The Results |1|
+12
Kitty
Geoffry
raf
dieterk
Nick
dries22
kwartel83
fluvia
Jan
Chris
Grandslamer
HawkEye
16 plaatsers
Pagina 10 van 13
Pagina 10 van 13 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13
Re: The Results |1|
nick doe geen moeite er komen geen thema'sBart schreef:Geoffry schreef:Gelden dezelfde regels nog altijd? Of is het verplicht dat je artiest nu uit het land moet komen dat je vertegenwoordigt?Bart schreef:Tweede editie - Wellington, New Zealand
20 februari, 17u: deadline om in te schrijven en de liedjes te hebben doorgepm'ed.
24 februari, 19u: deadline om punten in te sturen (12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1)
Check nieuw topic
@Nick: zo monotoon is het niet als je ziet hoe gevarieerd de punten zijn verdeeld
vond het wel leuk idee maar door de vriendjespolitiek zijn de punten dus soms ook redelijk verdeeld omdat sommige elkaar toch een puntje willen geven en zo dusja
IErland volgende versie weer van mij zoals ik op voorhand dus al had besteld en 'k heb al mijn liedje klaar
en rarara voor de versie erna heb ik nog een wereldhit uit ierland aan de kant staan
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Fre7*** schreef:mja heb nergens gezien bijna van wie dak punten kreeg ma heb geen zin om 23 paginas af te lezen allemaal
vind de eerste 2 onnozel omda het superbekende liedjes zijn en 'k had dus beter ook geen punten gegeven
wel teleurgesteld met 6 de laatste plaats
en als je dan ziet wa voor liedjes voor je staan...
nuja bij de punten dak wel zag was er inderdaad wel vriendjes politiek te bespeuren alsek de reacties soms las...
ierland slechte verliezer
volgende keer neem ik ook superbekend liedje zo is't makkelijk en hoef je er niets voor te doen
laten we dan allemaal een nr 1 hit nemen dan is er helemaal geen werk meer aan
tdoet pijn precies... kop op!
je kan het via de link zien hé
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
niet van pijn wel teleurgesteldBart schreef:Fre7*** schreef:mja heb nergens gezien bijna van wie dak punten kreeg ma heb geen zin om 23 paginas af te lezen allemaal
vind de eerste 2 onnozel omda het superbekende liedjes zijn en 'k had dus beter ook geen punten gegeven
wel teleurgesteld met 6 de laatste plaats
en als je dan ziet wa voor liedjes voor je staan...
nuja bij de punten dak wel zag was er inderdaad wel vriendjes politiek te bespeuren alsek de reacties soms las...
ierland slechte verliezer
volgende keer neem ik ook superbekend liedje zo is't makkelijk en hoef je er niets voor te doen
laten we dan allemaal een nr 1 hit nemen dan is er helemaal geen werk meer aan
tdoet pijn precies... kop op!
je kan het via de link zien hé
alsek had geweten dat het de bedoeling was om simpel te doen
ik ben al es benieuwd naar de volgende nummers
maar dat zal nog een maand duren ofzo dus ja heb nog tijd hé
Fre7***- God
ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Fre7***- God
Fre7*** schreef:ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Ja ma ik was orgineel en kreeg ok geen punten
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
welk liedje had jij alweer? en welk land was jij dan als Dries duitsland was?dieterk schreef:Fre7*** schreef:ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Fre7***- God
Fre7*** schreef:welk liedje had jij alweer? en welk land was jij dan als Dries duitsland was?dieterk schreef:Fre7*** schreef:ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Australie
dieterk- God
dieterk schreef:Fre7*** schreef:welk liedje had jij alweer? en welk land was jij dan als Dries duitsland was?dieterk schreef:Fre7*** schreef:ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Australie
diene megabelachlijke babysitter
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Wel diee babysitter was tenminste iets nieuw Maar het uwe was ok wel nieuw dus jah
dieterk- God
ah da was slechtdieterk schreef:Fre7*** schreef:welk liedje had jij alweer? en welk land was jij dan als Dries duitsland was?dieterk schreef:Fre7*** schreef:ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Australie
jakkes
welk liedje ? ben al vergeten
weet wel nog dat ik Kitty haar liedje echt een liedje vond dak van de eerste keer graag hoorde... en duitsland vond ik ook heel catchy maar was iets minder mijn stijl dusja
finland was lekker richting meer mijn stijl dan maar de stukken waren iets te langdradig dus ook naast de nr 1 gegrepen in Ierland
mexico en turkije kregen punten omdat ze geweldige stemmen stuurden
Italie omdat ik eerst Italie zou kiezen met hetzelfde liedje maar dan toch iets origineel wou brengen maar dus zonder succes
Fre7***- God
ja die is als eerste afgevallen in Ierlanddieterk schreef:Wel diee babysitter was tenminste iets nieuw Maar het uwe was ok wel nieuw dus jah
(omdat het bovenaan de lijst stond natuurlijk hé )
Fre7***- God
@ Fré.
Mijn inzending, Noorwegen, bewijst echter wel dat je met een onbekend liedje hoog kan eindigen.
Ik ben aangenaam verrast door de goede score en plaats. Had ik echt niet verwacht van een lieflijk country-nummertje zoals dat van mij.
Mijn inzending, Noorwegen, bewijst echter wel dat je met een onbekend liedje hoog kan eindigen.
Ik ben aangenaam verrast door de goede score en plaats. Had ik echt niet verwacht van een lieflijk country-nummertje zoals dat van mij.
fluvia- Prince Member
- Aantal berichten : 106
Fre7*** schreef:ja die is als eerste afgevallen in Ierlanddieterk schreef:Wel diee babysitter was tenminste iets nieuw Maar het uwe was ok wel nieuw dus jah
(omdat het bovenaan de lijst stond natuurlijk hé )
Pff dan moete ni klagen over orginaliteit
dieterk- God
fluvia schreef:@ Fré.
Mijn liedje kende ook niemand en eindigde ook op de 6de plaats...
HawkEye- HawkEye
Ja, ik heb in mijn punten geven mij daar ook laten leiden.
Dit vind ik juist zo leuk aan dit initiatief. Je leert een aantal nieuwe groepen en muziek kennen.
Ik heb op die manier Finland en Germany ontdekt.
Dit vind ik juist zo leuk aan dit initiatief. Je leert een aantal nieuwe groepen en muziek kennen.
fluvia- Prince Member
da waren bij de beste vond ik zelf ookBart schreef:fluvia schreef:@ Fré.
Mijn liedje kende ook niemand en eindigde ook op de 6de plaats...
vind het gewoon erg jammer dat er een evergreen de wedstrijd moet winnen die normaal om iets nieuw en zo moet gaan
vind het wel ook een heel mooi liedje en zo maar had dan liever turkije noorwegen duitsland ofzo zien winnen
Fre7***- God
fluvia schreef:Ja, ik heb in mijn punten geven mij daar ook laten leiden.
Duitsland had ik al eens gehoord toen ik in Duitsland een maand zat. Australië vond ik persoonlijk ook wel sjiek Ma UK was echt prachtig vond 'k!
HawkEye- HawkEye
dieterk schreef:Fre7*** schreef:ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Van mij kregen jullie alletwee veel punten omdat het origineel en grappig was en goed en onbekend nummer en van jou fré ebk ik nul komma nul punten gehad
Schandalig
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
srry nicksje ma 'k ben zoiezo al geen te geert hoste fanNick schreef:dieterk schreef:Fre7*** schreef:ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Van mij kregen jullie alletwee veel punten omdat het origineel en grappig was en goed en onbekend nummer en van jou fré ebk ik nul komma nul punten gehad
Schandalig
sommige zijn wel grappig maar ik had een GLOEIENDE HEKEL aan konijntje en heb maar heel effe geluisterd zelfs (en da was 't enige dak nie helemaal beluisterd heb) maar weet je nog dat Christiane in de Croqanne dat constant zat te zingen? 'k heb er trauma's aan over dus je moet het wel begrijpen
Fre7***- God
Bart, jij hebt UK al gereserveerd voor volgende editie hé.
Wat natuurlijk wel leuk is als je kan wisselen. Maar zou je ergens een soort van coutnry-page kunnen maken zodat je de history van het land kan volgen?
Btw van mij mochten UK, Iceland, Latvia, Finland en Ireland winnen.
Ik heb op laatste moment nog New Zealand in mijn lijst opgenomen. Eerst wou ik geen bekende liedjes punten geven. Uiteindelijk had ik te weinig onbekende liedjes en ik vond New Zealand de beste van de bekende liedjes en daarom heb ik ze in laatste instantie nog een 6 gegeven.
Wat natuurlijk wel leuk is als je kan wisselen. Maar zou je ergens een soort van coutnry-page kunnen maken zodat je de history van het land kan volgen?
Ik heb op laatste moment nog New Zealand in mijn lijst opgenomen. Eerst wou ik geen bekende liedjes punten geven. Uiteindelijk had ik te weinig onbekende liedjes en ik vond New Zealand de beste van de bekende liedjes en daarom heb ik ze in laatste instantie nog een 6 gegeven.
fluvia- Prince Member
Bart schreef:fluvia schreef:Ja, ik heb in mijn punten geven mij daar ook laten leiden.
Duitsland had ik al eens gehoord toen ik in Duitsland een maand zat. Australië vond ik persoonlijk ook wel sjiek Ma UK was echt prachtig vond 'k!
lol
UK was idd de beste
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Fre7*** schreef:srry nicksje ma 'k ben zoiezo al geen te geert hoste fanNick schreef:dieterk schreef:Fre7*** schreef:ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Schandalig
sommige zijn wel grappig maar ik had een GLOEIENDE HEKEL aan konijntje en heb maar heel effe geluisterd zelfs (en da was 't enige dak nie helemaal beluisterd heb) maar weet je nog dat Christiane in de Croqanne dat constant zat te zingen? 'k heb er trauma's aan over dus je moet het wel begrijpen
Ja das waar dus kan et begrijpen maar toch oe verder je luisterde oe beter dat et werd dus nog keer luisteren NU!
Nick- God
Registration date : 07-12-06
fluvia schreef:Bart, jij hebt UK al gereserveerd voor volgende editie hé.
ik hou ontzettend veel van je je krijgt volgende keer zoiezo punten van me (vriendjespolitiek is niet verboden hé )
had zelfde idee als jou maar ben dan ook maar voor bekende liedjes gegaan
volgende zal ook evergreen zijn want wil mijn gemiddelde opkrikken
Fre7***- God
MAKE ME !!Nick schreef:Fre7*** schreef:srry nicksje ma 'k ben zoiezo al geen te geert hoste fanNick schreef:dieterk schreef:Fre7*** schreef:ben content dak hier wel punten gekregen hebNick schreef:kheb gezegd dak raar ging stemmen é en kwou iedereen punten geven behalve 2 of 3 mensen
Schandalig
Ja das waar dus kan et begrijpen maar toch oe verder je luisterde oe beter dat et werd dus nog keer luisteren NU!
YOU CAN'T !!!
Fre7***- God
Pffff das echt wel grappig wi da konijntje
Gat in je cultuur
Gat in je cultuur
Nick- God