Australian Open
+7
Kitty
Grandslamer
Fre7***
dries22
Nick
dieterk
HawkEye
11 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Australian Open
heb je haar vorige matchen wel gezien?dieterk schreef:Fre7*** schreef:volledig mee eensFabrizio schreef:Sharapova speelde gewoon. Meer had ze ook niet nodig om te winnen van Kim. Kim speelde zonder ideeên en haar tactiek was gewoon het balletje overslaan, dat is niet voldoende om tegen Sharapova te winnen. Sharapova is wel de verdiende winnares.
ik heb kim van heel de Australische tour nog niet echt zien spelen zoals ze kan
in Melbourne heeft ze wel knappe zege's en zo maar als je de matchen hebt gezien zie je wel dat ze niet goed speelde
kijk naar de QF 62 errors !!! dat slaat niemand tegenwoordig nog
Kim zal niets meer winnen op deze manier
ze heeft een coach nodig
met een coach had ze Maria ZEKER WETEN afgedroogd !!
Das ok ni waar ej! Kim heeft tot aan de kwartfinale goed tennis gebracht, maar zoals altijd zakt haar tennisnievau naar beneden wanneer het moet das haarprobleem! Nu moete wel ni zeggen da z down under slecht heeft gespeeld. Ik vergelijk het een beke me Justine op de Us Open. Goede voorbereiding op die grandslam, ook in de eerste rondes de tengestanders het nakijken geven ( Peer zelfs bijna bagle gegeven). Maar vanaf de halve finale liep het fout! Tegen Jelena kon ze nog winnen doordat die begon te twijfelen maar tegen Maria was haar niveau ook te licht! Maar toen had Justine daarvoor toch ok niet slecht gespeeld?
haar eerste match was goed maar dan ook tegen een jong meisje maar daarna zijn de fouten in haar spel gekomen
3de match weer wa minder maar daarna
tegen Hantuchova die 2 de set als ze echt nog speelde als op haar best dan zou ze haar nooit terug laten komen hebben...
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Fre7*** schreef:heb je haar vorige matchen wel gezien?dieterk schreef:Fre7*** schreef:volledig mee eensFabrizio schreef:Sharapova speelde gewoon. Meer had ze ook niet nodig om te winnen van Kim. Kim speelde zonder ideeên en haar tactiek was gewoon het balletje overslaan, dat is niet voldoende om tegen Sharapova te winnen. Sharapova is wel de verdiende winnares.
ik heb kim van heel de Australische tour nog niet echt zien spelen zoals ze kan
in Melbourne heeft ze wel knappe zege's en zo maar als je de matchen hebt gezien zie je wel dat ze niet goed speelde
kijk naar de QF 62 errors !!! dat slaat niemand tegenwoordig nog
Kim zal niets meer winnen op deze manier
ze heeft een coach nodig
met een coach had ze Maria ZEKER WETEN afgedroogd !!
Das ok ni waar ej! Kim heeft tot aan de kwartfinale goed tennis gebracht, maar zoals altijd zakt haar tennisnievau naar beneden wanneer het moet das haarprobleem! Nu moete wel ni zeggen da z down under slecht heeft gespeeld. Ik vergelijk het een beke me Justine op de Us Open. Goede voorbereiding op die grandslam, ook in de eerste rondes de tengestanders het nakijken geven ( Peer zelfs bijna bagle gegeven). Maar vanaf de halve finale liep het fout! Tegen Jelena kon ze nog winnen doordat die begon te twijfelen maar tegen Maria was haar niveau ook te licht! Maar toen had Justine daarvoor toch ok niet slecht gespeeld?
haar eerste match was goed maar dan ook tegen een jong meisje maar daarna zijn de fouten in haar spel gekomen
3de match weer wa minder maar daarna
tegen Hantuchova die 2 de set als ze echt nog speelde als op haar best dan zou ze haar nooit terug laten komen hebben...
Keb al haar mtachen op vrt herbekeken en ja ze speelde goed! Tegen Daniela was de eerste set zelfs heeel goed! Ma gewoon zaols Kim altijd doet wanneer het moet komt het er ni meer uit
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Gonzalez def Haas 6-1 6-3 6-1 !!!
Haas kwam niet in de match van te pas... geen enkele breakkans
errors 3-20
winners 42-22
aces 9-0
double faults 0-4
overal in het voordeel van Gonzalez... speelde erg goed en kan het Federer morgen nog moeilijk maken !!! zal mooie match zijn als ze beiden hun niveau van hun halve finale spelen !!!
errors 3-20
winners 42-22
aces 9-0
double faults 0-4
overal in het voordeel van Gonzalez... speelde erg goed en kan het Federer morgen nog moeilijk maken !!! zal mooie match zijn als ze beiden hun niveau van hun halve finale spelen !!!
Fre7***- God
Fre7*** schreef:Gonzalez def Haas 6-1 6-3 6-1 !!!
errors 3-20
winners 42-22
aces 9-0
double faults 0-4
Zoals Roddick-Federer ook mooie match ging zijn volgens iedereen! Ik kijk al lang niet meer naar het mannentennis! Federer is inderdaad de beste tenniser ooit, maar hij maakt het mannentennis niet meer intressant. Waarom nog kijken als je elke keer weet wie wint? Justien Henin is bij de vrouwen volgens mij ook de beste, maar zij verliest al eens tegen de andere toppers. Daardoor blijft het spannend! Ik zal de tv er niet voor opzetten
dieterk- God
dieterk ??? is alles in orde met je ?dieterk schreef:Fre7*** schreef:Gonzalez def Haas 6-1 6-3 6-1 !!!
errors 3-20
winners 42-22
aces 9-0
double faults 0-4
Zoals Roddick-Federer ook mooie match ging zijn volgens iedereen! Ik kijk al lang niet meer naar het mannentennis! Federer is inderdaad de beste tenniser ooit, maar hij maakt het mannentennis niet meer intressant. Waarom nog kijken als je elke keer weet wie wint? Justine Henin is bij de vrouwen volgens mij ook de beste, maar zij verliest al eens tegen de andere toppers. Daardoor blijft het spannend! Ik zal de tv er niet voor opzetten
ben je ziek? is het besmettelijk ?
De mannenfinale zal volgens mij nog niet zo simpel zijn voor Federer . Volgens wat ik gezien heb zal Federer het heel moeilijk hebben gezien Gonzalez een beetje hetzelfde spel kan spelen... beter fore hand minder backhand zelfde slice ballen enzz
ik zie Federer wel nog eens verliezen eerlijk gezegd maar als hij op punt staat wint hij wel...
ik zal zeker kijken
zou liever zelfs die finale zien dan de wedstrijden van Kim want ik vond het echt niet zo mooi tennis dat ze bracht...
Serena was wel leuk om zien
Fre7***- God
Fre7*** schreef:dieterk ??? is alles in orde met je ?dieterk schreef:Fre7*** schreef:Gonzalez def Haas 6-1 6-3 6-1 !!!
errors 3-20
winners 42-22
aces 9-0
double faults 0-4
Zoals Roddick-Federer ook mooie match ging zijn volgens iedereen! Ik kijk al lang niet meer naar het mannentennis! Federer is inderdaad de beste tenniser ooit, maar hij maakt het mannentennis niet meer intressant. Waarom nog kijken als je elke keer weet wie wint? Justine Henin is bij de vrouwen volgens mij ook de beste, maar zij verliest al eens tegen de andere toppers. Daardoor blijft het spannend! Ik zal de tv er niet voor opzetten
ben je ziek? is het besmettelijk ?
De mannenfinale zal volgens mij nog niet zo simpel zijn voor Federer . Volgens wat ik gezien heb zal Federer het heel moeilijk hebben gezien Gonzalez een beetje hetzelfde spel kan spelen... beter fore hand minder backhand zelfde slice ballen enzz
ik zie Federer wel nog eens verliezen eerlijk gezegd maar als hij op punt staat wint hij wel...
ik zal zeker kijken
zou liever zelfs die finale zien dan de wedstrijden van Kim want ik vond het echt niet zo mooi tennis dat ze bracht...
Serena was wel leuk om zien
Ja kzen ziek Ma mn mentaal is alles in orde! Jama ik kan wel moeilijk ontkennen da Justine de beste is ej! Maar ik blijf erbij da als Kim zo gemotiveerd was geweest als Justine Kim misschien wel de beter was! Federer wint altijd buiten op Roland Garros tot nu toe Dus hij wint morgen ook! Kim haar matchen waren niet zo slecht enkel jammer van die twee laatste, ze kon haar emoties weer ni meer de baas
dieterk- God
inderdaad Justine was veel gemotiveerder maar ik denk dat dat meestal zo is met mensen die op jonge leeftijd een van hun ouders verliezen (alle ik ken toch een aantal mensen die zo zijn en die zijn allemaal zo gedreven dat ze soms vergeten te genieten van de mooie dingen en te serieus op hun doel afstormen)
en volgens mij kan Federer als hij de finale haalt van Rolang Garros het dit jaar wel afmaken !!
Nadal begint een beetje voorspelbaarder te worden
zijn spel is niet meer zo nieuw en de anderen passen zich aan hem aan... als hij niet iets nieuw kan brengen zal hij de te kloppen man worden dit gravelseizoen en ik zou ook rekening houden met de andere jonge talenten...!!
en volgens mij kan Federer als hij de finale haalt van Rolang Garros het dit jaar wel afmaken !!
Nadal begint een beetje voorspelbaarder te worden
zijn spel is niet meer zo nieuw en de anderen passen zich aan hem aan... als hij niet iets nieuw kan brengen zal hij de te kloppen man worden dit gravelseizoen en ik zou ook rekening houden met de andere jonge talenten...!!
Fre7***- God
Wat een afgang voor MARIA 6-1 en 6-2 afgedroogd !!! Serena haar kortste match van het toernooi !!!
GO SERENA !!!
was echt mooie match om zien en niet alleen omdat Maria niet goed speelde maar omdat ze ook niet beter had kunnen doen waarschijnlijk, misschien wel beetje meer lopen maar ze had precies niet zo'n zin na de flitsstart van Serena
Wohooo !!!
GO SERENA !!!
was echt mooie match om zien en niet alleen omdat Maria niet goed speelde maar omdat ze ook niet beter had kunnen doen waarschijnlijk, misschien wel beetje meer lopen maar ze had precies niet zo'n zin na de flitsstart van Serena
Wohooo !!!
Fre7***- God
Ja kheb liever dat Serena wint dan Maria
Dus proficiat Serena
Maria mag geen GS-titels meer winnen
Dus proficiat Serena
Maria mag geen GS-titels meer winnen
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Haahaa zo grappig
chance dat clijsters niet tegen Serena uitkwam , tging dan mooi geweest hebben zeker ?
chance dat clijsters niet tegen Serena uitkwam , tging dan mooi geweest hebben zeker ?
Gast- Gast
Knap van Serena !
Ontroerende speech
Die blik van Serena opt eind
Ontroerende speech
Die blik van Serena opt eind
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Moesten die 2 van sporza nu eens hunne bek houden he. grrrrBart schreef:
Ontroerende speech
Ben toch wel blij dat Serena de finale gewonnen heeft...en de manier waarop
Kitty- Prince Member
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43
Kitty schreef:Moesten die 2 van sporza nu eens hunne bek houden he. grrrrBart schreef:
Ontroerende speech
vind ik ook enorm storend
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
ja dat begrijp ik niet waarom ze dat altijd zo zitten te vertalendries22 schreef:Kitty schreef:Moesten die 2 van sporza nu eens hunne bek houden he. grrrrBart schreef:
Ontroerende speech
vind ik ook enorm storend
wie verstaat er nu zo weinig engels die naar tennis kijkt 'snachts dat dat vertaald moet worden
en das elke keer hé
is enorm hatelijk !!
Fre7***- God
Ik erger me er soms ook aan, maar in het algemeen vind ik de huidige commentatoren stukken beter dan sommige die vroeger het tennis becommentarieerden (zoals Els Jackxens bijvoorbeeld). Jammer, vind ik het, dat Karl Vannieuwkercke nooit meer commentaar geeft. Zijn onderonsjes met Steven Martens waren soms interessanter dan het tennis zelf.
Enneuh: Serena Wat een afstraffing!
Enneuh: Serena Wat een afstraffing!
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
ik heb alle respect voor haar maar ik vind Els Callens echt niet leuk om naar te luisteren
soms zegt ze wel nog toffe dingen en zegt ze eens iets wat de anderen niet zeggen en zo een weetje of dit of dat maar ze spreekt zo constant op hetzelfde toontje
ofwel ligt dat aan mijn boxen van mijn oude tv maar ik heb het enkel bij haar dusja
soms zegt ze wel nog toffe dingen en zegt ze eens iets wat de anderen niet zeggen en zo een weetje of dit of dat maar ze spreekt zo constant op hetzelfde toontje
ofwel ligt dat aan mijn boxen van mijn oude tv maar ik heb het enkel bij haar dusja
Fre7***- God
't ligt niet aan uw boxen
Els Jacxens is een enorm irritante om naar te luisteren, zo compleet zonder intonatie.
Karl Vannieuwkerke mis ik eigenlijk ook wel
Els Jacxens is een enorm irritante om naar te luisteren, zo compleet zonder intonatie.
Karl Vannieuwkerke mis ik eigenlijk ook wel
Kitty- Prince Member
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43
idd commentaar bij sporza steekt dik tegen
gelukkig is er eurosport met engels commentator
of de jaarlijkse fantastische commentaar op bbc tijdens het grasseizoen
commentaar op rtbf is ook heel goed, en iets boeiender gelijk ons 2 elsen en de gert
commentaar op rtbf is ook heel goed, en iets boeiender gelijk ons 2 elsen en de gert
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
eurosport heb ik niet maar 'k hoor wel graag dat duo die ook commentaar gaf toen Pierce door haar knie ging in Linz (kan je wel op youtube vinden)dries22 schreef:idd commentaar bij sporza steekt dik tegen
en als er matchen op de waalse tv zijn op la deux volg ik ook meer daar dan op sporza over 't algemeen
Fre7***- God
Serena!!
Never nooit meer zal ik denken dat ze is afgeschreven!! Ik dacht het toch eigenlijk wel, na bijvoorbeeld de kwartfinale in Hobart!! Jammer dat ze maar 12 toernooitjes per jaar gaat spelen (wat ze toch aangaf) en niet meer!
Go Serena!
Never nooit meer zal ik denken dat ze is afgeschreven!! Ik dacht het toch eigenlijk wel, na bijvoorbeeld de kwartfinale in Hobart!! Jammer dat ze maar 12 toernooitjes per jaar gaat spelen (wat ze toch aangaf) en niet meer!
Go Serena!
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
En waar is die spannende finale ? Het mannentennis is niet meer boeiend! Daar kan je nooit een verassende winnaar hebben, bij de vrouwen wel! (zie dit jaar alweer)
dieterk- God
vond je de vrouwen match dan spannend?dieterk schreef:En waar is die spannende finale ? Het mannentennis is niet meer boeiend! Daar kan je nooit een verassende winnaar hebben, bij de vrouwen wel! (zie dit jaar alweer)
was inderdaad veel minder spannend maar ja
mannentennis blijft veel beter
Fre7***- God
De mannenfinale was wel mooi tennis vond ik en Roger is alweer de verdiende winnaar maar het is wel leuk dat er iemand is van onze die een legende is dan kan je zo zeggen van ja ik heb hem zien spelen dat was in mijn tijd
Dus Gooo Federer
Dus Gooo Federer
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
ik vond totaal geen mooi tennis hoor... Federer was ZEKER niet top en Fernando speelde stukken minder goed dan zijn voorbije 2 matchen !! zijn forehand heb ik niet 1 keer gezien zoals voordien in de weekNick schreef:De mannenfinale was wel mooi tennis vond ik en Roger is alweer de verdiende winnaar maar het is wel leuk dat er iemand is van onze die een legende is dan kan je zo zeggen van ja ik heb hem zien spelen dat was in mijn tijd
Dus Gooo Federer
en Federer toch ook niet echt ZO schitterend
tegen Roddick ging het super en zag je van Federer zijn kant wel super tennis maar vandaag was het wel wat minder spectaculair om zien...
nuja veel ligt ook aan de tegenstander hé
Fre7***- God
Roger liet toch veel breakkansen liggen...
Fernando deed goed mee maar ja tegen Roger winnen is niet het gemakkelijkste dat er is
Fernando deed goed mee maar ja tegen Roger winnen is niet het gemakkelijkste dat er is
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Australian Open, Melbourne - AUS
» Nicolas Kiefer
» Australian Open
» Australian Open
» [2] Australian Open
» Nicolas Kiefer