ABN AMRO World Tennis Tournament, Rotterdam - NED
+6
HawkEye
Grandslamer
kimmie
dries22
Fre7***
Wimpie
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ABN AMRO World Tennis Tournament, Rotterdam - NED
waw mijn eerste finale ooit bij de mannen (dubbel)...
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
ja komaan op naar die dubbel titel hé
We maken binnenkort kans op de nummer 1 denk ik als ik het zo bekijk
We maken binnenkort kans op de nummer 1 denk ik als ik het zo bekijk
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Arazi pakt eerste titel na come-back met Tomes Berdych
De Marokkaanse ex-nummer 1 begon in Australië aan een heuse come-back. In zijn derde week pakt hij al zijn eerste titel. Hicham Arazi en Tomas Berdych werden een beetje als overblijvers met elkaar opgescheept. Niettegenstaande verloopt hun samenwerking voortreffellijk. In Rotterdam begonnen ze in de poulefase met een zege op de broers Rochus, die pas de Australian Open wonnen. In de kwartfinales werden Rainer Schuettler en Roger Federer verslagen en ook de halve finale en de finale gingen de reekshoofden eraan. Tegen Niels Desein en Novak Djokovic kwamen Arazi en Berdych tweemaal een set achter, maar telkens konden ze terugkomen en in de beslissende set gingen ze zelfs over de Wimbledonwinnaar. Door de titel stijgen ze in Race al naar de derde plaats.
In het enkelspel ging de zege naar Tim Henman. De Brit startte vorig jaar in Dubai onder de leiding van ex-organisator boyke aan een fenomenaal debuutjaar. Met een zege in Cincinatti en een finale op de US Open bereikte hij de zesde plaats op de wereldranglijst. Een halve finale in Melbourne betekende nog eens drie plaatsen winst en de zege in Rotterdam bezorgt hem de nummer 2 positie. Enkel Marat Safin, die Henman in Melbourne uit de finale hield, gaat hem nog voor. In de finale overwon hij zijn dubbelpartner Fabrice Santoro in 4 sets.
Henman geniet van zijn zege
Finale Singles
Tim Henman [3] def. Fabrice Santoro 0/6 6/0 7/6(4) 7/6(2)
Finale Doubles
Tomas Berdych/Hicham Arazi def. Novak Djokovic/Niels Desein [3] 1/6 7/6(2) 2/6 6/1 6/3
De Marokkaanse ex-nummer 1 begon in Australië aan een heuse come-back. In zijn derde week pakt hij al zijn eerste titel. Hicham Arazi en Tomas Berdych werden een beetje als overblijvers met elkaar opgescheept. Niettegenstaande verloopt hun samenwerking voortreffellijk. In Rotterdam begonnen ze in de poulefase met een zege op de broers Rochus, die pas de Australian Open wonnen. In de kwartfinales werden Rainer Schuettler en Roger Federer verslagen en ook de halve finale en de finale gingen de reekshoofden eraan. Tegen Niels Desein en Novak Djokovic kwamen Arazi en Berdych tweemaal een set achter, maar telkens konden ze terugkomen en in de beslissende set gingen ze zelfs over de Wimbledonwinnaar. Door de titel stijgen ze in Race al naar de derde plaats.
In het enkelspel ging de zege naar Tim Henman. De Brit startte vorig jaar in Dubai onder de leiding van ex-organisator boyke aan een fenomenaal debuutjaar. Met een zege in Cincinatti en een finale op de US Open bereikte hij de zesde plaats op de wereldranglijst. Een halve finale in Melbourne betekende nog eens drie plaatsen winst en de zege in Rotterdam bezorgt hem de nummer 2 positie. Enkel Marat Safin, die Henman in Melbourne uit de finale hield, gaat hem nog voor. In de finale overwon hij zijn dubbelpartner Fabrice Santoro in 4 sets.
Henman geniet van zijn zege
Finale Singles
Tim Henman [3] def. Fabrice Santoro 0/6 6/0 7/6(4) 7/6(2)
Finale Doubles
Tomas Berdych/Hicham Arazi def. Novak Djokovic/Niels Desein [3] 1/6 7/6(2) 2/6 6/1 6/3
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
ai das wel jammer maar we kunnen volgende week toch nog nummer 1 worden denk ik
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Arazi is heel tevreden met zijn eerste titel na een kleine pauze...
Hij benadrukt ook de goede samenwerking met zijn jonge dubbelpartner Berdych. Die vierde de eerste titel van zijn prille carriere...
"Waarschijnlijk wordt dat trakteren..."
En mogen er nog veel volgen!
Hij benadrukt ook de goede samenwerking met zijn jonge dubbelpartner Berdych. Die vierde de eerste titel van zijn prille carriere...
"Waarschijnlijk wordt dat trakteren..."
En mogen er nog veel volgen!
gentlepain- Senior Member
- Aantal berichten : 75
Leeftijd : 45
Registration date : 20-02-07
babyboy schreef:even een vraagje waarom heeft Novak Djokovic zijn wedstrijd tegen Santoro niet gespeeld? Want er staat wel in de stand dat Djokovic verloren heeft van Santoro?
Wimpie hoe zit dit nou?
Gast- Gast
Henman is natuurlijk heel blij met zijn 2e enkeltitel, zijn 4e in totaal.
"Safin is momenteel onbereikbaar, maar ik ben volledig uit het niets naar de 2e plaats opgeklommen. Vanaf volgende week moet ik net zoals alle toppers punten verdedigen. Beginnend met volgende week in Indian Wells waarin ik vorig jaar de halve finales bereikte via de qualificaties. Mijn doel was om nummer 1 te worden, dus daar blijf ik bij. Ik stop niet vooraleer ik Safin van de troon heb gestoten. Met 4 titels op zak doe ik al veel beter dan de gemiddelde FATP-speler."
"Safin is momenteel onbereikbaar, maar ik ben volledig uit het niets naar de 2e plaats opgeklommen. Vanaf volgende week moet ik net zoals alle toppers punten verdedigen. Beginnend met volgende week in Indian Wells waarin ik vorig jaar de halve finales bereikte via de qualificaties. Mijn doel was om nummer 1 te worden, dus daar blijf ik bij. Ik stop niet vooraleer ik Safin van de troon heb gestoten. Met 4 titels op zak doe ik al veel beter dan de gemiddelde FATP-speler."
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
babyboy schreef:babyboy schreef:even een vraagje waarom heeft Novak Djokovic zijn wedstrijd tegen Santoro niet gespeeld? Want er staat wel in de stand dat Djokovic verloren heeft van Santoro?
Wimpie hoe zit dit nou?
Sorry, had erover gelezen. Er zat een foutje in mijn excellbestandje. De wedstrijd werd wel (juist) berekend, maar werd niet weergegeven in de resultaten. Ondertussen is het aangepast, dit is de uitslag:
Fabrice Santoro def. Novak Djokovic [12] 7/5 3/6 1/6 6/3 6/2
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
wahahaaa eerste titel bij de mannen
in het dubbel wel te verstaan
olei olei
awel gentle als ge afkomt dan trakteer ik
in het dubbel wel te verstaan
olei olei