FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rogers Masters Cup, Montreal-CAN

+9
krullie
kmorel
dries22
Kitty
Fre7***
dieterk
Dark Tiger
Nick
Wimpie
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Rogers Masters Cup, Montreal-CAN - Pagina 3 Empty Re: Rogers Masters Cup, Montreal-CAN

Bericht  Fre7*** 26.01.07 14:22

qualifiers en lucky losers allemaal door behalve natuurlijk Berdych Razz

wel goed bezig gasten !!! versla de toppers !!!! Very Happy

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Rogers Masters Cup, Montreal-CAN - Pagina 3 Empty Re: Rogers Masters Cup, Montreal-CAN

Bericht  Gast 26.01.07 14:25

mooi gelijk 2 halve finales. Lekker begin Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Nick 26.01.07 18:30

oei dat gaat me plaatsen kosten want khad hier veel punten te verdedigen Evil or Very Mad
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06

Bericht  Fre7*** 26.01.07 19:08

Nick schreef:oei dat gaat me plaatsen kosten want khad hier veel punten te verdedigen Evil or Very Mad
das niet erg
een beetje beweging in die plaatsen bovenaan kan nooit geen kwaad Twisted Evil

Fre7***
God
God

Bericht  Gast 26.01.07 21:19

hhmmm , wat een verrassende uitschakeling ...
had wel wat meer verwacht
sory dubbelmate!
aait

Gast
Gast

Bericht  krullie 26.01.07 23:15

Malisse dolgelukkig met eerste halve finale

Rogers Masters Cup, Montreal-CAN - Pagina 3 Summer4

Xavier : "Ik ben zeer blij met mijn eerste halve finale. Dit eerste seizoen op het FATP circuit was er een van hoogtes en laagtes, maar stilaan begin ik toch mijn draai te vinden op het circuit. Mijn ambitie is om op het einde van het jaar in de top 20 te staan. Een beetje ambitieus, maar niet onmogelijk denk ik. Een plaats in de finale zou me zeker flink op weg helpen."

Droom je nog niet van een titel ?

Xavier :
"Natuurlijk droom ik van een eerste titel, maar ik wil zeker niet overmoedig zijn. Het zou wel fantastisch zijn voor mijn coach die al 5 jaar lang Patty Schnyder onder haar hoede heeft, maar nog nooit een singles titel won."

Patty is wel een uitstekende dubbelspeelster, iets wat van jou niet echt gezegd kan worden

Xavier :
"Dat dubbel lukt inderdaad langs geen kanten, we zijn ook nog maar amper uit de kwalificaties geraakt. Voorlopig geven Nadal en ik voorrang aan ons enkelspel tijdens ons eerste seizoen, maar misschien moeten we onze taktiek eens wat meer op elkaar afstemmen Wink"
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44

http://www.xaviermalissesite.be

Bericht  Wimpie 28.01.07 16:59

Wawrinka verslaat ervaren Kuerten in finale

Lange tijd was Roger Federer de enige Zwitser op de FATP-tour. Hij had vooral succes in het dubbelspel met maar liefst 6 Grand Slam titels. Sinds dit jaar bracht koalaflesje echter Stanislas Wawrinka op het professionele circuit. Op Roland Garros zorgde hij meteen voor een verrassing door de titel binnen te halen en zich te plaatsen voor de Pre Masters Cup. Daarin strandde hij tegen Marat Safin in de halve finale. Vandaag speelde Wawrinka zijn tweede FATP-finale én won die ook. Zijn tegenstander was niet van de minste. Het vijfde reekshoofd Gustavo Kuerten verzamelde al 15 enkeltitels en blijft in ieder tornooi één van de favorieten. In de finale kwam hij er echter niet aan te pas. Het jonge geweld van Wawrinka hield de Braziliaanse ex-nummer 1 van zijn eerste titel van het seizoen.

In het dubbelspel was het wel raak voor Kuerten. Samen met Kristof Vliegen won hij de tweede titel op rij en de vierde dit jaar. In de halve finales rekenden ze af met het come-back duo James Blake/Ivan Ljubicic om dan in de finale het kwalificatieduo Lukasz Kubot/Mario Ancic te overklassen.

Rogers Masters Cup, Montreal-CAN - Pagina 3 1154313141
Een tweede titel voor Stanislas Wawrinka

Halve Finale Singles

Stanislas Wawrinka def. Xavier Malisse [LL] 3/6 2/6 6/0 7/6(2) 6/4
Gustavo Kuerten [5] def. Ivan Ljubicic [LL] 7/6(3) 7/6(0) 0/6 7/5

Finale Singles

Stanislas Wawrinka def. Gustavo Kuerten [5] 6/3 7/6(2) 6/0

Halve Finale Doubles

Lukasz Kubot/Mario Ancic [Q] def. Rainer Schuettler/Roger Federer [1] 6/2 0/6 7/5 6/2
Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [2] def. Ivan Ljubicic/James Blake [WC] 6/3 6/4 0/6 6/3

Finale Doubles

Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [2] def. Lukasz Kubot/Mario Ancic [Q] 6/3 7/6(0) 1/6 6/3
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43

Bericht  Gast 28.01.07 23:42

Eindelijk nog 'ns een goed tornooi, met winst in 't dubbel en een finale in 't enkel. bounce

Gast
Gast

Bericht  Fre7*** 28.01.07 23:52

piet konijn schreef:Eindelijk nog 'ns een goed tornooi, met winst in 't dubbel en een finale in 't enkel. bounce
eindelijk???? heb je al eens je profiel bekeken? Shocked overal meer dan 20 weken op 1 gestaan zowel in enkel als dubbel meest toernooien ooit gewonnen
en dan zo eindelijk eens een goed toernooi Shocked

i'm truly shocked !!

Fre7***
God
God

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: