FWTA Berlijn
+11
Nick
Pieter
kken
kaaswafel
kimmie
boyke
dieterk
Grandslamer
Dark Tiger
lordfrans
HawkEye
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
FWTA Berlijn
Qatar Telecom German Open
30 april tot 6 mei 2007 // Berlijn (DUI) // Tier I
Medina-Garrigues - Capriati [WC]
Kuznetsova - Radwanska
Schnyder - Hingis [7]
Dechy [4] - Q
Flipkens - Mirza
Krajicek - Q
S Williams - Pennetta [6]
Kournikova [8] - V Williams [WC]
Sharapova - Q
Myskina - Mandula
Hantuchova - Zvonareva [3]
Golovin [5] - Henin
Rubin - Q
Mauresmo - Safina
Petrova - K Clijsters [2]
Singles Qualifying Draw
Eerste ronde
Ivanovic [1] - Molik
Pierce - Dulko
Jankovic [2] - Kanepi
Harkleroad - E Clijsters
Dementieva [3] - Zakopalova
King - Paszek
Wickmayer [4] - Maes
Peer - Sprem
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Pennetta/Sharapova [1] - Flipkens/Wickmayer
Davenport/Zvonareva - Harkleroad/Mirza
Krajicek/Mandula - Rubin/Safina
Q - Hingis/Kournikova [3]
Medina-Garrigues/Schnyder [4] - Q
K Clijsters/Ivanovic - Golovin/Stevenson
Paszek/S Williams - Dementieva/Dulko
Mauresmo/Myskina - Hantuchova/Pierce [2]
Doubles Qualifying Draw
Eerste ronde
Dechy/Kuznetsova [1] - E Clijsters/King
Capriati/Radwanska - Zakopalova/Petrova
Henin/Sprem [2] - Jankovic/Peer
Maes/V Williams - Kanepi/Molik
30 april tot 6 mei 2007 // Berlijn (DUI) // Tier I
Medina-Garrigues - Capriati [WC]
Kuznetsova - Radwanska
Schnyder - Hingis [7]
Dechy [4] - Q
Flipkens - Mirza
Krajicek - Q
S Williams - Pennetta [6]
Kournikova [8] - V Williams [WC]
Sharapova - Q
Myskina - Mandula
Hantuchova - Zvonareva [3]
Golovin [5] - Henin
Rubin - Q
Mauresmo - Safina
Petrova - K Clijsters [2]
Singles Qualifying Draw
Eerste ronde
Ivanovic [1] - Molik
Pierce - Dulko
Jankovic [2] - Kanepi
Harkleroad - E Clijsters
Dementieva [3] - Zakopalova
King - Paszek
Wickmayer [4] - Maes
Peer - Sprem
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Pennetta/Sharapova [1] - Flipkens/Wickmayer
Davenport/Zvonareva - Harkleroad/Mirza
Krajicek/Mandula - Rubin/Safina
Q - Hingis/Kournikova [3]
Medina-Garrigues/Schnyder [4] - Q
K Clijsters/Ivanovic - Golovin/Stevenson
Paszek/S Williams - Dementieva/Dulko
Mauresmo/Myskina - Hantuchova/Pierce [2]
Doubles Qualifying Draw
Eerste ronde
Dechy/Kuznetsova [1] - E Clijsters/King
Capriati/Radwanska - Zakopalova/Petrova
Henin/Sprem [2] - Jankovic/Peer
Maes/V Williams - Kanepi/Molik
Laatst aangepast door op 06.05.07 10:46; in totaal 2 keer bewerkt
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Re: FWTA Berlijn
Can Jenny get a wildcard??
lordfrans- Prince Member
- Aantal berichten : 117
Leeftijd : 34
Registration date : 28-04-07
lordfrans schreef:Can Jenny get a wildcard??
Yes, she can. Voor de hoofdtabel van het enkelspel in je eerste tornooi krijg je sowieso een wild card.
HawkEye- HawkEye
Bart schreef:lordfrans schreef:Can Jenny get a wildcard??
Yes, she can. Voor de hoofdtabel van het enkelspel in je eerste tornooi krijg je sowieso een wild card.
Woehoe!!!! Ze droomt van een entree tegen 's werelds nummer 1 en amerikaanse Stevenson
lordfrans- Prince Member
All American Girl Jenny arrives on tour
Ik ben al de knapste van de Amerikanen en binnekort ben ik ook de beste!!Aldus de bloedmooie Amerikaanse
Ik ben al de knapste van de Amerikanen en binnekort ben ik ook de beste!!Aldus de bloedmooie Amerikaanse
lordfrans- Prince Member
In Berlijn gaan we ons verder toeleggen op het dubbelspel. In het enkelspel hebben we nog maar één doel dit seizoen: Wimbledon winnen. In het dubbel willen we ons kwalificeren voor de Masters en enkele tornooien winnen, waaronder Wimbledon.
Dark Tiger schreef:In Berlijn gaan we ons verder toeleggen op het dubbelspel. In het enkelspel hebben we nog maar één doel dit seizoen: Wimbledon winnen. In het dubbel willen we ons kwalificeren voor de Masters en enkele tornooien winnen, waaronder Wimbledon.
Ik heb vernomen dat jij nu met Myskina dubbelt?
HawkEye- HawkEye
Ik denk dat er ergens een misverstand is door een onoplettendheid van mijnentwege. Wie is de manager van Golovin en wie van Myskina? Met wie dubbelde Myskina tot op heden? Ik dacht dat ik al een tijdje aant afspreken was met de manager van Golovin, maar blijkbaar was dat de manager van Myskina. Een beetje een domme situatie nu.Bart schreef:Dark Tiger schreef:In Berlijn gaan we ons verder toeleggen op het dubbelspel. In het enkelspel hebben we nog maar één doel dit seizoen: Wimbledon winnen. In het dubbel willen we ons kwalificeren voor de Masters en enkele tornooien winnen, waaronder Wimbledon.
Dump je Golovin??Dark Tiger schreef:Ik denk dat er ergens een misverstand is door een onoplettendheid van mijnentwege. Wie is de manager van Golovin en wie van Myskina? Met wie dubbelde Myskina tot op heden? Ik dacht dat ik al een tijdje aant afspreken was met de manager van Golovin, maar blijkbaar was dat de manager van Myskina. Een beetje een domme situatie nu.Bart schreef:Dark Tiger schreef:In Berlijn gaan we ons verder toeleggen op het dubbelspel. In het enkelspel hebben we nog maar één doel dit seizoen: Wimbledon winnen. In het dubbel willen we ons kwalificeren voor de Masters en enkele tornooien winnen, waaronder Wimbledon.
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
Dark Tiger schreef:Ik denk dat er ergens een misverstand is door een onoplettendheid van mijnentwege. Wie is de manager van Golovin en wie van Myskina? Met wie dubbelde Myskina tot op heden? Ik dacht dat ik al een tijdje aant afspreken was met de manager van Golovin, maar blijkbaar was dat de manager van Myskina. Een beetje een domme situatie nu.Bart schreef:Dark Tiger schreef:In Berlijn gaan we ons verder toeleggen op het dubbelspel. In het enkelspel hebben we nog maar één doel dit seizoen: Wimbledon winnen. In het dubbel willen we ons kwalificeren voor de Masters en enkele tornooien winnen, waaronder Wimbledon.
Myskina = de rat
Golovin = Grandslamer
Aan jou de keuze
HawkEye- HawkEye
Hoe zit het met Mauresmo dan?
Eigenlijk wil ik Golovin helemaal niet dumpen, maar de manager van Myskina heeft nu zo hard zijn best gedaan. Ik weet het niet.
Denk dat Stevenson best een andere manager zoekt, want de huidige is precies niet echt bij de zaak de laatste tijd. Hij heeft misschien wat veel aan de drank gezeten na het veroveren van de nr1.
Eigenlijk wil ik Golovin helemaal niet dumpen, maar de manager van Myskina heeft nu zo hard zijn best gedaan. Ik weet het niet.
Denk dat Stevenson best een andere manager zoekt, want de huidige is precies niet echt bij de zaak de laatste tijd. Hij heeft misschien wat veel aan de drank gezeten na het veroveren van de nr1.
Kan Kim op de verjaardag van haar coach voor het eerst op nummer 1 staan volgende week? Het zou mooi zijn, maar ik denk eerlijk gezegd dat het nooit zal lukken. We hebben al zo veel tegenslag gekend Maar Kim is een harde ej!
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Deze week zal het wel winnen, zeker als Stevenson er in de eerste ronde blijft uitgaan.dieterk schreef:Kan Kim op de verjaardag van haar coach voor het eerst op nummer 1 staan volgende week? Het zou mooi zijn, maar ik denk eerlijk gezegd dat het nooit zal lukken. We hebben al zo veel tegenslag gekend Maar Kim is een harde ej!
Dark Tiger schreef:Deze week zal het wel winnen, zeker als Stevenson er in de eerste ronde blijft uitgaan.dieterk schreef:Kan Kim op de verjaardag van haar coach voor het eerst op nummer 1 staan volgende week? Het zou mooi zijn, maar ik denk eerlijk gezegd dat het nooit zal lukken. We hebben al zo veel tegenslag gekend Maar Kim is een harde ej!
Koppel ik je nu aan Golovin of Myskina ??
Als je de Masters wil halen, is het best dat je bij Golovin blijft aangezien je anders van 0 moet beginnen.
HawkEye- HawkEye
Daar was ik ook aan aant denken en dat zou misschien wel het meest verstandige zijn.Bart schreef:Dark Tiger schreef:Deze week zal het wel winnen, zeker als Stevenson er in de eerste ronde blijft uitgaan.dieterk schreef:Kan Kim op de verjaardag van haar coach voor het eerst op nummer 1 staan volgende week? Het zou mooi zijn, maar ik denk eerlijk gezegd dat het nooit zal lukken. We hebben al zo veel tegenslag gekend Maar Kim is een harde ej!
Koppel ik je nu aan Golovin of Myskina ??
Als je de Masters wil halen, is het best dat je bij Golovin blijft aangezien je anders van 0 moet beginnen.
Ondertussen zijn er nog meer mogelijkheden. Het is niet simpel allemaal.
Wat is mij dat hier allemaal voor een gedoe Golovin,Myskina,Mauresmo, Stevenson... Kim is toch een makelijke speelsters ej
dieterk- God
Te verdedigen punten
Singles
GOLOVIN Tatiana 300
PETROVA Nadia 300
DECHY Nathalie 210
HENIN Justine 135
KOURNIKOVA Anna 135
SAFINA Dinara 135
FLIPKENS Kirsten 75
HANTUCHOVA Daniela 75
HINGIS Martina 75
IVANOVIC Ana 75
MEDINA-GARRIGUES Anabel 75
RUBIN Chanda 75
SHARAPOVA Maria 75
STEVENSON Alexandra 75
WICKMAYER Yanina 44
CLIJSTERS Kim 25
DAVENPORT Lindsay 25
HARKLEROAD Ashley 25
KRAJICEK Michaella 25
MANDULA Petra 25
MAURESMO Amélie 25
MIRZA Sania 25
MYSKINA Anastasia 25
PENNETTA Flavia 25
PIERCE Mary 25
RADWANSKA Agnieszka 25
SCHNYDER Patty 25
WILLIAMS Serena 25
ZVONAREVA Vera 1
CAPRIATI Jennifer 0
CLIJSTERS Elke 0
DEMENTIEVA Elena 0
DULKO Gisela 0
JANKOVIC Jelena 0
KANEPI Kaia 0
KING Vania 0
KUZNETSOVA Svetlana 0
MAES Caroline 0
MOLIK Alicia 0
PASZEK Tamira 0
PEER Shahar 0
SPREM Karolina 0
WILLIAMS Venus 0
ZAKOPALOVA Klara 0
Doubles
PENNETTA Flavia 300
SHARAPOVA Maria 300
WILLIAMS Serena 210
HINGIS Martina 135
KOURNIKOVA Anna 135
RUBIN Chanda 135
SAFINA Dinara 135
CLIJSTERS Kim 75
FLIPKENS Kirsten 75
HANTUCHOVA Daniela 75
IVANOVIC Ana 75
PIERCE Mary 75
SCHNYDER Patty 75
WICKMAYER Yanina 75
MYSKINA Anastasia 44
PETROVA Nadia 44
DAVENPORT Lindsay 25
DECHY Nathalie 25
GOLOVIN Tatiana 25
HARKLEROAD Ashley 25
HENIN Justine 25
KRAJICEK Michaella 25
MANDULA Petra 25
MIRZA Sania 25
RADWANSKA Agnieszka 25
STEVENSON Alexandra 25
ZVONAREVA Vera 25
CAPRIATI Jennifer 0
CLIJSTERS Elke 0
DEMENTIEVA Elena 0
DULKO Gisela 0
JANKOVIC Jelena 0
KANEPI Kaia 0
KING Vania 0
KUZNETSOVA Svetlana 0
MAES Caroline 0
MAURESMO Amélie 0
MOLIK Alicia 0
PASZEK Tamira 0
PEER Shahar 0
SPREM Karolina 0
WILLIAMS Venus 0
ZAKOPALOVA Klara 0
Singles
GOLOVIN Tatiana 300
PETROVA Nadia 300
DECHY Nathalie 210
HENIN Justine 135
KOURNIKOVA Anna 135
SAFINA Dinara 135
FLIPKENS Kirsten 75
HANTUCHOVA Daniela 75
HINGIS Martina 75
IVANOVIC Ana 75
RUBIN Chanda 75
SHARAPOVA Maria 75
STEVENSON Alexandra 75
WICKMAYER Yanina 44
CLIJSTERS Kim 25
DAVENPORT Lindsay 25
HARKLEROAD Ashley 25
KRAJICEK Michaella 25
MANDULA Petra 25
MAURESMO Amélie 25
MIRZA Sania 25
MYSKINA Anastasia 25
PENNETTA Flavia 25
PIERCE Mary 25
RADWANSKA Agnieszka 25
SCHNYDER Patty 25
WILLIAMS Serena 25
ZVONAREVA Vera 1
CAPRIATI Jennifer 0
CLIJSTERS Elke 0
DEMENTIEVA Elena 0
DULKO Gisela 0
JANKOVIC Jelena 0
KANEPI Kaia 0
KING Vania 0
KUZNETSOVA Svetlana 0
MAES Caroline 0
MOLIK Alicia 0
PASZEK Tamira 0
PEER Shahar 0
SPREM Karolina 0
WILLIAMS Venus 0
ZAKOPALOVA Klara 0
Doubles
PENNETTA Flavia 300
SHARAPOVA Maria 300
WILLIAMS Serena 210
HINGIS Martina 135
KOURNIKOVA Anna 135
RUBIN Chanda 135
SAFINA Dinara 135
CLIJSTERS Kim 75
FLIPKENS Kirsten 75
HANTUCHOVA Daniela 75
IVANOVIC Ana 75
PIERCE Mary 75
SCHNYDER Patty 75
WICKMAYER Yanina 75
MYSKINA Anastasia 44
PETROVA Nadia 44
DAVENPORT Lindsay 25
DECHY Nathalie 25
GOLOVIN Tatiana 25
HARKLEROAD Ashley 25
HENIN Justine 25
KRAJICEK Michaella 25
MANDULA Petra 25
MIRZA Sania 25
RADWANSKA Agnieszka 25
STEVENSON Alexandra 25
ZVONAREVA Vera 25
CAPRIATI Jennifer 0
CLIJSTERS Elke 0
DEMENTIEVA Elena 0
DULKO Gisela 0
JANKOVIC Jelena 0
KANEPI Kaia 0
KING Vania 0
KUZNETSOVA Svetlana 0
MAES Caroline 0
MAURESMO Amélie 0
MOLIK Alicia 0
PASZEK Tamira 0
PEER Shahar 0
SPREM Karolina 0
WILLIAMS Venus 0
ZAKOPALOVA Klara 0
HawkEye- HawkEye
Qui est l'amour de Kim?
In het circuit gaat de roddel dat Kim Clijsters tegenwoordig een vriend zou hebben! Het zou gaan om een mannelijke FATP speler, meer kwamen we echter nog niet te weten. Morgen moet Kim de verplichte persconferenties afleggen in Berlijn, hopelijk komen we daar iets meer te weten
Heeft "prinses fiona" haar Shrek gevonden?
In het circuit gaat de roddel dat Kim Clijsters tegenwoordig een vriend zou hebben! Het zou gaan om een mannelijke FATP speler, meer kwamen we echter nog niet te weten. Morgen moet Kim de verplichte persconferenties afleggen in Berlijn, hopelijk komen we daar iets meer te weten
Heeft "prinses fiona" haar Shrek gevonden?
dieterk- God
We hebben een voorstel: Stevenson dubbelt dit tornooi met Myskina en Mauresmo met Golovin. Als één van beide koppels het tornooi wint, houden we die partnerships aan, anders keren we allemaal terug naar onze oude partners zodat we alle vier meer kans hebben om de Masters te halen.
"Berlijn c'est super!!"
Tatiana Golovin is na haar finale plek in Charleston afgereisd naar Berlijn. De blondine is hier titelverdedigster, maar weet van zich zelf dat ze de vorm te pakken heeft. Golovin is dit toernooi trouwens ook nog verwikkeld in een dubbelspel probleem. De trainer van Stevenson heeft er een boeltje van gemaakt, al ziet Golovin dat niet zo. Alexandra dubbelde steeds met Golovin terwijl ze eigenlijk met Myskina wilde dubbelen. Nu heeft de trainer opeens Mauresmo met Golovin gekoppelt..
"Stevenson is een geweldige meid! en ik voel helemaal niet gepasseerd zou ze niet meer met me willen dubbelen. Helaas heeft ze al wel wat trainingsinfo ontvangen maar ik weet dat ze daar weinig aan gaat doen. Ik ken haar goed en ze is een meid naar mijn hart. Ik zie wel met wie ik ga dubbelen, ik heb nog geen contact gehad met Momo. Mais Amélie, elle est fantastique!"
Q: Golovin hoe kan het dat je helemaal niet op je voorgangers lijkt, die nogal bitchy uit de hoek konden komen, ben jij opeens een superzoet en lief meisje?
"Ik zou mijzelf geen superzoet en lief meisje noemand maar ik ben zeker geen bitchy. Tenminste dat denk ik zelf. ik wil niemand beledigen. Het is hier al lelijk genoeg, daar bedoel ik niemand mee. Maar als mensen zich aangesproken voelen, dan moeten ze hun gedrag maar veranderen. Ik kan met iedereen hier overweg dus ook wel met de personen die zich aangesproken voelden. Maar nogmaals ik wil niemand kwetsen! Je suis aimable!"
Tatiana Golovin is na haar finale plek in Charleston afgereisd naar Berlijn. De blondine is hier titelverdedigster, maar weet van zich zelf dat ze de vorm te pakken heeft. Golovin is dit toernooi trouwens ook nog verwikkeld in een dubbelspel probleem. De trainer van Stevenson heeft er een boeltje van gemaakt, al ziet Golovin dat niet zo. Alexandra dubbelde steeds met Golovin terwijl ze eigenlijk met Myskina wilde dubbelen. Nu heeft de trainer opeens Mauresmo met Golovin gekoppelt..
"Stevenson is een geweldige meid! en ik voel helemaal niet gepasseerd zou ze niet meer met me willen dubbelen. Helaas heeft ze al wel wat trainingsinfo ontvangen maar ik weet dat ze daar weinig aan gaat doen. Ik ken haar goed en ze is een meid naar mijn hart. Ik zie wel met wie ik ga dubbelen, ik heb nog geen contact gehad met Momo. Mais Amélie, elle est fantastique!"
Q: Golovin hoe kan het dat je helemaal niet op je voorgangers lijkt, die nogal bitchy uit de hoek konden komen, ben jij opeens een superzoet en lief meisje?
"Ik zou mijzelf geen superzoet en lief meisje noemand maar ik ben zeker geen bitchy. Tenminste dat denk ik zelf. ik wil niemand beledigen. Het is hier al lelijk genoeg, daar bedoel ik niemand mee. Maar als mensen zich aangesproken voelen, dan moeten ze hun gedrag maar veranderen. Ik kan met iedereen hier overweg dus ook wel met de personen die zich aangesproken voelden. Maar nogmaals ik wil niemand kwetsen! Je suis aimable!"
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Er is afgesproken dat Myskina blijft dubbel met Mauresmo.Dark Tiger schreef:We hebben een voorstel: Stevenson dubbelt dit tornooi met Myskina en Mauresmo met Golovin. Als één van beide koppels het tornooi wint, houden we die partnerships aan, anders keren we allemaal terug naar onze oude partners zodat we alle vier meer kans hebben om de Masters te halen.
Stevenson zal het dus met Golovin moeten stellen.
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Ok, geen probleem, zolang iedereen maar een partner heeft en op deze manier is het ook het beste ivm de race naar de Masters.boyke schreef:Er is afgesproken dat Myskina blijft dubbel met Mauresmo.Dark Tiger schreef:We hebben een voorstel: Stevenson dubbelt dit tornooi met Myskina en Mauresmo met Golovin. Als één van beide koppels het tornooi wint, houden we die partnerships aan, anders keren we allemaal terug naar onze oude partners zodat we alle vier meer kans hebben om de Masters te halen.
Stevenson zal het dus met Golovin moeten stellen.
Vera Zvonareva heeft in Berlijn opgetreden voor de organisatie.
Achteraf werden er gratis Berlijnse bollen uitgedeeld...Vera is er dol op maar haar lijn mag er niet onder lijden
Nu over naar het echte werk....trainen, trainen en nog meer trainen
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Jenny girl wacht op de loting!!! Ze blijft dromen van een affiche Stevenson-Capriati. Maar een andere Amerikaanse (Serene ofzo ) zou ook mooi zijn
lordfrans- Prince Member
kimmie schreef:
Vera Zvonareva heeft in Berlijn opgetreden voor de organisatie.
Merci
HawkEye- HawkEye
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: