FWTA Basel {Patty Schnyder Cup}
+8
kken
dries22
Dark Tiger
dieterk
kimmie
krullie
Grandslamer
HawkEye
12 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: FWTA Basel {Patty Schnyder Cup}
Patty
Korte reactie van Anabel: "Ik ben blij dat we toch nog een dubbeltitel hebben gewonnen en ik ga mijn maatje enorm missen." "En nu gaan we de overwinningen lekker vieren."
Korte reactie van Anabel: "Ik ben blij dat we toch nog een dubbeltitel hebben gewonnen en ik ga mijn maatje enorm missen." "En nu gaan we de overwinningen lekker vieren."
Kitty- Prince Member
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43
Registration date : 08-12-06
Proficiat Patty
Schitterend gespeeld héél de week op jouw afscheidstornooi
Patty het gaat je verder héél goed
we zullen je missen, je was altijd ons hier...
Schitterend gespeeld héél de week op jouw afscheidstornooi
Patty het gaat je verder héél goed
we zullen je missen, je was altijd ons hier...
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Schnyder dolgelukkig met dubbele winst
Patty was dolgelukkig na haar 1e enkeltitel en 12e dubbeltitel :
"Schitterend gewoon, na 6 jaar spelen eindelijk mijn eerste enkeltitel, ik kan het nog altijd niet geloven! Dit is ongetwijfeld het mooiste moment van mijn carrière. En dan nog mijn 12e dubbeltitel ook samen met Anabel.
Graag wil ik iedereen bedanken die me gesteund heeft tijdens de voorbije 6 seizoenen, en natuurlijk ook het publiek en alle speelsters die zo lief voor me waren afgelopen week. Ik heb vele mooie momenten beleefd op de tour. Na het afscheid van mijn ex-dubbelmaatje Callens had ik het even moeilijk en wilde ik kappen met tennis, maar ik ben blij dat ik toen heb doorgebeten. Daarom ben ik ook zo blij dat ik voor de 2e keer dit seizoen een titel won met Anabel. We stijgen nu ook naar de 7e plaats in de rankings, ooit stond ik op één, dus het zou super zijn om dat dit jaar nog eens te mogen bereiken.
Maar de rest van het jaar wil ik vooral genieten & afscheid nemen van het publiek op alle tornooien. "
Patty was dolgelukkig na haar 1e enkeltitel en 12e dubbeltitel :
"Schitterend gewoon, na 6 jaar spelen eindelijk mijn eerste enkeltitel, ik kan het nog altijd niet geloven! Dit is ongetwijfeld het mooiste moment van mijn carrière. En dan nog mijn 12e dubbeltitel ook samen met Anabel.
Graag wil ik iedereen bedanken die me gesteund heeft tijdens de voorbije 6 seizoenen, en natuurlijk ook het publiek en alle speelsters die zo lief voor me waren afgelopen week. Ik heb vele mooie momenten beleefd op de tour. Na het afscheid van mijn ex-dubbelmaatje Callens had ik het even moeilijk en wilde ik kappen met tennis, maar ik ben blij dat ik toen heb doorgebeten. Daarom ben ik ook zo blij dat ik voor de 2e keer dit seizoen een titel won met Anabel. We stijgen nu ook naar de 7e plaats in de rankings, ooit stond ik op één, dus het zou super zijn om dat dit jaar nog eens te mogen bereiken.
Maar de rest van het jaar wil ik vooral genieten & afscheid nemen van het publiek op alle tornooien. "
idd, ge moogt er 50 inzetten over een heel seizoen, dus ja waarom er niet 50 op 1 toernooikken schreef:babyboy schreef:Gefeliciteerd dames, maar ik zet mijn vraagtekens bij de uitslagen van de set standen elke ronde. Het valt wel op als je op eens bij je eigen toernooi alles zo heel makkelijk op eens wint zowel in de dubbel als enkel.
Ze zal wel veel bonuspunten gebruikt hebben zeker?
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
boyke schreef:idd, ge moogt er 50 inzetten over een heel seizoen, dus ja waarom er niet 50 op 1 toernooikken schreef:babyboy schreef:Gefeliciteerd dames, maar ik zet mijn vraagtekens bij de uitslagen van de set standen elke ronde. Het valt wel op als je op eens bij je eigen toernooi alles zo heel makkelijk op eens wint zowel in de dubbel als enkel.
Idd, sorry dat was ik even vergeten. Hoeveel bonuspunten heb je nou ook alweer voor één seizoen?
Gast- Gast
50 hébabyboy schreef:boyke schreef:idd, ge moogt er 50 inzetten over een heel seizoen, dus ja waarom er niet 50 op 1 toernooikken schreef:babyboy schreef:Gefeliciteerd dames, maar ik zet mijn vraagtekens bij de uitslagen van de set standen elke ronde. Het valt wel op als je op eens bij je eigen toernooi alles zo heel makkelijk op eens wint zowel in de dubbel als enkel.
Idd, sorry dat was ik even vergeten. Hoeveel bonuspunten heb je nou ook alweer voor één seizoen?
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Bart schreef:50 hébabyboy schreef:boyke schreef:idd, ge moogt er 50 inzetten over een heel seizoen, dus ja waarom er niet 50 op 1 toernooikken schreef:babyboy schreef:Gefeliciteerd dames, maar ik zet mijn vraagtekens bij de uitslagen van de set standen elke ronde. Het valt wel op als je op eens bij je eigen toernooi alles zo heel makkelijk op eens wint zowel in de dubbel als enkel.
O, ok daar las ik over heen hóór Bart.
Gast- Gast
babyboy schreef:Bart schreef:50 hébabyboy schreef:boyke schreef:idd, ge moogt er 50 inzetten over een heel seizoen, dus ja waarom er niet 50 op 1 toernooikken schreef:babyboy schreef:Gefeliciteerd dames, maar ik zet mijn vraagtekens bij de uitslagen van de set standen elke ronde. Het valt wel op als je op eens bij je eigen toernooi alles zo heel makkelijk op eens wint zowel in de dubbel als enkel.
O, ok daar las ik over heen hóór Bart.
No problemo! In het topic "Bonuspunten" vind je hoeveel iedereen er gebruikt heeft
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Proficiat Krullie met je eerste enkelzege. Qua geduld kan dat wel tellen.
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36
Registration date : 07-12-06
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: