FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2|

+17
Pieter
raf
David
Nick
Grandslamer
olivier
kwartel83
Koalaflesje
kmorel
fluvia
dieterk
Fre7***
Geoffry
Chris
dries22
Kitty
HawkEye
21 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 5 Empty Re: Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2|

Bericht  dries22 05.02.07 22:11

Youtube moet MTV-clips van website halen

Youtube moet 100.000 filmpjes van zijn site halen na een eis van Viacom, het moederbedrijf van MTV, Nickelodeon en de Paramount-filmstudio.

Viacom en Google, de eigenaar van Youtube, waren al enkele maanden aan het onderhandelen om tot een akkoord te komen, maar vrijdag was het geduld van Viacom op. Omdat er volgens het bedrijf geen faire overeenkomst meer mogelijk was en er nog steeds geen filter was om auteursrechtelijk beschermde filmpjes tegen te houden, eiste het dat Youtube 100.000 filmpjes van de videowebsite zou halen.

Youtube zei dat het alles in het werk zou stellen om de filmpjes van de site te halen. Verschillende gebruikers kregen al mails van Youtube dat de beschermde filmpjes die ze online geplaatst hadden, verwijderd waren. In november moest Youtube ook al 30.000 filmpjes verwijderen na een klacht van een Japanse auteursrechtenmaatschappij.

Bij de verwijderde clips zitten onder meer veel fragmenten van de Amerikaanse satiricus John Colbert, die op de tv-zender Comedy central hoge ogen gooit met zijn The Colbert Report . Ook filmpjes uit The daily show with Jon Stewart worden vaak bekeken op Youtube en genieten vooral veel bijval bij jongeren.

Viacom wil boter bij de vis. Youtube haalt zijn opbrengsten uit reclame. Iedere surfer die een filmpje bekijkt op Youtube in plaats van bijvoorbeeld op de MTV-website betekent dan minder reclame-inkomsten.

nieuwsblad.be

das minder goed nieuws voor ons Sad
dries22
dries22
God
God

Man Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 5 Empty Re: Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2|

Bericht  HawkEye 11.02.07 12:46

Exclamation Exclamation Exclamation LAATSTE WEEK OM IN TE SCHRIJVEN Exclamation Exclamation Exclamation
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  Gast 11.02.07 12:57

Als mijn liedje nog niet gekozen is, doet Zweden mee Smile

Gast
Gast

Bericht  Nick 11.02.07 14:06

kga dan mijn liedje eens doorsturen hé Twisted Evil
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06

Bericht  Gast 11.02.07 14:15

Ik kies Japan

Gast
Gast

Bericht  raf 11.02.07 15:31

Dju,

Mijn inzending is dit weekend van youtube afgehaald. Sad

Nu kan de UK opnieuw beginnen met de interne selectie.
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Registration date : 09-12-06

Bericht  kimmie 11.02.07 23:39

ik ga voor Colombia Very Happy
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06

Bericht  Gast 11.02.07 23:59

Festivalkoorts stijgt in Canada

In Canada begint de festivalitis stilaan toe te nemen. Het hele land staat volop achter de kandidaat die de nationale eer zal trachten hoog te houden. Helemaal gek zijn ze van de typisch Canadese softrocksong, die al enige tijd geleden de voorselecties won. Dit ondanks het feit dat vandaag bekend werd gemaakt dat producer Father Vic, vorige keer nog onverwacht succesvol voor de Finnen, bij een volgende editie graag in zee zou gaan met de zuiderburen uit de US.

Gast
Gast

Bericht  kimmie 13.02.07 20:01

Bart schreef:
dat bedoel ik dus, bij FWTA was het net hetzelfde. Binnen de kortste keren had iedereen een spel, maar dit heeft het toch maar allemaal overleefd!

En als je zelf zo'n spel wil organiseren, mij niet gelaten, maar niet op dit forum en ook geen duizend links of reclame.
cheerleader niemand kan zo'n spellekes/muziekfestivals maken en organiseren als Bart cheerleader

Wimpie doet het ook aardig klap
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47

Bericht  Nick 14.02.07 20:34

La france heeft een lied ingestuurd en doet nu officieel mee
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34

Bericht  HawkEye 15.02.07 19:50

Blijven inschrijven Exclamation
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  HawkEye 17.02.07 2:08

Voorlopig zijn er 20 liedjes ingeschreven yes
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  HawkEye 17.02.07 18:22

De landen waar 'OK" bij vermeld staat, hebben hun liedje doorgestuurd.

Deelnemers

1. Turkey (Bart) OK
2. Belgium (Dieter)
3. Canada (Father Vic) OK
4. Germany (Dries) OK
5. Slovenia (Kitty) OK
6. Hungary (Chris) OK
7. Ireland (Fre)
8. Iceland (Geoffry) OK
9. Spain (Nootsen) OK
10. Italy (Fluvia) OK
11. Portugal (Fabrizio)
12. United Kingdom (Raf)
13. Australia (Kevin) OK
14. Zwitserland (Koalaflesje) OK
15. Albania (Karel) OK
16. Verenigde Staten (Olivier) OK
17. Luxembourg (GrandSlamer) OK
18. Austria (Tessa) OK
19. France (Nick) OK
20. Netherlands (David)
21. India (Snowball) OK
22. Egypt (Tinkerbell) OK
23. Russia (De rat)
24. Japan (Lore) OK
25. Kenya (Wimpie) OK
26. Colombia (Kimmie) OK
27. Sweden (Archer) OK
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  HawkEye 18.02.07 22:32

Dit spel wordt ook op tennisforum.be georganiseerd.

De resultatenavond gebeurt evenwel hier Wink
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gast 18.02.07 23:03

Zo, ik heb me ook ingeschreven, met Brazilië.

Doet Nieuw-Zeeland zelf trouwens niet mee?

Gast
Gast

Bericht  Gast 19.02.07 2:16

ik wil het is proberen met Finland.

Gast
Gast

Bericht  Pieter 19.02.07 10:57

Ik (Nieuw-Zeeland) heb me al van de eerste week ingeschreven, ùaar toch sta ik niet in de lijst Shocked
Pieter
Pieter
Junior Member
Junior Member

Man Aantal berichten : 38
Leeftijd : 33

http://www.facebox.nl/Pieter_TheFudge

Bericht  Gunter 19.02.07 13:32

Ik kies voor Croatia
Gunter
Gunter
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 85
Leeftijd : 35

Bericht  Fre7*** 19.02.07 15:06

Bart schreef:De landen waar 'OK" bij vermeld staat, hebben hun liedje doorgestuurd.

Deelnemers

7. Ireland (Fre)

Present !! en heb ingestuurd
zou eerst ander liedje inzenden maar dat is jammergenoeg van you tube afgehaald Sad

wel een dikke miserie nu hé...
heb gelukkig nog mijn eerste plan en Grandslamer kent het al Very Happy

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Bericht  Grandslamer 19.02.07 15:09

Maar ik ben het al vergeten Suspect najah jou liedje dan Razz
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  HawkEye 19.02.07 19:57

Exclamation VOTING HAS BEGUN Exclamation

Je vindt de songs op de nieuwe site: http://www.freewebs.com/forumfestival , onder New-Zealand |2| !

VOTEN (12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 & 1 ptn) KAN TOT VRIJDAG 19u VIA PM NAAR BART!

In je pm mag je ook altijd voor de fun een top 3 maken. Dat is dan de uitslag die je denkt dat het zal worden, maar is dus niet noodzakelijk je eigen voorkeur.

De volgorde waarop de liedjes op de site staan, is ook de volgorde van punten uitdelen!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  kwartel83 19.02.07 20:11

35 landen Neutral

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515

Bericht  Grandslamer 19.02.07 20:12

Nathalie Imbruglia vertegenwoordigt Luxemburg!

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 5 Imbruglia4

Na de eerste succesvolle serie van de Forumfestival in Duitsland, zijn we nu aangekomen in Nieuw Zeeland. Deze editie voor het eerst doet Luxemburg mee in samenwerking met Grandslamer. Grandslamer behaalde de vorige editie nog de 10e plaats met Spanje en wil dat nu gaan evenaren. Dit keer is Nathalie Imbruglia uit de stal gehaald met haar wereldhit Torn. Het mooie van het lied is ook dat het 100% live gezongen is door de zangeres zelf en geen - door de computer bewerkt - nep deuntje is.

Grandslamer: Ik vond het belangrijk dat het live was want zo is het mooier en veel echter. Bij blof, spanje vorige editie, was het ook allemaal live en dat heeft ons naar de 10e plaats gehesen. Mijn tip van dit jaar is Oostenrijk met Nena. Een echt mooi nummer!

Nathalie: Ik vond het helemaal geweldig toen Luxemburg mij vroeg om hun te vertegenwoordigen. Ik had de vorige editie goed gevolgt en de winnaar was terecht. Maar jammer genoeg was het allemaal niet live en dat ben ik wel. Dat is denk ik mijn kracht en ik hoop dat te kunnen overbrengen naar het publiek. Wish me luck!
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  Geoffry 19.02.07 20:25

Laughing @ Zweden

Ik had het eerst ingezonden en veranderd omdat je het dezer dagen overal hoort. Razz Nu ja, kben eens benieuwd of het hoog zal eindigen.
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36

Bericht  HawkEye 19.02.07 20:28

Javine wil voor show zorgen in Nieuw-Zeeland

Het Forumfestival - Wellington, New Zealand |2| - Pagina 5 Javine2

Javine Hylton zal deze maand de Turkse kleuren verdedigen op het tweede Forumfestival in Nieuw-Zeeland. De 25-jarige Javine werd geboren in het Engelse Londen maar "Touch my fire", haar song voor dit festival, klinkt eerder Turks in de oren en daarom koos ze voor haar favoriet vakantieland Turkije. Ze nam er deel aan de preselecties en klopte er onder meer Sertab Erener die Turkije op het eerste festival vertegenwoordigde en nog een keer wou meedoen. Maar de Turken houden van Javine en dat vertaalde zich ook in stemmen. Met 80% van de stemmen liet ze de concurrentie ver achter zich.

Javine: "Turkije is een fantastisch en heel divers land. Het bevat alles wat een mens wilt: cultuur, ontspanning, gastronomie, prachtige landschappen,... Door deel te nemen aan de selecties in Turkije en niet in het Verenigd Koninkrijk nam ik een groot risico aangezien ik tot dan niet in Turkije bekend was. Maar ik gokte en ik won. Ik hoop dat het mondiale publiek me ook wel kan smaken."

Bart, hoofd van de Turkse delegatie: "Turkije houdt van diva's. Vorige keer kwamen we met Sertab naar het festival, dit keer met Javine. Javine is een tikkeltje moderner en jonger dan Sertab en dat straalt ze ook uit. Javine heeft een ongelooflijk sterke stem en we hopen dat haar présence én haar stem in de smaak zullen vallen."
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: