FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FATP Tennis Masters Cup

+9
Nick
Grandslamer
gentlepain
boyke
dieterk
krullie
Koalaflesje
Dark Tiger
Wimpie
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

FATP Tennis Masters Cup Empty FATP Tennis Masters Cup

Bericht  Wimpie 23.02.07 15:32

Tennis Masters Cup
Punten sturen tot MAANDAG 26 februari 2007 17u
200 punten verdeeld over 5 sets

FATP Tennis Masters Cup Tennis_Masters_Cup

26 feb - 4 maa//Shanghai (CHI)//Tennis Masters Cup//Hardcourt Indoors

*6* André Agassi & Gustavo Kuerten/Kristof Vliegen
*5* Raemon Sluiter & Hicham Arazi/Juan-Ignacio Chela
*4* Andy Roddick & Bob Bryan/Cosmin Cotet
*3* Hicham Arazi & Max Mirnyi/Kristof Vliegen
*2* Raemon Sluiter & Raemon Sluiter/Kristof Vliegen
*1* Gustavo Kuerten & Juan-Carolos Ferrero/Andy Roddick

Laatst aangepast door op 05.03.07 0:41; in totaal 3 keer bewerkt
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

FATP Tennis Masters Cup Empty Re: FATP Tennis Masters Cup

Bericht  Wimpie 23.02.07 18:51

Entry List Singles

FATP Tennis Masters Cup S636_ASFATP Tennis Masters Cup K293_ASFATP Tennis Masters Cup W367_ASFATP Tennis Masters Cup S741_AT
FATP Tennis Masters Cup 6784381f-8469-4d9d-b6bd-639feed0d918FATP Tennis Masters Cup H336_ATFATP Tennis Masters Cup DC_4530_playerprofileFATP Tennis Masters Cup Vraagteken

Entry List Doubles

FATP Tennis Masters Cup DC_6131_playerprofileFATP Tennis Masters Cup DC_4485_playerprofile*FATP Tennis Masters Cup DC_4461_playerprofileFATP Tennis Masters Cup DC_6145_playerprofile*FATP Tennis Masters Cup DC_6129_playerprofileFATP Tennis Masters Cup 6784381f-8469-4d9d-b6bd-639feed0d918

FATP Tennis Masters Cup DC_4528_playerprofileFATP Tennis Masters Cup DC_6164_playerprofile*FATP Tennis Masters Cup DC_6134_playerprofileFATP Tennis Masters Cup DC_4530_playerprofile*FATP Tennis Masters Cup DC_7060_playerprofileFATP Tennis Masters Cup DC_6761_playerprofile

FATP Tennis Masters Cup 633641FATP Tennis Masters Cup DC_3723_playerprofile*FATP Tennis Masters Cup Vraagteken
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Wimpie 26.02.07 19:30

Wild Cards en Draws bekend

Slechts 3 van de 5 juryleden -die anoniem wensen te blijven- brachten hun stem uit. Zij beoordeelden de prestaties van de kandidaten voor een Wild Card op de Tennis Masters Cup. Na rijp beraad werden Xavier Malisse en Rafael Nadal unaniem opgeroepen voor het dubbelspel in Shanghai. Voor het enkelspel bestond er wat discussie, uiteindelijk was het James Blake die de Wild Card kreeg. Het kampioenenbal *7* kan nu officieel van start gaan!

FATP Tennis Masters Cup B676_AT***FATP Tennis Masters Cup N409_ATFATP Tennis Masters Cup M680_AT

Blauwe groep

Rainer Schuettler [1]
Marat Safin [4]
Tim Henman [6]
Stanislas Wawrinka [5]

Rode Groep
Gustavo Kuerten [2]
Niels Desein [3]
Steve Darcis [7]
James Blake [WC]

Blauwe groep

Rainer Schuettler/Roger Federer [1]
Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [3]
Steve Darcis/Stanislas Wawrinka [6]
Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC]

Rode Groep

Leander Paes/Andy Roddick [2]
Novak Djokovic/Niels Desein [4]
Marat Safin/Nikolay Davydenko [5]
Cosmin Cotet/Joachim Johansson [7]
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Dark Tiger 26.02.07 20:06

Dit kan toch niet dat deze speler er niet bij is op de Masters. Shocked

FATP Singles Entry Ranking 26/02/2007
3 (3) André Agassi 3298

FATP Singles Champions Race 26/02/2007
7 (7) André Agassi 502

FATP weeks on no 1
5. André Agassi: 17 weken
(allemaal dit seizoen als ik me niet vergis)

Tennis Masters Cup
*6* André Agassi

Dit is gewoon een schande, de titelverdediger mag zijn titel niet eens verdedigen ondanks een 3de plaats op de ranking. Shocked We houden een crisisoverleg. De kans is groot dat Agassi er een punt achter zet, net als zijn manager. We zullen later met een officiële verklaring naar buiten komen. Nu is de ontgoocheling nog te groot.
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 46
Registration date : 10-12-06

http://www.liverpool-fc.be/

Bericht  Koalaflesje 26.02.07 20:17

Wimpie schreef:
Blauwe groep

Rainer Schuettler [1]
Marat Safin [4]
Tim Henman [6]
Stanislas Wawrinka [5]

Blauwe groep

Rainer Schuettler/Roger Federer [1]
Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [3]
Steve Darcis/Stanislas Wawrinka [6]
Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC]

Enkel ziet Wawrinka wel zitten, met leuke wedstrijden vs Safin Smile

Dubbel is dit voor Wawrinka bijna de groep des doods...
Drie topduo's en een wildcard die zich wil bewijzen...

Laat ons ons amuseren, zei de jonge Wawrinka op de eerste dag van zijn eerste Masters...

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Registration date : 12-12-06

Bericht  krullie 26.02.07 21:01

Wimpie schreef: Na rijp beraad werden Xavier Malisse en Rafael Nadal unaniem opgeroepen voor het dubbelspel in Shanghai.
thanks
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44

http://www.xaviermalissesite.be

Bericht  dieterk 26.02.07 21:04

James bedankt iedereen die voor hem stemde!
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  boyke 27.02.07 0:25

Kwil ff niet in naam van Henman spreken, maar in naam van ik als ex-organisator van FATP:

"Kvind de wild cards nogal dubieus toegekend ze.
Kheb in mijn artikel ook verwezen naar Blake, maar dat was vooral omdat ik met Blake heel goed overeenkom. De coaches (wie heeft trouwens moeten beslissen?) die moesten beslissen over de wildcards, kennen er duidelijk niet te veel van.
Agassi heeft dit jaar het meeste aantal weken op nummer 1 gestaan, won de Masters Cup in het midden van het seizoen en is elk toernooi 1 van de outsiders voor de titel. Hij bracht bovendien FATP groot en het zou dan ook heel spijtig zijn moest hij hier afscheid nemen.
Ik heb dan ook sterke twijfels om Henman te laten deelnemen aan de Masters.
Ik ben altijd al tegen het feit geweest van die wildcard op de Masters. In andere toernooien vind ik dat nog normaal, maar de Masters is zogezegd DE afsluiter van het seizoen waarin de beste 8 spelers van het seizoen elkaar ontmoeten om zo uit te maken wie nu echt de beste is."

Op de dubbelwildcard wil ik kortweg zeggen: Santoro/Henman 7e, Malisse/Nadal 10e.

Misschien regelwijziging naar volgend seizoen toe: geen wildcard meer op de Masters?
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334

Bericht  Wimpie 27.02.07 0:46

ivm met de Wild Cards:

Ik kan onmogelijk het systeem nog aanpassen voor dit jaar. Naar volgend seizoen toe is discussie/verandering mogelijk.

De coaches die mochten stemmen zijn gekozen uit anciens, nieuwkomers, hooggerangschikte en laaggerangschikte.

Het idee achter de Wild Card is dat ook mensen die echt met dit spel bezig zijn en maar weinig wedstrijden kunnen winnen, een kans krijgen.

Wat denkt de rest hierover?
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Dark Tiger 27.02.07 1:00

Wild cards zijn goed, maar die moeten uitgereikt worden op basis van prestaties en verdienste. In dit geval was er maar 1 speler die er absoluut bij moest zijn en die wild card moest krijgen. Nu krijgt de titelverdediger en de nr 3 van de wereld niet eens de kans om zijn titel te verdedigen en om zijn plaats op de ranglijst te verdedigen. Agassi zakt al minstens naar plaats 7 zonder enige kans om zichzelf te verdedigen. Plezant.

De manier van beslissen is gewoon verkeerd. Er zijn veel te veel oude vetes waar de huidige organisatie waarschijnlijk geeneens weet van heeft. Zo zullen een deel van die anciens nooit voor Agassi stemmen en ik ook nooit voor hun poulains. Bovendien zijn dat concurrenten. Als je gewoon al de namen had gegeven van wie mocht stemmen, dan wisten we al wie de wildcard zou krijgen.
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Bericht  krullie 27.02.07 1:01

Als "nieuwkomer" op de tour vond ik het wel een leuk systeem, want als je vanaf 0 moet beginnen, geraak je anders maar moeizaam uit de kwalificaties. En wildcards stimuleren me bijvoorbeeld wel om eens een artikeltje te gaan posten ('t is niet dat ik dat niet bij elk tornooi wil doen, maar vaak heb ik er gewoon geen tijd voor, maar voor een wildcard neem ik dan wel effe tijd)

Maar anderzijds is het misschien beter om geen wildcards te geven voor de Masters, en daar enkel de top 8 op uit te nodigen ?
krullie
krullie
King Member
King Member

Bericht  dieterk 27.02.07 2:09

Dark Tiger schreef:Wild cards zijn goed, maar die moeten uitgereikt worden op basis van prestaties en verdienste. In dit geval was er maar 1 speler die er absoluut bij moest zijn en die wild card moest krijgen. Nu krijgt de titelverdediger en de nr 3 van de wereld niet eens de kans om zijn titel te verdedigen en om zijn plaats op de ranglijst te verdedigen. Agassi zakt al minstens naar plaats 7 zonder enige kans om zichzelf te verdedigen. Plezant.

De manier van beslissen is gewoon verkeerd. Er zijn veel te veel oude vetes waar de huidige organisatie waarschijnlijk geeneens weet van heeft. Zo zullen een deel van die anciens nooit voor Agassi stemmen en ik ook nooit voor hun poulains. Bovendien zijn dat concurrenten. Als je gewoon al de namen had gegeven van wie mocht stemmen, dan wisten we al wie de wildcard zou krijgen.

Blake heeft dit jaar even goed gepresteerd als Agassi. Kijk maar naar het minieme verschil in de champions race. Dus op basis van de prestaties dit jaar kon het naar beiden gaan. Maar ik heb geen zin deze discussie verder te zetten. Ik vind de wild card nog steeds een goed idee, dat hier al is van sinds ik meedoe (al 4 seizoenen). Bijna elk jaar is dat naar iemand onverwacht gegaan, zelfs soms naar spelers buiten de top 10 (wat dit jaar niet is). Maar dit jaar word er ineens door bepaalde mensen een drama van gemaakt. Jammer...
dieterk
dieterk
God
God

Bericht  Dark Tiger 27.02.07 2:39

dieterk schreef:
Dark Tiger schreef:Wild cards zijn goed, maar die moeten uitgereikt worden op basis van prestaties en verdienste. In dit geval was er maar 1 speler die er absoluut bij moest zijn en die wild card moest krijgen. Nu krijgt de titelverdediger en de nr 3 van de wereld niet eens de kans om zijn titel te verdedigen en om zijn plaats op de ranglijst te verdedigen. Agassi zakt al minstens naar plaats 7 zonder enige kans om zichzelf te verdedigen. Plezant.

Blake heeft dit jaar even goed gepresteerd als Agassi. Kijk maar naar het minieme verschil in de champions race. Dus op basis van de prestaties dit jaar kon het naar beiden gaan. Maar ik heb geen zin deze discussie verder te zetten. Ik vind de wild card nog steeds een goed idee, dat hier al is van sinds ik meedoe (al 4 seizoenen). Bijna elk jaar is dat naar iemand onverwacht gegaan, zelfs soms naar spelers buiten de top 10 (wat dit jaar niet is). Maar dit jaar word er ineens door bepaalde mensen een drama van gemaakt. Jammer...
Ik zou wel eens willen zien hoe jij reageert als je bijna 800 punten haalt dit jaar en die volgend jaar niet eens kunt verdedigen. Het gaat em om het principe. Deze situatie is misschien wel uitzonderlijk, maar zoiets mag toch niet gebeuren.
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Bericht  Gast 27.02.07 11:33

Naar mijn bescheiden mening moeten er voor de Masters geen wild cards aan te pas komen. Wie ik naar de Masters zou laten gaan ?

- de vier grand slam winnaars (en echt wel niet omdat ik er dan bij zou zijn geweest)
- de speler die het best presteerde in de Master Series toernooien
- de titelverdediger
- eventueel nog de leider op de Race ranking
- en dit alles aangevuld door de eerstgeplaatsten op de Entry ranking (er zullen wel enkele spelers dubbel voorkomen bij het invullen van de 7 vorige plaatsen, dus zullen dit nog wel minstens de twee hoogst gerangschikte spelers zijn)

Gast
Gast

Bericht  Wimpie 27.02.07 12:38

Op de ATP gaan de 8 plaatsen naar:
- de hoogste 7 in de Race
- de beste Grand Slamwinaar die niet buiten de top 7, maar binnen de top 20 staat of de nummer 8 in de Race.

Wat eigenlijk ook impliceert dat de titelverdediger niet noodzakelijk aanwezig is.
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  dieterk 27.02.07 14:15

Wimpie schreef:Op de ATP gaan de 8 plaatsen naar:
- de beste Grand Slamwinaar die niet buiten de top 7, maar binnen de top 20 staat of de nummer 8 in de Race.

Wat eigenlijk ook impliceert dat de titelverdediger niet noodzakelijk aanwezig is.

In het echt is dat ook niet het geval. De titelverdediger is niet rechtstreeks geplaatst voor de masters. Maar laat ons deze discussie volgend seizoen in een poll verder voeren, zodat de masters hun gewone gang kunnen gaan.
dieterk
dieterk
God
God

Bericht  Dark Tiger 27.02.07 14:45

dieterk schreef:

In het echt is dat ook niet het geval. De titelverdediger is niet rechtstreeks geplaatst voor de masters. Maar laat ons deze discussie volgend seizoen in een poll verder voeren, zodat de masters hun gewone gang kunnen gaan.
Hoe kunnen de Masters nu hun gewonen gang gaan zonder de beste spelers? Als je dat de gewone gang vindt ... Shocked Agassi heeft het gevoel dat hij gestraft wordt omdat hij niet meespeelt in allerlei offcourt activiteiten in de Players Lounge. Wink
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Bericht  gentlepain 27.02.07 15:15

Mij lijkt het meest logische dat de top 8 in de race naar de Masters gaan.
Geen WC of andere uitzonderingen...

gentlepain
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 75
Leeftijd : 45
Registration date : 20-02-07

Bericht  Grandslamer 27.02.07 17:00

Dark Tiger schreef:
dieterk schreef:

Hoe kunnen de Masters nu hun gewonen gang gaan zonder de beste spelers? Als je dat de gewone gang vindt ... Shocked Agassi heeft het gevoel dat hij gestraft wordt omdat hij niet meespeelt in allerlei offcourt activiteiten in de Players Lounge. Wink
Ik snap je standpunten maar die van de players lounge moet ik je wel even tegenspreken. Want ik weet 100% zeker dat er niet gekeken is naar de Mol (bestond toen nog niet)... en er zijn niet zoveel mensen die daar aan meedoen.. (Geoffry zie je daar soms ook wat posten, en is met Tursunov ook niet naar de Masters. Baghdatis is trouwens ook niet de masters terwijl ik er soms ook wat post)

Ik denk niet dat er gekeken word naar de hoeveelheid posten in de players lounge Wink
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32

Bericht  Gast 27.02.07 21:03

Mja, ik ben nog van den ouwe stempel pirat toen er nog geen Race-ranking bestond en toen zo dacht ik al zeker de vier grand slam winnaars de Masters speelden. Maar 'k kan me da ook maar hebben ingebeeld, hoor. Wink

Gast
Gast

Bericht  boyke 27.02.07 22:56

Dark Tiger schreef:
dieterk schreef:

Jeps idd, bij de keuze van wildcards ga je automatisch die wildcard geven aan iemand die je bv via msn kent of zelfs irl. Dus die keuze van die wildcard bevordert gewoon vriendjespolitiek. Kben alleszins voorstander van het afschaffen van die wildcard-regel op de Masters.

Het gaat hem niet alleen om het feit dat Agassi hier titelverdediger is, want idd als je buiten de top 8 valt, ben je er ook normaal gezien niet bij. Maar Agassi is huidig nummer 3 en 7e op de Champions Race. Had ik 7e gestaan en er niet bij geweest, dan had ik mij ook redelijk klote gevoeld.

Maar zoals ik wel had gedacht staat onze top-organisator open voor dialoog en eventueel lichte reglementswijzigingen. Twas ook geen persoonlijke aanval ze wimpie, gewoon even reageren op een (in mijn ogen) onrechtvaardige regel.

Henman bevestigt zijn deelname aan de Masters, maar eist wel dat de organisatie het vervoer betaalt tussen Madrid en Bergen.
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334

Bericht  Wimpie 28.02.07 1:13

Grand Slamwinnaars onderuit

Tussen de Wild Card-discussie door, wordt er in Shanghai ook nog af en toe getennist. Drie enkel- en dubbelwedstrijden stonden vandaag op het programma, die op één na allemaal een Grand Slamwinnaar op de court zetten. Zij werden echter allemaal genadeloos overwonnen door hun tegenstander. Nummer 1 Rainer Schuettler en nieuw talent Stanislas Wawrinka zijn meteen op achtervolgen aangewezen in de blauwe groep. Wimbledonkampioen Steve Darcis verloor in de rode poule van Gustavo Kuerten.

Schuettler verloor ook in het dubbelspel met Roger Federer zijn eerste wedstrijd. Het nummer 1-duo kreeg op zijn doos van de Wild Card Xavier Malisse/Rafael Nadal. Niels Desein en Novak Djokovic haalden het niet van de Russische tandem [b]Marat Safin/Nikolay Davydenko. In de enige wedstrijd die geen Grand Slamkampioen bevatte wonnen Steve Darcis en Stanislas Wawrinka van de afscheidnemende Gustavo Kuerten/Kristof Vliegen.

FATP Tennis Masters Cup Kuerten
Gustavo Kuerten wint zijn eerste wedstrijd van Steve Darcis

Round Robin Singles

Tim Henman [6] def. Rainer Schuettler [1] 6/1 6/1 1/6 6/4
Marat Safin [4] def. Stanislas Wawrinka [5] 3/6 4/6 6/3 7/6(4) 6/4

Gustavo Kuerten [2] def. Steve Darcis [7] 3/6 6/1 7/6(4) 3/6 7/6(2)

Round Robin Doubles

Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC] def. Rainer Schuettler/Roger Federer [1] 6/0 6/2 0/6 6/2
Steve Darcis/Stanislas Wawrinka [6] def. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [3] 6/4 0/6 3/6 6/0 6/3

Marat Safin/Nikolay Davydenko [5] def. Novak Djokovic/Niels Desein [4] 0/6 6/7(0) 6/2 6/0 7/5
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  krullie 28.02.07 1:28

Wimpie schreef:
Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC] def. Rainer Schuettler/Roger Federer [1] 6/0 6/2 0/6 6/2
Wow, de nummers één geklopt op de Masters Shocked rock
krullie
krullie
King Member
King Member

Bericht  Nick 28.02.07 20:21

Oei eerste wedstrijd dubbel verloren Sad
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34

Bericht  Wimpie 28.02.07 20:26

Safin en Malisse/Nadal nemen de leiding

Opnieuw 6 wedstrijden stonden er op het programma van de Tennis Masters Cup. In de blauwe groep heeft Marat Safin zijn tweede zege binnengehaald en neemt daarmee een optie op de halve finale. Het eerste reekshoofd heeft zijn misstap van gisteren kunnen rechtzetten. Rainer Schuettler haalde het, met de nodige moeite, van Stanislas Wawrinka. De Zwitser zal geluk nodig hebben om de poules te overleven.
In de rode groep werd vandaag nog maar de tweede wedstrijd afgewerkt. Daarin werd de veelbesproken Wild Cardspeler geklopt door de nummer 4 van de wereld. Niels Desein had daarvoor wel wat geluk nodig. In de derde set werd een dice-break uitgevochten. Zowel Desein als James Blake hadden er één 'gereserveeerd' tijdens de jubileum US Open. De reservatie blijft voorlopig gelden want vandaag mocht de dobbelsteen alsnog beslissen.

In het dubbelspel is de Wild Card wel meer dan succesvol. Xavier Malisse en Rafael Nadal wonnen hun tweede wedstrijd op dit kampioenenbal en nemen de leiding in de blauwe groep. De topaffiche tussen het eerste en het derde reekshoofd draaide uit op een sisser. Rainer Schuettler/Roger Federer en Gustavo Kuerten/Kristof Vliegen verloren gisteren allebei en hadden de zege vandaag broodnodig. Schuettler en Federer, die dit seizoen 9 finales speelden, waren alles behalve in hun normale doen. Amper drie spelletjes konden ze winnen, een 10de finale lijkt dus heel ver weg.
Ook dat ander topteam van dit seizoen kreeg een pandoering. Leander Paes en Andy Roddick wonnen onder andere Roland Garros, maar konden vandaag niets beginnen tegen Joachim Johansson en Cosmin Cotet. De US Openwinnaars walsten over het tweede reekshoofd.

FATP Tennis Masters Cup _40546009_henmanfourth
Henman niet tevreden met zijn prestatie tegen Safin

Round Robin Singles

Marat Safin [4] def. Tim Henman [6] 0/6 0/6 6/0 6/2 6/2
Rainer Schuettler [1] def. Stanislas Wawrinka [5] 6/7(0) 7/6(2) 7/5 1/6 6/2

Niels Desein [3] def. James Blake [WC] 6/1 3/6 7/6(6) 0/6 6/2

Round Robin Doubles
Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC] def. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka [6] 6/2 6/0 0/6 7/6(2)
Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [3] def. Rainer Schuettler/Roger Federer [1] 6/1 6/2 6/0

Cosmin Cotet/Joachim Johansson [7] def. Leander Paes/Andy Roddick [2] 6/3 6/3 6/4

Blauwe groep singles
1. Marat Safin 2-0 (6-4)
2. Tim Henman 1-1 (5-4)
3. Rainer Schuettler 1-1 (4-5)
4. Stanislas Wawrinka 0-2 (4-6)

Rode groep Singles
1. Gustavo Kuerten 1-0 (3-2)
2. Niels Desein 1-0 (3-2)
3. James Blake 0-1 (2-3)
4. Steve Darcis 0-1 (2-3)

Blauwe groep Doubles
1. Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC] 2-0 (6-2)
2. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka 1-1 (4-5)
3. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten 1-1 (5-3)
4. Rainer Schuettler/Roger Federer 0-2 (1-6)

Rode groep Doubles
1. Cosmin Cotet/Joachim Johansson 1-0 (3-0)
2. Marat Safin/Nikolay Davydenko 1-0 (3-2)
3. Novak Djokovic/Niels Desein 0-1 (2-3)
4. Leander Paes/Andy Roddick 0-1 (0-3)
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud