FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagboek

+3
Geoffry
Fre7***
HawkEye
7 plaatsers

Ga naar beneden

Dagboek Empty Dagboek

Bericht  HawkEye 18.02.07 13:57

Hier is het de bedoeling om over je bezigheden, gevoelens,enz te babbelen! Een soort van dagboek dus!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagboek Empty Re: Dagboek

Bericht  Gast 18.02.07 14:46

Ewel, ik ben tegenwoordig nogal bezig met m'n eigen forum en dan vooral m'n spellen daarop: o.a. tennis-manager Super Grand Slam (maar ook met een prono-spel voor tijdens kleinere toernooien zoals de komende twee weken voor Dubai) en een nieuw spel waaraan ik bezig ben, zijnde wieler-manager Cycling Mania. Cool

Gast
Gast

Bericht  HawkEye 18.02.07 14:50

Beste dagboek,

Ik heb me zonet ingeschreven voor het spel rond het tornooi van Dubai van Father Vic Smile
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Fre7*** 19.02.07 15:17

beste dagboek
ik ben net trug van vakantie en heb nu een week krokusvakantie...

maar 'k heb vanalles gepland dus leve de vakantie Very Happy

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Bericht  Geoffry 19.02.07 17:02

Beste dagboek, nood aan enige ventilatie:

'Typologie van Jung'... Als student in de richting Humane Wetenschappen - een gewichtige benaming voor iets redelijk lichtzinnigs - kreeg ik deze meneer Jung - in een ander leven mocht ik waarschijnlijk Carl Gustav zeggen - op mijn bord geserveerd. Zegt het je niet veel? Dan zijn we met twee.

Ik had geen goesting om deze Zwitser te bestuderen en nog veel minder goesting om te aanhoren in welk vakje hij mij ging stoppen. Bovendien was Jung zelfs niet de eerste professionele 'hokjesstopper' die in de cursus verscheen. Volgens de heer Heymans - een andere psychologische nitwit - mocht ik mijzelf als 'apathisch' beschouwen. Gezien de uitleg die daarbij hoorde, kan ik jammer genoeg niet vertellen wat ik daarbij voelde. Gevoelens zijn nu eenmaal niet eigen aan mijn apathische zelve. Als enkeling in een zootje gepassioneerden en amorfen (horror!) kon ik noch lachen noch huilen om mijn desolate situatie. Tonen van emoties is nu eenmaal ook niet eigen aan mijn apathische zelve. Ik vroeg me af of de geestesdodende verveling die ik voelde, wel eigen was?

De leerkracht van dienst, een bebrilde veertiger die mij al meermaals als 'onderkoeld' bestempelde - waarvoor bedankt -, liet uitschijnen dat Jung zovéél meer was dan Heymans. De laatstgenoemde was amateuristisch in vergelijking met de Zwitser. Een statement die werd opgevolgd door "maar zelf, zelf weet ik er niet zoveel van". Nou, slecht lesonderwerp, zou ik dan zeggen. MAAR... Als hedendaagse mens had de leerkracht natuurlijk zich tot het internet gewend, waarvan hij met veel bravoure maar liefst tien (!) pagina's in de cursus had verwerkt. Had ik niet mentaal levenloos door het raam zitten staren, mijn mond was opengevallen van verbazing en pure opwinding. Meer zelfs, WIJ - de holle vaten waarin leerkrachten hun ding mogen doen - mochten die tien pagina's zelfs lezen. En nee hoor, niet klassikaal met commentaar van de leerkracht ertussen - hij wist er immers weinig van -, maar gewoon op ons eentje - kwestie van een half uurtje stilte te bekomen. Ik kan het hem natuurlijk niet kwalijk nemen. Welk weldenkend, ongeïnformeerd mens zou nu niet het internet zijn werk laten doen? En dan noemt men de huidige mens oncreatief... Ha!

Ik had ondertussen mijn staarwedstrijd met de van zijn vrijheid genietende vogel verloren en zocht mijn weg naar de wondere wereld van de internettekst. Duizenden letters theorie en tien pagina's later vond ik alleen maar het feit dat hij gestorven was interessant. De uitleg die er dan toch bijkwam - hij wist er meer van dan hij deed uitschijnen, de deugniet - moest ik opnieuw mij in een hokje opdelen. Was ik een introvert iemand? Of een extrovert iemand? Moeilijk. Kon ik tussen de twee zijn? Nee! Het was zwart of wit en geen grijs. Ik koos zwart, want dat verslankt nu eenmaal. Nu, wat paste er bij zwart? Groen? Ja, groen! Maar wat was groen? Wel, ik weet het nog steeds niet, want op de momenten dat je het minst verwacht besef je dat er toch nog een God is.

De bel ging...
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36
Registration date : 07-12-06

Bericht  HawkEye 19.02.07 17:06

Jij moet columns gaan schrijven, en niet zomaar in HLN ofzo, maar in De Standaard

Like a Star @ heaven
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gast 19.02.07 17:08

Geoffry schreef:Duizenden letters theorie en tien pagina's later vond ik alleen maar het feit dat hij gestorven was interessant.
Very Happy Laughing

Zeer gezapig en intellectueel schrijfsel, mijnen besten. Gij beschikt over het talent dat ik zelfs in 't diepste van mezelf nie heb weten vinden.

RESPECT yes

Gast
Gast

Bericht  Geoffry 19.02.07 17:22

Merci voor de complimenten. Dagboek Hatoff
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166

Bericht  Nick 19.02.07 21:36

Waaauw amai dat is pas humor man Razz

Talent zonder meer Exclamation
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34

Bericht  dries22 19.02.07 21:57

Father Vic schreef:
Geoffry schreef:Duizenden letters theorie en tien pagina's later vond ik alleen maar het feit dat hij gestorven was interessant.
Very Happy Laughing

² Laughing
dries22
dries22
God
God

Man Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06

Bericht  dieterk 19.02.07 22:04

Inderdaad respect Very Happy
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Registration date : 08-12-06

Bericht  Fre7*** 17.06.08 18:06

over gevoelens dus...

een onbepaalde tijd terug kreeg ik van een onbepaalde persoon of personen enkele dingen 'op mijn boterham' of kwam ik ook enkele dingen te weten die er een tijd terug zijn gebeurd

het was mss niet zo leuk om horen maar ik was blij dat ik het wist, ergens kon ik er mee leven, omdat ik wist dat het waar moest zijn

soms kom je zo in het leven bepaalde dingen of personen tegen die je leven zo veranderen en soms zijn die dingen of personen je heel erg dierbaar, als je die dingen of personen dan op een of andere manier kwijtspeelt dan zit je daar heel erg lang mee en op dat moment dat je dan dingen te weten komt die niet leuk zijn om te horen maar waarschijnlijk wel juist zijn en je begint daarover na te denken en er gebeuren nog aangrijpende dingen in je leven dan denk je ook opeens op een andere manier over die dingen en personen die je hebt leren kennen die heel veel voor je betekenen maar die je bent kwijtgespeeld...

soms doet een mens dingen waar hij lang spijt van heeft maar zich nog niet voor heeft (kunnen) verontschuldigen en daar mee blijft zitten

soms veranderen mensen, veranderen is nu niet het juiste woord maar mensen groeien door ervaringen en worden zo gevormd tot wie ze later zullen zijn want wie ze echt diep vanbinnen zijn dat is aangeboren en dat zijn dingen die je niet kan veranderen, ook al wil je het niet of kan je het niet aanvaarden

soms is het niet makkelijk om jezelf te zijn of om iemand iets te zeggen of met iemand contact te houden

soms kan je eens bij een van die belangrijke personen terecht om je hart te luchten en zoveel emoties te delen waardoor je sterker wordt

soms heb je eens een moeilijke dag

en soms heb je jaren spijt en is het daar misschien al te laat voor

Fre7***
God
God

Bericht  Fre7*** 10.07.08 20:33

soms moet je afscheid nemen van iets waar je nog in gelooft

soms moet je gewoon weggaan en alles achterlaten

Fre7***
God
God

Bericht  lordfrans 16.07.08 18:54

Fre7*** schreef:over gevoelens dus...

een onbepaalde tijd terug kreeg ik van een onbepaalde persoon of personen enkele dingen 'op mijn boterham' of kwam ik ook enkele dingen te weten die er een tijd terug zijn gebeurd

het was mss niet zo leuk om horen maar ik was blij dat ik het wist, ergens kon ik er mee leven, omdat ik wist dat het waar moest zijn

soms kom je zo in het leven bepaalde dingen of personen tegen die je leven zo veranderen en soms zijn die dingen of personen je heel erg dierbaar, als je die dingen of personen dan op een of andere manier kwijtspeelt dan zit je daar heel erg lang mee en op dat moment dat je dan dingen te weten komt die niet leuk zijn om te horen maar waarschijnlijk wel juist zijn en je begint daarover na te denken en er gebeuren nog aangrijpende dingen in je leven dan denk je ook opeens op een andere manier over die dingen en personen die je hebt leren kennen die heel veel voor je betekenen maar die je bent kwijtgespeeld...

soms doet een mens dingen waar hij lang spijt van heeft maar zich nog niet voor heeft (kunnen) verontschuldigen en daar mee blijft zitten

soms veranderen mensen, veranderen is nu niet het juiste woord maar mensen groeien door ervaringen en worden zo gevormd tot wie ze later zullen zijn want wie ze echt diep vanbinnen zijn dat is aangeboren en dat zijn dingen die je niet kan veranderen, ook al wil je het niet of kan je het niet aanvaarden

soms is het niet makkelijk om jezelf te zijn of om iemand iets te zeggen of met iemand contact te houden

soms kan je eens bij een van die belangrijke personen terecht om je hart te luchten en zoveel emoties te delen waardoor je sterker wordt

soms heb je eens een moeilijke dag

en soms heb je jaren spijt en is het daar misschien al te laat voor

Somebody here has serious troubles Razz En btw people never change!!!!!

lordfrans
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 34
Registration date : 28-04-07

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven