Teams
+14
kaaswafel
Grandslamer
Fre7***
dieterk
David
Nick
Kitty
boyke
olivier
Chris
dries22
HawkEye
Gunter
Wimpie
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Teams
Pluto schreef:Norman wil best wel bij Joegoslavië, zulte het wel nog es moeten uitleggen wnt Norman is toch een Belg?babyboy schreef:dieterk schreef:Gonzalez mag nog bij Amerika gevoegd worden. Dan kan babyboy Norman nemen
Dat bepalen wij zelf wel.
Eerst gaan wij voor als kleinste ploeg neem ik aan. Gonzalez of Norman interesse om zich toe te voegen bij Joegoeslavië?
Zal domme vraag zijn, maar ik stel hem toch maar es
Leuk, staat bij mij genoteerd, Wimpie Joegoeslavië bestaat nu uit Djokovic, Ancic, Ljubicic en newby Norman!
Gast- Gast
babyboy schreef:dieterk schreef:Gonzalez mag nog bij Amerika gevoegd worden. Dan kan babyboy Norman nemen
Eerst gaan wij voor als kleinste ploeg neem ik aan. Gonzalez of Norman interesse om zich toe te voegen bij Joegoeslavië?
Gonzalez heeft zelf beslist om deel uit te maken van het Amerikaanse team. Ik denk niet dat jij hem kon dwingen om deel uit te maken van Joegoeslavie
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
dieterk schreef:babyboy schreef:dieterk schreef:Gonzalez mag nog bij Amerika gevoegd worden. Dan kan babyboy Norman nemen
Gonzalez heeft zelf beslist om deel uit te maken van het Amerikaanse team. Ik denk niet dat jij hem kon dwingen om deel uit te maken van Joegoeslavie
Nee, maar dat zijn jouw woorden. Jij bracht het zo over van wij nemen Gonzales dan mag Joegoeslavië Norman wel. Dat mogen ze zelf wel beslissen dat bedoelde ik er mee te zeggen. Eerst goed lezen wat ik zeg, voordat je wat concludeerd. Wij bepalen zelf wel wie we nemen in ons ploeg.
Gast- Gast
Kindjes !!! (allé ja, in dit geval baby's!!)babyboy schreef:dieterk schreef:babyboy schreef:dieterk schreef:Gonzalez mag nog bij Amerika gevoegd worden. Dan kan babyboy Norman nemen
Nee, maar dat zijn jouw woorden. Jij bracht het zo over van wij nemen Gonzales dan mag Joegoeslavië Norman wel. Dat mogen ze zelf wel beslissen dat bedoelde ik er mee te zeggen. Eerst goed lezen wat ik zeg, voordat je wat concludeerd. Wij bepalen zelf wel wie we nemen in ons ploeg.
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
boyke schreef:Kindjes !!! (allé ja, in dit geval baby's!!)babyboy schreef:dieterk schreef:babyboy schreef:dieterk schreef:Gonzalez mag nog bij Amerika gevoegd worden. Dan kan babyboy Norman nemen
Houd je commentaar maar voor je.
Gast- Gast
Het lijkt me logischer dat spelers bij hun land zitten. Anders moet je iedereen laten kiezen. Agassi wil volgende keer voor Iran uitkomen.Wimpie schreef:Het lijkt mij logisch dat de spelers zelf mogen beslissen bij welke ploeg ze horen
Wat Norman betreft: de Belgische ploeg zit al aan zijn limiet van 5 spelers => Dick moet zich ergens anders aansluiten. Volgend seizoen kunnen er mogelijk 2 Belgische ploegen deelnemen?
Dark Tiger schreef:Het lijkt me logischer dat spelers bij hun land zitten. Anders moet je iedereen laten kiezen. Agassi wil volgende keer voor Iran uitkomen.Wimpie schreef:Het lijkt mij logisch dat de spelers zelf mogen beslissen bij welke ploeg ze horen
Wat Norman betreft: de Belgische ploeg zit al aan zijn limiet van 5 spelers => Dick moet zich ergens anders aansluiten. Volgend seizoen kunnen er mogelijk 2 Belgische ploegen deelnemen?
Ik kan toch moeilijk iemand op zijn ééntje laten spelen?
Vermits niemand Vliegen 'opgeëist' heeft, plaats ik hem bij Norman, dus in Joegoeslavië, dat nu 5 spelers heeft.
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
IranDark Tiger schreef:Het lijkt me logischer dat spelers bij hun land zitten. Anders moet je iedereen laten kiezen. Agassi wil volgende keer voor Iran uitkomen.Wimpie schreef:Het lijkt mij logisch dat de spelers zelf mogen beslissen bij welke ploeg ze horen
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
Agassi leerde tennis van zijn vader, Mike Agassi, een bokser die ooit op de Olympische Spelen voor Iran uitkwam.Grandslamer schreef:IranDark Tiger schreef:Het lijkt me logischer dat spelers bij hun land zitten. Anders moet je iedereen laten kiezen. Agassi wil volgende keer voor Iran uitkomen.Wimpie schreef:Het lijkt mij logisch dat de spelers zelf mogen beslissen bij welke ploeg ze horen
@Wimpie: weet wel dat het niet anders gaat, ben maar wat aant stichelen.
Geen probleem hoor, heb wel graag wat kritiek, zolang ik mij maar mag verdedigen. Alles kan beter hé!
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Gaël Monfils biedt zich aan als speler. Monfils heeft genoeg kwaliteiten: een grand slam in het enkelspel, en in het dubbelspel, en een master cup zege in het dubbelspel.
als iemand monfils in zijn team wilt moet die maar iets laten weten
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
kken schreef:Gaël Monfils biedt zich aan als speler. Monfils heeft genoeg kwaliteiten: een grand slam in het enkelspel, en in het dubbelspel, en een master cup zege in het dubbelspel.
Misschien is er wel een Frans team te formeren. Naast Monfils zie ik ook Gasquet en Roger-Vesselin op de Tour en vanaf dit seizoen is Michael Llodra ook op de Tour aanwezig.........
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
mehor schreef:kken schreef:Gaël Monfils biedt zich aan als speler. Monfils heeft genoeg kwaliteiten: een grand slam in het enkelspel, en in het dubbelspel, en een master cup zege in het dubbelspel.
Misschien is er wel een Frans team te formeren. Naast Monfils zie ik ook Gasquet en Roger-Vesselin op de Tour en vanaf dit seizoen is Michael Llodra ook op de Tour aanwezig.........
leuk idee
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
Kitty schreef:Iemand die nog bij Spanje wil?
Juan Carlos Ferrero wil wel.
ma_ve- Junior Member
- Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Registration date : 26-10-08
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: