Het Forumfestival - Berlin, Germany |1|
+18
snowball3
Kitty
fluvia
Chris
Koalaflesje
David
Jan
Wimpie
kmorel
kwartel83
Nick
Geoffry
dieterk
Grandslamer
dries22
raf
Fre7***
HawkEye
22 plaatsers
Pagina 9 van 16
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Re: Het Forumfestival - Berlin, Germany |1|
Bart schreef:Estland & Ierland staan ook op de site
wooeeeehooeeew
ik wil ook Ierland wel nog zeker eens houden als land en dan zie ik wel wat er vrijkomt of hoe we de landenkeuze gaan regelen...
misschien kunnen we van de verliezer naar de winnaar omgekeerd tewerk gaan dat zij met de minste punten eerst mogen kiezen om de volgende editie meer kans te maken zogezegd...
zelfs al win ik en wil ik ierland behouden ofzo zou ik me er dan wel bij neer kunnen leggen want anders is het weer zo van the winner takes it all en de rest kan op zijn kin kloppen...
wel leuk aks je overal eens iets in kan plaatsen dat met het festival te maken heeft
edit: @ bart: mijn artikel staat nog niet op de site
is belangrijk voor mij want als ze't nie lezen ga ik verliezen
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
het volgende festival wordt zo dat als je de liedjes doorstuurt, ze ook meteen op de site komen... dus als je een land kiest moet je meteen ook een liedje sturen... nu mocht je een land kiezen en binnen de deadline ook nog je liedje sturen... dat zal de volgende keer gelijktijdig gebeuren.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Miss is het ook een leuk idee om (als het mogelijk is dat iedereen bij 1 land blijft, zoals FWTA & FATP die ook niet elke week veranderen van speelster) een topic te openen met bvb je uitslagen en je puntenscore die jij had ingestuurd (na de uitslag natuurlijk)
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
enkel punten geven voor het liedje? Of ook voor de clip/orginalitiet?
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06
dries22 schreef:Wat ook wel leuk zou zijn is een soort van claim-systeem, waarbij je je deelnemer voor de volgende (1-2-3) edities of zo ook al kan vastleggen, dan is het niet wie de rapste is voor bepaalde nummers nadat versie 1 is afgelopen.
Ik zou ook graag duitsland houden
ik kan minstens nog 10 edities mee
Vergeet Die prinzen dan maar niet eens te sturen Monarchie in Germany, Frauen sind schweinen, mein hund ist schwul, Deutschland, Mein Fahrrad, ... Waanzin !
Nuja, mijn liedje is van alle liedjes mits een overwinning het best zingbaar als intro-song. (Welcome to Estonia), ---- Laat je overigens niet door het Ests afschrikken, het is een hippe rocksong !
Gast- Gast
Was dat een vraag voor mij?dries22 schreef:enkel punten geven voor het liedje? Of ook voor de clip/orginalitiet?
Grandslamer- God
Wij moesten Die Prinzen luisteren met Duitse les wat een k.u.t. band zegnootsen schreef:dries22 schreef:Wat ook wel leuk zou zijn is een soort van claim-systeem, waarbij je je deelnemer voor de volgende (1-2-3) edities of zo ook al kan vastleggen, dan is het niet wie de rapste is voor bepaalde nummers nadat versie 1 is afgelopen.
Ik zou ook graag duitsland houden
ik kan minstens nog 10 edities mee
Vergeet Die prinzen dan maar niet eens te sturen Monarchie in Germany, Frauen sind schweinen, mein hund ist schwul, Deutschland, Mein Fahrrad, ... Waanzin !
Nuja, mijn liedje is van alle liedjes mits een overwinning het best zingbaar als intro-song. (Welcome to Estonia), ---- Laat je overigens niet door het Ests afschrikken, het is een hippe rocksong !
Grandslamer- God
dries22 schreef:enkel punten geven voor het liedje? Of ook voor de clip/orginalitiet?
Je kan iets origineels super vinden, maar als er een beter liedje is omdat het gewoon een steengoed nummer is, dan weet je zelf wel wat te kiezen denk ik ? Is evenzeer afwegen als in het echt e, wil ik een kwaliteitsvolle winnaar of beter wat humor ?
Gast- Gast
Ik heb gewoon 3 kopjes gemaakt op een blaadje... 1tje voor de humor, 1tje voor de kwaliteit & 1tje voor het optreden/clip. En daar het gemiddelde en de gene met het hoogste cijfer krijgt de 12 p.. enzovoortnootsen schreef:dries22 schreef:enkel punten geven voor het liedje? Of ook voor de clip/orginalitiet?
Je kan iets origineels super vinden, maar als er een beter liedje is omdat het gewoon een steengoed nummer is, dan weet je zelf wel wat te kiezen denk ik ? Is evenzeer afwegen als in het echt e, wil ik een kwaliteitsvolle winnaar of beter wat humor ?
Grandslamer- God
[quote="Grandslamer] Wij moesten Die Prinzen luisteren met Duitse les wat een k.u.t. band zeg [/quote]
Humor noemen ze dat
https://www.youtube.com/watch?v=uI7ncxV9Q9c
En als iemand Tsjechie zou willen insturen, een tipje ...
https://www.youtube.com/watch?v=Jpq_2CW3t8A
Humor noemen ze dat
https://www.youtube.com/watch?v=uI7ncxV9Q9c
En als iemand Tsjechie zou willen insturen, een tipje ...
https://www.youtube.com/watch?v=Jpq_2CW3t8A
Gast- Gast
Megan Mullins voor Noorwegen!
Noorwegen doet ook mee aan het eerste WMC. Intern werd gekozen voor een jong talent. Megan Mullins zal met het liedje 'Ain't what it used to be' alvast haar best doen.
"Ja, ik was wel verrast toen ik die vraag kreeg van de Noorse nationale omroep. Maar mijn manager is een Noor en hij had mij voorgesteld.
Het liedje 'Ain't what it used to be' gaat over de vergankelijkheid van de dingen des leven. Er zit een sterke country-invloed in. Zelf neem ik zang en viool voor mijn rekening.
Ik hoop dat dit WMC positief voor mij zal uitdraaien. Ik weet echt niet aan wat ik mij kan verwachten. Er zijn enkele andere kandidaten die ik ook echt goed vind dus het wordt zeker spannend.
Ik wil iedereen alvast veel luistergenot toewensen".
Noorwegen doet ook mee aan het eerste WMC. Intern werd gekozen voor een jong talent. Megan Mullins zal met het liedje 'Ain't what it used to be' alvast haar best doen.
"Ja, ik was wel verrast toen ik die vraag kreeg van de Noorse nationale omroep. Maar mijn manager is een Noor en hij had mij voorgesteld.
Het liedje 'Ain't what it used to be' gaat over de vergankelijkheid van de dingen des leven. Er zit een sterke country-invloed in. Zelf neem ik zang en viool voor mijn rekening.
Ik hoop dat dit WMC positief voor mij zal uitdraaien. Ik weet echt niet aan wat ik mij kan verwachten. Er zijn enkele andere kandidaten die ik ook echt goed vind dus het wordt zeker spannend.
Ik wil iedereen alvast veel luistergenot toewensen".
fluvia- Prince Member
- Aantal berichten : 106
dries22 schreef:enkel punten geven voor het liedje? Of ook voor de clip/orginalitiet?
das afhankelijk van persoon tot persoon, ik let hier nu net echt op de clips of originaliteit, wel wat het meeste blijft hangen...
HawkEye- HawkEye
ik denk dat iedereen zijn eigen systeem van punten geven een beetje moet vinden...
ik geef zo punten op deze categoriën:
*originaliteit van het lied... neem je iemand bekend of heb je echt moeite gedaan en iets origineel gezocht om anderen eens iets anders te laten horen/zien
*muziek die ik persoonlijk graag hoor want als je stemt op een eurosong lied stem je ook op wat je liefst hoort...
*artiest uit het land dat je wil vertegenwoordigen vind ik belangrijk
*en dan kies ik ook één lied dat voor mij als grote verassing naar voor kwam , wat ik dus niet had verwacht tegen te komen in de landcompetitie
Dus ik ga alles beluisteren en daarna maak ik een 2de ronde die zogezegd de finale is. Daarin beslis ik dan welke landen/ artiesten er veel of weinig punten krijgen. Ik heb eigenlijk nog nergens op gelet welke forummer welk land vertegenwoordigd dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik eerlijk punten geef.
ik geef zo punten op deze categoriën:
*originaliteit van het lied... neem je iemand bekend of heb je echt moeite gedaan en iets origineel gezocht om anderen eens iets anders te laten horen/zien
*muziek die ik persoonlijk graag hoor want als je stemt op een eurosong lied stem je ook op wat je liefst hoort...
*artiest uit het land dat je wil vertegenwoordigen vind ik belangrijk
*en dan kies ik ook één lied dat voor mij als grote verassing naar voor kwam , wat ik dus niet had verwacht tegen te komen in de landcompetitie
Dus ik ga alles beluisteren en daarna maak ik een 2de ronde die zogezegd de finale is. Daarin beslis ik dan welke landen/ artiesten er veel of weinig punten krijgen. Ik heb eigenlijk nog nergens op gelet welke forummer welk land vertegenwoordigd dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik eerlijk punten geef.
Fre7***- God
Grandslamer schreef:Miss is het ook een leuk idee om (als het mogelijk is dat iedereen bij 1 land blijft, zoals FWTA & FATP die ook niet elke week veranderen van speelster) een topic te openen met bvb je uitslagen en je puntenscore die jij had ingestuurd (na de uitslag natuurlijk)
Als iedereen nu zijn eigen punten post binnen de x dagen na de deadline, net zoals op het echte songfestival? Op die manier krijg je een leuke race, die nog wel spannend kan worden. Voorwaarde is wel dat je ze eerst al naar Bart stuurt hé, anders kan er gesjoemeld worden.
btw, het is toch niet de bedoeling dat je jezelf punten geeft? (heb daar nog niks over gelezen )
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Wimpie schreef:Grandslamer schreef:Miss is het ook een leuk idee om (als het mogelijk is dat iedereen bij 1 land blijft, zoals FWTA & FATP die ook niet elke week veranderen van speelster) een topic te openen met bvb je uitslagen en je puntenscore die jij had ingestuurd (na de uitslag natuurlijk)
Als iedereen nu zijn eigen punten post binnen de x dagen na de deadline, net zoals op het echte songfestival? Op die manier krijg je een leuke race, die nog wel spannend kan worden. Voorwaarde is wel dat je ze eerst al naar Bart stuurt hé, anders kan er gesjoemeld worden.
btw, het is toch niet de bedoeling dat je jezelf punten geeft? (heb daar nog niks over gelezen )
punten telling zoals in het echt hé
niet op jezelf natuurlijk anders zal elk land 12 punten hebben waarschijnlijk...
de uitslagen worden eigenlijk zaterdag gepland na de deadline
bart en ikzelf willen samen een coöperatie doen om samen de uitslagen te doen en elk om buurt de punten van een land te presenteren...
en het is natuurlijk de bedoeling dat iedereen zoiezo eerst inzend naar Bart
Fre7***- God
er zitten echt goeie nummers tussen
maar toch ook een paar foute
maar toch ook een paar foute
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Ja, na de deadline (morgen 17u) mag het stemmen beginnen. Je stuurt dan gewoon een pm met de punten (12,10,8,7,6,5,4,3,2 en 1). Uiteraard is het verboden om op jezelf te stemmen. Stemmen kan tot zaterdag 19u. Wie niet stemt, krijgt de helft van zijn/haar punten. Een uurtje later (20u) worden de punten bekendgemaakt door Fre en mezelf (land per land). Na deze puntentelling is er de eindrangschikking.
Het idee om landen te behouden, vind ik persoonlijk niet echt ok want dan is er te weinig variatie. Het is net leuk om eens te switchen van landen.
Dus stemmen kan vanaf morgen 17u tot zaterdag 19u
Het idee om landen te behouden, vind ik persoonlijk niet echt ok want dan is er te weinig variatie. Het is net leuk om eens te switchen van landen.
Dus stemmen kan vanaf morgen 17u tot zaterdag 19u
HawkEye- HawkEye
hoe stemt Turkije eigenlijk ...??
Fre7***- God
Goed ideeWimpie schreef:Grandslamer schreef:Miss is het ook een leuk idee om (als het mogelijk is dat iedereen bij 1 land blijft, zoals FWTA & FATP die ook niet elke week veranderen van speelster) een topic te openen met bvb je uitslagen en je puntenscore die jij had ingestuurd (na de uitslag natuurlijk)
Grandslamer- God
hoe bedoel je?Fre7*** schreef:hoe stemt Turkije eigenlijk ...??
HawkEye- HawkEye
aja hoe ga je dat doen voor jou stem? of ga jij zelf niet stemmen?Bart schreef:hoe bedoel je?Fre7*** schreef:hoe stemt Turkije eigenlijk ...??
als je van iedereen de punten krijgt kan jij ook stemmen op zij die stemmen op jou hé
en das niet goed voor mij want 'k vind da van jou ZOOO slecht hé hehehee
nee eigenlijk wou ek gewoon wa achterdochtig doen en zo en wa actie brengen beetje plagen en zo
maar ja hoe ga je da dan eigenlijk doen nu we er toch mee bezig zijn ?
Fre7***- God
Fre7*** schreef:aja hoe ga je dat doen voor jou stem? of ga jij zelf niet stemmen?Bart schreef:hoe bedoel je?Fre7*** schreef:hoe stemt Turkije eigenlijk ...??
als je van iedereen de punten krijgt kan jij ook stemmen op zij die stemmen op jou hé
en das niet goed voor mij want 'k vind da van jou ZOOO slecht hé hehehee
nee eigenlijk wou ek gewoon wa achterdochtig doen en zo en wa actie brengen beetje plagen en zo
maar ja hoe ga je da dan eigenlijk doen nu we er toch mee bezig zijn ?
ik ga morgen mijn punten geven zonder andere pm's open te maken
HawkEye- HawkEye
Iemand nog wat van Luxemburg gehoord?
Grandslamer- God
nootsen schreef:Zou wel leuk zijn moesten de liedjes van een bepaald land ook uit dat bepaalde land komen. Monaco met lief klein konijntje, kweet het zo toch niet.
Het moest ook niet van het land zelf komen hé.
Anders waren al de grote landen ook direct gekozen.
Tis ook wel leuker als er nederlandse liedjes tussen zitten dan altijd maar engels
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Nick schreef:nootsen schreef:Zou wel leuk zijn moesten de liedjes van een bepaald land ook uit dat bepaalde land komen. Monaco met lief klein konijntje, kweet het zo toch niet.
Het moest ook niet van het land zelf komen hé.
Anders waren al de grote landen ook direct gekozen.
Tis ook wel leuker als er nederlandse liedjes tussen zitten dan altijd maar engels
Grandslamer- God
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Forumfestival - Manchester, UK |12|
» Forumfestival - Londen, UK |11|
» Het Forumfestival - Mexico-City, Mexico |3|
» Het Forumfestival - Luxembourg |5|
» Het Forumfestival - Londen, UK |9|
» Forumfestival - Londen, UK |11|