FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FWTA Roland Garros

+11
krullie
Wimpie
Gunter
kimmie
raf
Kitty
dieterk
Nick
dries22
Grandslamer
HawkEye
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

FWTA Roland Garros - Pagina 3 Empty Re: FWTA Roland Garros

Bericht  fluvia 21.05.07 22:17

Bericht op www.flaviapennetta.it (21/05/07):

Dag,

Ik ben blij en ontgoocheld tegelijkertijd. Ontgoocheld om de verloren halve finales op Roland Garros. Ik was tijdens de vorige wedstrijden diep door mijn reserves gegaan en die twee partijen in de halve finales waren er fysisch misschien wel teveel aan. Toch wou ik niet opgeven want zowel in het enkelspel als in het dubbelspel stond de nummer 1-positie op het spel. Als je de kans krijgt om dubbel nummer 1 te worden, geef je niet graag forfait.

Toch ben ik ook blij al zijn Maria Sharapova en ik in het dubbelspel gezakt van 1 naar 3. Ik behaal ik het enkelspel mijn hoogste ranking ooit. Ik ben nu de nieuwe nummer 2. Hier ben ik erg fier over en dit seizoen is dan ook al volop geslaagd. Al mogen er natuurlijk nog vele mooie resultaten bijkomen.

De fysische grenzen die ik tijdens Roland Garros ben tegengekomen doen mij ook de volgende beslissingen nemen. Ik ga tijdens de komende FWTA-pauze geen exhibitietornooien spelen. Ik wil uitrusten om daarna het tweede deel van het FWTA-seizoen fris te kunnen aanvatten. Ik hoop dat jullie mijn beslissing kunnen begrijpen.

Tot schrijfs!
Flavia,
xxx
fluvia
fluvia
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 39
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3