Rogers Masters Cup, Montreal-CAN
+9
krullie
kmorel
dries22
Kitty
Fre7***
dieterk
Dark Tiger
Nick
Wimpie
13 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Rogers Masters Cup, Montreal-CAN
Rogers Masters Cup
Punten sturen tot MAANDAG 22 januari 2007 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
22 - 28 jan//Montreal (CAN)//Masters Series//Hardcourt Outdoors
*6* Niels Desein & Marat Safin/Nikolay Davydenko (Toronto)
*5* Hicham Arazi & Carlos Moya/Raemon Sluiter
*4* Hicham Arazi & Carlos Moya/Roger Federer
*3* Marat Safin & Mario Ancic/Feliciano Lopez (Toronto)
*2* David Nalbandian & Hicham Arazi/Juan-Ignacio Chela (Toronto)
Te verdedigen punten: Toronto *6*
Dmitry Tursunov - Leander Paes [Q]
Novak Djokovic - Kristof Vliegen [8]
Joachim Johansson [7] - Christophe Rochus
Juan-Carlos Ferrero [WC] - Xavier Malisse [LL]
Rafael Nadal - Tommy Haas
BYE - Niels Desein [4]
Marat Safin [3] - BYE
Tomas Berdych [WC] - Fabrice Santoro
Tim Henman - Lukasz Kubot
James Blake - Gustavo Kuerten [5]
Nikolay Davydenko [9] - Fernando Gonzalez
Marcos Baghdatis - Ivan Ljubicic [LL]
Mario Ancic [Q] - Steve Darcis
BYE - Rainer Schuettler [2]
Doubles Main Draw
Rainer Schuettler/Roger Federer [1] - BYE
Juan Martin Del Potro/Lleyton Hewitt - Dmitry Tursunov/Juan-Carlos Ferrero
Lukasz Kubot/Mario Ancic [Q] - Fernando Verdasco/Tomas Berdych [Q]
Fabrice Santoro/Tim Henman - Novak Djokovic/Niels Desein [3]
Leander Paes/Andy Roddick [4] - Marat Safin/Nikolay Davydenko
Ivan Ljubicic/James Blake [WC] - Marcos Baghdatis/Tommy Haas
Christophe Rochus/Olivier Rochus - Steve Darcis/Stanislas Wawrinka
BYE - Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [2]
Singles Qualifying Draw
Roger Federer [1] - Fernando Verdasco
Lleyton Hewitt - Juan Martin Del Potro
Cosmin Cotet [2] - Mario Ancic
Xavier Malisse - Andy Murray
Olivier Rochus [3] - Ivan Ljubicic
Leander Paes - Andy Roddick
Doubles Qualifying Draw
Feliciano Lopez/Igor Andreev [1] - BYE
Lukasz Kubot/Mario Ancic - Xavier Malisse/Rafael Nadal
Cosmin Cotet/Joachim Johansson [2] - BYE
Fernando Verdasco/Tomas Berdych - Fernando Gonzalez/Andy Murray
Punten sturen tot MAANDAG 22 januari 2007 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
22 - 28 jan//Montreal (CAN)//Masters Series//Hardcourt Outdoors
*6* Niels Desein & Marat Safin/Nikolay Davydenko (Toronto)
*5* Hicham Arazi & Carlos Moya/Raemon Sluiter
*4* Hicham Arazi & Carlos Moya/Roger Federer
*3* Marat Safin & Mario Ancic/Feliciano Lopez (Toronto)
*2* David Nalbandian & Hicham Arazi/Juan-Ignacio Chela (Toronto)
Te verdedigen punten: Toronto *6*
BYE - Niels Desein [4]
Marat Safin [3] - BYE
Doubles Main Draw
Singles Qualifying Draw
Roger Federer [1] - Fernando Verdasco
Lleyton Hewitt - Juan Martin Del Potro
Cosmin Cotet [2] - Mario Ancic
Xavier Malisse - Andy Murray
Olivier Rochus [3] - Ivan Ljubicic
Leander Paes - Andy Roddick
Doubles Qualifying Draw
Feliciano Lopez/Igor Andreev [1] - BYE
Lukasz Kubot/Mario Ancic - Xavier Malisse/Rafael Nadal
Cosmin Cotet/Joachim Johansson [2] - BYE
Fernando Verdasco/Tomas Berdych - Fernando Gonzalez/Andy Murray
Laatst aangepast door op 28.01.07 17:28; in totaal 6 keer bewerkt
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Re: Rogers Masters Cup, Montreal-CAN
Entry List Singles
1. André Agassi
2. Rainer Schuettler
3. Marat Safin
4. Niels Desein
5. Gustavo Kuerten
6. Nikolay Davydenko
7. Novak Djokovic
8. Steve Darcis
9. Marcos Baghdatis
10. Tim Henman
11. Dmitry Tursunov
12. Rafael Nadal
13. Tommy Haas
14. Fabrice Santoro
15. Lukasz Kubot
16. Fernando Gonzalez
17. Joachim Johansson
18. Kristof Vliegen
19. James Blake
20. Stanislas Wawrinka
21. Christophe Rochus
22. Igor Andreev
23. Feliciano Lopez
24. Juan-Carlos Ferrero [WC]
25. Tomas Berdych [WC]
26. Q
27. Q
28. Q
29. BYE
30. BYE
31. BYE
32. BYE
Qualifiers
Roger Federer
Cosmin Cotet
Olivier Rochus
Andy Roddick
Leander Paes
Juan Martin Del Potro
Lleyton Hewitt
Andy Murray
Xavier Malisse
Mario Ancic
Ivan Ljubicic
Entry List Singles
1. Rainer Schuettler/Roger Federer
2. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten
3. Leander Paes/Andy Roddick
4. Christophe Rochus/Olivier Rochus
5. Marcos Baghdatis/Tommy Haas
6. Fabrice Santoro/Tim Henman
7. Dmitry Tursunov/Juan-Carlos Ferrero
8. Juan Martin Del Potro/Lleyton Hewitt
9. Novak Djokovic/Niels Desein
10. Marat Safin/Nikolay Davydenko
11. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka
12. Ivan Ljubicic/James Blake [WC]
13. Q
14. Q
15. BYE
16. BYE
Qualifiers
Cosmin Cotet/Joachim Johansson
Lukasz Kubot/Mario Ancic
Fernando Gonzalez/Andy Murray
Feliciano Lopez/Igor Andreev
Fernando Verdasco/Tomas Berdych
Xavier Malisse/Rafael Nadal
1. André Agassi
2. Rainer Schuettler
3. Marat Safin
4. Niels Desein
5. Gustavo Kuerten
6. Nikolay Davydenko
7. Novak Djokovic
8. Steve Darcis
9. Marcos Baghdatis
10. Tim Henman
11. Dmitry Tursunov
12. Rafael Nadal
13. Tommy Haas
14. Fabrice Santoro
15. Lukasz Kubot
16. Fernando Gonzalez
17. Joachim Johansson
18. Kristof Vliegen
19. James Blake
20. Stanislas Wawrinka
21. Christophe Rochus
22. Igor Andreev
23. Feliciano Lopez
24. Juan-Carlos Ferrero [WC]
25. Tomas Berdych [WC]
26. Q
27. Q
28. Q
29. BYE
30. BYE
31. BYE
32. BYE
Qualifiers
Roger Federer
Cosmin Cotet
Olivier Rochus
Andy Roddick
Leander Paes
Juan Martin Del Potro
Lleyton Hewitt
Andy Murray
Xavier Malisse
Mario Ancic
Ivan Ljubicic
Entry List Singles
1. Rainer Schuettler/Roger Federer
2. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten
3. Leander Paes/Andy Roddick
4. Christophe Rochus/Olivier Rochus
5. Marcos Baghdatis/Tommy Haas
6. Fabrice Santoro/Tim Henman
7. Dmitry Tursunov/Juan-Carlos Ferrero
8. Juan Martin Del Potro/Lleyton Hewitt
9. Novak Djokovic/Niels Desein
10. Marat Safin/Nikolay Davydenko
11. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka
12. Ivan Ljubicic/James Blake [WC]
13. Q
14. Q
15. BYE
16. BYE
Qualifiers
Cosmin Cotet/Joachim Johansson
Lukasz Kubot/Mario Ancic
Fernando Gonzalez/Andy Murray
Feliciano Lopez/Igor Andreev
Fernando Verdasco/Tomas Berdych
Xavier Malisse/Rafael Nadal
Laatst aangepast door op 23.01.07 15:38; in totaal 2 keer bewerkt
Kheb hier vorige keer gewonnen
Dat wordt zwaar als ik dat wil verdedigen
Dat wordt zwaar als ik dat wil verdedigen
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Agassi moet blijkbaar weer op zoek naar een nieuwe dubbelpartner. We hebben officieel nog niets vernomen van Blake of zijn manager, maar het gerucht doet de ronde dat Blake met iemand anders zal aantreden dit tornooi.
Dark Tiger schreef:Agassi moet blijkbaar weer op zoek naar een nieuwe dubbelpartner. We hebben officieel nog niets vernomen van Blake of zijn manager, maar het gerucht doet de ronde dat Blake met iemand anders zal aantreden dit tornooi.
Blake zijn manager bevestigt het gerucht. Blake's oude dubbelpartner Ivan Ljubicic is na een lange revalidatie terug gekeert uit belssure. Samen met hem won James 2 majors en ze stonden op de eerste plaats in het dubbel. James zou graag met Ivan terug de draad oppikken! Toch bedankt hij André voor de toffe samenwerking en hij hoopt dat hij zijn standpunt kan begrijpen
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
They are back!!
Op het einde van vorig seizoen kwam Ivan Ljubicic met slecht nieuws op de proppen. Hij had een zware blessure opgelopen en dokters konden hem niet verzekeren dat hij terug zou kunnen tenissen. De kroaat vocht echter hard en volgende week maakt hij zijn come back. Dat wil ook zeggen dat het tennisduo James Blake en Ivan Ljubicic terug is! De twee wonnen samen twee majors (Us Open en Wimbledon) en bereikte de halve finale op de Australian Open en de Masters. Enkel op Roland Garros leek het nooit echt te lukken. Ze wonnen ook een aantal kleinere tornooien en stonden gedurende 2 weken op nummer 1 .De concurrentie is in alle geval gewaarschuwd want het tornooi waarin James en Ivan vroeger voor het eerst dubbelde bereikte ze onmiddellijk de finale. Wat wordt het nu?
Op het einde van vorig seizoen kwam Ivan Ljubicic met slecht nieuws op de proppen. Hij had een zware blessure opgelopen en dokters konden hem niet verzekeren dat hij terug zou kunnen tenissen. De kroaat vocht echter hard en volgende week maakt hij zijn come back. Dat wil ook zeggen dat het tennisduo James Blake en Ivan Ljubicic terug is! De twee wonnen samen twee majors (Us Open en Wimbledon) en bereikte de halve finale op de Australian Open en de Masters. Enkel op Roland Garros leek het nooit echt te lukken. Ze wonnen ook een aantal kleinere tornooien en stonden gedurende 2 weken op nummer 1 .De concurrentie is in alle geval gewaarschuwd want het tornooi waarin James en Ivan vroeger voor het eerst dubbelde bereikte ze onmiddellijk de finale. Wat wordt het nu?
dieterk- God
Tomas Berdych hoopt op WildCard voor zijn openingstoernooi !!
Tomas Berdych doet zijn intrede op de tour en hij zou graag zijn intrede ook op de Main draw doen of rekent er toch op dat de organisatie ervoor zorgt dat hij in een van de volgende toernooien als nieuwkomer een wild card krijgt.
"Ik weet dat je als nieuwkomer zoiezo een hele tijd goed moet presteren om uit de kwalificatietabel te geraken en dus hoop ik om meteen in de ranks te kunnen binnenkomen want de laatste op de ranking hebben niet veel punten maar die wil ik dan ook meteen inhalen. Ik weet dat het kan om meteen goed te starten maar dat zal van mijn eigen spel afhangen maar ik kijk er erg naar uit om volgende week te starten !!"
één keer kan genoeg zijn als ik slaag !
Tomas Berdych doet zijn intrede op de tour en hij zou graag zijn intrede ook op de Main draw doen of rekent er toch op dat de organisatie ervoor zorgt dat hij in een van de volgende toernooien als nieuwkomer een wild card krijgt.
"Ik weet dat je als nieuwkomer zoiezo een hele tijd goed moet presteren om uit de kwalificatietabel te geraken en dus hoop ik om meteen in de ranks te kunnen binnenkomen want de laatste op de ranking hebben niet veel punten maar die wil ik dan ook meteen inhalen. Ik weet dat het kan om meteen goed te starten maar dat zal van mijn eigen spel afhangen maar ik kijk er erg naar uit om volgende week te starten !!"
één keer kan genoeg zijn als ik slaag !
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Welcome back Ivan Ljubicic & coach Fre
De Rogers Masters Cup van volgende week word het decor van twee opmerkelijke come-backs. Eerst kreeg de organisatie te horen dat Ivan Ljubicic volledig hersteld is van een carrièrebedrijgende blessure. Toen in Australië het verdict viel dat de Kroaat onder het mes moest, leek niemand nog te geloven in een mogelijke terugkeer. De ex-finalist van de US Open maakte echter het onmogelijke waar en komt dus in Montreal opnieuw op het FATP-circuit. Ljubicic was in zijn hoogdagen een geduchte top-5 speler, maar maakte vooral indruk in het dubbelspel. Samen met boezemvriend James Blake won hij in seizoen *5* het tornooi van Wimbledon, nadat ze als lucky losers waren opgevist, om enkele weken later ook de US Open titel op hun naam te schrijven. Ze bereikten even later ook de hoogste posititie in het dubbelspel. De twee gaan opnieuw samen dubbelen en de organisatie geeft hen dan ook met alle plezier een Wild Card voor het Canadese Masters Series tornooi.
De tweede come-back is niet die van een speler, maar wel van een coach. Fré was lange tijd de trainer van Tommy Robredo, maar boekte daarmee bijzonder weinig resultaten. Zijn dubbelpartner Dmitry Turusunov sprak wel eens over een 'levende bye'. Robredo kapte ermee en Fré ging op zoek naar een nieuwe pupil. Die vond hij in Tomas Berdych. Wat de 21-jarige Tsjech te bieden heeft, weten we misschien volgende week al. Hij krijgt immers een Wild Card voor de hoofdtabel.
De Rogers Masters Cup van volgende week word het decor van twee opmerkelijke come-backs. Eerst kreeg de organisatie te horen dat Ivan Ljubicic volledig hersteld is van een carrièrebedrijgende blessure. Toen in Australië het verdict viel dat de Kroaat onder het mes moest, leek niemand nog te geloven in een mogelijke terugkeer. De ex-finalist van de US Open maakte echter het onmogelijke waar en komt dus in Montreal opnieuw op het FATP-circuit. Ljubicic was in zijn hoogdagen een geduchte top-5 speler, maar maakte vooral indruk in het dubbelspel. Samen met boezemvriend James Blake won hij in seizoen *5* het tornooi van Wimbledon, nadat ze als lucky losers waren opgevist, om enkele weken later ook de US Open titel op hun naam te schrijven. Ze bereikten even later ook de hoogste posititie in het dubbelspel. De twee gaan opnieuw samen dubbelen en de organisatie geeft hen dan ook met alle plezier een Wild Card voor het Canadese Masters Series tornooi.
De tweede come-back is niet die van een speler, maar wel van een coach. Fré was lange tijd de trainer van Tommy Robredo, maar boekte daarmee bijzonder weinig resultaten. Zijn dubbelpartner Dmitry Turusunov sprak wel eens over een 'levende bye'. Robredo kapte ermee en Fré ging op zoek naar een nieuwe pupil. Die vond hij in Tomas Berdych. Wat de 21-jarige Tsjech te bieden heeft, weten we misschien volgende week al. Hij krijgt immers een Wild Card voor de hoofdtabel.
yes wild card voor enkelspel
Dubbel partner gezocht !!! voor toekomstige dubbel nummer 1 !!
Fre7***- God
Fre7*** schreef:yes wild card voor enkelspel
André Agassi is vrij, vermits Blake opnieuw met Ljubicic dubbelt
Voor Agassi is elke dubbelpartner op dit moment goed.
In het enkelspel hopen we even ver te geraken als Schuettler. We hebben even veel punten te verdedigen en willen onze eerste plaats op de ranking toch zeker tot aan de US Open behouden. Uiteraard willen we dit tornnooi goed presteren om in optimale omstandigheden aan de US Open te kunnen beginnen. Samen met Wimbledon en de Masters is dat toch altijd het hoofddoel voor Agassi. Als we 1 van deze 3 tornooien winnen is het seizoen geslaagd.
In het enkelspel hopen we even ver te geraken als Schuettler. We hebben even veel punten te verdedigen en willen onze eerste plaats op de ranking toch zeker tot aan de US Open behouden. Uiteraard willen we dit tornnooi goed presteren om in optimale omstandigheden aan de US Open te kunnen beginnen. Samen met Wimbledon en de Masters is dat toch altijd het hoofddoel voor Agassi. Als we 1 van deze 3 tornooien winnen is het seizoen geslaagd.
zin om dan met Berdych te dubbelen...Dark Tiger schreef:Voor Agassi is elke dubbelpartner op dit moment goed.
we hebben ooit nog samen gespeeld alsek me niet vergis
maar lang geleden denk bij de vrouwen op de FWTA van sport 25 jij was dan Stevenson niet?
nuja voor mij maakt het niet veel uit maar ik wil wel goed gaan in het dubbelspel maar niet ten koste van mijn enkelspel nu want heb nog nooit een zege gehaald op deze versie
Laatst aangepast door op 21.01.07 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Fre7***- God
OK.Fre7*** schreef:zin om dan met Berdych te dubbelen...Dark Tiger schreef:Voor Agassi is elke dubbelpartner op dit moment goed.
we hebben ooit nog samen gespeeld alsek me niet vergis
maar lang geleden denk bij de vrouwen op de FWTA van sport 25 jij was dan Stevenson niet?
nuja voor mij maakt het niet veel uit maar ik wil wel goed gaan in het dubbelspel maar niet ten koste van mijn enkelspel nu want heb nog nooit een zege gehaald op deze versie
Blake excuseert zich nogmaals ten opzichte van André! Hij hoopt dat hij het begrijpt
dieterk- God
Pas als hij met zijn nieuwe partner eerste van de wereld is. Het zou wel spijtig zijn als we hierdoor de Masters missen. Ik vrees dat we zullen moeten hopen op een wild card. Wie weet mogen we dan wel meedoen als we dan nog één keer samen spelen.dieterk schreef:Blake excuseert zich nogmaals ten opzichte van André! Hij hoopt dat hij het begrijpt
Tomas Berdych laat weten :Dark Tiger schreef:Pas als hij met zijn nieuwe partner eerste van de wereld is. Het zou wel spijtig zijn als we hierdoor de Masters missen. Ik vrees dat we zullen moeten hopen op een wild card. Wie weet mogen we dan wel meedoen als we dan nog één keer samen spelen.dieterk schreef:Blake excuseert zich nogmaals ten opzichte van André! Hij hoopt dat hij het begrijpt
"Je hoeft niet met mij te dubbelen als je naar de masters wil gaan met Blake hoor.... De organisatie koppelt me wel aan iemand dan.
De kans is groter dat je die masters zal bereiken als je nu ook al samen speelt hé !
Alle wil maar zeggen dat je het voor mij niet moet laten want als je dan daardoor de masters mist... "
Greetz Tomas en coach
Fre7***- God
Ik heb er niets aan te zeggen. Het is Blake die een andere partner wil. Agassi heeft geen keuze. Wie weet loopt het met Berdych wel beter en kunnen wij samen een plaatsje op de Masters veroveren. Misschien heeft de organisatie wel begrip en geeft ze ons dan een wild cardFre7*** schreef:Tomas Berdych laat weten :Dark Tiger schreef:Pas als hij met zijn nieuwe partner eerste van de wereld is. Het zou wel spijtig zijn als we hierdoor de Masters missen. Ik vrees dat we zullen moeten hopen op een wild card. Wie weet mogen we dan wel meedoen als we dan nog één keer samen spelen.dieterk schreef:Blake excuseert zich nogmaals ten opzichte van André! Hij hoopt dat hij het begrijpt
"Je hoeft niet met mij te dubbelen als je naar de masters wil gaan met Blake hoor.... De organisatie koppelt me wel aan iemand dan.
De kans is groter dat je die masters zal bereiken als je nu ook al samen speelt hé !
Alle wil maar zeggen dat je het voor mij niet moet laten want als je dan daardoor de masters mist... "
Greetz Tomas en coach
deze week zijn de wildcards al opgebruikt dus da zal er niet inzitten...
Fre7***- God
Bonuspunten
Geen punten ontvangen van
- Stanislas Wawrinka
- Steve Darcis
- Marcos Baghdatis
- Tim Henman
- Juan Martin Del Potro
Geen punten ontvangen van
- Kunnen nog een Late Entry aanvragen
- Fernando Gonzalez
Forfait - Igor Andreev (<-Nikolay Davydenko [9] <-Lucky Loser)
- Feliciano Lopez (<- Lucky Loser)
Hewitt, Ancic en Paes plaatsen zich voor de hoofdtabel
Het kwalificerende trio
Eerste Kwalificatieronde Singles
Fernando Verdasco def. Roger Federer [1] 6/1 0/6 6/3 4/6 6/3
Lleyton Hewitt def. Juan Martin Del Potro 1/6 1/6 6/0 7/6(0) 7/6(2)
Mario Ancic def. Cosmin Cotet [2] 7/5 4/6 4/6 7/6(2) 6/3
Xavier Malisse def. Andy Murray 6/2 6/3 2/6 7/6(2)
Ivan Ljubicic def. Olivier Rochus [3] 2/6 0/6 6/3 6/1 6/3
Leander Paes def. Andy Roddick 6/7(2) 6/7(10) 7/6(7) 7/6(3) 7/6(4)
Tweede Kwalificatieronde Singles
Lleyton Hewitt def. Fernando Verdasco 1/6 7/6(0) 6/1 6/3
Mario Ancic def. Xavier Malisse 0/6 1/6 6/1 6/4 6/1
Leander Paes def. Ivan Ljubicic 6/3 6/7(5) 0/6 7/6(2) 6/2
Eerste Kwalificatieronde Doubles
Lukasz Kubot/Mario Ancic def. Xavier Malisse/Rafael Nadal 0/6 1/6 7/6(4) 6/3 6/0
Fernando Verdasco/Tomas Berdych def. Fernando Gonzalez/Andy Murray 6/0 0/6 3/6 6/3 6/1
Tweede Kwalificatieronde Doubles
Lukasz Kubot/Mario Ancic def. Feliciano Lopez/Igor Andreev [1] w/o
Fernando Verdasco/Tomas Berdych def. Cosmin Cotet/Joachim Johansson [2] 6/2 3/6 0/6 6/3 6/1
Singles Main Draw
André Agassi [1] - BYE
Lleyton Hewitt [Q] - Stanislas Wawrinka
BYE - Niels Desein [4]
Marat Safin [3] - BYE
Doubles Main Draw
Het kwalificerende trio
Eerste Kwalificatieronde Singles
Fernando Verdasco def. Roger Federer [1] 6/1 0/6 6/3 4/6 6/3
Lleyton Hewitt def. Juan Martin Del Potro 1/6 1/6 6/0 7/6(0) 7/6(2)
Mario Ancic def. Cosmin Cotet [2] 7/5 4/6 4/6 7/6(2) 6/3
Xavier Malisse def. Andy Murray 6/2 6/3 2/6 7/6(2)
Ivan Ljubicic def. Olivier Rochus [3] 2/6 0/6 6/3 6/1 6/3
Leander Paes def. Andy Roddick 6/7(2) 6/7(10) 7/6(7) 7/6(3) 7/6(4)
Tweede Kwalificatieronde Singles
Lleyton Hewitt def. Fernando Verdasco 1/6 7/6(0) 6/1 6/3
Mario Ancic def. Xavier Malisse 0/6 1/6 6/1 6/4 6/1
Leander Paes def. Ivan Ljubicic 6/3 6/7(5) 0/6 7/6(2) 6/2
Lukasz Kubot/Mario Ancic def. Xavier Malisse/Rafael Nadal 0/6 1/6 7/6(4) 6/3 6/0
Fernando Verdasco/Tomas Berdych def. Fernando Gonzalez/Andy Murray 6/0 0/6 3/6 6/3 6/1
Lukasz Kubot/Mario Ancic def. Feliciano Lopez/Igor Andreev [1] w/o
Fernando Verdasco/Tomas Berdych def. Cosmin Cotet/Joachim Johansson [2] 6/2 3/6 0/6 6/3 6/1
Singles Main Draw
André Agassi [1] - BYE
Lleyton Hewitt [Q] - Stanislas Wawrinka
BYE - Niels Desein [4]
Marat Safin [3] - BYE
Doubles Main Draw
So far so good voor ons dubbelspelWimpie schreef:
Fre7***- God
Nu speelt Agassi geen dubbelspel?
Raar aangezien hij in de draw al twee keer stond (en nu nog staat).
Dark Tiger schreef:Nu speelt Agassi geen dubbelspel?
Je dubbelpartners hebben je in de steek gelaten...
Maar je staat volgens mij niet meer in de draw
Nadal verslaat winnaar van vorige week
Tommy Haas is terug met beide voeten op de grond gezet. NA een geslaagde come-back in Wimbledon volgde een mooie eerste enkeltitel in Washington. Vandaag werd hij echter in de eerste ronde geklopt door een jonge Spanjaard. Rafael Nadal was in Montreal de betere in een leuke wedstrijd.
Andere verrassingen zijn de uitschakeling van het zevende en het achtste reekshoofd. Joachim Johansson en Kristof Vliegen verloren hun eerste ronde partij. Novak Djokovic klopte de Belg zonder ook maar een greintje medelijden. Johansson bood meer weerwerk, maar moest de zege uiteindelijk laten aan Wimbledonfinalist Christophe Rochus.
Nadal balt zijn vuist
Eerste Ronde Singles
Stanislas Wawrinka def. Lleyton Hewitt [Q] 6/2 7/6(2) 6/7(0) 3/6 7/6(2)
Leander Paes [Q] def. Dmitry Tursunov 6/3 1/6 1/6 6/2 6/2
Novak Djokovic def. Kristof Vliegen [8] 6/4 6/2 7/5
Christophe Rochus def. Joachim Johansson [7] 0/6 7/6(2) 3/6 6/3 6/1
Xavier Malisse [LL] def. Juan-Carlos Ferrero [WC] 6/2 7/6(0) 1/6 6/3
Rafael Nadal def. Tommy Haas 7/5 1/6 6/0 7/6(2)
Tommy Haas is terug met beide voeten op de grond gezet. NA een geslaagde come-back in Wimbledon volgde een mooie eerste enkeltitel in Washington. Vandaag werd hij echter in de eerste ronde geklopt door een jonge Spanjaard. Rafael Nadal was in Montreal de betere in een leuke wedstrijd.
Andere verrassingen zijn de uitschakeling van het zevende en het achtste reekshoofd. Joachim Johansson en Kristof Vliegen verloren hun eerste ronde partij. Novak Djokovic klopte de Belg zonder ook maar een greintje medelijden. Johansson bood meer weerwerk, maar moest de zege uiteindelijk laten aan Wimbledonfinalist Christophe Rochus.
Nadal balt zijn vuist
Eerste Ronde Singles
Stanislas Wawrinka def. Lleyton Hewitt [Q] 6/2 7/6(2) 6/7(0) 3/6 7/6(2)
Leander Paes [Q] def. Dmitry Tursunov 6/3 1/6 1/6 6/2 6/2
Novak Djokovic def. Kristof Vliegen [8] 6/4 6/2 7/5
Christophe Rochus def. Joachim Johansson [7] 0/6 7/6(2) 3/6 6/3 6/1
Xavier Malisse [LL] def. Juan-Carlos Ferrero [WC] 6/2 7/6(0) 1/6 6/3
Rafael Nadal def. Tommy Haas 7/5 1/6 6/0 7/6(2)
Vamos Rafa
Kitty- Prince Member
- Aantal berichten : 142
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen