FWTA US Open
+13
boyke
raf
Grandslamer
Geoffry
David
Nick
snowball3
dries22
dieterk
Dark Tiger
kimmie
Fre7***
HawkEye
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: FWTA US Open
Volgens mij gaat Kim er morgen nie te veel van bakken. Naar ik vernomen heb is ze vandaag samen met haar coach stevig in de drank gevlogen. Kdenk dat er morgen meer in de blog van Kim zal staan.
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
boyke schreef:Volgens mij gaat Kim er morgen nie te veel van bakken. Naar ik vernomen heb is ze vandaag samen met haar coach stevig in de drank gevlogen. Kdenk dat er morgen meer in de blog van Kim zal staan.
Kim weet niet waarover j het hebt
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Registration date : 08-12-06
ah, dan was het enkel haar coach.dieterk schreef:boyke schreef:Volgens mij gaat Kim er morgen nie te veel van bakken. Naar ik vernomen heb is ze vandaag samen met haar coach stevig in de drank gevlogen. Kdenk dat er morgen meer in de blog van Kim zal staan.
Kim weet niet waarover j het hebt
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
kimmie schreef:super !!!Bart schreef:Kwartfinales
Zvonareva d. Kournikova [3] 6/2 1/6 7/6(0)
Nu tegen Kim
Van Kim moet j geen bang ebben, z eeft t diep int glas gekeke laatste nacht
dieterk- God
Ter staat wel geen enkel reekshoofd meer in de halve finales
dieterk- God
Zvonareva en Stevenson gaan voor tweede Grand Slam titel
Eindelijk eerste Grand Slam voor Hingis & Kournikova?
Halve finales
Zvonareva d. K Clijsters 6/4 7/5
Stevenson d. Schnyder 7/6(1) 3/6 6/3
Hingis/Kournikova [4] d. Harkleroad/Mirza [1] 6/0 7/6(3)
Pennetta/Sharapova d. Flipkens/Wickmayer 6/3 0/6 6/0
In het enkelspel staan Vera Zvonareva en Alexandra Stevenson in de finale oog in oog met elkaar. Zvonareva versloeg Kim Clijsters in straight sets terwijl Patty Schnyder in drie sets moest buigen voor Stevenson. Zvonareva en Stevenson wonnen elk al één Grand Slam, allebei in Wimbledon. Zvonareva won de eerste Wimbledon, Stevenson de meest recente.
In het dubbelspel boekten Hingis en Kournikova een belangrijke overwinning. Ze worden nl. door het verslaan van huidige nummers 1 Harkleroad & Mirza de nieuwe nummers 1. Toch zouden ze maar wat graag eindelijk die eerste Grand Slam winnen want die laat maar op zich wachten. Pennetta en Sharapova kunnen hun tweede Grand Slam van het seizoen boeken.
Halve finales
Stevenson d. Schnyder 7/6(1) 3/6 6/3
Hingis/Kournikova [4] d. Harkleroad/Mirza [1] 6/0 7/6(3)
Pennetta/Sharapova d. Flipkens/Wickmayer 6/3 0/6 6/0
In het enkelspel staan Vera Zvonareva en Alexandra Stevenson in de finale oog in oog met elkaar. Zvonareva versloeg Kim Clijsters in straight sets terwijl Patty Schnyder in drie sets moest buigen voor Stevenson. Zvonareva en Stevenson wonnen elk al één Grand Slam, allebei in Wimbledon. Zvonareva won de eerste Wimbledon, Stevenson de meest recente.
In het dubbelspel boekten Hingis en Kournikova een belangrijke overwinning. Ze worden nl. door het verslaan van huidige nummers 1 Harkleroad & Mirza de nieuwe nummers 1. Toch zouden ze maar wat graag eindelijk die eerste Grand Slam winnen want die laat maar op zich wachten. Pennetta en Sharapova kunnen hun tweede Grand Slam van het seizoen boeken.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
VeraBart schreef:Zvonareva en Stevenson gaan voor tweede Grand Slam titel
Halve finales
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Sharapova in dubbelfinale!
Op de US Open hebben zonet Maria Sharapova en Flavia Pennetta hun halve finale in het dubbelspel gewonnen van het duo Flipkens/Wickmayer. Hierdoor staan ze voor de tweede maal dit jaar in de finale van een Grand Slam.
Goed hé. Ik ben echt blij dat ik Flipkens heb kunnen verslaan. Ik kan die meid echt niet luchten. Maar bon, er wacht ons nog een zwaardere opdracht waarschijnlijk. Weten jullie al tegen wie we moeten spelen?
Martina Hingis en Anna Kournikova
Aha! Tegen mijn landgenote Kournikova. Ja, Anna heeft net zoals ik de looks om het helemaal te maken hé. Alleen heb ik een beter stel brains meegekregen. Nee ik vind Anna wel een leuke meid om mee te gaan shoppen.
Martina Hingis heeft een scherper kantje maar ik kan dat best wel appreciëren. Ik gun haar de nummer 1 postie meer dan dat seutje Flipkens. Maakt de Swiss Bitch nog kans op de hoogste positie?
Enfin ik weet dat ze als duo problemen hebben om finales van Grand Slams al winnend af te sluiten. Het is dus aan Flavia en mij om die traditie van hun dus te bestendigen. Ach als we verliezen, zijn Anna en Martina wel het duo waaraan ik de zege wel gun hoor.
De US Open kan voor Maria Sharapova al niet stuk.
Jazeker omdat ik in de eerste ronde die Hollandse koe Krajicek heb verslaan hé. Ze had voor die wedstrijd een grote bek op maar nu hoor je haar niet meer piepen hé. Die overwinning maakte mijn hele US Open al goed. Deze dubbelspelfinale is een leuke bonus waar ik morgen volledig voor ga!
(Maria Sharapova in actie op de US Open)
Op de US Open hebben zonet Maria Sharapova en Flavia Pennetta hun halve finale in het dubbelspel gewonnen van het duo Flipkens/Wickmayer. Hierdoor staan ze voor de tweede maal dit jaar in de finale van een Grand Slam.
Goed hé. Ik ben echt blij dat ik Flipkens heb kunnen verslaan. Ik kan die meid echt niet luchten. Maar bon, er wacht ons nog een zwaardere opdracht waarschijnlijk. Weten jullie al tegen wie we moeten spelen?
Martina Hingis en Anna Kournikova
Aha! Tegen mijn landgenote Kournikova. Ja, Anna heeft net zoals ik de looks om het helemaal te maken hé. Alleen heb ik een beter stel brains meegekregen. Nee ik vind Anna wel een leuke meid om mee te gaan shoppen.
Martina Hingis heeft een scherper kantje maar ik kan dat best wel appreciëren. Ik gun haar de nummer 1 postie meer dan dat seutje Flipkens. Maakt de Swiss Bitch nog kans op de hoogste positie?
Enfin ik weet dat ze als duo problemen hebben om finales van Grand Slams al winnend af te sluiten. Het is dus aan Flavia en mij om die traditie van hun dus te bestendigen. Ach als we verliezen, zijn Anna en Martina wel het duo waaraan ik de zege wel gun hoor.
De US Open kan voor Maria Sharapova al niet stuk.
Jazeker omdat ik in de eerste ronde die Hollandse koe Krajicek heb verslaan hé. Ze had voor die wedstrijd een grote bek op maar nu hoor je haar niet meer piepen hé. Die overwinning maakte mijn hele US Open al goed. Deze dubbelspelfinale is een leuke bonus waar ik morgen volledig voor ga!
(Maria Sharapova in actie op de US Open)
raf- Senior Member
- Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Registration date : 09-12-06
Jammer van ons kimmeke
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Stevenson en Pennetta/Sharapova winnen 2de Grand Slam
Finales
Stevenson d. Zvonareva 6/7(6) 7/6(0) 7/6(4)
Pennetta/Sharapova d. Hingis/Kournikova [4] 7/5 0/6 6/0
Alexandra Stevenson heeft haar tweede Grand Slam titel op rij gewonnen. In een thriller versloeg ze Vera Zvonareva na drie tiebreaks. Het is nooit eerder gebeurd dat een speelster twee Grand Slams in één jaar wint. Stevenson duikt zo opnieuw in de top 10, net zoals Zvonareva.
In het dubbelspel viel dat unicum ook te noteren want Flavia Pennetta en Maria Sharapova winnen na Roland Garros nu ook de US Open. In de finale moesten Martina Hingis en Anna Kournikova voor de zoveelste keer buigen.
Finales
Stevenson d. Zvonareva 6/7(6) 7/6(0) 7/6(4)
Pennetta/Sharapova d. Hingis/Kournikova [4] 7/5 0/6 6/0
Alexandra Stevenson heeft haar tweede Grand Slam titel op rij gewonnen. In een thriller versloeg ze Vera Zvonareva na drie tiebreaks. Het is nooit eerder gebeurd dat een speelster twee Grand Slams in één jaar wint. Stevenson duikt zo opnieuw in de top 10, net zoals Zvonareva.
In het dubbelspel viel dat unicum ook te noteren want Flavia Pennetta en Maria Sharapova winnen na Roland Garros nu ook de US Open. In de finale moesten Martina Hingis en Anna Kournikova voor de zoveelste keer buigen.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
proficiat aan alle winnaressen
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Proficiat aan alle winaressen!
dieterk- God
Anna/Martina Je moet er gewoon mee lachen.
Proficiat Maria/Flavia en Alexandra.
Proficiat Maria/Flavia en Alexandra.
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Dju toch, wanneer gaan Anna en Martina nu ooit die grandslam titel behalen?
Proficiat Sharapova en Penneta
Proficiat Sharapova en Penneta
Gast- Gast
Alexandra!! YEAH!!
Ook gefeliciteerd Maria/Flavia!!
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Holy smoke. Schitterend gewoon. Zo lang sukkelen en dan mijn 2 favoriete grand slams winnen in één seizoen. Dit seizoen kan voor Stevenson niet meer stuk.
Kim haar laatste blog is gepost
dieterk- God
ProficiatGrandslamer schreef:Alexandra!! YEAH!!
Proficiat Maria en Flavia
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Ik ben Sprem Stevenson is Dark Tigerkimmie schreef:ProficiatGrandslamer schreef:Alexandra!! YEAH!!
Proficiat Maria en Flavia
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: