Het Forumfestival - Berlin, Germany |1|
+18
snowball3
Kitty
fluvia
Chris
Koalaflesje
David
Jan
Wimpie
kmorel
kwartel83
Nick
Geoffry
dieterk
Grandslamer
dries22
raf
Fre7***
HawkEye
22 plaatsers
Pagina 13 van 16
Pagina 13 van 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Re: Het Forumfestival - Berlin, Germany |1|
kwartel83 schreef:Ik zal morgen mijn commentaar geven over de liedjes en zal ook mijn top dan posten
hip hip hoera
jaja ik verveel me te pletter
Laatst aangepast door op 18.01.07 23:22; in totaal 2 keer bewerkt
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Dat is dan toch hetzelfde als een poll posten? Nu kan er ook geredeneerd worden van als Karel dat nummer goed vind dan stem ik daar niet op want dan eindigt dat voor mijn. Allé ik vind het niet erg ik had ook voorgesteld de poll nu al te posten , maar dat mocht niet. Wrm dit dan wel?
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
post het mss na de uitslag zaterdag, Karel
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
pff als iedereen begint kinderachtig te doen en niet stemt op wat hij zelf goedvind dan moet je maar niet meedoen hédieterk schreef:Dat is dan toch hetzelfde als een poll posten? Nu kan er ook geredeneerd worden van als Karel dat nummer goed vind dan stem ik daar niet op want dan eindigt dat voor mijn. Allé ik vind het niet erg ik had ook voorgesteld de poll nu al te posten , maar dat mocht niet. Wrm dit dan wel?
alle als iedereen op de liedjes stemt dat hij of zij denkt die slecht gaan scoren om zelf meer kans te maken .... is maar kinderachtig dan en ga dan naar de site van kabouter plop ofzo gaan spelen hé...
Fre7***- God
Fre7*** schreef:pff als iedereen begint kinderachtig te doen en niet stemt op wat hij zelf goedvind dan moet je maar niet meedoen hédieterk schreef:Dat is dan toch hetzelfde als een poll posten? Nu kan er ook geredeneerd worden van als Karel dat nummer goed vind dan stem ik daar niet op want dan eindigt dat voor mijn. Allé ik vind het niet erg ik had ook voorgesteld de poll nu al te posten , maar dat mocht niet. Wrm dit dan wel?
alle als iedereen op de liedjes stemt dat hij of zij denkt die slecht gaan scoren om zelf meer kans te maken .... is maar kinderachtig dan en ga dan naar de site van kabouter plop ofzo gaan spelen hé...
ja, maar om achteraf geen geleuter te hebben over het feit dat karel zijn top de uitslag beïnvloedde, mss beter v niet...
HawkEye- HawkEye
ja dan idd nietBart schreef:Fre7*** schreef:pff als iedereen begint kinderachtig te doen en niet stemt op wat hij zelf goedvind dan moet je maar niet meedoen hédieterk schreef:Dat is dan toch hetzelfde als een poll posten? Nu kan er ook geredeneerd worden van als Karel dat nummer goed vind dan stem ik daar niet op want dan eindigt dat voor mijn. Allé ik vind het niet erg ik had ook voorgesteld de poll nu al te posten , maar dat mocht niet. Wrm dit dan wel?
ja, maar om achteraf geen geleuter te hebben over het feit dat karel zijn top de uitslag beïnvloedde, mss beter v niet...
ik dacht effe dat karel net als kwartel gewoon es favorieten wou zenden ofzo
'k weet nie juist wie er wel of niet meedoet aa nde wedstrijd dusja
Fre7***- God
Kroatië heeft zijn stem uitgebracht...
er zijn toch een paar goede liedjes bij
er zijn toch een paar goede liedjes bij
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Fre7*** schreef:Ierland gaat over dromen...
Eindelijk is het dan zover voor de Ieren de finale is gespeeld of liever gezongen en de zanger die het land mag vertegenwoordigen is bekend. Het lied dat Ierland volgende week op het forumfestival gaat brengen gaat over het alledaagse leven, over dromen en over herinneringen.
De Ierse zanger is in zijn land erg populair (in het echt is dit ook zo... ) en daarom werd hij vanaf het begin als een van de favorieten gezien om het land te vertegenwoordigen. Het lied dat hij zal brengen wijst op de mogelijkheden die we hebben en over een doel hebben in het leven. Het is een lied dat in Ierland zelf enkele jaren terug een groot succes was (in het echt dan) en nu hoopt Ierland er ook mee te scoren op het eerste songfestival.
Ierland vraagt zich af waarom hun artikel niet bij de festival artikels mag ...
en nu wil de foto niet mee
Fre7***- God
Fre7*** schreef:pff als iedereen begint kinderachtig te doen en niet stemt op wat hij zelf goedvind dan moet je maar niet meedoen hédieterk schreef:Dat is dan toch hetzelfde als een poll posten? Nu kan er ook geredeneerd worden van als Karel dat nummer goed vind dan stem ik daar niet op want dan eindigt dat voor mijn. Allé ik vind het niet erg ik had ook voorgesteld de poll nu al te posten , maar dat mocht niet. Wrm dit dan wel?
Ik weet het ik zou ok liever hebben dat ze de poll nu al posten, maar dat mocht niet
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
voila, m'n punten zijn ook verzonden
David- Prince Member
- Aantal berichten : 130
Leeftijd : 47
Registration date : 07-12-06
Fre7*** schreef:
misschien is dat wel een leuk idee om de volgende versie een thema te geven... bijvoorbeeld heel bekende liedjes / evergreens en dan kiezen we de beste evergreen die ertussen zit ofzo...
zo kunnen we heel leuke thema's maken denk ek
goed idee
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
En zo kan je dat volgens mij ook vaker organiseren, want dan verveeld het niet egt.. Miss leuk als de winnaar van elke editie het elke keer kan gaan organiseren met een thema erbijdries22 schreef:Fre7*** schreef:
misschien is dat wel een leuk idee om de volgende versie een thema te geven... bijvoorbeeld heel bekende liedjes / evergreens en dan kiezen we de beste evergreen die ertussen zit ofzo...
goed idee
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
thema kunnen we dan over stemmen ofzo maar wel telkens organiserend land natuurlijk... als dat land dat ziet zitten en anders neemt de volgende of een vrijwilliger het over die dan aangeduid wordt door de winnaar...Grandslamer schreef:En zo kan je dat volgens mij ook vaker organiseren, want dan verveeld het niet egt.. Miss leuk als de winnaar van elke editie het elke keer kan gaan organiseren met een thema erbijdries22 schreef:Fre7*** schreef:
goed idee
Fre7***- God
euhm, ik blijf dit wel organiseren zeFre7*** schreef:thema kunnen we dan over stemmen ofzo maar wel telkens organiserend land natuurlijk... als dat land dat ziet zitten en anders neemt de volgende of een vrijwilliger het over die dan aangeduid wordt door de winnaar...Grandslamer schreef:En zo kan je dat volgens mij ook vaker organiseren, want dan verveeld het niet egt.. Miss leuk als de winnaar van elke editie het elke keer kan gaan organiseren met een thema erbijdries22 schreef:Fre7*** schreef:
goed idee
de plaats van waar het festival doorgaat, verandert natuurlijk wel naargelang de winnaar
maar dan moesten jullie maar eerder met dat idee gekomen zijn
HawkEye- HawkEye
Ik vind het idee van ieder jaar een nieuw thema ook niet goed.
Het is juist de afwisseling in stijlen die dit festival leuk maakt.
Ik ben wel voor een regel waarbij de artiest van het land dat je kiest moet komen. Er zijn genoeg landen om uit te kiezen.
Ik ben wel voor een regel waarbij de artiest van het land dat je kiest moet komen. Er zijn genoeg landen om uit te kiezen.
raf- Senior Member
- Aantal berichten : 79
raf schreef:Ik vind het idee van ieder jaar een nieuw thema ook niet goed.
Ben er ook niet voor te vinden, ook vrij subjectief wat in welk genre past, of iets een evergreen is,...
HawkEye- HawkEye
VERGEET NIET TE STEMMEN
HawkEye- HawkEye
mja ik vind het gewoon stom dan dat iemand een superpopulair nummer neemt terwijl ik niet echt vond dat dat de bedoeling was... op het eurosong ga je toch ook nooit een wereldster zien staan maar altijd iemand van het land zelf die niet echt bekend is buiten de grenzen...Bart schreef:raf schreef:Ik vind het idee van ieder jaar een nieuw thema ook niet goed.
Ben er ook niet voor te vinden, ook vrij subjectief wat in welk genre past, of iets een evergreen is,...
nuja we zien wel tegen de volgende versie dan
Fre7***- God
Fre7*** schreef:mja ik vind het gewoon stom dan dat iemand een superpopulair nummer neemt terwijl ik niet echt vond dat dat de bedoeling was... op het eurosong ga je toch ook nooit een wereldster zien staan maar altijd iemand van het land zelf die niet echt bekend is buiten de grenzen...Bart schreef:raf schreef:Ik vind het idee van ieder jaar een nieuw thema ook niet goed.
nuja we zien wel tegen de volgende versie dan
Mja, da's ieder zijn keuze. Kan ook tegen je werken want sommige liedjes zijn dan bvb eerder afgezaagd. Iedereen stemt ook anders hé dus niet iedereen vindt gekende liedjes goed.
HawkEye- HawkEye
Na lang en zwar gedelibereerd te hebben (tis nog waar ook )
zijn de punten van Monaco verstuurd. Dat is echt niet makkelijk wi punten geven want kwou aan meer mensen punten geven dan toegelaten was
zijn de punten van Monaco verstuurd. Dat is echt niet makkelijk wi punten geven want kwou aan meer mensen punten geven dan toegelaten was
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
ik begrijp het wel want ik had da ookNick schreef:Na lang en zwar gedelibereerd te hebben (tis nog waar ook )
sommige mensen hebben minder gekregen van mij dan dak wou geven maar je mag elk punt maar 1 keer geven dusja maar ja da is't spel hé en denk dak toch redelijk mijn eigen favoriete liedjes eruit gehaald heb
Fre7***- God
Morgen laatste dag om te stemmen voor:
- CANADA
- ITALY
- NEW ZEALAND
- PORTUGAL
Als ze niet voor 19u insturen, wordt de helft van hun punten afgetrokken.
- CANADA
- ITALY
- NEW ZEALAND
- PORTUGAL
Als ze niet voor 19u insturen, wordt de helft van hun punten afgetrokken.
HawkEye- HawkEye
Kitty, Fabrizio, Pieter & kevin dus
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Ik heb ook net gestemd
Kitty- Prince Member