Martin Verkerk en Sjeng Schalken
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Martin Verkerk en Sjeng Schalken
Dag,
Mss een vraagje voor de Nederlanders hier op het forum.
Wat is er eigenlijk gebeurd met Martin Verkerk nadat hij in 2003 vanuit het niets in de finale stond van Roland Garros? Tennist hij nog?
En is Sjeng Schalken gestopt of komt ie nog terug? Ik vond Sjeng wel een leuke speler.
Groetjes,
Mss een vraagje voor de Nederlanders hier op het forum.
Wat is er eigenlijk gebeurd met Martin Verkerk nadat hij in 2003 vanuit het niets in de finale stond van Roland Garros? Tennist hij nog?
En is Sjeng Schalken gestopt of komt ie nog terug? Ik vond Sjeng wel een leuke speler.
Groetjes,
fluvia- Prince Member
- Aantal berichten : 106
Leeftijd : 39
Registration date : 08-12-06
Re: Martin Verkerk en Sjeng Schalken
verkerk speelt nog denkik
hij heeft qualificaties van challenger in Bergen gespeelt eind 2006
"Tout d'abord, il y a eu l'élimination rapide du Hollandais Martin Verkerk, au stade du troisième tour des qualifications. Il a reçu une wild card pour entrer dans ce tableau, et, malgré son expérience (il a été finaliste à Roland-Garros en 2003), il n'a pu venir à bout de son compatriote Dennis Van Scheppingen."
site
hij heeft qualificaties van challenger in Bergen gespeelt eind 2006
"Tout d'abord, il y a eu l'élimination rapide du Hollandais Martin Verkerk, au stade du troisième tour des qualifications. Il a reçu une wild card pour entrer dans ce tableau, et, malgré son expérience (il a été finaliste à Roland-Garros en 2003), il n'a pu venir à bout de son compatriote Dennis Van Scheppingen."
site
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06
Verkerk is geblesseerd,, hele tijd als ie terug wil komen op de tour krijgt ie weer een andere blessure OF hij is nog niet fit (heeft zijn rentree al 3x uitgesteld)
Hij heeft ook geen coach meer (geen geld meer voor) en er gaan geruchten dat ie snel een paar WC aanpakt,, startgeld int en dan stopt met Tennis
Sjeng Schalken ook geblesseerd, volgens mij vorig jaar nog wel een partij Daviscup gespeeld.. maar heeft ook allerlei kwaaltjes. Is al aardig op leeftijd, maar is nog niet gestopt
Hij heeft ook geen coach meer (geen geld meer voor) en er gaan geruchten dat ie snel een paar WC aanpakt,, startgeld int en dan stopt met Tennis
Sjeng Schalken ook geblesseerd, volgens mij vorig jaar nog wel een partij Daviscup gespeeld.. maar heeft ook allerlei kwaaltjes. Is al aardig op leeftijd, maar is nog niet gestopt
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
Interssant. Vroeg me ook al een poosje af waar deze heren uithingen.
Gast- Gast
Martin Verkerk zie ik niet meer terugkomen Sjeng heeft wel het talent, maar is denk ik te oud. Maar heeft wel meer kans dan Martin..Father Vic schreef:Interssant. Vroeg me ook al een poosje af waar deze heren uithingen.
Grandslamer- God
Grandslamer schreef:Martin Verkerk zie ik niet meer terugkomen Sjeng heeft wel het talent, maar is denk ik te oud. Maar heeft wel meer kans dan Martin..Father Vic schreef:Interssant. Vroeg me ook al een poosje af waar deze heren uithingen.
Rotterdam:
Bjorkman (SWE) vs. (WC)Verkerk (NED)
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
zegt niks, had al een paar WC's gekregen dit jaar maar geeft telkens op of verliest heeeeeel zwaar...Bart schreef:Grandslamer schreef:Martin Verkerk zie ik niet meer terugkomen Sjeng heeft wel het talent, maar is denk ik te oud. Maar heeft wel meer kans dan Martin..Father Vic schreef:Interssant. Vroeg me ook al een poosje af waar deze heren uithingen.
Rotterdam:
Bjorkman (SWE) vs. (WC)Verkerk (NED)
Grandslamer- God
Verkerk speelt ook Indian Wells (WC)
Grandslamer- God