FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Forumfestival - Berlin, Germany |1|

+18
snowball3
Kitty
fluvia
Chris
Koalaflesje
David
Jan
Wimpie
kmorel
kwartel83
Nick
Geoffry
dieterk
Grandslamer
dries22
raf
Fre7***
HawkEye
22 plaatsers

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Het Forumfestival - Berlin, Germany |1| - Pagina 8 Empty Re: Het Forumfestival - Berlin, Germany |1|

Bericht  kimmie 14.01.07 16:49

PUT 'don't ever cry'

'Put' (Road) is een groep van 6 leden van het koor 'Putokazi'
De hoofdleden die Kroatië stuurt zijn Vivien Galletta, Andela Jelicic, Melita Sedic, Pater Cucak, Olja Desic en Naim Ajra, allemaal studenten...vrienden voor het leven genoemd en dat bewijzen ze met dit lied dat ze op hun eigen manier brengen.

Ook hun fans uit Kroatië vinden dit een aanwinst voor hun land tijdens Eurosong en hopen hoge punten te scoren met een wel héél ontroerend lied.

Tijdens de algemene repetities, die onlangs gehouden zijn, is er wel véél concurrentie te merken want deze Eurosong dit jaar is er één van een wel heel hoog niveau wat natuurlijk ontzettend deugd gaat doen voor de schitterende organisatie !!!

Veel commentaar zal er niet gegeven worden door de Kroaten want hun stemmen moeten krachtig blijven...Kroaten zijn gekend als elk voor zich...

Natuurlijk wensen wij iedereen véél succes toe en dat iedereen er iets héél speciaals van maakt, want dat hoort zo tijdens Eurosong
!!!

Laatst aangepast door op 14.01.07 16:58; in totaal 3 keer bewerkt
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Berlin, Germany |1| - Pagina 8 Empty Re: Het Forumfestival - Berlin, Germany |1|

Bericht  HawkEye 14.01.07 16:56

kimmie schreef:Rolling Eyes kmag herbeginnen

't staat op de website Wink
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  kimmie 14.01.07 16:58

Bart schreef:
kimmie schreef:Rolling Eyes kmag herbeginnen

't staat op de website Wink
gelukkig had ik het in word Very Happy
kimmie
kimmie
God
God

Bericht  olivier 14.01.07 17:05

Nieuws over de keuze van de Verenigde Staten volgt later op de avond ...
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42

Bericht  kimmie 14.01.07 17:05

• Kroatië al goed bezig mijn gedacht Rolling Eyes
  • Ramptoeristen zijn er ook al te bespeuren
  • kwil mijn vlag hier ook op Mad
  • daarom was ik alles kwijt affraid
kimmie
kimmie
God
God

Bericht  Geoffry 14.01.07 19:11

raf schreef:Amai, knappe site!

Alle stijlen zijn wel vertegenwoordigd hé. We horen pop, rap, reggae, humor en brol. Zelfs country en death metal zijn vertegenwoordigd.

Leuk leuk.
Er is zelfs post-rock aanwezig.
Maar welk land heeft er wel death metal, volgens jou? scratch
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36
Registration date : 07-12-06

Bericht  Grandslamer 14.01.07 21:09

Geoffry schreef:
raf schreef:Amai, knappe site!

Alle stijlen zijn wel vertegenwoordigd hé. We horen pop, rap, reggae, humor en brol. Zelfs country en death metal zijn vertegenwoordigd.

Leuk leuk.
Er is zelfs post-rock aanwezig.
Maar welk land heeft er wel death metal, volgens jou? scratch
Of Country Shocked
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  Koalaflesje 14.01.07 21:34

Heb alles eens kunnen beluisteren, zitten wel wat leuke nummers bij.

Mijn top is al opgemaakt, maar daar kan eventueel nog een Ierland of Luxemburg bij zenne, niet dat ik die nummers al zonder twijfel de beste vind.

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Registration date : 12-12-06

Bericht  Fre7*** 14.01.07 23:54

Ierland gaat over dromen...

Eindelijk is het dan zover voor de Ieren de finale is gespeeld of liever gezongen en de zanger die het land mag vertegenwoordigen is bekend. Het lied dat Ierland volgende week op het forumfestival gaat brengen gaat over het alledaagse leven, over dromen en over herinneringen.

De Ierse zanger is in zijn land erg populair (in het echt is dit ook zo... Smile ) en daarom werd hij vanaf het begin als een van de favorieten gezien om het land te vertegenwoordigen. Het lied dat hij zal brengen wijst op de mogelijkheden die we hebben en over een doel hebben in het leven. Het is een lied dat in Ierland zelf enkele jaren terug een groot succes was (in het echt dan) en nu hoopt Ierland er ook mee te scoren op het eerste songfestival.

Het Forumfestival - Berlin, Germany |1| - Pagina 8 Paddy_casey1

Hij schrijft en zingt zijn eigen teksten en maakt ook zelf de muziek... Hij is tot één van de top 5 Ierse sekssymbolen gebombardeerd en is filosofisch met het leven bezig. ( dit is ook in het echt zo) De vertegenwoordiger voor Ierland is Paddy Casey.

De Rup's

Andere verliezers in de afvalstrijd werden de voorbije week reeds bekend gemaakt maar dit was ook een erg goeie prestatie die een goed beeld van Ierland gaf en die vooral de Ierse 'pub-cultuur' nog eens goed in de verf zet. Tijdens de opnamen werd er dan ook het een en het ander verzet. En zeker omdat er 2 groepen na elkaar het Ierse drinklied wilden brengen...

https://www.youtube.com/watch?v=wLqBV6lf298

op een family guy cartoon:
https://www.youtube.com/watch?v=YUaShL0zWBU

en over het land zelf zingen haalde het ook niet:
https://www.youtube.com/watch?v=zIy5RcKCcXo

Veel succes allemaal en Paddy zal er ook zijn Smile

Laatst aangepast door op 15.01.07 0:22; in totaal 1 keer bewerkt

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Bericht  olivier 14.01.07 23:58

USA goes ... KELLY CLARKSON

Het Forumfestival - Berlin, Germany |1| - Pagina 8 Kelly%20clarkson

It's been a long, hard road ... some people have developed an alcohol problem, others died ... but the US of A finally found a representative for the first ever Forumfestival! Her name: KELLY CLARKSON

She made a name for herself by winning the first Idols competition. She blew the audience and the viewers away, and left the other participants far behind. She went from a waitress to a star in a few months!

In 2006 she conquered the world with her debut album Breakaway. Every single was a hit, and she won numerous awards in different countries.

Het Forumfestival - Berlin, Germany |1| - Pagina 8 Kelly-clarkson

Now she's ready for another challenge ... Competing with artists from all around the world, to win that highly desired trophy at the first Forumfestival! She will bring the nr 1 hit: Behind these hazel eyes.

The US of A hereby whish all the artists lots of success and a hell of a good time!

Break a leg!! Wink

Laatst aangepast door op 15.01.07 0:18; in totaal 1 keer bewerkt
olivier
olivier
King Member
King Member

Bericht  Fre7*** 15.01.07 0:13

doe dan zoals mij en maak er een paar Very Happy is leuk zo nu en dan eens de benadering van iemand anders naar een land zien Smile

Fre7***
God
God

Bericht  olivier 15.01.07 0:20

Fre7*** schreef:doe dan zoals mij en maak er een paar Very Happy is leuk zo nu en dan eens de benadering van iemand anders naar een land zien Smile

Tis al in orde Wink
olivier
olivier
King Member
King Member

Bericht  Fre7*** 15.01.07 0:32

aangezien Duitsland niet aan het festival deelneemt heeft Ierland zich kandidaat gesteld om de organisatie op de avond van het festival zelf op zich te nemen... dat hangt natuurlijk af van de Turkse organisatie die nu alle touwtjes in handen heeft Smile

Fre7***
God
God

Bericht  HawkEye 15.01.07 0:32

Fre7*** schreef:aangezien Duitsland niet aan het festival deelneemt heeft Ierland zich kandidaat gesteld om de organisatie op de avond van het festival zelf op zich te nemen... dat hangt natuurlijk af van de Turkse organisatie die nu alle touwtjes in handen heeft Smile

Duitsland doet wel mee (Dries, Seeed - Ding)
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Fre7*** 15.01.07 0:45

Bart schreef:
Fre7*** schreef:aangezien Duitsland niet aan het festival deelneemt heeft Ierland zich kandidaat gesteld om de organisatie op de avond van het festival zelf op zich te nemen... dat hangt natuurlijk af van de Turkse organisatie die nu alle touwtjes in handen heeft Smile

ah ja dat heb ik al beluisterd en dat scoorde in ierland (ik heb 2 ronden in ierland en de finale is dus vrijdag ofzo als ik mijn punten inzend en alles nog een beluister... Very Happy) dus er zijn wel al enkele landen afgevallen maar nog niet iedereen heb ik beluisterd natuurlijk

maar hij staat volgens mij niet in de lijst van de participants
ofwel heb ik erover gekeken...
'k had het daar gechecked

Fre7***
God
God

Bericht  Gast 15.01.07 1:41

'k Heb zo 't gedacht da Finland niet opnieuw zal winnen. Nu, omdat mijn song ook nogal lang duurt: sla de eerste anderhalve minuut misschien best over. Da's toch maar aanloop naar... Wink

Gast
Gast

Bericht  HawkEye 15.01.07 9:29

Fre7*** schreef:
Bart schreef:

ah ja dat heb ik al beluisterd en dat scoorde in ierland (ik heb 2 ronden in ierland en de finale is dus vrijdag ofzo als ik mijn punten inzend en alles nog een beluister... Very Happy) dus er zijn wel al enkele landen afgevallen maar nog niet iedereen heb ik beluisterd natuurlijk

maar hij staat volgens mij niet in de lijst van de participants
ofwel heb ik erover gekeken...
'k had het daar gechecked

toch wel Wink (Germany)
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  raf 15.01.07 15:19

heavy metal = Finland (al is dat eerder power metal dat samen met death metal behoort tot heavy metal).

country = Noorwegen
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79

Bericht  Gast 15.01.07 15:30

Zou wel leuk zijn moesten de liedjes van een bepaald land ook uit dat bepaalde land komen. Monaco met lief klein konijntje, kweet het zo toch niet.

Maar ik zie hier goede dingen

sonatica arctica (altijd heavy)
tegan and sara (walking with the ghost is mmmmmooi)
Wish you were here (in een pink floyd versie mmmooi)
grappige duitse muziek (als zijn die prinzen of die artze of die killerpilze altijd beter)
En nog wel wat goeds.

Het liedje van Polen is wel niet lang genoeg lijkt me

Ik doe mee voor Estland

Gast
Gast

Bericht  Fre7*** 15.01.07 15:52

nootsen schreef:Zou wel leuk zijn moesten de liedjes van een bepaald land ook uit dat bepaalde land komen. Monaco met lief klein konijntje, kweet het zo toch niet.

ben ik volledig mee eens...
vind een product uit het land dat je zelf kiest nemen een minimum eis
in het echt is het ook zo dus waarom zouden we ons daar niet aan houden om de realiteit een beetje na te spelen want das toch de bedoeling ? niet?

alle veel succes allemaal Smile en welkom Estland Very Happy

Fre7***
God
God

Bericht  Gast 15.01.07 16:00

Fre7*** schreef:
nootsen schreef:Zou wel leuk zijn moesten de liedjes van een bepaald land ook uit dat bepaalde land komen. Monaco met lief klein konijntje, kweet het zo toch niet.

ben ik volledig mee eens...
vind een product uit het land dat je zelf kiest nemen een minimum eis
in het echt is het ook zo dus waarom zouden we ons daar niet aan houden om de realiteit een beetje na te spelen want das toch de bedoeling ? niet?

alle veel succes allemaal Smile en welkom Estland Very Happy

nuja, in het echt gebeurd dit ook wel te pas en te onpas hoor, een liedje met een groep uit een ander land. Maar voor hier vind ik het niet nodig, omdat er zoveel landen zijn (200) die je nog kan kiezen. (ik kan zo bijvoorbeeld ook een aangenaam nummer uit Letland, Slovakije, Frankrijk, Oostenrijk, Italië, ... sturen)

Wat ook wel leuk zou zijn is een soort van claim-systeem, waarbij je je deelnemer voor de volgende (1-2-3) edities of zo ook al kan vastleggen, dan is het niet wie de rapste is voor bepaalde nummers nadat versie 1 is afgelopen.

En doen we altijd met hetzelfde land door ? Lijkt me sterk, maar ik kan er me wel in vinden

Gast
Gast

Bericht  Gast 15.01.07 16:08

Fre7*** schreef:
Wimpie schreef:In België dienden heel wat tennissterren zich aan voor de preselecties van de eerste World Music Contest. De jury raadde hen wijselijk aan zich te concentreren op het tennis...

Preselecties België 1
hahah zo'n grappige reeks... Very Happy

Dat niemand denemarken met aqua heeft genomen Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  dieterk 15.01.07 16:20

nootsen schreef:
Fre7*** schreef:
Wimpie schreef:In België dienden heel wat tennissterren zich aan voor de preselecties van de eerste World Music Contest. De jury raadde hen wijselijk aan zich te concentreren op het tennis...

Preselecties België 1
hahah zo'n grappige reeks... Very Happy

Dat niemand denemarken met aqua heeft genomen Evil or Very Mad

Die heb ik nog willen nemen Razz Maar dan wel voor Australie
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  HawkEye 15.01.07 17:21

Estland & Ierland staan ook op de site Smile
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  dries22 15.01.07 17:30

Wat ook wel leuk zou zijn is een soort van claim-systeem, waarbij je je deelnemer voor de volgende (1-2-3) edities of zo ook al kan vastleggen, dan is het niet wie de rapste is voor bepaalde nummers nadat versie 1 is afgelopen.

Ik zou ook graag duitsland houden Very Happy
ik kan minstens nog 10 edities mee Razz
dries22
dries22
God
God

Man Aantal berichten : 551
Registration date : 08-12-06

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: