FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2|

+17
Pieter
raf
David
Nick
Grandslamer
olivier
kwartel83
Koalaflesje
kmorel
fluvia
dieterk
Fre7***
Geoffry
Chris
dries22
Kitty
HawkEye
21 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 6 Empty Re: Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2|

Bericht  Fre7*** 19.02.07 21:30

waar staan de liedjes?

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 6 Empty Re: Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2|

Bericht  HawkEye 19.02.07 21:30

Fre7*** schreef:waar staan de liedjes?

http://www.freewebs.com/forumfestival , bij New-Zealand |2| waarom?
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  Fre7*** 19.02.07 21:35

Bart schreef:
Fre7*** schreef:waar staan de liedjes?

http://www.freewebs.com/forumfestival , bij New-Zealand |2| waarom?
ja mijn internetga nogal traag en het duurde tot nu net tegen dat het geladen was :s

het lukt nu wel yes

Fre7***
God
God

Bericht  raf 19.02.07 22:20

Amai, het is net zoals het echte festival!

Hoe meer landen er mee doen, hoe meer brol er wordt ingezonden en dus hoe lager de algemene kwaliteit van de liedjes wordt.

Wel chique site bart! (vooral de foto's)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40

Bericht  Fre7*** 19.02.07 23:26

raf schreef:Amai, het is net zoals het echte festival!

Hoe meer landen er mee doen, hoe meer brol er wordt ingezonden en dus hoe lager de algemene kwaliteit van de liedjes wordt.

Wel chique site bart! (vooral de foto's)
en mijn pc moet da allemaal laden hé en da ga al zo traag vandaag Razz

Fre7***
God
God

Bericht  Koalaflesje 19.02.07 23:46

vind het jammer dat ik precies ofwel de Afrekening aan het beluisteren ben of een dag op 4FM Sad

Heb dan echt voor de nummers gekozen die ik niet ken... (of uiteindelijk nog 2 nummers onderaan toch die ik ken, omdat de rest te slecht was)

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Registration date : 12-12-06

Bericht  Gast 19.02.07 23:57

idd, staan een beetje teveel bekende nummers in.

Gast
Gast

Bericht  dieterk 20.02.07 0:32

Belgie stuurt Intwine

Op de valreep koos Belgie dan toch een nummer om naar het eurovisiefestival te sturen. Het werd Happy van de groep Intwine.

Zanger:"Dit liedje gaat over een gevoel dat we allemaal al wel eens gehad hebben. We zijn tot over onze oren verliefd, maar op een bepaald moment loopt de relatie ten einde. Toch blijf je die persoon doodgraag zien en wens je haar of hem nog steeds het beste toe, hoe zeer die persoon je ook gekwetst heeft. Maar eens de ergste pijn voorbij is hopen de meeste mensen dat die persoon ergens toch ook veel hartpijn heeft gehad en nooit meer gelukkig zal worden met iemand anders. Vandaar dat het lied naar een climax toegroeit. In het begin van het lied is de persoon nog niet over zijn liefde, op het einde denkt hij of zij heel anders: FUCK I HOPE YOU FEEL MUCH WORSER THAN ME! We hopen dat de rest van Europa ons lied goed vindt en dat iedereen masaal op ons stemt!"
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  Gast 20.02.07 11:40

paka1987 schreef:idd, staan een beetje teveel bekende nummers in.
Dat van Canada is alleszins totaal geen bekend, denk ik zo. Ik zou dan ook nooit een bekend lieke inzenden voor zo'n forumfestival. Zoals bij editie 1 m'n song van Finland, wat uiteindelijk tot m'n verbazing nog de revelatie werd ook.
"Zombie" van The Cranberries vind ik bv. een prachtnummer, maar 'k ga deze keer geen bekende nummers meer bovenaan m'n lijstje plaatsen, uit principe. Sorry aan ieder die voor zo'n nummer gegaan is, maar misschien zit er nog wel een 7 of 8 in hé. Exclamation

Laatst aangepast door op 20.02.07 14:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast 20.02.07 12:49

kwartel83 schreef:35 landen Neutral
'k Zou dan toch met een voorronde gewerkt hebben. Of zelfs twee halve finales of zo, met langs beide kanten dan een 18-tal deelnemers. Dan niet al punten doorsturend in die halve finale, gewoon uit elke halve finale tien songs kiezen die je in de finale wil zien (horen).

Want 35 is echt wel wa te veel om in één keer te doorworstelen. Suspect

Gast
Gast

Bericht  HawkEye 20.02.07 12:53

Father Vic schreef:
kwartel83 schreef:35 landen Neutral
'k Zou dan toch met een voorronde gewerkt hebben.
Of zelfs twee halve finales of zo, met langs beide kanten dan een 18-tal deelnemers.

Mja, da's dubbel werk voor iedereen om te stemmen hé... Is nu al hele opdracht om van 35 landen stemmen te krijgen voor vrijdag.

En twee halve finales geven misschien vertekend beeld omdat één halve finale mss veel sterker is dan de andere...
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gast 20.02.07 12:58

Bwa, als ge alle songs zowa random bij mekaar plaatst, zullen die wel min of meer aan mekaar gewaagd zijn.

En dubbel werk nie echt. Nu moet je door alle 35 landen ineens en noteer je wat je punten wil geven. Als je er door bent en je zit aan meer dan 10, moet je er nog wa schrappen. Heb je er te weinig, moet ge nog wa vullen. En dan uiteindelijk moet je ze nog altijd in volgorde plaatsen. Als je dat met twee halve finales doet, is dat bijna exact even veel werk. In de halve finales kies je gewoon wie je naar de finale wilt en in je finale voting bepaal je de volgorde. Alleen gaan er sommige van jouw keuzes de finale nie gehaald hebben en ga je er dan nog een paar nieuwe moeten aan toevoegen, da's al.

Nu ja, het is nu zoals het is. 'k Ben er bijna door, maar 'k heb er wel al twaalf genoteerd. Waarvoor nog maar één dat er echt uit sprong. En nog vijf landen te gaan. Zal dus nog wa moeten elimineren. En dan ze nog in volgorde krijgen. Smile

Gast
Gast

Bericht  HawkEye 20.02.07 13:36

Father Vic schreef:Bwa, als ge alle songs zowa random bij mekaar plaatst, zullen die wel min of meer aan mekaar gewaagd zijn.

En dubbel werk nie echt. Nu moet je door alle 35 landen ineens en noteer je wat je punten wil geven. Als je er door bent en je zit aan meer dan 10, moet je er nog wa schrappen. Heb je er te weinig, moet ge nog wa vullen. En dan uiteindelijk moet je ze nog altijd in volgorde plaatsen. Als je dat met twee halve finales doet, is dat bijna exact even veel werk. In de halve finales kies je gewoon wie je naar de finale wilt en in je finale voting bepaal je de volgorde. Alleen gaan er sommige van jouw keuzes de finale nie gehaald hebben en ga je er dan nog een paar nieuwe moeten aan toevoegen, da's al.

Nu ja, het is nu zoals het is. 'k Ben er bijna door, maar 'k heb er wel al twaalf genoteerd. Waarvoor nog maar één dat er echt uit sprong. En nog vijf landen te gaan. Zal dus nog wa moeten elimineren. En dan ze nog in volgorde krijgen. Smile

Ja maar 'k bedoel dat het een heel werk is om iedereen één keer te laten stemmen, laat staan twee keer. Ivm deadlines enzo...

Nu heeft het toch wel iets groots vind ik. Wie nu wint, chapeau afro
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gast 20.02.07 13:37

Ziezo, de punten zijn verdeeld. Ik wil graag de inzenders van m'n 12, 10 en 6 punter bedanken voor deze openbaringen.

'k Zie trouwens dat Spanje zich nog heeft teruggetrokken ? Of is die over het hoofd gezien ? Question

Gast
Gast

Bericht  HawkEye 20.02.07 13:38

Father Vic schreef:Ziezo, de punten zijn verdeeld. Ik wil graag de inzenders van m'n 12, 10 en 6 punter bedanken voor deze openbaringen.

'k Zie trouwens dat Spanje zich nog heeft teruggetrokken ? Of is die over het hoofd gezien ? Question

Heeft zich idd terug getrokken Wink
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Grandslamer 20.02.07 13:48

Ik heb totaal niet gekeken naar welke nummers bekend waren en welke niet.. Ik kies gewoon de leukste uit en sommige zijn bekend in mijn lijstje en sommige minder bekend..
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 6 Empty nena voor oosterijk

Bericht  Gast 20.02.07 14:48

Nena voor oosterijk

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 6 Nena13

oosterijk komt deze keer met Nena! zij gaat haar nummer 99 luftballons zingen. we zijn heel blij dat zij ons land wil vertegenwoordigen. het zal zeer moeilijk worden om 1ste te worden aangezien er veel goede nummers me doen.

nena: Helaas kan ik niet voor Duitsland zingen aangezien zij al een ander nummer hebben gekozen. maar dit verandert mijn inzet niet ik ga 100% voor oosterijk. ik vind het heel leuk dat zij een van mijn eerste en mijn favoriete nummer hebben gekozen. het zal wel heel moeilijk worden om eerste te worden omdat er veel mooie en goede nummers mee doen, vooral luxemburg heeft een sterke kandidate en een heel mooi nummer. maar ik ga gewoon me best doen en ik hoop dat we het goed doen op het festival.

Gast
Gast

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 6 Empty votes

Bericht  Gast 20.02.07 14:50

ik heb echt niet gekeken of het nou een bekent nummer is of een juist onbekend nummer ik ga gewoon op me gevoel af en kies voor de mooiste nummers, ook de uitvoering heeft natuurlijk invloed op me keuze.

Gast
Gast

Bericht  fluvia 20.02.07 16:49

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 6 ITflag-smallItaliaanse kleinkunst op het tweede WMC!

Italië vaart op het tweede WMC een nieuwe koers. Vorige editie kaapten Eros Ramazotti en Anastacia een mooie achtste plaats weg. Toch werd een nieuwe delegatieleidster aangesteld en dit resulteerde in een totaal andere aanpak en songkeuze.

Fluvia (delegatieleidster):
Vorige editie was ik delegatieleidster van Noorwegen. Intern hebben we gezocht naar onbekend talent en die hadden we gevonden met Megan Mullins. Ik was aangenaam verrast toen Megan de zevende plek wist te bemachtigen.
De RAI had dit vorig jaar opgemerkt en me meteen na afloop aangesproken om voor Italië hetzelfde te proberen. Ik heb vervolgens onmiddellijk contact opgenomen met Angelo Branduardi en hem vrij een song laten componeren. Angelo is wereldberoemd in eigen land, maar bij het jongere publiek in andere landen minder bekend. Toch hou ik zelf enorm van zijn muziek. Kleinkunst op z'n Italiaans als het ware.

Angelo Branduardi:
Il giacatore di biliardo is een vlot nummer waar toch een heleboel kleinkunstelementen in vervat liggen. Het nummer barst echt open na 1 minuut. Centrale ondertoon is het strijkerskwartet waarin ikzelf viool in speel. Ik hoop dat de andere landen deze gewaagde songkeuze kunnen appreciëren. Ik wens bij deze ook alle andere artiesten veel succes!

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 6 Angelo_Branduardi_chitarra
(Angelo Branduardi voor Italië)
fluvia
fluvia
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 106

Bericht  Fre7*** 20.02.07 17:20

The Cranberries hangen Ierse burgeroorlog aan de grote klok !!

Ierland kiest voor rock deze versie van het festival en dan nog niet de meest alledaagse. De meest controverse band die het land ooit heeft betreden gaat voor hen naar de grote finale deze week. De bandleden die al een groot risico liepen om met zoiets voor de dag te komen in eigen land lieten voor dit lied een heel gevoelige muziekclip opnemen die de jarenlange onenigheid in hun land symboliseert.

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 6 Cranbe10

Het hele land stond eerst in rep en roer maar al snel kwamen de mensen tot het besef dat the cranberries hen een spiegel voor hun ogen schuiven en tonen wat er werkelijk aan het gebeuren is. Nu zijn ze de lokale helden en daar zijn alle Ieren trots op maar het lost natuurlijk de hele miserie daar niet op. Ze gingen dus al snel door naar de laatste voorronde en wonnen met overbluffende cijfers van alle concurenten die ze voor zich kregen. Een beetje meer rock dan gewoonlijk maar echt een prachtig lied dat door harten is geschreven en niet als een middel om gewoonweg geld op te brengen zoals zovelen tegenwoordig.

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 6 Cranberries_zombies

*Hun clip werd nu al voor de awards genomineerd !!!

Fre7***
God
God

Bericht  dries22 20.02.07 18:32

Duitsland stuurt Klee naar Nieuw-Zeeland met het nummer GOLD

artikel volgt later Wink
dries22
dries22
God
God

Man Aantal berichten : 551

Bericht  HawkEye 20.02.07 20:02

Je vindt de songs op de nieuwe site: http://www.freewebs.com/forumfestival , onder New-Zealand |2| !

VOTEN (12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 & 1 ptn) KAN TOT VRIJDAG 19u VIA PM NAAR BART!

In je pm mag je ook altijd voor de fun een top 3 maken. Dat is dan de uitslag die je denkt dat het zal worden, maar is dus niet noodzakelijk je eigen voorkeur.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  HawkEye 20.02.07 20:47

willem schreef:sterker dan de Italiaanse zangeres Andrea Bocelli.

Andrea, what have you done No ?!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gast 21.02.07 14:37

Bart schreef:

Haren tekst vergeten Wink

Gast
Gast

Bericht  Grandslamer 21.02.07 15:55

willem schreef:
Bart schreef:

Haren tekst vergeten Wink
Andrea is wel een man he Razz lachen
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: