaars! Ook aan jou kken voor de goede organisatie yes
dieterk
dieterk
God
God

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: