FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Western & Southern Financial Group Masters, Cincinnati-U

+12
Nick
kmorel
David
snowball3
Koalaflesje
kimmie
de rat
Fre7***
krullie
Dark Tiger
dieterk
Wimpie
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Western & Southern Financial Group Masters, Cincinnati-U - Pagina 3 Empty Re: Western & Southern Financial Group Masters, Cincinnati-U

Bericht  HawkEye 04.02.07 15:41

Proficiat Tim, Xavier en Rafa Cool yes
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Western & Southern Financial Group Masters, Cincinnati-U - Pagina 3 Empty Re: Western & Southern Financial Group Masters, Cincinnati-U

Bericht  boyke 04.02.07 18:16

dieterk schreef:Proficiat Tim! Jammer voor James, hij was zo dichtbij zijn derde titel dit seizoen en een plaats in de top 3 van de Us Open series! Nu volle moed naar de Us Open, daar heeft hij ooit eens kwartfinale gehaald, hopenlijk dit jaar hetzelfde of zelfs beter!
Dankjewel James.

Henman: "Mijn doelen zijn hiermee bereikt voor dit seizoen: zowel in het dubbel als in het enkel een eerste titel. Ook op een grandslam haalde ik reeds een kwartfinale. Ik haalde eveneens mijn 1e grandslamfinale in het gemengd dubbel op Wimbledon. Nu hopen op een goede loting op de US Open. En ik denk dat ik hier heb bewezen dat ik van niemand schrik hoef te hebben."
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: