FWTA Tour Championships
+16
boyke
kaaswafel
Pieter
David
Wimpie
Nick
krullie
de rat
Grandslamer
dieterk
Koalaflesje
dries22
Geoffry
Fre7***
kimmie
HawkEye
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: FWTA Tour Championships
halve finale enkelBart schreef:
1. Kournikova [4] 2-1 5-3
2. Zvonareva [7] 2-1 5-4
Zvonareva [7] - Dechy [8]
3. Davenport/Zvonareva [8] 2-1 4-4
jammer van het dubbel
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Zoveelste YEC op rij dat op een fiasco uitdraait voor Martina - zelfs in het dubbel . It's funny... in a way.
Hoedanook, succes aan de anderen (en vooral aan Anna ).
Enneuh, blijft Martina, ondanks de erbarmelijke vertoning, nummer één?
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36
Registration date : 07-12-06
wat heb jij vorig jaar gedaan op de masters?Geoffry schreef:Zoveelste YEC op rij dat op een fiasco uitdraait voor Martina - zelfs in het dubbel . It's funny... in a way.
Denk dat Kirsten jou niet kan inhalen tenzij jij punten verliest, want Kirsten kan er geen winnen, ze won vorig jaar de masters
By the way, knappe prestatie in extremis van Flipper
en in de dubbel gaat het ook goed
konijntje- Junior Member
- Aantal berichten : 49
Leeftijd : 41
Registration date : 09-12-06
Geoffry schreef:Enneuh, blijft Martina, ondanks de erbarmelijke vertoning, nummer één?
Yep, enkel Sprem of Stevenson konden je inhalen maar die bleven ook steken in de poules.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Vera Zvonareva wint Russische finale
Hantuchova en Pierce eindigen seizoen hoe ze begonnen
Halve finales
Kournikova [4] d. Flipkens [2] 7/6(6) 6/2
Zvonareva [7] d. Dechy [8] 7/6(2) 6/7(2) 7/6(7)
Hantuchova/Pierce [7] d. Flipkens/Wickmayer [9/WC] 0/6 6/4 6/0
Rubin/Safina [4] d. Harkleroad/Mirza [3] 6/0 0/6 6/1
Finales
Zvonareva [7] d. Kournikova [4] 7/6(0) 4/6 7/6(0)
Hantuchova/Pierce [7] d. Rubin/Safina [4] 0/6 6/0 7/6(5)
Vera Zvonareva heeft voor de eerste maal in haar carrière de Masters gewonnen. De Russische klopte in de halve finales na een felbevochten partij Nathalie Dechy. In de finale had ze ook een taaie klant aan landgenote Anna Kournikova maar de schoonheidskoningin bezweek en verloor voor het tweede jaar op rij de finale. Vorig jaar verloor ze hier van Flipkens. Daar nam ze wel al revanche op in de halve finale. Voor Zvonareva is het haar vierde titel uit haar carrière. In seizoen 1 won ze Wimbledon, dit jaar zegevierde ze in Miami en Montreal. Ze stijgt naar de 2de plaats op de wereldranglijst, haar hoogste notering.
In het dubbelspel ging de zege naar Daniela Hantuchova en Mary Pierce. De zevende reekshoofden wonnen in de finale van Chanda Rubin en Dinara Safina, en dat in drie sets. In de tiebreak van de beslissende set ging het mooi gelijk op tot het Slovaaks-Franse duo er genoeg van had. Ze stoomden door naar de titel. Voor Hantuchova is het al haar tweede Masterstitel. Ze won intussen al drie Grand Slams en twee Masters. Voor Pierce is het haar derde titel na de Australian Open en Eastbourne dit jaar. Het duo eindigt het jaar dus precies zoals ze het begonnen; in stijl...
Hantuchova en Pierce eindigen seizoen hoe ze begonnen
Halve finales
Kournikova [4] d. Flipkens [2] 7/6(6) 6/2
Zvonareva [7] d. Dechy [8] 7/6(2) 6/7(2) 7/6(7)
Hantuchova/Pierce [7] d. Flipkens/Wickmayer [9/WC] 0/6 6/4 6/0
Rubin/Safina [4] d. Harkleroad/Mirza [3] 6/0 0/6 6/1
Finales
Zvonareva [7] d. Kournikova [4] 7/6(0) 4/6 7/6(0)
Hantuchova/Pierce [7] d. Rubin/Safina [4] 0/6 6/0 7/6(5)
Vera Zvonareva heeft voor de eerste maal in haar carrière de Masters gewonnen. De Russische klopte in de halve finales na een felbevochten partij Nathalie Dechy. In de finale had ze ook een taaie klant aan landgenote Anna Kournikova maar de schoonheidskoningin bezweek en verloor voor het tweede jaar op rij de finale. Vorig jaar verloor ze hier van Flipkens. Daar nam ze wel al revanche op in de halve finale. Voor Zvonareva is het haar vierde titel uit haar carrière. In seizoen 1 won ze Wimbledon, dit jaar zegevierde ze in Miami en Montreal. Ze stijgt naar de 2de plaats op de wereldranglijst, haar hoogste notering.
In het dubbelspel ging de zege naar Daniela Hantuchova en Mary Pierce. De zevende reekshoofden wonnen in de finale van Chanda Rubin en Dinara Safina, en dat in drie sets. In de tiebreak van de beslissende set ging het mooi gelijk op tot het Slovaaks-Franse duo er genoeg van had. Ze stoomden door naar de titel. Voor Hantuchova is het al haar tweede Masterstitel. Ze won intussen al drie Grand Slams en twee Masters. Voor Pierce is het haar derde titel na de Australian Open en Eastbourne dit jaar. Het duo eindigt het jaar dus precies zoals ze het begonnen; in stijl...
Hier vind je ook een handig overzicht van dit seizoen.
HawkEye- HawkEye
Toch een verbazingwekkend goede prestatie van Dechy.
Met ietswat meer geluk in het einde van de 3de set tegen Zvonareva was zij de eindwinnares geweest. Maar toch proficiat aan Zvonareva
Met ietswat meer geluk in het einde van de 3de set tegen Zvonareva was zij de eindwinnares geweest. Maar toch proficiat aan Zvonareva
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Vera
ben zo fier op haar
Proficiat aan Nathalieke en Anna
Proficiat aan het dubbelkoppel Daniela/Mary
ben zo fier op haar
Proficiat aan Nathalieke en Anna
Proficiat aan het dubbelkoppel Daniela/Mary
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
net als vorige jaar verliezen we de dubbelfinale
woohoo finale gehaalt
bedankt Safina voor alweer een prachtig jaar samen
volgend jaar verbreken we martinas record en winnen we RG
bedankt Bart voor de prachtige organisatie
en proficiat aan de nieuwe masters
woohoo finale gehaalt
bedankt Safina voor alweer een prachtig jaar samen
volgend jaar verbreken we martinas record en winnen we RG
bedankt Bart voor de prachtige organisatie
en proficiat aan de nieuwe masters
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06
Sprem gaat met pensioen!
Na een geweldig seizoen van UP en DOWNS heeft voormalig roland garros winnares Karolina Sprem besloten met pensioen te gaan. Dit jaar won de kroatische nummer 1 nog het Tier I toernooi in Berlijn en Tier II toernooi in Los Angeles. Maar de grandslam titels of Masters titel bleven uit. Toch stond Sprem 1 seizoen lang in de top 10. Sterker nog, ze deed zelfs mee met de hogere regio van de rankings.
Sprem: "Ik heb het gehad met het tennis. Het was leuk, maar na 1 jaar wil ik wel iets anders. Ik ga denk ik iets in de Mode doen, maar dat zien we altijd nog. Ik wens iedcereen nog veel succes op de tour want jullie grote vriendin is er niet meer. Ajuus!"
Ook deze keer hoeft de trainer van Sprem, grandslamer, niet lang te treuren. Nadat hij Krajicek naar de top hielp, met Myskina een grandslam titel pakte, via Petrova bij de top van het dubbelspel stond en met Sprem in de top van het enkelspel.. gaat hij nu verder met de altijd mooie Tatiana Golovin. Golovin is een talent uit de ITF die via de resultaten van Sprem zich nu een echte topper mag noemen..
Golovin: "Een geweldige kans! Alleen weet ik natuurlijk niet hoe die kans blijft voor bestaan. Ik weet wat grandslamer met zijn speelsters doet, en dat hij met zijn goddelijke lijf zo een nieuwe kan vinden. Het word afwachten over ik seizoen 7 haal" *grinnikt*
Na een geweldig seizoen van UP en DOWNS heeft voormalig roland garros winnares Karolina Sprem besloten met pensioen te gaan. Dit jaar won de kroatische nummer 1 nog het Tier I toernooi in Berlijn en Tier II toernooi in Los Angeles. Maar de grandslam titels of Masters titel bleven uit. Toch stond Sprem 1 seizoen lang in de top 10. Sterker nog, ze deed zelfs mee met de hogere regio van de rankings.
Sprem: "Ik heb het gehad met het tennis. Het was leuk, maar na 1 jaar wil ik wel iets anders. Ik ga denk ik iets in de Mode doen, maar dat zien we altijd nog. Ik wens iedcereen nog veel succes op de tour want jullie grote vriendin is er niet meer. Ajuus!"
Ook deze keer hoeft de trainer van Sprem, grandslamer, niet lang te treuren. Nadat hij Krajicek naar de top hielp, met Myskina een grandslam titel pakte, via Petrova bij de top van het dubbelspel stond en met Sprem in de top van het enkelspel.. gaat hij nu verder met de altijd mooie Tatiana Golovin. Golovin is een talent uit de ITF die via de resultaten van Sprem zich nu een echte topper mag noemen..
Golovin: "Een geweldige kans! Alleen weet ik natuurlijk niet hoe die kans blijft voor bestaan. Ik weet wat grandslamer met zijn speelsters doet, en dat hij met zijn goddelijke lijf zo een nieuwe kan vinden. Het word afwachten over ik seizoen 7 haal" *grinnikt*
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
sorry Kim 'k had niet ingestuurd vorige week en daardoor zijn onze dubbels niets geworden... mijn schuld
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Fre7*** schreef:sorry Kim 'k had niet ingestuurd vorige week en daardoor zijn onze dubbels niets geworden... mijn schuld
Ah oké ik vond t al zo slecht Geen probleem
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Fre7*** schreef:sorry Kim 'k had niet ingestuurd vorige week en daardoor zijn onze dubbels niets geworden... mijn schuld
Ja maar voor het dubbelspel werden de punten van Kim voor beide speelsters gebruikt
HawkEye- HawkEye
Bart schreef:Fre7*** schreef:sorry Kim 'k had niet ingestuurd vorige week en daardoor zijn onze dubbels niets geworden... mijn schuld
Ja maar voor het dubbelspel werden de punten van Kim voor beide speelsters gebruikt
Ja de punten sloegen tegen op de masters. Volgend jaar meer geluk
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» FWTA Tour Championships & Dubai
» FWTA Tour Championships & Luxemburg
» FWTA Tour Championships Madrid & Barcelona
» Doubles Race to the Championships
» Singles Race to the Championships