FWTA Indian Wells
+8
dieterk
dries22
Nick
Fre7***
fluvia
kimmie
Dark Tiger
HawkEye
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: FWTA Indian Wells
Golovin
Golovin geeft misschien FF voor alle toernooien van dit seizoen..
Golovin geeft misschien FF voor alle toernooien van dit seizoen..
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
Ja dubbel gaat weer stuk beter dan vorige week
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Proficiat Vera!!!
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06
Tiebreakfestival in kwartfinales Indian Wells
Pennetta en Sharapova terug op eerste plaats
Serena Williams is sterk bezig
Kwartfinales
S Williams d. Safina 7/6(0) 7/6(5)
Petrova d. Medina-Garrigues 7/6(8) 7/6(3)
Radwanska d. Davenport 6/7(0) 7/6(4) 7/6(1)
Zvonareva [2] d. Kuznetsova 7/6(2) 7/6(2)
Paszek/S Williams d. Rubin/Safina [1] 7/6(0) 7/6(3)
Hantuchova/Pierce d. Krajicek/Mandula 7/6(0) 4/6 7/6(0)
Davenport/Zvonareva d. Hingis/Kournikova [4] 7/6(5) 3/6 6/3
Flipkens/Wickmayer d. Pennetta/Sharapova [2] 7/6(3) 6/0
Vandaag werden er maar liefst vijftien tiebreaks gespeeld in de kwartfinales in Indian Wells. Serena Williams houdt daar goede herinneringen aan over. Zij plaatste zich voor de halve finales in zowel het enkel-als het dubbelspel. Telkens gebeurde dat ten koste van de Russin Dinara Safina. Williams ontmoet nu Nadia Petrova in de halve finales. De andere halve finale gaat tussen Agnieszka Radwanska en Vera Zvonareva. De Russische, die maandag nummer 1 wordt, nam revanche op Svetlana Kuznetsova die haar in de finale in Antwerpen vorige week klopte. In het dubbelspel liggen nu alle reekshoofden eruit. Rubin en Safina verloren van Paszek en Serena Williams die er 50 bonuspunten bijkrijgen. Het lijkt het tornooi van Williams wel te worden want zij klopte ook in het enkelspel het nummer 1. Rubin en Safina verliezen opnieuw de nummer 1-status aan Pennetta en Sharapova.
Pennetta en Sharapova terug op eerste plaats
Serena Williams is sterk bezig
Kwartfinales
S Williams d. Safina 7/6(0) 7/6(5)
Petrova d. Medina-Garrigues 7/6(8) 7/6(3)
Radwanska d. Davenport 6/7(0) 7/6(4) 7/6(1)
Paszek/S Williams d. Rubin/Safina [1] 7/6(0) 7/6(3)
Hantuchova/Pierce d. Krajicek/Mandula 7/6(0) 4/6 7/6(0)
Vandaag werden er maar liefst vijftien tiebreaks gespeeld in de kwartfinales in Indian Wells. Serena Williams houdt daar goede herinneringen aan over. Zij plaatste zich voor de halve finales in zowel het enkel-als het dubbelspel. Telkens gebeurde dat ten koste van de Russin Dinara Safina. Williams ontmoet nu Nadia Petrova in de halve finales. De andere halve finale gaat tussen Agnieszka Radwanska en Vera Zvonareva. De Russische, die maandag nummer 1 wordt, nam revanche op Svetlana Kuznetsova die haar in de finale in Antwerpen vorige week klopte. In het dubbelspel liggen nu alle reekshoofden eruit. Rubin en Safina verloren van Paszek en Serena Williams die er 50 bonuspunten bijkrijgen. Het lijkt het tornooi van Williams wel te worden want zij klopte ook in het enkelspel het nummer 1. Rubin en Safina verliezen opnieuw de nummer 1-status aan Pennetta en Sharapova.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Paszek is lekker bezig aan haar eerste seizoen, mede dankzij haar dubbelpartner Serena Williams.
Gast- Gast
LindsayBart schreef:Radwanska d. Davenport 6/7(0) 7/6(4) 7/6(1)
Vera revanche
Lindsay en Vera alweer in de halve finale
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Serena
Serena & Tamira
Serena & Tamira
Gunter- Senior Member
- Aantal berichten : 85
Leeftijd : 35
Registration date : 07-12-06
Serena's droomweek stopt in halve finale
Petrova hield Serena uit de finale
Halve finales
Petrova d. S Williams 0/6 6/0 7/6(2)
Radwanska d. Zvonareva [2] 1/6 6/2 7/6(6)
Hantuchova/Pierce d. Paszek/S Williams 0/6 6/0 7/6(0)
Davenport/Zvonareva d. Flipkens/Wickmayer 6/3 3/6 6/3
Petrova hield Serena uit de finale
Halve finales
Petrova d. S Williams 0/6 6/0 7/6(2)
Radwanska d. Zvonareva [2] 1/6 6/2 7/6(6)
Hantuchova/Pierce d. Paszek/S Williams 0/6 6/0 7/6(0)
Davenport/Zvonareva d. Flipkens/Wickmayer 6/3 3/6 6/3
HawkEye- HawkEye
Finale dubbel!!!!
Wel jammer voor Vera ...
Wel jammer voor Vera ...
olivier- King Member
Go Lindsayolivier schreef:Finale dubbel!!!!
Wel jammer voor Vera ...
alles op alles zetten nu in het dubbel
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Petrova overleeft matchpunten op weg naar 2de titel
Finales
Petrova d. Radwanska 3/6 7/6(5) 6/4
Hantuchova/Pierce d. Davenport/Zvonareva 0/6 7/5 6/1
Nadia Petrova heeft het FWTA-tornooi van Indian Wells op haar naam geschreven. Petrova klopte in de finale Agnieszka Radwanska in drie sets. De jonge Poolse kwam goed uit de startblokken en kreeg in set 2 zelfs drie wedstrijdpunten. Petrova kwam namelijk 0-40 achter bij een 4-5 achterstand. Maar drie aces brachten haar terug in de partij. In de tiebreak won ze met 7-5. Daarna volstond één break om het uit te maken. Het is voor de Russin haar tweede FWTA-titel. Vorig seizoen won ze op het gravel in Rome haar eerste.
In het dubbelspel waren Daniela Hantuchova en Mary Pierce nog eens aan het feest. Zij rekenden af met Lindsay Davenport en Vera Zvonareva. Hantuchova zit nu al aan negen dubbeltitels, voor Pierce is het de vierde.
Finales
Petrova d. Radwanska 3/6 7/6(5) 6/4
Nadia Petrova heeft het FWTA-tornooi van Indian Wells op haar naam geschreven. Petrova klopte in de finale Agnieszka Radwanska in drie sets. De jonge Poolse kwam goed uit de startblokken en kreeg in set 2 zelfs drie wedstrijdpunten. Petrova kwam namelijk 0-40 achter bij een 4-5 achterstand. Maar drie aces brachten haar terug in de partij. In de tiebreak won ze met 7-5. Daarna volstond één break om het uit te maken. Het is voor de Russin haar tweede FWTA-titel. Vorig seizoen won ze op het gravel in Rome haar eerste.
In het dubbelspel waren Daniela Hantuchova en Mary Pierce nog eens aan het feest. Zij rekenden af met Lindsay Davenport en Vera Zvonareva. Hantuchova zit nu al aan negen dubbeltitels, voor Pierce is het de vierde.
HawkEye- HawkEye
Petrova eindelijk die tweede titel na een spannende finale! proficiat ook aan hantuchova en pierce!
Interview met de winnaar van Indian Wells
Na een lange en spannende finale waarin ze 3 matchputen tegen had, won Nadia dan toch die tweede titel, na Rome vorig jaar. De Russische lijkt nu eindelijk gelanceerd.
Nadia, hoe voel je je na die overwinning?
Ja, wat dacht je? Heel goed natuurlijk. Na die overwinning tegen Serena gisteren, was ik er zeker van dat ik de titel ging pakken in Indian Wells. Ik had zelfvertrouwen te over en ik heb het goed gedaan vandaag.
Je had nochtans matchpunten tegen.
Ja, maar ik heb nooit gedacht dat ik ging verliezen. Toen ik die matchpunten tegen had, heb ik mijn beste spelletje gespeeld met 3 aces na elkaar. Dat bewijst dat ik veel vertrouwen heb.
Denk je die goede lijn te kunnen doortrekken in Miami, de vijfde grandslam?
Ik hoop dat hé natuurlijk. Veel hangt ook af van een goede loting. Als je al meteen tegen het nummer één moet, wordt het moeilijk natuurlijk. Maar, kom maar af hoor! Ik ben klaar, let's go!
Toen je je eerste titel won in Rome bleef de bevestiging uit. Hoe komt dat denk je?
In Rome speelde ik zowat mijn beste tennis, maar ik had nooit het gevoel dat ik mentaal klaar was. Tijdens Roland Garros bleef ik ook dat gevoel hebben en na mijn nederlaag tegen Safina heb ik me even uit de bekendheid teruggetrokken. Ik heb wel nog halve finale gespeeld op Wimbledon in het dubbel, samen met de fantastische Jankovic die echt een grote steun was. Op het einde van het jaar heb ik er een mental coach bijgehaald en kijk: nu sta ik er weer!
In het dubbel draait het voorlopig niet zo goed. Heb je daar ook een verklaring voor?
Goh Elke (Clijsters) en ik trainen veel samen en dubbelen altijd goed op training, maar tijdens de match lukt het niet altijd goed. We spelen ook altijd die verdomde kwalificaties en als Elke de kwalie's speelt in het enkel, moet ze soms drie keer op een dag de baan op. Dan is de fut er soms uit in het dubbel. Maar geen nood, we zullen wel eens verrassen op een groot toernooi. Noteer dat maar!
We wensen je veel succes voor de rest van het jaar!
Na een lange en spannende finale waarin ze 3 matchputen tegen had, won Nadia dan toch die tweede titel, na Rome vorig jaar. De Russische lijkt nu eindelijk gelanceerd.
Nadia, hoe voel je je na die overwinning?
Ja, wat dacht je? Heel goed natuurlijk. Na die overwinning tegen Serena gisteren, was ik er zeker van dat ik de titel ging pakken in Indian Wells. Ik had zelfvertrouwen te over en ik heb het goed gedaan vandaag.
Je had nochtans matchpunten tegen.
Ja, maar ik heb nooit gedacht dat ik ging verliezen. Toen ik die matchpunten tegen had, heb ik mijn beste spelletje gespeeld met 3 aces na elkaar. Dat bewijst dat ik veel vertrouwen heb.
Denk je die goede lijn te kunnen doortrekken in Miami, de vijfde grandslam?
Ik hoop dat hé natuurlijk. Veel hangt ook af van een goede loting. Als je al meteen tegen het nummer één moet, wordt het moeilijk natuurlijk. Maar, kom maar af hoor! Ik ben klaar, let's go!
Toen je je eerste titel won in Rome bleef de bevestiging uit. Hoe komt dat denk je?
In Rome speelde ik zowat mijn beste tennis, maar ik had nooit het gevoel dat ik mentaal klaar was. Tijdens Roland Garros bleef ik ook dat gevoel hebben en na mijn nederlaag tegen Safina heb ik me even uit de bekendheid teruggetrokken. Ik heb wel nog halve finale gespeeld op Wimbledon in het dubbel, samen met de fantastische Jankovic die echt een grote steun was. Op het einde van het jaar heb ik er een mental coach bijgehaald en kijk: nu sta ik er weer!
In het dubbel draait het voorlopig niet zo goed. Heb je daar ook een verklaring voor?
Goh Elke (Clijsters) en ik trainen veel samen en dubbelen altijd goed op training, maar tijdens de match lukt het niet altijd goed. We spelen ook altijd die verdomde kwalificaties en als Elke de kwalie's speelt in het enkel, moet ze soms drie keer op een dag de baan op. Dan is de fut er soms uit in het dubbel. Maar geen nood, we zullen wel eens verrassen op een groot toernooi. Noteer dat maar!
We wensen je veel succes voor de rest van het jaar!
Jammer
Proficiat aan de winnaars!!!
Proficiat aan de winnaars!!!
olivier- King Member
Nadia, Daniela en MaryBart schreef:Petrova d. Radwanska 3/6 7/6(5) 6/4
Lindsay en Vera grijpen naast de titel